1. #31
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    jij bent echt zo'n djasous die vergeten is waar die vandaan kwam..

    laat me jou niet schminken en in de spotlight gooien als een clown zodat iedereen naar je kan lachen ya pik ya walid..
    Is walid je vriendje ofzo

    Ik ben niet onder de indruk sjaaki, jouw soort durums vast niet eens tijdens ramadan en dan kom je hier over tajweed leren praten
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  2. #32
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Is walid je vriendje ofzo

    Ik ben niet onder de indruk sjaaki, jouw soort durums vast niet eens tijdens ramadan en dan kom je hier over tajweed leren praten
    alsof ik voor jou Tajweed heb geleerd

    jij weet niet eens wat witr gebed is en komt over ander mans vasten praten

    yallah ksssht wegwezen..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  3. #33
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    alsof ik voor jou Tajweed heb geleerd

    jij weet niet eens wat witr gebed is en komt over ander mans vasten praten

    yallah ksssht wegwezen..
    Nee ik moet van jou leren wat het witr gebed is

    Eerlijk, vast je of niet?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  4. #34
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Pik ya walid

    Waarom geen pik ya dursun dan?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Pik ya walid

    Waarom geen pik ya dursun dan?
    crescent noemde hem ooit mongolenkind.

    Een betere beschrijving is er volgens mij niet.

  6. #36
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    crescent noemde hem ooit mongolenkind.

    Een betere beschrijving is er volgens mij niet.
    Beetje lachen o salam
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #37
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Nee ik moet van jou leren wat het witr gebed is

    Eerlijk, vast je of niet?
    eerlijk ken jij de wtr dua's uit je hoofd?
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #38
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Drugs heeft jouw brein verwoest, gestoorde rafidi
    jij bent een vieze kaffir. vieze vuile zionist.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    jij bent een vieze kaffir. vieze vuile zionist.
    Jij bent Khomeini's bastaardkind, mutaa-freak.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Jij bent Khomeini's bastaardkind, mutaa-freak.
    hans heeft aids

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Er is geen chifa in haram.
    Met die salafistische denkwijze van jou had ik ook niet anders verwacht. Geen wonder dat islamitische landen zo ver achterlopen op wetenschappelijk en technologisch gebied.
    Voor jouw algemene ontwikkeling lijkt het mij heel verstandig om jezelf niet in een religieus hokje op te sluiten. De horizon is veel breder.
    Volgens de koran die jij leest is alcohol ook haram. Wil dat zeggen dat we dat ook niet voor medische doeleinden mogen gebruiken?

    Zie je hoe beperkt jouw denkwijze is?
    Verheug je op het goede maar wees vooral voorbereid op het slechte

  12. #42
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Met die salafistische denkwijze van jou had ik ook niet anders verwacht. Geen wonder dat islamitische landen zo ver achterlopen op wetenschappelijk en technologisch gebied.
    Voor jouw algemene ontwikkeling lijkt het mij heel verstandig om jezelf niet in een religieus hokje op te sluiten. De horizon is veel breder.
    Volgens de koran die jij leest is alcohol ook haram. Wil dat zeggen dat we dat ook niet voor medische doeleinden mogen gebruiken?

    Zie je hoe beperkt jouw denkwijze is?
    Khamr is haram indd, dus je mag het niet drinken want het bedwelmt je. Zelfde voor jointjes.

    Er zit geen khair in zaken die haram zijn verklaard.

    Hate it or love it, I really don’t care.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Hoe is vechtsporter Bruce Lee (32) overleden?
    Zijn succes eiste na een aantal jaren zijn tol. Lee begon cannabis te gebruiken en werd hier ziek van. Op een dag viel hij bewusteloos neer tijdens opnames voor de film Enter the Dragon. Er werd een zwelling in zijn hersenen geconstateerd en er werd cannabis in zijn maag gevonden. Lee gaf toe dat hij die dag op cannabis had gekauwd. Van de arts kreeg hij het advies hiermee te stoppen. Hij herstelde en maakte de film af.
    Meer details:
    https://imaan.home.blog/2020/02/15/h...-32-overleden/

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    993
    17-01-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Er is geen chifa in haram.

    Zo zwart wit zit het niet in mekaar broeder. In cannabis zitten verschillende stoffen, een daarvan is THC, het is THC die je bedwelmd. Er zit echter ook een stof genaamd CBD in. CBD bedwelmt niet, en het is bewezen effectief te zijn tegen talloze ziekten. Een joint roken is absoluut haram, maar waarom zou bijv cbd olie zonder THC haram zijn? Het werkt niet bedwelmend , het is gewoon een medicijn. Dat de mensen misbruik maken van de cannabis plant is het probleem, je kunt er veel meer mee dan alleen wiet produceren.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Met die salafistische denkwijze van jou had ik ook niet anders verwacht. Geen wonder dat islamitische landen zo ver achterlopen op wetenschappelijk en technologisch gebied.
    Voor jouw algemene ontwikkeling lijkt het mij heel verstandig om jezelf niet in een religieus hokje op te sluiten. De horizon is veel breder.
    Volgens de koran die jij leest is alcohol ook haram. Wil dat zeggen dat we dat ook niet voor medische doeleinden mogen gebruiken?

    Zie je hoe beperkt jouw denkwijze is?
    Salafisten staan niet bekend om kennis en begrip van Islamitische wetenschappen.

    Azijn wordt bijvoorbeeld gemaakt uit alcohol tijdens het productieproces.

    Abu Hanifa en Abu Yusuf hebben zelfs gezegd dat bepaalde alcoholsoorten niet verboden zijn zoals uit honing, tarwe, gist en vijg tenzij men door de laatste glas bedwelmend wordt. Dit is wel een minderheidsopinie en de standaardmening in de madhhab is wel dat alle soort alcohol verboden is. Maar dat deze opinie door deze grote namen bestaat zegt veel.

    Islamitische winkels verkopen trouwens allang al cannabisolie zonder THC

Tags voor deze discussie