1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Helpt roqia ook tegen uitgezaaide kanker?
    Kan wel heb keer gehoord datviemand genezen is dmv roqya. Soms ka kanker en andere ziektes oomen door boze oog of sihr. Aangezien ze met slechte energie en onreine middelen werken. Op youtube vindt je ook speciale roqya filmpjes en recitaties tegen kanker, soms titel in het frans of engels intypen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Rowia uit laten voeren en uitzoeken of het geen geesten betreffen, allahster.

    Psychoses kunnen helaas ook door soft drugs geactiveerd worden.

    Helaas geen tips mbt mediation... schizofreen iemand is gevaarlijk. Sowieso iemand met een psychose, vermoorden hun eigen moeder, broers, zussen en kids... sterkte!
    Hele rare reactie, ken jij zelf mensen die een psychose hebben gehad? Meestal nemen ze een andere persoonlijkheid aan, zijn angstig, doen rare dingen.

    Voor mediation zou ik zoeken naar een islamitische geestelijke verzorger. Hij kan hiernaar vragen bij de instelling waar hij behandeld wordt. Samen kunnen ze zijn famillie bezoeken en die man kan dan uitleggen dat het echt een ziekte is etc.

    Veel sterkte toegewenst aan deze man, dat hij dit allemaal moet meemaken zonder steun van famillie vind ik heel erg.
    Married and children!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Heb getracht je tekst via google te vertalen,maar geeft aan dat ze de taal niet kennen.Kan je het alsjeblieft nog een keer in het Nederlands vertalen?
    Haha

    Ik typ soms te snel, maar je moet gewoon trefwoorden intypen op youtube: roqyia kanker, roqyia cancer (frans) moge Allah iedereen met deze gemene ziekte genezen

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-12-2020

    Ik denk dat roqia voor alles kan helpen. Koran helpt je sowieso mentaal sterker te worden en dat hebt je ook nodig om kanker te overwinnen. Veel Dua doen. Moge Allah ons genezen en beschermen

  5. #20
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Rokya tegen kanker?
    Nog nooit van gehoord.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Roqya is gewoon genezing zoeken bij Allah middels toegestane middelen, dus kan tegen alles

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    4.526
    27-09-2020

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Rokya tegen kanker?
    Nog nooit van gehoord.
    Rokya komt niet voor in de koran. Is meer bijgeloof.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Birko Bekijk reactie
    Rokya komt niet voor in de koran. Is meer bijgeloof.
    We geloven ook in hadith

    Bijv 7x fatiha oplezen voor genezing

  9. #24
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Kingkloon Bekijk reactie
    Weet niet waar ik dit moet posten, er is geen rubriek voor psychologie of psychiatrie. Maar goed.

    Een goede Marokkaanse kennis van me, worstelt al jaren met psychoses maar zijn familie accepteert het niet. Hij heeft officieel de diagnose schizofrenie. Hij functioneert wel redelijk goed als hij stabiel is en heeft zelf een studie gevraagd.

    Hij heeft mij gevraagd om te bemiddelen bij zijn familie, vanwege mijn achtergrond. Hoe kan ik dit het beste doen? Zijn familie gelooft niet in psychische aandoening en denkt dat hij zich aanstelt of dat het verzonnen is. Hij lijdt hier echt onder.

    Zijn er mensen hier van Marokkaanse komaf die iets soortgelijk hebben meegemaakt? Ervaring met psychoses en schizofrenie? Waarom gelooft zijn familie hem niet?
    Hebben we allemaal wel last van

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Moge Allah SWT hem genezing schenken Ameen.

    Waarom zijn ouders hem niet geloven...
    Ik denk dat hij dat beter weet als wij,misschien omdat ze ontwetend zijn betreft diagnose psychoses en schizofrenie ?Of het is een soort van taboe...schaamte ?

    Wat is de voornamelijkste reden van zijn diagnose ?
    Trauma ,depressies,drugs gebruik ,erfelijkheid ..ik denk dat je op basis daarvan kan bemiddelen en als de persoon stabiel is waarom zouden zijn ouders hem niet willen accepteren...
    Sterkte.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾