1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    China moet haar kop dicht houden, vuile terroristen dat het zijn. China is in bezit van concentratie kampen. Waar dagelijks mensen worden mishandeld, verkracht en vermoord. De ziekte dingen gebeuren er zoals dat vrouwen gedwongen abortussen moeten plegen en hun haren worden er gedwongen afgeknipt voor extensions. China zal net als Israël aangevallen worden en vernietigd bi idni Allah.

    "China zal net als Israël aangevallen worden en vernietigd bi idni Allah."

    Ik zou mijn adem er niet voor inhouden... Dat kan namelijk nog wel ff duren....

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    er is verschil tussen banden hebben met israel en puur zakelijk zijn.. Turkse contact met israel kwam na het verraad van het Kalifaat..

    landen die zaken met elkaar doen, komt puur door de vraag wat de bevolking wilt en niet wat de overheid wilt.. als jij glaasje ayran wilt, dan kan de overheid jou niet ervan weerhouden..

    Turkse producten zijn eenmaal gewild over de wereld.. kijk maar naar marokko hoe graag ze Turkse textiel willen maar door de corruptie in het land, hebben de marokkaanse textielhouders de overheden omgekocht om het te doen stoppen..

    de arabieren die nu de banden aanhalen met israel, is puur politiek en heeft niks met zaken doen, want zaken doen de arabieren al lang met israel, alleen in het geniep soms wel openlijk alleen met een sticker palestina erop geplakt..

    welke arabier gaat mij wijsmaken dat arabieren geen zaken met israel deden? ga toch spelen met je huichelarij..

    daarnaast, Turkije doet zaken zonder politieke doeleinde zoals de arabieren daar wel oog voor hebben, want de arabieren willen dat Turkije geen greep op het midden oosten moet hebben..

    Turkije heeft al een lange tijd geen ambassadeurs op elkaar grondgebied doordat israel gaza bombardeerde waar de arabieren hun toejuichen doordat arabieren gaza graag verraden.. en Turkije erkent enkle gaza en niet de rest van de troetelpalestijnen

    "Turkse contact met israel kwam na het verraad van het Kalifaat.."
    DUH!!!!!
    OR viel van ellende in elkaar in 1923. En een wereld oorlog 25 jaar daarna werd Israel gesticht.


    "als jij glaasje ayran wilt, dan kan de overheid jou niet ervan weerhouden.."
    Smokkelen kan altijd. Maar blijkbaar geef jij niets om wetten.

    " met een sticker palestina erop geplakt"
    Bewijs hier voor?

    "want de arabieren willen dat Turkije geen greep op het midden oosten moet hebben.."
    Tja... Dat zien we wel meer op de wereld dat landen niets te maken willen hebben met
    hun oude kolonisator. NL is in Indonesië ook niet zo populair.

    "Turkije heeft al een lange tijd geen ambassadeurs op elkaar grondgebied"
    Ja, en? Dat heeft totaal geen waarde. Erdogan voert zo slechte politiek dat hij overal
    wel ruzie moet maken ter wereld om de Turkjes thuis nog achter hem te krijgen.
    Die zijn hoofdzakelijk slecht geïnformeerd en slecht opgeleid dus die smullen van
    een relletje. De rest van de wereld lacht ondertussen met Erdogan.

    "Turkije erkent enkle gaza en niet de rest van de troetelpalestijnen"
    Past percies in de lijn van Erdogan. Lekker discrimineren tussen de verschillende groepen moslims.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Dat is me nog al een uitspraak.

    Maar volgens jouw voorstel, zullen we dan beginnen met de grootste
    hypocriet in deze zaak. En dat is Erdogan.
    Hij zegt het op te nemen voor Turkse volkeren ter wereld,
    Hij zegt het op te nemen voor moslims in deze wereld.
    Hij zegt het op te nemen voor Chinese moslims.
    Maar al zijn handelen toont iets anders aan.
    Als aangetoond kan worden dat Erdogan of wat voor leider dan ook profijt heeft gehaald uit handel met een terroristische staat dan behoort hij tot de munafiqeen die winst heeft gemaakt over de rug van onschuldigen.

    Ik beschouw Israël letterlijk als ISIS.
    Heavy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    "China zal net als Israël aangevallen worden en vernietigd bi idni Allah."

    Ik zou mijn adem er niet voor inhouden... Dat kan namelijk nog wel ff duren....
    Geduld is een schone zaak. De zionisten hebben ook tientallen jaren geduld gehad terwijl ze eraan werkten om te groeien en onderdrukken.
    Heavy

  5. #20
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    China moet haar kop dicht houden, vuile terroristen dat het zijn. China is in bezit van concentratie kampen. Waar dagelijks mensen worden mishandeld, verkracht en vermoord. De ziekte dingen gebeuren er zoals dat vrouwen gedwongen abortussen moeten plegen en hun haren worden er gedwongen afgeknipt voor extensions. China zal net als Israël aangevallen worden en vernietigd bi idni Allah.
    True!!!

  6. #21
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    China heeft opnieuw haar steun uitgesproken voor de Palestijnse zaak om de legitieme rechten van het Palestijnse volk te herstellen



    De internationale gemeenschap moet de juiste richting van een tweestatenoplossing volgen, zegt de woordvoerster van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken Hua Chunying tijdens een nieuwsbriefing.


    Volgens Chunyin gelooft haar land dat de Palestijnse kwestie aan de basis ligt van de onrust in het Midden-Oosten en van invloed is op de regionale vrede, stabiliteit, internationale gerechtigheid en het menselijk geweten.


    "De internationale gemeenschap moet streven naar een 'tweestatenoplossing' en het vredesproces in het Midden-Oosten bevorderen op basis van geldende resoluties van de Verenigde Naties", zei Chunying.


    Ze voegde eraan toe dat Peking de Palestijnse kwestie op de voet volgt en alle inspanningen ondersteunt die bevorderlijk zijn voor een vreedzame oplossing van de kwestie.


    "Als permanent lid van de Veiligheidsraad en een verantwoordelijk land, is China bereid om samen te werken met de internationale gemeenschap om niet-aflatende inspanningen te leveren voor de realisatie van een alomvattende, rechtvaardige en duurzame oplossing voor de Palestijnse kwestie".


    Chunying drong ook aan om meer aandacht te besteden aan de ernstige uitdagingen van het coronavirus voor de bevolking van Palestina en hen te helpen de pandemie te bestrijden.

    China zal de Palestijnen blijven steunen de coronacrisis het hoofd te bieden, aldus Chunying.
    Er zijn grenzen in forum onderhoud en aandacht zoeken

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    China heeft opnieuw haar steun uitgesproken voor de Palestijnse zaak om de legitieme rechten van het Palestijnse volk te herstellen



    De internationale gemeenschap moet de juiste richting van een tweestatenoplossing volgen, zegt de woordvoerster van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken Hua Chunying tijdens een nieuwsbriefing.


    Volgens Chunyin gelooft haar land dat de Palestijnse kwestie aan de basis ligt van de onrust in het Midden-Oosten en van invloed is op de regionale vrede, stabiliteit, internationale gerechtigheid en het menselijk geweten.


    "De internationale gemeenschap moet streven naar een 'tweestatenoplossing' en het vredesproces in het Midden-Oosten bevorderen op basis van geldende resoluties van de Verenigde Naties", zei Chunying.


    Ze voegde eraan toe dat Peking de Palestijnse kwestie op de voet volgt en alle inspanningen ondersteunt die bevorderlijk zijn voor een vreedzame oplossing van de kwestie.


    "Als permanent lid van de Veiligheidsraad en een verantwoordelijk land, is China bereid om samen te werken met de internationale gemeenschap om niet-aflatende inspanningen te leveren voor de realisatie van een alomvattende, rechtvaardige en duurzame oplossing voor de Palestijnse kwestie".


    Chunying drong ook aan om meer aandacht te besteden aan de ernstige uitdagingen van het coronavirus voor de bevolking van Palestina en hen te helpen de pandemie te bestrijden.

    China zal de Palestijnen blijven steunen de coronacrisis het hoofd te bieden, aldus Chunying.
    China moet haar waffel houden over palestina het zal je niet helpen om je misdaden tegen de oeigoeren te camoufleren.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Als aangetoond kan worden dat Erdogan of wat voor leider dan ook profijt heeft gehaald uit handel met een terroristische staat dan behoort hij tot de munafiqeen die winst heeft gemaakt over de rug van onschuldigen.

    Ik beschouw Israël letterlijk als ISIS.

    Dat is al lang aangetoond. Zie de Chinese investeringen in Turkije de laatste 2 jaar.
    En zie het one belt project maar. Waarom denk je dat Turkije daar tussen zit.
    Precies dezelfde reden als waarom Pakistan er in zit. POEN.

    "Ik beschouw Israël letterlijk als ISIS."
    Grappige opmerking, als je de reacties op dit forum leest van 2014,
    waren er zeer veel leden echt fan van ISIS. Dus ik moet nog al lachen
    van jou opmerking over ISIS.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Geduld is een schone zaak. De zionisten hebben ook tientallen jaren geduld gehad terwijl ze eraan werkten om te groeien en onderdrukken.

    Ik wens je veel succes met het wachten.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Dat is al lang aangetoond. Zie de Chinese investeringen in Turkije de laatste 2 jaar.
    En zie het one belt project maar. Waarom denk je dat Turkije daar tussen zit.
    Precies dezelfde reden als waarom Pakistan er in zit. POEN.

    "Ik beschouw Israël letterlijk als ISIS."
    Grappige opmerking, als je de reacties op dit forum leest van 2014,
    waren er zeer veel leden echt fan van ISIS. Dus ik moet nog al lachen
    van jou opmerking over ISIS.
    Je mag lachen wat je wilt. Genoeg mensen hier met mij die hebben opgestaan tegen IS sympathisanten hier op het forum. Plus ik weet dat zulke keuzes worden gemaakt for the love of money.
    Heavy

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Ik wens je veel succes met het wachten.
    Ik wens je veel succes met je slangen gedrag.
    Heavy

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Dit is als de KKK die openlijk de politieke partij van Nelson Mandela steunt .....

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Alle leiders die contact hebben gehad met Israël en er profijt uit hebben gehaald. Zijn munafiqeen en vijanden van de Muslimeen. Ze dienen publiekelijk te worden geëxecuteerd en Israël moet compleet worden geïsoleerd.
    Jij pleit werkelijk voor publiekelijke executie voor iedereen die zaken heeft gedaan met Israel?
    Alleen met de staat of ook met bedrijven of individuen?

    OF bedoel je dit toch meer overdrachtelijk zoals ik hoop/

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    oeigoeren kwestie heeft niets met islam te maken, zij zoeken onafhankelijkheid
    Elke religie wordt gezien als gevaar door de communistische partij.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik wens je veel succes met je slangen gedrag.
    Waarom slangen gedrag?

    Is dit weer een uiting van jouw woestijnratten gedrag?

    Ik wijs je gewoon op het feit, dat er al zo veel profetische uitspraken
    zijn gedaan in deze wereld. En die zijn allemaal nog nooit uit gekomen.
    Dus we moeten nog wachten, of het is gewoon allemaal onzin.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik wens je veel succes met je slangen gedrag.
    Waarom slangen gedrag?

    Is dit weer een uiting van jouw woestijnratten gedrag?

    Ik wijs je gewoon op het feit, dat er al zo veel profetische uitspraken
    zijn gedaan in deze wereld. En die zijn allemaal nog nooit uit gekomen.
    Dus, we moeten nog wachten, of het is gewoon allemaal onzin.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik wens je veel succes met je slangen gedrag.
    Slangengedrag?

    Jij vertoont weer eens woenstijn-ratten gedrag.

    Ik wijs jou alleen op het feit dat al die profetische uitspraken en wensen
    nog nooit zijn uitgekomen. Dus de kans dat deze van jou ooit uit zal komen
    ook nihil is.