1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    28-11-2020

    Lightbulb Help, project om Ajwa dadels uit Medina te exporteren

    ASSLAM ALIKUM mijn vrienden, het doet me veel plezier om lid te worden van dit forum

    Ik kom uit Medina en ik zou je dit project willen laten zien dat ik op het punt sta te starten

    We hebben zeer overvloedige hoeveelheden premium Ajwa dadels, de beste dadels ter wereld genoemd door de profeet Mohammed.

    Ik wil deze dadels tegen redelijke prijzen in het groot exporteren naar Nederland en België, ik ben hier om u te vragen uw mening daarover te delen, aangezien ik importeurs in die landen moet kennen

    Deel met mij uw mening en uw hulp, en het is oké om winstgevende overeenkomsten te maken

    Deel uw mening, hulp en suggesties met ons en ik ben klaar om samenwerkingsverbanden op te bouwen

  2. #2
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Allah ysahal 3likoum awlidati

  3. #3
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Up

  4. #4
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    .
    Ik mag jullie allemaal lieve lidjes

  5. #5
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Lekkere dadels mmmm met melkie
    Ik mag jullie allemaal lieve lidjes

  6. #6
    Inactief lid

    Reacties
    105
    21-11-2020

    Upppp
    Ik mag jullie allemaal lieve lidjes

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Royal ajwa dadels benaderen

  8. #8
    je m'en fous

    Reacties
    340
    07-08-2007

    Goede investering

  9. #9

  10. #10

  11. #11
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door HazemMadinah Bekijk reactie
    ASSLAM ALIKUM mijn vrienden, het doet me veel plezier om lid te worden van dit forum

    Ik kom uit Medina en ik zou je dit project willen laten zien dat ik op het punt sta te starten

    We hebben zeer overvloedige hoeveelheden premium Ajwa dadels, de beste dadels ter wereld genoemd door de profeet Mohammed.

    Ik wil deze dadels tegen redelijke prijzen in het groot exporteren naar Nederland en België, ik ben hier om u te vragen uw mening daarover te delen, aangezien ik importeurs in die landen moet kennen

    Deel met mij uw mening en uw hulp, en het is oké om winstgevende overeenkomsten te maken

    Deel uw mening, hulp en suggesties met ons en ik ben klaar om samenwerkingsverbanden op te bouwen
    اذا تريد التصدير الى هولندا فاهلا وسهلا يا اخي من مدينة المنورة.

    بس قدم هذا العروض عبر ملف الخاص يا اخي، ان شاء الله كلُ خير

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    39
    18-01-2015

    Royal Ajwa zou je kunnen benaderen.
    Meer dan 1 gebruiker op het account