1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Zorgminister Marokko: Vaccinatie is patriottisme

    De Marokkaanse Minister van Volksgezondheid Khalid Ait Taleb noemt de vrijwillige vaccinatie tegen het het longvirus COVID-19 een vorm van vaderlandsliefde



    Dat zei de zorgminister tegen persbureau AFP. Volgens Ait Taleb is deelname aan de landelijke vaccinatiecampagne dé snelste route richting groepsimmuniteit.

    De zorgminister herhaalde dat er geen dwang is in deelname aan het vaccinatieprogramma maar herinnerde eraan dat het land in een epidemische gezondheidscrisis verkeert en dat deelname vanuit patriottisch oogpunt een nationale plicht is.

    "Elk land bepaalt zelf het tempo waarin het burgers vaccineert tegen het coronavirus maar wij willen dat Marokkaanse burgers als eerste profiteren van het nieuwe vaccin tegen het coronavirus", zei de zorgminister.

    Alle burgers die straks worden gevaccineerd zullen worden geregistreerd. Ondanks het vrijwillige karakter van de vaccinatie is de kans groot dat de bewegingsvrijheid van niet-gevaccineerden zal worden ingeperkt. Dat blijk ook uit de recente verklaring van Ait Taleb over de noodzaak van een 'coronapaspoort' om straks op reis te kunnen gaan.

    De autoriteiten in Marokko zijn druk bezig met het voorbereiden van de nationale vaccinatiecampagne die naar verwachting in de derde week van december van start gaat. De daadwerkelijke startdatum hangt echter af van de fysieke beschikbaarheid van het vaccin.

    Maandag is de eerste lading van een miljoen doses van het Chinese vaccin aangekomen op de internationale luchthaven Mohammed V in Casablanca. Naar verluidt zal de nationale luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc (RAM) de komende weken nog minstens negen vluchten uitvoeren om de overige negen miljoen doses van het vaccin op te halen.

    De autoriteiten streven er naar om binnen vier maanden 80% van de volwassenen in het land te vaccineren. Dat komt neer op ongeveer 25 miljoen mensen. Meer dan 12.750 professionals zullen worden gemobiliseerd voor het grootste vaccinatieprogramma in de Marokkaanse geschiedenis.

    Medewerkers uit de zorg, de Rode Halve Maan, de Koninklijke Strijdkrachten (FAR) en hulpdiensten zullen in meer dan 2880 vaccinatielocaties door het hele land meehelpen de operatie in goede banen te leiden. De autoriteiten prioriteren bij de vaccinatie mensen met essentiële beroepen zoals gezondheidswerkers, veiligheidsdiensten, chronisch zieken en 65-plussers.

    Volgens de zorgminister is het noodzakelijk dat meer dan 80% van de volwassenen wordt gevaccineerd om de bevolking te beschermen tegen verdere verspreiding van COVID-19. De dekkingsgraad van 80% is van belang omdat alleen dan de vrijheidsbeperkende maatregelen tegen het longvirus kunnen worden versoepeld om de sociale en economische impact van de coronamaatregelen te verminderen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Wat een manipulatieve tering mongool joh..
    De hersenloze nationalisten horen 'patriottisme' en 'vaderlandsliefde' en krijgen natuurlijk weer gelijk een stijve pikkie.

    Het was al overduidelijk dat Marokko onderdeel is van agenda 21/2030 alleen had ik niet verwacht dat ze voorop zouden lopen in deze poppenkast.



    Ondanks het vrijwillige karakter van de vaccinatie is de kans groot dat de bewegingsvrijheid van niet-gevaccineerden zal worden ingeperkt. Dat blijk ook uit de recente verklaring van Ait Taleb over de noodzaak van een 'coronapaspoort' om straks op reis te kunnen gaan.
    Is dit Islamitisch wel verantwoord? (niet dat Marokko daar rekening mee houdt maar toch) mensen uitsluiten en hun vrijheid inperken omdat ze hun immuunsysteem niet naar de tyfus willen helpen?

    Ben sowieso wel benieuwd naar het standpunt van Islamitische geleerde over het RNA-vaccin wat de potentie heeft om met je DNA te fucken... lopen sleutelen aan de creatie van Allah lijkt me niet helemaal halal.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    FCE Marokko kommert zich niet over de islam, ze gebruiken het enkel als een soort drugs voor de armen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ja maar de adhan is er te horen? dat is het toch een Islamitisch land.....
    Nee je hebt gelijk bro, het Marokkaanse beleid(sbepalers) en Islam in 1 zin noemen is een zware zonde.


    Schitterend land,mooi volk ... helaas verkankerd door mongolen die hun ziel hebben verkocht.
    Vorig jaar wellicht voor het laatst bezocht aangezien je straks niet meer binnenkomt zonder covid paspoort.

    MashALLAH

  5. #5
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    De enige manier om je DNA te veranderen is om een stukje binnen de celkern van je eigen DNA toe te voegen. Zoniet kan je nooit je DNA veranderen.
    Een RNA heeft een andere structuur en wijzigt het DNA niet, bij een vaccinatie dringt het vaccin de cel binnen lijk Covid gedaan heeft en gaat de gecodeerde eiwitten sturen.
    Hhh
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Ik heb gehoord dat je wel naar Marokko kan gaan met de auto zonder zo'n coronapaspoort, ik hoop het, anders zal ik wss niet meer gaan...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wat een manipulatieve tering mongool joh..
    De hersenloze nationalisten horen 'patriottisme' en 'vaderlandsliefde' en krijgen natuurlijk weer gelijk een stijve pikkie.

    Het was al overduidelijk dat Marokko onderdeel is van agenda 21/2030 alleen had ik niet verwacht dat ze voorop zouden lopen in deze poppenkast.




    Is dit Islamitisch wel verantwoord? (niet dat Marokko daar rekening mee houdt maar toch) mensen uitsluiten en hun vrijheid inperken omdat ze hun immuunsysteem niet naar de tyfus willen helpen?

    Ben sowieso wel benieuwd naar het standpunt van Islamitische geleerde over het RNA-vaccin wat de potentie heeft om met je DNA te fucken... lopen sleutelen aan de creatie van Allah lijkt me niet helemaal halal.
    Met je DNA fucken hahaha.
    Kom op, je kan beter dan dat.

  8. #8
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    marokko is een vieze kaffir land. al lang al.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    11
    05-04-2019

    ''virusje'' is uiteindelijk slechts precursor voor mondiale anticonceptie. Niet geheel ondenkbaar dat het vaccin niet al te gunstige effecten heeft voor wat betreft reproductiecijfers. Sommige covid19 vaccins zijn anders dan andere en dus ook meer gelijk dan andere

  10. #10
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Beter Maroc dan NL.

    Nu wordt er gedreigd met beperkingen in zowel NL als Maroc maar ik denk dat dit niet lang stand zal houden, helemaal niet als die vaccine toch nadelen zal hebben op langere termijn en zelfs schadelijk.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Beter Maroc dan NL.

    Nu wordt er gedreigd met beperkingen in zowel NL als Maroc maar ik denk dat dit niet lang stand zal houden, helemaal niet als die vaccine toch nadelen zal hebben op langere termijn en zelfs schadelijk.
    Jij moet helemaal niet zeuren want je bent tot je dood aan toe trouw en loyaal voor de leiders
    Snapie nou najdi madkhali salafist?
    Je loopt nu gewoon te sputteren
    Snapie?
    Beter dat je gat dichthoud snapie nou?

  12. #12
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    marokko is een vieze kaffir land. al lang al.
    als jij moslima was dan was je thuis kinderen aan het melken ipv hier mannen uitschelden ,

    domste vrouw van marokko.nl ben je ,domme achterlijke azulista

  13. #13
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Jij moet helemaal niet zeuren want je bent tot je dood aan toe trouw en loyaal voor de leiders
    Snapie nou najdi madkhali salafist?
    Je loopt nu gewoon te sputteren
    Snapie?
    Beter dat je gat dichthoud snapie nou?
    groot leeg hoofd

  14. #14
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Jij moet helemaal niet zeuren want je bent tot je dood aan toe trouw en loyaal voor de leiders
    Snapie nou najdi madkhali salafist?
    Je loopt nu gewoon te sputteren
    Snapie?
    Beter dat je gat dichthoud snapie nou?
    Ga leren praten en gedraag je niet groter dan je bent. In Maroc schijt je 7 kleuren als je de koning achter je ziet staan en schiet je hart naar je keel en hier doe je je voor als schijt aan de overheid.

    Ga fijn Rutte gehoorzamen en jouw chef Kees en minder praten over moslim landen die ver boven de landen van kuffaar staan. Degenen die landen van kuffaar boven landen van moslims hebben staan, voor hen wordt ongeloof gevreesd.

    Gehoorzaam aan de leider ben ik inderdaad, in zaken die niet tegenstrijdig zijn aan de Qur’an en Sunnah, dat was ik ook in NL en dat ben je ook in NL onder het gezag want echte tawagheet.

    Iets wat jij haat jegens moslim leiders maar wel doet jegens kuffaar in het westen en daarom houden jullie soort van liegen en claimen dat Salafis gehoorzaam zijn aan leiders in alles, zelfs in ongehoorzaamheid aan Allah. Maar mislukkelingen zoals jij, die hard roepen voor shari3ah en moslims ongelovig verklaren, zijn de ergste in tegenstrijdig zijn aan Allah.

    Jij zou nooit je telefoon aan mij geven als ik het je onverwachts vraag als ik voor je neus stond en mij in je internet geschiedenis laten kijken en in je whatsapp contacten.

    Schandalig en ik weet goed wat ik zeg want de meeste van jouw soort, die zijn openlijk ongehoorzaam aan Allah of in privé bewust ongehoorzaam aan Allah maar op internet ‘mujahidien’.

    Ga een broodje kaas eten ga a verwesterde persoon die denkt dat hij aan de kant van de Islam staat en houdt je mond voordat je mond de reden zal zijn dat je met je gezicht in het Vuur zal vallen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #15
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    als jij moslima was dan was je thuis kinderen aan het melken ipv hier mannen uitschelden ,

    domste vrouw van marokko.nl ben je ,domme achterlijke azulista
    Jij bent geen haar beter, dus beter dat je zwijgt en naar je zelf kijkt en deze takfiri vrouw of man negeert. Zij zijn takfiris en jij bent een murji die zelfs Joden en christenen als momineen ziet, of heb ik het verkeerd en zijn Ahl Kitab kuffaar die brandstof zijn voor de Hel als ze sterven als iets anders dan als gelovigen in de Qur’an en Sunnah en ze volgen het?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”