1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Dun stro haar

    Hoi,helpt henna om je haren dikker te krijgen of minder stro/droog te krijgen?of hebben jullie andere tips??

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Tips voor super dik haar.

    Voeding: groenten, weinig suikers, 7 dadels per dag. Als je een vitaminetekort hebt denk aan ijzer, b complex, magnesium, s, c zink, selenium. Allemaal invloed op je haar.

    C met zink, magnesium en d slik ik dagelijks. Rest haal ik uit voeding. Dadels zit ongelovelijk veel vitamine in. 2 eieren per dag. Ook bomvol met vitamine! Handje noten. Wel kijken of je van de noten geen acne krijgt. Dat kan invloed hebben op je hormonen. Ik adviseer studentenhaver.

    Drinken: groene thee of water, water met honing, gemiddeld 2 liter.

    Maskers:
    1x per 3-4 weken
    Henna, eigeel, kruidnagel met thee of koffie. Wil je een bruine kleur koffie, rood thee.

    Laat de henna 4 tot 8 uur bij de verwarming na t mixen staan. Zo komen de kleurmolecullen naar boven. Dan hoef je het maar 2 uur in te doen.

    1x per week: pure yasemin olie. Zie google.
    Of zelf maken: jamaican black casterolie, olijfolie, hennepzaad, rozemarijn, tijm, oregano, keuidnagel. 4 weken laten staan en dan in je haar.

    Je kan als jij je haar donker bruin wil verven indigo eraan toevoegen. Check louland.nl

    As je het zwart wil eerst henna en dan daarna indigo. Dekt zelfs grijze haren als je die hebt!

    Appelazijn half uur voor de olie op je hoofdhuid, met de zelfde kruiden en verdund met groene thee. ... rozemarijn, tijm, oregano, kruidnagel.

    Pure yasemin is ook super goed maar zit rozenbladeren in. Dat maakt je haar grijs volgens de geneeswijze vd profeet.

    Vind ik zonde wij hebben geen grijze haren, wil ik graag zo houden.

    Wassen met een milde shampoo. Ik gebruik swarzkopf de goedkoopste versie. Blauw. Conditioner: honing van andrelon.

    Altijd naspoelen met verdunde appelazijn. 50/50 water. Kijk wat je hoofdhuid aankan!

    Heb toen ik haaruitval had een shampoozeep van lush! Voor krullen. Erg goed, maar een gedoe.

    Na het de appelazijn... jojobaolie op nahaar aanbrengen en stylen met lijnzaadgel. Lijnzaadgel maak ik zelf. Heb je veel filmpjes over op youtube...

    Voeg er wel vit e olie aan toe een paar druppels. Blijft t langer houdbaar....altijd in de koelkast bewaren!

    Als er vragen zijn. Stuur maar een berichtje. Succes!!!

    Oh ja 1x per week wassen. Super zwaar aan t begin. Maar daar wordt je haar echt mooi van. Niet verven... henna droogt t uit, maar conditioner maalt t zacht en appelazijn verdund helemaal. Zodra je t droog foht ruik je t niet meer!

    Klinkt heel veel, maar als je ritme erin zit... dan wil je nooit meer ander. Ik heb lang dik krullend haar tot aan mn middel. Dus t helpt!!! Al die reclames etc... onzin

    Je kan ook koudgeperste zwarte zaad olie van de lijnzaadfabriek bestellen. Enige die echte verkoopt! Alleen op de hoofdhuid. Is super duur. Dus zonde voor heel je haar. Maar hoofdhuid, gezicht alle uitslag... weg. Waardoor je gezicht er wow uitziet en je haar snel groeit insha allah...

  3. #3
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Oh ja voor de getrouwde vrouwen... als je de pil slikt. Slechtste wat je in je leven kan slikken voor je haar!!!

  4. #4
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Knoflookolie kreeg ik vandaag te horen.
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Super!dankje ,ik ga zeker wat van je recepten uitproberen.ik bedoel ik heb ook wel lang haar maar een zielige sliert dus ik heb het maar kort geknipt.en helaas heb ik wel grijze haren dus ik ga die henna met die indigo doen.ik hoop dat het ook bij allemaal helpt!

  6. #6
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Dik haar is genetisch bepaald. Dus als je altijd dun haar hebt gehad moet ik je teleurstellen.

    Gezonde voeding
    Haar massage
    En een olie haarmasker kan helpen

  7. #7
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Yess
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Dik haar is genetisch bepaald. Dus als je altijd dun haar hebt gehad moet ik je teleurstellen.

    Gezonde voeding
    Haar massage
    En een olie haarmasker kan helpen
    Tja toen ik nog klein was had ik mooi wat dikker haar,rond mn pubertijd is het dunner geworden en pluizig,mn moeder heeft wel dun haar,kan dat ik het van haar heb..dus dan zal niks helpen?

  9. #9
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Tja toen ik nog klein was had ik mooi wat dikker haar,rond mn pubertijd is het dunner geworden en pluizig,mn moeder heeft wel dun haar,kan dat ik het van haar heb..dus dan zal niks helpen?
    Ja, kan dat je het van haar hebt. Maar goed verzorgen kan natuurlijk geen kwaad. Hebje krullen?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Ja ik heb krullen maar om dat ik superdun haar heb ziet het er niet mooi uit geen volume gewoon plat langs me hoofd en heeeel pluizig stroachtig,ik heb een jaar bijna mijn haar niet gewassen met shampoo in de hoop dat mn haren niet meer zo droog wordt maar heeft niks geholpen blijft super droog.

  11. #11
    Exit

    Reacties
    5.326
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door harlekijntjes Bekijk reactie
    Ja ik heb krullen maar om dat ik superdun haar heb ziet het er niet mooi uit geen volume gewoon plat langs me hoofd en heeeel pluizig stroachtig,ik heb een jaar bijna mijn haar niet gewassen met shampoo in de hoop dat mn haren niet meer zo droog wordt maar heeft niks geholpen blijft super droog.
    Hmm wat gebruik je nu? Welke shampoo etc?

  12. #12
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Hophop naar gezond haar
    Ik mag jullie allemaal lieve lidjes

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7
    09-12-2020

    Wat mij enorm heeft geholpen: regelmatig knippen, botox, een goede shampoo/masker en voeding.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    73
    25-01-2018

    Mesotherapie is echt goed en multivitamine en vitamine b slikken en ijzer slikken en heel veel water drinken

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    261
    23-06-2019

    Citaat Geplaatst door 7ijabista. Bekijk reactie
    Wat mij enorm heeft geholpen: regelmatig knippen, botox, een goede shampoo/masker en voeding.
    Botox in je haar???