1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    This chick

    Kijk er zijn professionele feest tenten ....

    Stel de regels zijn 20 man per feest ofzo ???

    Nou wat je doet is bv een locatie bij een boerderij afhuren en wat je dan doet is bv 4 feest tenten de tegen elkaar aan zijn gezet maar bb door 4 gedeeld maar de deling bestaat uit transparant doorzichtig zeil waardoor je wel overzicht hebt op de rest maar wetelijk afgesloten maar Russen de 4 tenten hou je een gangpad over in de vorm van een kruis waar jiji dan kunt lopen en je je jurken kan showen ....

    Snap je een beetke wat ik bedoel ? Ok zou het eigenlijk moeten uit te tekenen ....

    En voor dat je begint lever je een professioneel plan in bij de plaatselijke politie en zij zuklen er naar kijken ... maar naar mijn inziens is het wettelijk toegestaan ...

    Ik het niet over action tenten.... het zijn van die tenten waar ook congressen mee worden gehouden .... en het mooie is is dat al
    Die feest bedrijven bijna failliet gaan dus je kun die dingen dan giedmooo huren als je het slim aan pakt ....


    Ik weet niet wat het kost maar stel het is ongeveer net zoveel als je feest zaal dan is dit een slim idee


    Een VB

    http://tentop.nl/evenementen-tenten/vip-tent

    Ze komen met verwarming en al.....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Deze schijnen Corona proof tenten te hebben


    https://www.dekruijftenten.nl/tenten...llen-covid-19/

  3. #3
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Lol.
    Wel slim bedacht Tangertje.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2
    01-12-2020

    Hmm... hoewel ik je enthousiasme begrijp, denk ik dat het wijzer is om dit soort plannen uit te stellen.

    Misschien kan je de regels wel te slim af zijn, maar een virus kan je uiteindelijk niet in de maling nemen.

    En zou je nou echt een feest willen organiseren waardoor je de gelegenheid creëert, waardoor een potentieel dodelijk virus wordt verspreid? Ik zou daar persoonlijk absoluut niet voor willen kiezen.

    Ieder z’n meug, natuurlijk.

    Tegelijkertijd denk ik ook: zo’n feest is toch sowieso leuker met mooi weer? Kans is aanwezig dat er dan even geen golf is / de zwakste mensen al zijn beschermd met een vaccin, waardoor dit soort initiatieven wel kunnen.

    Veel succes in ieder geval!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door SarahSinner Bekijk reactie
    Hmm... hoewel ik je enthousiasme begrijp, denk ik dat het wijzer is om dit soort plannen uit te stellen.

    Misschien kan je de regels wel te slim af zijn, maar een virus kan je uiteindelijk niet in de maling nemen.

    En zou je nou echt een feest willen organiseren waardoor je de gelegenheid creëert, waardoor een potentieel dodelijk virus wordt verspreid? Ik zou daar persoonlijk absoluut niet voor willen kiezen.

    Ieder z’n meug, natuurlijk.

    Tegelijkertijd denk ik ook: zo’n feest is toch sowieso leuker met mooi weer? Kans is aanwezig dat er dan even geen golf is / de zwakste mensen al zijn beschermd met een vaccin, waardoor dit soort initiatieven wel kunnen.

    Veel succes in ieder geval!
    ja ik zou het ook uitstellen .... maar deze chick is totaal de realiteit verloren .... ze zit niet meer oo deze aarde met haar gedachte wat betreft feest geven .... ze keert ook niet can d’r fouten en deelt elke scheet die ze van plan is met de wereld wat ook njet bepaald slim is .......

    Misschien was dit een gied idee om d’r uit d’r lijden te helpen ....ze is lambast geadiviseerd om gewoon lekekr een etentje te geven safi .... maar daar wilt ze zich niet bij neer leven ...... begin was het wel oké weet je ..... zo van we stoken het uit voor een maand ...... maar ze begint nu echt als een gekke psycho te doen .... ieddereen vind haar denk ik wel een Asir van een psycho maar zelf heeft ze dat niet eens door ....

    Dus je ik dacht laat ik mm fantasie in het spel gooien ....

    Maar ik heb al wat extra onderzoek gedaan en blijkt toch dat mijn idee niet gaat werken ....

    Er mogen 30 personen voor de HUWELIJKSVOLTREKKING aanwezig zijn ... maar coor een eventuele receptie/etentje gelden de HORECA regels ..... dus enkel afhaken !!!!!

    Misschien kunnen ze haar AFHALEN en laten afkicken van haar ziekte ZODAT ze zich kan concentreren oo wat echyt belangrijk is ..... NAMELIJK DR HUWKIJK !!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2
    01-12-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja ik zou het ook uitstellen .... maar deze chick is totaal de realiteit verloren .... ze zit niet meer oo deze aarde met haar gedachte wat betreft feest geven .... ze keert ook niet can d’r fouten en deelt elke scheet die ze van plan is met de wereld wat ook njet bepaald slim is .......

    Misschien was dit een gied idee om d’r uit d’r lijden te helpen ....ze is lambast geadiviseerd om gewoon lekekr een etentje te geven safi .... maar daar wilt ze zich niet bij neer leven ...... begin was het wel oké weet je ..... zo van we stoken het uit voor een maand ...... maar ze begint nu echt als een gekke psycho te doen .... ieddereen vind haar denk ik wel een Asir van een psycho maar zelf heeft ze dat niet eens door ....

    Dus je ik dacht laat ik mm fantasie in het spel gooien ....

    Maar ik heb al wat extra onderzoek gedaan en blijkt toch dat mijn idee niet gaat werken ....

    Er mogen 30 personen voor de HUWELIJKSVOLTREKKING aanwezig zijn ... maar coor een eventuele receptie/etentje gelden de HORECA regels ..... dus enkel afhaken !!!!!

    Misschien kunnen ze haar AFHALEN en laten afkicken van haar ziekte ZODAT ze zich kan concentreren oo wat echyt belangrijk is ..... NAMELIJK DR HUWKIJK !!!
    Uhhuh, ja, meer dames hebben dit, hoor.
    Ik ken ook een lieve, lieve dame die al een jaar met afgelopen oktober wilde trouwen.

    Toen gebeurde COVID. Dus, zij wilde haar bruiloft naar voren halen. Naar mei / juni. Maar ja, zijn familie deed moeilijk.

    Had ze zich toch laten overhalen om de bruiloft toch in oktober te doen. Zoveel dames hadden haar gewaarschuwd. Kijk uit, tegen die tijd is er een tweede golf.

    Ze nam het risico wel, zij ze. Het huwelijk was toch iets tussen haar en haar man, maakt niet uit, zelfs al kon niemand komen.

    1 maand voor haar trouwen: tweede golf, lockdown, restaurants dicht, niemand kon nog komen, alleen hun ouders, oe safi.

    Ze was, meskiena, alsnog erg verdrietig en ook wel boos / teleurgesteld dat ze zich had laten overhalen.

    Zoiets is gewoon moeilijk te verteren.

    Maar ja, het is maar een feest. Die kan ie ook 1 of 2 jaar later geven, alsnog. Zolang maar bij iedereen bekend is dat je getrouwd bent.

    De COVID is echt een beproeving voor ons allemaal.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja ik zou het ook uitstellen .... maar deze chick is totaal de realiteit verloren .... ze zit niet meer oo deze aarde met haar gedachte wat betreft feest geven .... ze keert ook niet can d’r fouten en deelt elke scheet die ze van plan is met de wereld wat ook njet bepaald slim is .......

    Misschien was dit een gied idee om d’r uit d’r lijden te helpen ....ze is lambast geadiviseerd om gewoon lekekr een etentje te geven safi .... maar daar wilt ze zich niet bij neer leven ...... begin was het wel oké weet je ..... zo van we stoken het uit voor een maand ...... maar ze begint nu echt als een gekke psycho te doen .... ieddereen vind haar denk ik wel een Asir van een psycho maar zelf heeft ze dat niet eens door ....

    Dus je ik dacht laat ik mm fantasie in het spel gooien ....

    Maar ik heb al wat extra onderzoek gedaan en blijkt toch dat mijn idee niet gaat werken ....

    Er mogen 30 personen voor de HUWELIJKSVOLTREKKING aanwezig zijn ... maar coor een eventuele receptie/etentje gelden de HORECA regels ..... dus enkel afhaken !!!!!

    Misschien kunnen ze haar AFHALEN en laten afkicken van haar ziekte ZODAT ze zich kan concentreren oo wat echyt belangrijk is ..... NAMELIJK DR HUWKIJK !!!
    Wat spreek jij jezelf tegen. Eerst zeg je dat ik het moet uitstellen en dan zeg je weer dat ik me moet richten op het huwelijk. Last van je geheugen, Tanger?

    Ik ga overigens niet uitstellen, we zijn alweer twee jaar verder en beiden niet de jongste meer. Maar ja, inderdaad uitstellen, dat zal ik doen Tanger. Ik zal naar je luisteren.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Wat spreek jij jezelf tegen. Eerst zeg je dat ik het moet uitstellen en dan zeg je weer dat ik me moet richten op het huwelijk. Last van je geheugen, Tanger?

    Ik ga overigens niet uitstellen, we zijn alweer twee jaar verder en beiden niet de jongste meer. Maar ja, inderdaad uitstellen, dat zal ik doen Tanger. Ik zal naar je luisteren.
    uitstellen!!!! Dan heb ik het over een echte feest !!!!! Met alle toeters en bellen ....

    Maar for the time being. Een simpel etentje met enkel jou en zijn famillie !!!!!

    Want als je die ene nicht wel uitnodigd en die andere niet dan zul je juist scheve gezichten krijgen want zo zijn vrouwen .... en dan zul je een hoop hoofdpijn op je hals halen .... en je hebt waarschijnlijk al genoeg hoofdpijn ........

    Geef je etentje bij jou thuis met met enkel joi ouders en broers en zussen en die van
    Hem .... en als Allah betere tijden voor je in het vooruit zicht heeft dan geef je alsnog die feest waar je van droomt ... geen probleem dat het dan later is ......



    Maar nu gewoon knopen doorhakken !!!! Hwt is wat het is !!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En weet je wat nog veeeeel leuker is .... al
    Dat geld dat je aan die grote feest zou besteden waar na afloop ieddereeen je toch voor zou akraken .... dat geld gebruiken ok samen met jou ouders en broers en zussen en die van hem
    Naar Dubai te vliegen en daar je etentje houden met een vakantie can een week er aan vast gepakt ....

    Ik noem Dubai omdat jiji een type bent die Allard ovwr the top wilt doen .... maar ik zou in ieddergeval IETS doen !!!