1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Hoe verklaar je dan het feit (men heeft meer dan een keer de proef op de som genomen in deze) dat Ronald van Hoorn en Samir el Barhouni -fictief- met hetzelfde diploma solliciteren op dezelfde functie en Ronald mag op gesprek komen maar Samir krijgt zelfs geen botte nee te horen...negeren hem gewoon.

    Ik kan legio voorbeelden geven van schaamteloos racisme op de arbeidsmarkt. De Belge Blanc affaire van Adecco, Deutsche Bank etc.

    Daar doet een Deense psycholoog niets aan af.
    Hierboven klaagde iemand, vrouwen, ook met hoofddoek nemen zij wel aan, maar niet de mannen.
    Dan dringt de vraag zich op, waar zit dat verschil dan in?
    Dan is het al bewezen dat het moslim zijn niet de reden is.

    Deze gevangenispsycholoog geeft een aantal punten waarom volgens hem nogal wat mensen met islamitische achtergrond botsen met de cultuur in het westen.
    Daarom veel vaker in de problemen komen met de massa van de autochtone bevolking.

    Dat speelt dus ook in het dagelijks omgaan, op het werk.
    Kan dat de reden zijn dat mensen met islamitische achtergrond minder snel aan het werk komen?
    Werkgevers dat hebben beslist na diverse negatieve ervaringen?
    Vrouwen hebben minder dat genoemde gedrag neem ik aan. Minder "hanig".

    Overigens zijn er wel degelijk op alle gebieden in allerlei echelons moslims aan het werk, ook in topfuncties.

    En zijn er ook niet moslims met HBO opleidingen die geen werk kunnen vinden of onder hun niveau.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Ik krijg huiduitslag als een nederlander tegen mij praat. Kots.
    Is kenmerkend bij racisten.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Vrouwen met hoofddoek worden alleen aangenomen bij een supermarkt heb zo vaak van familie leden gehoord dat ze werden afgewezen door hun hoofddoek bij grotere filialen.

    Nederlanders zien gekleurde mensen gewoon niet als gelijke, duik eens de geschiedenis boeken in. Bijna elke Germaanse volk heeft dit meegekregen. Domme racistische grappen die ze thuis meekrijgen als jongs af aan, de vader die hun kinderen laat opgroeien met het idee dat alles wat wit is, goed is en superieur. En dan heb je nog die tokkie volk dat hun "cultuur" wilt redden door bewust racistisch te zijn .

    De arbeidsmarkt, de overheid, de politie, de media, de Belastingdiensten en de scholen doen aan etnisch profileren zelfs voetbal clubs!! De blanke Nederlander ontkent dit en zegt dan stop eens met de slachtofferrol...

    Het systeem is zo gemaakt dat niet witte mensen als een tweede rangs burger worden gezien en weggezet, een escape goat voor de problemen in Nederland. Het is een heel makkelijke tactiek om je volk dom te houden en je zelf in te graven voor de toekomst als het verkeerd gaat.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door global30 Bekijk reactie
    Probeer je nu echt de islam aan criminaliteit te linken? Laat me niet lachen. Wanneer een hier gaan kijken wie de gevangenissen overbevolken. Dan zijn dat voornamelijk mensen ui de lagere klassen, en ja dat zijn vaak de migranten, maar ook bijv de kampers, en pedofiele autochtonen. Als we naar de cijfers kijken, dan zie je al gauw dat de landen met de laagte criminaliteit cijfers islamitische landen zijn, zoals saudie Arabië en de VAE. Het westen scoort veel hoger als het om criminaliteit gaat, vooral de V . deze kapitalistische samenleving die het materialisme heel hoog in het vaandel heeft staan creeert nou eenmaal meer criminelen. Dat heeft toch niks met religie te maken, imbeciel.
    Het is toch duidelijk dat ik een artikel plaats van een gevangenispsycholoog; Psycholoog Nicolai Sennels
    Honderden gesprekken gevoerd met gedetineerden met onderhavige cultuur.

    Proportionaliteit.Moslims maken een paar procenten uit van de bevolking en dan blijkt 70% van de gedetineerden in zijn gevangenis moslims te zijn.
    Maar ook in andere westelijke landen zie je hetzelfde probleem.
    Dan is het heel logisch dat hij nagaat wat daar de oorzaak van is.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Het is toch duidelijk dat ik een artikel plaats van een gevangenispsycholoog; Psycholoog Nicolai Sennels
    Honderden gesprekken gevoerd met gedetineerden met onderhavige cultuur.

    Proportionaliteit.Moslims maken een paar procenten uit van de bevolking en dan blijkt 70% van de gedetineerden in zijn gevangenis moslims te zijn.
    Maar ook in andere westelijke landen zie je hetzelfde probleem.
    Dan is het heel logisch dat hij nagaat wat daar de oorzaak van is.
    in Amerika zijn het de zwarten, hoe verklaar je dat dan? Zijn hun ook minderwaardig of iets..

    Ik snap heel je betoog niet wat is je punt? Je citeert 1 psycholoog en ziet dit gelijk als feit.. wat voor feit trouwens?

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Vrouwen met hoofddoek worden alleen aangenomen bij een supermarkt heb zo vaak van familie leden gehoord dat ze werden afgewezen door hun hoofddoek bij grotere filialen.

    Nederlanders zien gekleurde mensen gewoon niet als gelijke, duik eens de geschiedenis boeken in. Bijna elke Germaanse volk heeft dit meegekregen. Domme racistische grappen die ze thuis meekrijgen als jongs af aan, de vader die hun kinderen laat opgroeien met het idee dat alles wat wit is, goed is en superieur. En dan heb je nog die tokkie volk dat hun "cultuur" wilt redden door bewust racistisch te zijn .

    De arbeidsmarkt, de overheid, de politie, de media, de Belastingdiensten en de scholen doen aan etnisch profileren zelfs voetbal clubs!! De blanke Nederlander ontkent dit en zegt dan stop eens met de slachtofferrol...


    .

    Het systeem is zo gemaakt dat niet witte mensen als een tweede rangs burger worden gezien en weggezet, een escape goat voor de problemen in Nederland. Het is een heel makkelijke tactiek om je volk dom te houden en je zelf in te graven voor de toekomst als het verkeerd gaat.
    Als zij worden afgewezen om hun kleding heeft dat niet met racisme te maken.
    Een supermarkt kent uniforme kleding voor alle personeelsleden.
    Het is dan de vrouw die weigert zich aan die uniformiteit te conformeren

    Dat het systeem beslist niet is ingericht om niet-blanke mensen wordt in de praktijk bewezen.
    Niet-blanken die in vooraanstaande functies worden benoemd.

    Wel kan het weigeren zich aan te passen aan de westerse cultuur in alle opzichten, dus eisen dat de overgrote meerderheid zich aan hen aanpast, moeten daar de consequenties van aanvaarden.
    En niet over racisme spreken.

    Overigens, hoe worden niet-gelovigen, dus niet-moslims in de bronnen van de islam omschreven, en wel heel vaak?
    Het dedain, haat spat er van af.
    Als moslim groei je op met het idee dat jij als moslim superieur bent aan de iedereen die Allah heeft afgewezen.
    Moet ik jou dat echt vertellen?

    Trouwens, die idiotie zie je ook bij christenen die zich laatdunkend uitlaten over niet christelijke medelanders.
    Natuurlijk niet in het openbaar, in je gezicht, maar ook zij achten zich superieur omdat zij toevallig met dat geloof zijn opgevoed.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Is kenmerkend bij racisten.
    Ik ben het produkt van jullie racisme. It takes a racist teacher, a racist neighbourhood and a racist employer to create a racist. And I'm f***kin good at it.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Ik ben het produkt van jullie racisme. It takes a racist teacher, a racist neighbourhood and a racist employer to create a racist. And I'm f***kin good at it.
    Ook zo'n puntje in de cultuur, het is altijd de schuld van een ander.
    Nooit verantwoordelijkheid nemen van het eigen handelen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    in Amerika zijn het de zwarten, hoe verklaar je dat dan? Zijn hun ook minderwaardig of iets..

    Ik snap heel je betoog niet wat is je punt? Je citeert 1 psycholoog en ziet dit gelijk als feit.. wat voor feit trouwens?
    Ook die machocultuur.
    Mannen die geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden. In het algemeen, niet voor alle zwarte mensen.
    Heel jong jonge meisjes bezwangeren. Die laten zitten, en op naar de volgende.
    Meisje en moeder, oma draaien op voor de opvoeding en de financiële middelen.
    Meisje van school.
    Regelmatig zie je dat dan ook nog een tweede kind komt en de vader weer het hazenpad kiest.
    Moeder moet werken om financieel het hoofd boven water te houden.
    Kinderen worden niet ondersteund bij hun school.
    Lopen al jong op straat, jongens spijbelen, jeugdbendes, meisjes ook weer snel zwanger.
    En zo gaat dat maar door.
    Geen opleidingen, criminaliteit en dan de blanken de schuld geven voor alle ellende, racisme roepen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #70
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    maak geld, veel

    Bla flous klamak masous.

    Af en toe een hollandse wijf helemaal kapot naaien is al wraak genoeg.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-09-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ook zo'n puntje in de cultuur, het is altijd de schuld van een ander.
    Nooit verantwoordelijkheid nemen van het eigen handelen.

    Nee het is de schuld van je kale moeder. Je weet wel, die racistische herpes teef.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Onbegrijpelijk dat de "Hollanders" jou niet in de armen sluiten.
    Zo totaal vrij van racisme, prettige toon van schrijven, zo beschaaf, zo op niveau.
    Nooit persoonlijk worden.
    Nooit te beroerd om de hand in eigen boezem te steken, zich afvragen, is het mogelijk dat het iets genuanceerder ligt?

    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Draxx_Ltd Bekijk reactie
    Ik krijg huiduitslag als een nederlander tegen mij praat. Kots.
    Dan hoop ik dat je niet in Nederland woont.
    Full time baan voor een dermatoloog dan.

    Citaat Geplaatst door global30 Bekijk reactie
    Probeer je nu echt de islam aan criminaliteit te linken? Laat me niet lachen. Wanneer een hier gaan kijken wie de gevangenissen overbevolken. Dan zijn dat voornamelijk mensen ui de lagere klassen, en ja dat zijn vaak de migranten, maar ook bijv de kampers, en pedofiele autochtonen. Als we naar de cijfers kijken, dan zie je al gauw dat de landen met de laagte criminaliteit cijfers islamitische landen zijn, zoals saudie Arabië en de VAE. Het westen scoort veel hoger als het om criminaliteit gaat, vooral de V . deze kapitalistische samenleving die het materialisme heel hoog in het vaandel heeft staan creeert nou eenmaal meer criminelen. Dat heeft toch niks met religie te maken, imbeciel.
    Gezien het feit dat de meeste landen met vooral moslims, inderdaad niet erg hoge misdaadcijfers hebben (een aantal wel maar goed), kun je moeilijk stellen dat de moslim meer crimineel is.
    Wat je wel kunt stellen, is dat mensen in westerse landen, met een migratieachtergrond uit moslimlanden, veel vaker in de criminaliteit belanden dan gemiddeld in die landen.
    Daar lijkt iets te botsen.

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Hoe verklaar je dan het feit (men heeft meer dan een keer de proef op de som genomen in deze) dat Ronald van Hoorn en Samir el Barhouni -fictief- met hetzelfde diploma solliciteren op dezelfde functie en Ronald mag op gesprek komen maar Samir krijgt zelfs geen botte nee te horen...negeren hem gewoon.

    Ik kan legio voorbeelden geven van schaamteloos racisme op de arbeidsmarkt. De Belge Blanc affaire van Adecco, Deutsche Bank etc.

    Daar doet een Deense psycholoog niets aan af.
    Beide fenomenen kunnen (deels) waar zijn naast elkaar.

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Het is raar maar waar. Nu zijn ze de toekomstige generaties al helemaal aan het breken. Want vroeger telde de schooladvies bijna niet mee. Je kon doormiddel van de toets toch nog wat van je leven maken.

    Nu heeft de overheid ervoor gezorgd dat de visie van de leerkracht zwaarder weegt. Als je docent dus vindt dat jij thuishoort op de vmbo bijvoorbeeld dan is de kans gigantisch groot dat je gaat eindigen op de vmbo.

    Dat is waarom ik de besluit heb gemaakt om me kinderen(Als ik daarmee gezegend wordt) te laten studeren op de Islamitische basisschool. Ik wil niet meer dat autochtonen de lot zullen bepalen over mijn kinderen naar aanleiding van hun "visie".
    Vergeet niet dat je na vmbo altijd naar de havo kunt.
    Los van dat adviezen beter zouden moeten, is er geen prangende reden waarom je niet alsnog hoger niveau kunt gaan doen.
    Ik kreeg er in 5VWO een stuk of 8 van de havo bij in de klas, geen probleem.
    Ook een niet autochtoon trouwens.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009



    Vooral dat (sarcastisch bedoelde) GOED fragment, is hoe racisitsche organisaties het liefst een kontekruipende marokkaan willen zien..
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)