1. #1
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    ik ben 1,3kg aangekomen

    ik eet en ik sport hard.
    word je van koffie dik?
    morgen belt dieetiste.
    ik moet echt weer lijnen man
    en geen kaas meer eten.
    het voelt aan al alles wat ik eet
    ik ook zwaarder word laystar
    zelfs van water.
    ik loop elke dag
    waardoor denken jullie
    dat die buik vandaan komt?
    laat weten. vertel me

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Nee, van zwarte koffie zonder melk en suiker wordt je niet dik. Ook geen zoetstof.

    Jij zegt dat het door GGD medicijnen komt. Als dat echt zo is dan wordt het lastig. Misschien wordt je niet dik maar zwelt je buik op door die medicijnen, dat is wat anders dan dik. Net als die kinderen in Afrika die opgezwollen buiken hebben terwijl ze helemaal geen eten hebben. Maar ik weet niet man.

    Maak je niet druk om diëtiste. Het is haar werk om je te helpen, niet om te oordelen. Ze krijgt daarvoor betaald dus maak je niet druk om haar. Maar volg wel haar advies op.
    koffie zijn groente. koffie zijn bonen. en van bonen word je dik. ou allahu arlam. Buik is koolhydraten en van de ggd medicijnen krijg ik extra honger. het is mogelijk af te vallen maar moeilijker.

    ja maar zij pakt me hard aan. zij denkt dat ik niet luister maar zij vind dat ik hard en sterk moet zijn. maar wat moet ik met deze dubble honger. en soms laat ik me gaan. als ik behoefte aan heb. ik weet niet welke gewicht ik moet aangeven. ze belt om half elk. wanneer moet ik thuis op de weegschaal?

    zandkoningin zegt dat opblaas gevoel komt door lactose. wat denk jij dan? mijn buik zwelt gewoon vaak op
    dokter zei lucht. kan wel door lactose idd maar ook door ggd medicijnen

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    ik ga zo weer trainen of zal ik skippen?

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Never skip leg-day
    het is inmiddels 94,50 kg geworden, met kleding aan en voedsel en drinken.
    wajaw gevoels matig 120 kg nou ja zeg dankjewel nu ben ik beledigd! moheem, het kwam denk ik door lactose, voel nu ik 1 dagje lactose
    heb vermijderd beter in mn buik..

    ik train best vaak hoor, dan ga ik maar wel gewoon. voor mijn toekomstige vrouw heb ik uithoudingsvermogen nodig em te schieten
    anders lukt et niet, je weet wel verder ook die buik moet niet in de weg zitten, me ex zei van wel.

    maar ja ik ben bang dat ik zwaarder ga wegen nu ik harder train en meer eet en drink. maar ja ik heb wel vertrouwen..

    hey ik vind jou aardig, kom een keer bij mij op bezoek?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    621
    18-03-2008

    Maybe ben je iets meer gaan wegen door spieropbouw? Ik weet niet hoe jouw sportschema eruit ziet maar zou er een mix van cardio en krachttraining van maken en niet vergeten iets van proteïne (kipfilet, ei, broccoli, kwark etc) in te nemen zodat je spieren zich herstellen.
    “Verily, in the remembrance of Allah do hearts find rest.”❤️ (Qur’an 13:28)

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door francaise001 Bekijk reactie
    Maybe ben je iets meer gaan wegen door spieropbouw? Ik weet niet hoe jouw sportschema eruit ziet maar zou er een mix van cardio en krachttraining van maken en niet vergeten iets van proteïne (kipfilet, ei, broccoli, kwark etc) in te nemen zodat je spieren zich herstellen.
    doe ik ook
    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Was geen belediging broer, wat ik ermee probeer te zeggen is dat jouw buik door medicijnen komt. Wallahu A3lam en niet omdat je iets verkeerds doet. Je traint en je let op je dieet. Dat is goed. Dus dan moet het wel wat anders zijn en in dit geval medicijnen.

    Kan opgezwollen zijn door medicijnen. Dus niet echt vet, maar vol met lucht. Of je darmen zitten vol met lucht door lactose. Maar ik weet niet.

    ... no comment

    Anoniem man. Dat maakt dit leuk. Wanneer ik volledig stop met m.nl wie weet. Als Allah het wil gaat het zeker gebeuren.
    het ligt aan lactose en aan medicijnen, verstopping enzo. moheem ik ga om half elf nog trainen, ja ik sport die hard en ik let op voeding, idd dat is goed wat ik doe,
    maar het gaat wel alleen moeilijker, moheem ik houd dit patroon aan, ben ook 2 weken gestopt met cola, nu nog stoppen met energie en koffie..
    ja komt goed inschallah kruisen we onze pad een keer en dat moeten we koesteren wat je bent een aardig persoon en hebt koppie koppie.
    train jij ook? wat doe je. en let je op voeding. hoelang en hoeveel weeg je ? hoe oud ben je ? haha berber of arabier?
    vergelijken vergelijken en nog eens vergelijken. je moet je vergelijken wel met goede personen? yallah ben benieuwd misschien ben
    jij wel een voorbeeld als broer

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Ja inderdaad. Kan extra gewicht van spieren zijn. Je wordt een kast man.
    ik denk ook door het mondje
    hoor hahahaha. maar spieren kan inderdaad ook, ben niet zolang begonnen met spieren, nu een weekje en flink, hamdolah geen spierpijn,
    wel gehad toen ik met me achterneef sporte, maar vind niet leuk met hem, hij doet overdrijven en niet verantwoord..
    even wat dingen aanpassen, maar persoonlijk denk ik dat ik nu maximum heb bereikt, omdat al drie maanden op zelfde gewicht ben

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    moheem de dieetiste zei. af van de fabrieks koekwaarin suiker, neem stuk fruit. wajaw ik wil aardbeien halen nu. helaas mag ik geen koek meer

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    621
    18-03-2008

    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    moheem de dieetiste zei. af van de fabrieks koekwaarin suiker, neem stuk fruit. wajaw ik wil aardbeien halen nu. helaas mag ik geen koek meer
    Hahaha, gelijk heeft ze. Ipv muesli repen kun je net zo goed aan 2 stuks fruit per dag. Granaatappel is lekker
    “Verily, in the remembrance of Allah do hearts find rest.”❤️ (Qur’an 13:28)

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door francaise001 Bekijk reactie
    Hahaha, gelijk heeft ze. Ipv muesli repen kun je net zo goed aan 2 stuks fruit per dag. Granaatappel is lekker
    wajaw ik haat fruit, kan het wel eten maar khaat et!

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    ze zei handje vol gedroogd fruit mag ook

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    ik heb over drie weken weer een belafspraak inchallah

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Heeft ze je niet geslagen?
    kan niet via de telefoon eh flappie, maar ik moet dus fruit eten inplaats van koek..

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Haha, hoe kun je fruit eten in plaats van koek. Dan maar helemaal niks.

    Ik heb wahde koek gebakken zonder suiker. Hij is zacht. Met suiker wordt ie hard en krokant. Maar alsnog ga ik het eten.
    is fruit geen vervanger van koek dan?

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Jawel, jawel. Broer luister naar je diëtiste. Zij kent jouw beter.

    Was een grapje.
    wat een grap. viel er bijna in. ik heb vandaag weer zelfgemaakte appelflappen gegeten van mijn moeder. ik moet echt opletten broer. maar opgeblazen komt inderdaad door de lactose. moheem heb nu ook gedroogd fruit gekocht. mag ik maar een handje van hebben. ik heb niet gevraagd hoeveel stuks vers fruit. maar alhamdolah komt goe. ze zei eet pure dingen en geen fabriek dingen.. koek is fabriek.. moheem ik weet niet wat ik moet doen met dit nieuws. heb koppijn en maak me zorgen