1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    477
    02-01-2007

    maagonderzoek

    salaam ou3aleikoum,

    Wie heeft wel eens een maagonderzoek laten doen met behulp van een slang via je mond met camera?en hoe was je ervaring.
    Ik vind het zo spannend

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Beide ouders helaas. Is echt heftig. Je gaat ervan kokhalsen. Vinden zelden tot nooit niets...


    Je kan t ook onder narcose doen. Maar daar krijg je langdurig bijwerkingen van. Succes en sterkte...


    Komt echt goed. Even volhouden en dan ben je ervan af insha allah...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Wa alaykom asalaam

    Geen ervaring mee, maar wil je wel sterkte wensen. Moge allaah jouw gezondheid verbeteren ameen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik heb dat een paar keer gehad. Gaan ze bij jou alleen kijken?

    Je kunt vragen om een roesje, dat is niet zo zwaar als onder narcose. Meer een soort diepe slaap. Dan merk je er niks meer van. Daarna ook helemaal nergens last van gehad.

    Ghair in sha Allah. Maak je er geen zorgen over komt wel goed. Moge Allah je bijstaan.

  5. #5
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door oumaima1 Bekijk reactie
    salaam ou3aleikoum,

    Wie heeft wel eens een maagonderzoek laten doen met behulp van een slang via je mond met camera?en hoe was je ervaring.
    Ik vind het zo spannend
    Gastroscopie tegenwoordig met licht roesje, laat je niet bang maken en ga niet internet dokteren.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #6
    ♥Oemie Wa Abie♥

    Reacties
    6.091
    08-03-2008

    Citaat Geplaatst door oumaima1 Bekijk reactie
    salaam ou3aleikoum,

    Wie heeft wel eens een maagonderzoek laten doen met behulp van een slang via je mond met camera?en hoe was je ervaring.
    Ik vind het zo spannend
    Mijn ouders hebben het allebei een paar keer gehad. Vader zonder roesje en moeder met roesje. Ging heel snel, het is wel raar maar gewoon kalm proberen blijven en jezelf niet opjagen, is nergens voor nodig.
    Heel veel succes nshaAllah lghair! [emoji2971]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Alhamdullillah


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    477
    02-01-2007

    salaam ou3aleikoum,

    Bedankt dames voor de lieve reacties! Ik heb maagonderzoek gehad en heb voor zonder roesje gekozen maar wel keel verdooft en drankje tegen maagverschuiming.

    Het was wel vervelend gevoel tijdens onderzoek en moest paar keer kokhalzen en het voelde wel beetje pijnlijk toen de endoscoop bij de maag kwam. voor mijn gevoel deed de arts te snel

    Verder duurde het niet eens 5 min.