1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    waar heb jij het over ayatollie
    Inderdaad, waar hebben we het over.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Turkije (wiens een paar verraders hier op de site de poep van inslikken en schimmeltenen likken)

    wilden een militaire basis nestelen in al Guëra Marokkaanse sahara achter de Marokkaanse berm. Deze plan is door de geheime diensten mislukt en kwam op het moment dat Amerika haar erkenning over de sahara gaf.


    ———
    Achtergrond info aangezien de redactie niets vermeld en ik toch vind dat mede marokkanen ingelicht moeten worden:

    al Guëra is achter de Marokkaanse berm, Mauritannie is daar voor op dit moment verantwoordelijk voor tot dat er een definitieve oplossing is voor de sahara. Zo is afgesproken tijdens het staakt het vuren.

    Maar zoals jullie weten is Mauritannie is failed state die amper een speeltuin kan beveiligen, wat je dan ook zag in hun omgang met Polizebi en algerije.

    Kort ná de amerikaanse erkenning plaatsten deze mauritaanse junkies gelijk een batterij aan raketten aan de grens omdat ze weten dat Marokko de controle definitief gaat grijpen over al Guëra.

    Waar is Mauritanie bang voor?

    Economische belangen, op de mauritaanse deel van de schiereiland is hun economische haven gezeteld. Ze zijn bang dat Marokko aan de betere kant van de eiland ook een haven bouwt die hun mallemoer economische onder Marokkaanse bewind zet.

    Anyways, de marokkaanse deel van al Guëra is sowieso bezaaid met mijnen dus voor burgers is het niet toegankelijk.
    Heb je hier een bron voor? Je ongewassen kont is geen bron trouwens.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  3. #18
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Inderdaad, waar hebben we het over.
    nee ayatollie zo zit het leven niet in elkaar even uit je hol kruipen en wat uit de lucht krijsen als klein grietje en snel weer terug je hol in
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Demo, sensei??

    Snapie nou brAnus?
    Laat ze maar komen, maakt niet uit wie
    Oksem billah 3adiem
    Ik laat alles vallen en ga richtig mijn ouders en voorouders land toe om ze te lynchen en koppie kleiner maken
    Snapie nou?

    Ik ga je straks wel wat meer hierover vertellen
    Gaat over groene mars
    Snapie?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    nee ayatollie zo zit het leven niet in elkaar even uit je hol kruipen en wat uit de lucht krijsen als klein grietje en snel weer terug je hol in
    Met andere woorden je weet zelf niet eens welke plannen putayyip ergdomgan heeft en welke die heeft waargemaakt.

  6. #21
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Heb je hier een bron voor? Je ongewassen kont is geen bron trouwens.
    oruspu, sikter git lan

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    oruspu, sikter git lan
    Dus je bron was je ongewassen kont? Oke. Je zit goed te assimileren huis-Marokaan
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  8. #23
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Snapie nou brAnus?
    Laat ze maar komen, maakt niet uit wie
    Oksem billah 3adiem
    Ik laat alles vallen en ga richtig mijn ouders en voorouders land toe om ze te lynchen en koppie kleiner maken
    Snapie nou?

    Ik ga je straks wel wat meer hierover vertellen
    Gaat over groene mars
    Snapie?
    tayeb akhi, ik zie je reactie dan komen

  9. #24
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    Dus je bron was je ongewassen kont? Oke. Je zit goed te assimileren huis-Marokaan
    ik ben een trotse Marokkaan. De hel met jullie shemale backstabbers

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    ik ben een trotse Marokkaan. De hel met jullie shemale backstabbers
    Trotse Marokkaan in Nederland en ook geen interesse om in het Marokkaanse leger te dienen? Impressive
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  11. #26
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Met andere woorden je weet zelf niet eens welke plannen putayyip ergdomgan heeft en welke die heeft waargemaakt.
    erdogan heeft een plan en ging een tipje van de sluier onthullen paar dagen terug via een gedicht en de ayatollies kregen error en gingen als een klein grietje de boel bij elkaar krijsen..

    het ging namelijk over dat Turkije de azeri-Turken in iran los gaat rukken van iran

    iran gaat vallen, de ayatollies gaan weer terug naar de riolen van parijs waar khomeini ook heel lang zich verschool..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    erdogan heeft een plan en ging een tipje van de sluier onthullen paar dagen terug via een gedicht en de ayatollies kregen error en gingen als een klein grietje de boel bij elkaar krijsen..

    het ging namelijk over dat Turkije de azeri-Turken in iran los gaat rukken van iran

    iran gaat vallen, de ayatollies gaan weer terug naar de riolen van parijs waar khomeini ook heel lang zich verschool..
    Jullie gaan vallen a koskesh.

  13. #28
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Jullie gaan vallen a koskesh.
    als ze gaan vallen dan ga ik een schaap slachten.

    Deze transseksuelen denken echt wat te zijn

  14. #29
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door YaAli Bekijk reactie
    Jullie gaan vallen a koskesh.
    wij vallen af en toe op iraanse vrouwen ja, alleen ze moeten aan de ketting in onze harems want ze zijn niet betrouwbaar

    operatie iran in de maak
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  15. #30
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020