1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    44
    15-11-2020

    Arrow Overdrijf ik ?

    Wanneer een man mij nauwelijks aandacht geeft verbreek ik het contact altijd. Ik verwacht dat wanneer iemand echt interesse in je heeft hij je regelmatig appt, zo niet is hij niet serieus in mijn ogen. Overdrijf ik nou of niet
    Follow your heart ♡

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Nee dat behoort wederzijds ben ik mee eens. Als de drang er niet is om met elkaar te praten buiten de dipjes dan is het gevoel niet sterk genoeg, of niet oprecht

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    44
    15-11-2020

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Ahum
    Niet mee eens?
    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    Nee dat behoort wederzijds ben ik mee eens. Als de drang er niet is om met elkaar te praten buiten de dipjes dan is het gevoel niet sterk genoeg, of niet oprecht
    Ja toch. Ik weet dat wij vrouwen er anders instaan en wij meer aandacht eisen enzo. Maar ik heb wel zoiets van als een man je echt leuk vind en serieuze intenties heeft dan laat hij wel wat van zich horen. Iemand die 24 uur niets laat horen is naar mijn weten niet serieus genoeg Of heb ik het verkeerd?
    Follow your heart ♡

  4. #4
    mr hollandi

    Reacties
    6.286
    23-05-2007

    Citaat Geplaatst door Meowth Bekijk reactie
    Nee dat behoort wederzijds ben ik mee eens. Als de drang er niet is om met elkaar te praten buiten de dipjes dan is het gevoel niet sterk genoeg, of niet oprecht
    precies dit.

  5. #5
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Misschien is hij niet van het appen?

  6. #6
    mr hollandi

    Reacties
    6.286
    23-05-2007

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Misschien is hij niet van het appen?
    kan bellen dan.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    wat is regelmatig ? 10 berichten per seconde?

    of overdrijf ik?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door Flora. Bekijk reactie
    Wanneer een man mij nauwelijks aandacht geeft verbreek ik het contact altijd. Ik verwacht dat wanneer iemand echt interesse in je heeft hij je regelmatig appt, zo niet is hij niet serieus in mijn ogen. Overdrijf ik nou of niet
    met hoeveel mannen heb je al contact verbroken?

    maak je weer contact als hij een week later een bericht stuurt? of is dat uitgesloten?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    18
    15-07-2020

    Citaat Geplaatst door Flora. Bekijk reactie
    Wanneer een man mij nauwelijks aandacht geeft verbreek ik het contact altijd. Ik verwacht dat wanneer iemand echt interesse in je heeft hij je regelmatig appt, zo niet is hij niet serieus in mijn ogen. Overdrijf ik nou of niet
    je hebt helemaal gelijk. Ik denk er hetzelfde over .
    NIEMAND IS TE VERTROUWEN!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Nee je overdrijft niet gwn weg ermee

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Wauw je overdrijft echt.
    Offline

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Misschien is hij niet van het appen?
    Echt eh, rare conclusies altijd. ik durf tegen vrouwen nog geen eens meer te zeggen dat ik geen apper en snapper ben en hele tijd bezig wil zijn met me telefoon. Vrouwen; je bent niet serieus met mij

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Citaat Geplaatst door Flora. Bekijk reactie
    Wanneer een man mij nauwelijks aandacht geeft verbreek ik het contact altijd. Ik verwacht dat wanneer iemand echt interesse in je heeft hij je regelmatig appt, zo niet is hij niet serieus in mijn ogen. Overdrijf ik nou of niet
    En als je 24 uur niks hoort van hem maar jij laat ook niks horen. Dan denkt hij dat ji geen interesse meer hebt namelijk...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    44
    15-11-2020

    Citaat Geplaatst door FilosofeR Bekijk reactie
    je hebt helemaal gelijk. Ik denk er hetzelfde over .
    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Nee je overdrijft niet gwn weg ermee
    Bedankt voor jullie reacties en bevestiging
    Follow your heart ♡

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    44
    15-11-2020

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Wauw je overdrijft echt.
    Ja? Verklaar...?
    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Elke man die in de schaduw hangt is per definitie niet serieus of een man. Een echte man loopt in het licht en is niet bang om een andere man te confronteren (je vader). Alles onder dit kun je niet als een echte man beschouwen noch iemand die serieuze interesses heeft. Idem voor een vrouw van kwaliteit.
    juist zo denk ik er dus ook over....
    Follow your heart ♡