1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Thuisbevallen in een bevalbad?

    Hebben mensen hier ervaring met een thuisbevalling , in een bevalbad? Het gaat bij mij om de eerste kind en ik en mijn vrouw zijn van mening dat dat beter is en meer privé.

    Dat een mannelijke gynecoloog mijn vrouw 100% naked moet zien hebben we allebei geen zin in.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    ik ben vaak bevallen in het ziekenhuis en heb nog nooit een mannelijke gynaecoloog gezien.ik zou niet durven bij een eerste kind thuis bevallen,bij eerste kind kunnen veel complicaties onstaan maar dat hoeft niet hoor kan ook goed gaan.

  3. #3
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Wat ga je doen als er iets tegen zit en je je alsnog moet tevreden stellen met de eerst beste gyn die je verder zal helpen in het ziekenhuis?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Hebben mensen hier ervaring met een thuisbevalling , in een bevalbad? Het gaat bij mij om de eerste kind en ik en mijn vrouw zijn van mening dat dat beter is en meer privé.

    Dat een mannelijke gynecoloog mijn vrouw 100% naked moet zien hebben we allebei geen zin in.
    wil jjik bij de bevalling ZIJN ???? Al zet je een pistool op m’n hoofd ik ga die kamer niet in!!!!!

    Trouwens er zijn wetenschappelijke studies die uitwijzen dat een vrouw MEER stress ervaart als de man er bij is !!!! Onbewust meer stress dus moeilijkere bevalling .....

    Zodra de baby komt gewoon lekker de kamer uit gaan .... klaar waarom moet je al die bloed zien .... ??????

    Zorg gewoon dat je een MOOI beeld van haar edele delen in je hoofd blijft houden ....


    Mohim mij krijg je die kamer mooie niet in die kamer ......

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik doe niet mee met die geouwehoer van als man en vrouw DOE JE ALLES samen !!!!!

  6. #6
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Freudiaans die bever...verslikte me in mn thee.

    Onderzoek wela ga3 shi onderzoek. Hoef hem er niet bij en ook nooit gedaan.

    Maar hoe dan in bad zien ze haar naaktheid niet?
    Doe dan de bevalling zelf bij je vrouw. [emoji2368]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Freudiaans die bever...verslikte me in mn thee.

    Onderzoek wela ga3 shi onderzoek. Hoef hem er niet bij en ook nooit gedaan.

    Maar hoe dan in bad zien ze haar naaktheid niet?
    Doe dan de bevalling zelf bij je vrouw. [emoji2368]
    tik fout.... schreef bever maar mket DIE zijn

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Ik doe niet mee met die geouwehoer van als man en vrouw DOE JE ALLES samen !!!!!
    Je kan toch achter haar staan. Die bloed wil ik ook niet zien. Alleen ik heb wel zoiets van hoe het kan zijn dat een man een gynacoloog kan worden. Zoiets moet per wet verboden zijn.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    ik ben vaak bevallen in het ziekenhuis en heb nog nooit een mannelijke gynaecoloog gezien.ik zou niet durven bij een eerste kind thuis bevallen,bij eerste kind kunnen veel complicaties onstaan maar dat hoeft niet hoor kan ook goed gaan.
    Je moet geluk hebben heb ik gehoord. Meestal zijn het toch mannen die deze werk doen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Bij een bevalling moet je vooral doen, wat je vrouw wil. Ik ben van mening dat als de vrouw voelt dat ze regie heeft over haar bevalling, dat dit kan helpen in het hele proces. Dus zet je eigen mening aub opzij en vraag aan je vrouw wat zij wil.

    Allaahi 3awenkom ameen. Zet hem op en sta haar bij, zoals zij het wil.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Je moet geluk hebben heb ik gehoord. Meestal zijn het toch mannen die deze werk doen.
    Geloof mij, als er complicaties zouden mogen zijn allaahi7fad, dan vind je het zelfs niet erg als er 20 mannen om jullie heen staan om jouw vrouw en/of je kind te helpen. Je denkt te simpel, als je alleen maar kijkt naar man of vrouw als arts.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Je kan toch achter haar staan. Die bloed wil ik ook niet zien. Alleen ik heb wel zoiets van hoe het kan zijn dat een man een gynacoloog kan worden. Zoiets moet per wet verboden zijn.
    waarom ... wr kunnen allah hfd complicaties optreden ...als het zo ver komt dat de leven van de vrouw of kind oo hwt spel staat .. dan is het een kwestie van onmacht en dan maakt het toch njet uit wie er oo dat moment klaar staat om alles in goede banen te leiden .....

    Jaloezie is goed maar moet wel een gezonde jaloezie zijn ......

  13. #13
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Maar je wilt wel als man tussen vrouwen staan tijdens een bevalling. Daar zit dan geen schaamte in? Misschien mogen de vrouwen dan weer niet werken van hun mannen als de man van dw bevallende vrouw er bij is.
    Lili ana ha3am ,wa lilek halal.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Bevalbad heb je minder pijn emoji rollende ogen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Geloof mij, als er complicaties zouden mogen zijn allaahi7fad, dan vind je het zelfs niet erg als er 20 mannen om jullie heen staan om jouw vrouw en/of je kind te helpen. Je denkt te simpel, als je alleen maar kijkt naar man of vrouw als arts.

    Ja precies