1. #271
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Euh, waarom heeft Allah in de 20e eeuw toegestaan dat het Osmaanse Rijk, het kalifaat werd verpletterd in de zelf gekozen oorlog en er een scherfje van het een zo grote kalifaat overbleef?

    Weer een grootmacht?
    Erdogan durft het niet eens op te nemen tegen het ongelijke, klein Israel, met een hele kleine bevolking ondanks zijn stoere taal om populair te zijn bij de moslims.
    het leven is 1 groot test.. Allah beproeft mensen..

    en ottomaanse rijk is helemaal niet verpletterd.. Turken hebben het zelf opgedoekt.. als er geen coup plegende pro westerse kemalisten aan de macht kwamen, dan zou het ottomaanse rijk hergroeperen..

    "grootmacht" amerika verloor van vietnam
    "grootmacht" rusland verloor van afghanisten

    wat is je punt kerel?

    israel is geen land maar een project van zionisten waar de westerlingen hen beschermen waar de troon van hun opperduivel dajjal staat..

    dus Turkije zou dan in zijn eentje tegen amerika en heel europa tegelijk oorlog voeren
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    het leven is 1 groot test.. Allah beproeft mensen..

    en ottomaanse rijk is helemaal niet verpletterd.. Turken hebben het zelf opgedoekt.. als er geen coup plegende pro westerse kemalisten aan de macht kwamen, dan zou het ottomaanse rijk hergroeperen..

    "grootmacht" amerika verloor van vietnam
    "grootmacht" rusland verloor van afghanisten

    wat is je punt kerel?

    israel is geen land maar een project van zionisten waar de westerlingen hen beschermen waar de troon van hun opperduivel dajjal staat..

    dus Turkije zou dan in zijn eentje tegen amerika en heel europa tegelijk oorlog voeren
    "ottomaanse rijk is helemaal niet verpletterd."
    Volledig aan stukken geslagen, gereduceerd tot amper 20% van wat het ooit was.

    "het ottomaanse rijk hergroeperen"
    Nee, want de buren moeten niets van de Turken hebben
    Dat zien we nu zelfs nog. Turken zijn niet welkom in Irak, Syrie, Jordanie,
    KSA, Palestina, Israel, Kuweit, UAE. Niemand wilt iets met maken hebben
    met de oud kolonisator.

    grootmacht amerika verloor van vietnam, door steun van grootmacht Rusland.
    grootmacht rusland verloor van afghanisten door steun van KSA en USA.

    wat is je punt kerel?

    "waar de troon van hun opperduivel dajjal staat"
    Zeg eens elder of zion waar staat die troon dan?
    En wellicht is de wel gebouwd met alle winsten die de Israelis maken
    over de handel met Turkije... Wie weet?

    "dus Turkije zou dan in zijn eentje tegen amerika en heel europa tegelijk oorlog voeren"
    Die oorlog gaat er nooit komen. De Amerikanen en Europeanen kunnen Turkije met het grootste
    gemak klein krijgen, zie de tweets van Trump maar. in een dag was heel Turkije 25% armer.
    Stel je eens economische sancties voor. Boycotts.
    Dan trekken de Chinezen hun handen ook van Turkije af, want dan kan Turkije niet meer
    als doorgeef-luik fungeren.

  3. #273
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "ottomaanse rijk is helemaal niet verpletterd."
    Volledig aan stukken geslagen, gereduceerd tot amper 20% van wat het ooit was.

    "het ottomaanse rijk hergroeperen"
    Nee, want de buren moeten niets van de Turken hebben
    Dat zien we nu zelfs nog. Turken zijn niet welkom in Irak, Syrie, Jordanie,
    KSA, Palestina, Israel, Kuweit, UAE. Niemand wilt iets met maken hebben
    met de oud kolonisator.

    grootmacht amerika verloor van vietnam, door steun van grootmacht Rusland.
    grootmacht rusland verloor van afghanisten door steun van KSA en USA.

    wat is je punt kerel?

    "waar de troon van hun opperduivel dajjal staat"
    Zeg eens elder of zion waar staat die troon dan?
    En wellicht is de wel gebouwd met alle winsten die de Israelis maken
    over de handel met Turkije... Wie weet?

    "dus Turkije zou dan in zijn eentje tegen amerika en heel europa tegelijk oorlog voeren"
    Die oorlog gaat er nooit komen. De Amerikanen en Europeanen kunnen Turkije met het grootste
    gemak klein krijgen, zie de tweets van Trump maar. in een dag was heel Turkije 25% armer.
    Stel je eens economische sancties voor. Boycotts.
    Dan trekken de Chinezen hun handen ook van Turkije af, want dan kan Turkije niet meer
    als doorgeef-luik fungeren.
    in elk oorlog steunt iemand wel iemand.. dus?? zijn machtige landen ineens afhankelijk van andere landen

    de troon van dajjal ligt onder de al Aksa moskee in jerusalem.. de zionisten zijn al begonnen om het te claimen en willen de moskee afbreken.. de verradende zion arabieren hebben het verkocht en ceremonieel overgedragen..

    maar het gaat 'm niet worden voor ze doordat al aksa moskee een heilig plek is voor moslims..

    Turken hebben wel vaker in hun eentje tegen flink aantal vijandige landen gevochten.. dus het zal gewoon weer een routineklus worden om ze weer te laten knielen voor 600 jaar..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #274
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    in elk oorlog steunt iemand wel iemand.. dus?? zijn machtige landen ineens afhankelijk van andere landen

    de troon van dajjal ligt onder de al Aksa moskee in jerusalem.. de zionisten zijn al begonnen om het te claimen en willen de moskee afbreken.. de verradende zion arabieren hebben het verkocht en ceremonieel overgedragen..

    maar het gaat 'm niet worden voor ze doordat al aksa moskee een heilig plek is voor moslims..

    Turken hebben wel vaker in hun eentje tegen flink aantal vijandige landen gevochten.. dus het zal gewoon weer een routineklus worden om ze weer te laten knielen voor 600 jaar..
    "weer een routineklus worden"
    Als het een routineklus wordt, dan verliezen de Turken.
    Turken kunnen namelijk helemaal niet vechten, dat zien we in Syrie,
    Noord Irak, Libie en Azerbeijan. Allemaal huurlingen.

    En Turkije op zijn rug stelt niets voor :
    Twitter en Turkije is Terminaal... 3*T

    Die grootspraak van je is lachwekkend.

    "de troon van dajjal ligt onder de al Aksa moskee in jerusalem"
    Wat is die troon dan?

    En nu zijn de arabieren in eens ook zion? Waarom?
    Omdat ze nu eindelijk ook eens dezelfde relatie van Israel onderhouden die Turkije al meer dan 60jaar heeft?
    Er zit echt geen logica in je betoog hier.
    Of is Turkije en Erdogan ook Zion? Wat is het nu?

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    in elk oorlog steunt iemand wel iemand.. dus?? zijn machtige landen ineens afhankelijk van andere landen

    de troon van dajjal ligt onder de al Aksa moskee in jerusalem.. de zionisten zijn al begonnen om het te claimen en willen de moskee afbreken.. de verradende zion arabieren hebben het verkocht en ceremonieel overgedragen..

    maar het gaat 'm niet worden voor ze doordat al aksa moskee een heilig plek is voor moslims..

    Turken hebben wel vaker in hun eentje tegen flink aantal vijandige landen gevochten.. dus het zal gewoon weer een routineklus worden om ze weer te laten knielen voor 600 jaar..

    Het is duidelijk aan welke ketting Turkije zit... jou woorden... niet de mijne...

    The foreign direct investment (FDI) stock in Turkey stands at about $150 billion as of last year, with the bulk — $101 billion — belonging to European investors, according to Central Bank data. The Netherlands is the leader with about $33 billion, followed by Qatar with some $22 billion.

    Qatar is de tweede grootste investeerder in Turkije....

    Want de grootste investeerder is je favorite land... Nederland.

    https://www.thenationalnews.com/worl...pent-1.1124898
    https://www.al-monitor.com/pulse/ori...-investor.html
    https://www.dailysabah.com/business/...permanent-ties


    Dan weet je dus ook meteen waarom niemand zich in NL druk maakt om Turkije...

    We own them!

  6. #276
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "weer een routineklus worden"
    Als het een routineklus wordt, dan verliezen de Turken.
    Turken kunnen namelijk helemaal niet vechten, dat zien we in Syrie,
    Noord Irak, Libie en Azerbeijan. Allemaal huurlingen.

    En Turkije op zijn rug stelt niets voor :
    Twitter en Turkije is Terminaal... 3*T

    Die grootspraak van je is lachwekkend.

    "de troon van dajjal ligt onder de al Aksa moskee in jerusalem"
    Wat is die troon dan?

    En nu zijn de arabieren in eens ook zion? Waarom?
    Omdat ze nu eindelijk ook eens dezelfde relatie van Israel onderhouden die Turkije al meer dan 60jaar heeft?
    Er zit echt geen logica in je betoog hier.
    Of is Turkije en Erdogan ook Zion? Wat is het nu?
    de zionisten hebben een tempel onder de al aksa moskee en willen deze flink uitbreiden.. zoals we weten gebruiken de zionisten de torah als excuus dat de joodse profeet gaat komen die hen gaat verlossen..

    de joden wachten op een profeet die hen gaat leiden in een groot joodse rijk..

    de bedoeling was dat jezus, Isa hen zou leiden en ze weer op het rechte pad zou brengen, ze hebben hem geweigerd, daarna kwam de laatste profeet Muhammed (vzmh) maar die hadden ze ook geweigerd..

    hun profeet zal uiteindelijk dajjal worden en dajjal is ook voor christenen jezus die terug gaat keren.. beiden zullen dajjal als hun profeet claimen..

    uiteindelijk zal profeet jezus, Isa zich bekend maken als moslim en deze dajjal vermoorden waarna de joden en christenen elkaar gaan vervloeken..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    de zionisten hebben een tempel onder de al aksa moskee en willen deze flink uitbreiden.. zoals we weten gebruiken de zionisten de torah als excuus dat de joodse profeet gaat komen die hen gaat verlossen..

    de joden wachten op een profeet die hen gaat leiden in een groot joodse rijk..

    de bedoeling was dat jezus, Isa hen zou leiden en ze weer op het rechte pad zou brengen, ze hebben hem geweigerd, daarna kwam de laatste profeet Muhammed (vzmh) maar die hadden ze ook geweigerd..

    hun profeet zal uiteindelijk dajjal worden en dajjal is ook voor christenen jezus die terug gaat keren.. beiden zullen dajjal als hun profeet claimen..

    uiteindelijk zal profeet jezus, Isa zich bekend maken als moslim en deze dajjal vermoorden waarna de joden en christenen elkaar gaan vervloeken..

    Allemaal leuke fan fiction.

    Maar dat interesseert me allemaal niet zo, ik ben ook echt niet in die doelgroep van je.
    Ik kan namelijk zelf lezen, en ik ben niet religieus. Dus ik vraag altijd bewijzen voor iets.

    Wil je mijn vragen nog beantwoorden?

    En nu zijn de arabieren in eens ook zion? Waarom?
    Omdat ze nu eindelijk ook eens dezelfde relatie van Israel onderhouden die Turkije al meer dan 60jaar heeft?
    Er zit echt geen logica in je betoog hier.
    Of is Turkije en Erdogan ook Zion? Wat is het nu?

  8. #278
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Allemaal leuke fan fiction.

    Maar dat interesseert me allemaal niet zo, ik ben ook echt niet in die doelgroep van je.
    Ik kan namelijk zelf lezen, en ik ben niet religieus. Dus ik vraag altijd bewijzen voor iets.

    Wil je mijn vragen nog beantwoorden?

    En nu zijn de arabieren in eens ook zion? Waarom?
    Omdat ze nu eindelijk ook eens dezelfde relatie van Israel onderhouden die Turkije al meer dan 60jaar heeft?
    Er zit echt geen logica in je betoog hier.
    Of is Turkije en Erdogan ook Zion? Wat is het nu?
    Nee, alleen geert wilders interesseert jou daarom.

  9. #279
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Allemaal leuke fan fiction.

    Maar dat interesseert me allemaal niet zo, ik ben ook echt niet in die doelgroep van je.
    Ik kan namelijk zelf lezen, en ik ben niet religieus. Dus ik vraag altijd bewijzen voor iets.

    Wil je mijn vragen nog beantwoorden?

    En nu zijn de arabieren in eens ook zion? Waarom?
    Omdat ze nu eindelijk ook eens dezelfde relatie van Israel onderhouden die Turkije al meer dan 60jaar heeft?
    Er zit echt geen logica in je betoog hier.
    Of is Turkije en Erdogan ook Zion? Wat is het nu?
    het doet er niet toe of jij het gelooft of niet.. dit is ieder geval wat er te wachten staat waar een hele impact zal hebben op de mensheid

    ik had al vaker gezegd, Turkije met israel is puur zakelijk om geld eruit te trekken.. niet meer en niet meer.. de arabieren daarentegen doen het puur voor politieke doelen om de belangen van het zionisme te dienen..

    als Turkije niet puur zakelijk zou zijn, dan zou Turkije net als de rest van de arabieren muisstil blijven en nooit 1 slecht woordje over isreal hebben, laat staan een eigen mening hebben..

    Turkije doet en zegt wat die wilt tegen israel, als Turkije zaken doet met israel, dat wilt niet zeggen ze mogen al Aksa hebben terwijl de zion arabieren het hartelijk overgedragen hebben..

    en leiders van die arabieren zijn zionisten, jij leest alleen het woordje arabieren en probeert nu alle arabieren op te trommelen om te vertellen dat ik alle arabieren zionisten vind

    iedere debiel weet dat ik over de arab leiders heb, die een onderdeel uitmaken in het zionistische rijk die ze aan het uitbreiden zijn en hier is het verkopen van al Aksa moskee in jerusalem de ultieme bewijs van..

    verschil: Turkije is puur zakelijk en trekt geld uit hun moers, de arabieren doen het voor politieke doeleinden waar ze hun zionisme dienen..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    het doet er niet toe of jij het gelooft of niet.. dit is ieder geval wat er te wachten staat waar een hele impact zal hebben op de mensheid

    ik had al vaker gezegd, Turkije met israel is puur zakelijk om geld eruit te trekken.. niet meer en niet meer.. de arabieren daarentegen doen het puur voor politieke doelen om de belangen van het zionisme te dienen..

    als Turkije niet puur zakelijk zou zijn, dan zou Turkije net als de rest van de arabieren muisstil blijven en nooit 1 slecht woordje over isreal hebben, laat staan een eigen mening hebben..

    Turkije doet en zegt wat die wilt tegen israel, als Turkije zaken doet met israel, dat wilt niet zeggen ze mogen al Aksa hebben terwijl de zion arabieren het hartelijk overgedragen hebben..

    en leiders van die arabieren zijn zionisten, jij leest alleen het woordje arabieren en probeert nu alle arabieren op te trommelen om te zeggen dat ik alle arabieren zionisten vind

    iedere debiel weet dat ik over de arab leiders heb, die een onderdeel uitmaken in het zionistische rijk die ze aan het uitbreiden zijn en hier is het verkopen van al Aksa moskee in jerusalem de ultieme bewijs van..

    verschil: Turkije is puur zakelijk en trekt geld uit hun moers, de arabieren doen het voor politieke doeleinden waar ze hun zionisme dienen..
    "dit is ieder geval wat er te wachten staat waar een hele impact zal hebben op de mensheid"
    Ok.
    Net zoals al die talloze profetische uitspraken over de 1000den jaren die we al gehad hebben.
    Maar prima geloof wat je wilt geloven.

    "Turkije met israel is puur zakelijk om geld eruit te trekken."
    Inderdaad. Echter is niet Turkije die verdient aan de handel...
    https://wits.worldbank.org/countryprofile/en/tur
    Turkije heeft een negatieve handelsbalans.
    Dus ze importeren meer dan ze exporten.

    "de arabieren daarentegen doen het puur voor politieke doelen om de belangen van het zionisme te dienen.."
    Hebben de Arabieren dan andere afspraken met Israel.
    Turkije heeft een ambasadeur in KSA en UAE, en ook al jaren in Israel.
    De Arabieren zijn nu ambassades aan het openen in Israel
    Turkije laten houders van een Israelisch paspoort zonder visum binnen, UAE doet dat nu ook. KSA (nog) niet.
    Verder gaan de Arabieren nu zaken doen met Israel. Turkije doet dat al meer als 70 jaar.
    Dus ik zie het verschil echt niet. Kun je dat misschien met bewijzen aantonen?

    " nooit 1 slecht woordje over isreal hebben,"
    Tja... Erdogan zegt wel eens wat. En in Turkije is men daar van onder de indruk. Maar achter de schermen veranderde
    er niets. De zaken gingen gewoon door...
    KSA en andere Arabieren hebben zelfs wel eens gevochten tegen Israel. En olie embargoes ingesteld. Turkije heeft
    Israel nooit een strooihalm in de weg gelegd.

    "Turkije doet en zegt wat die wilt tegen israel, "
    Voor de buhne. Achter de schermen is het business as usual. En de zaken tussen beide landen groeien.
    De Israëliërs worden rijk van Turkije. Turken niet zo veel, die exporteren wel, maar importeren daar te veel voor.

    "dat wilt niet zeggen ze mogen al Aksa hebben terwijl de zion arabieren het hartelijk overgedragen hebben."
    Hebben ze dat? Is daar al over gesproken? En al die 70 jaar ondertussen is al Aksa in Israelische handen,
    en heeft Turkije een relatie met Israel onderhouden. De Arabieren niet, die komen pas net kijken.

    " leiders van die arabieren zijn zionisten"|
    Als die Arabische leiders zionisten zijn in jou ogen, waarom is Erdogan dat dan niet?
    Turkije heeft toch een veel langere en bredere relatie met Israel dan die Arabieren.
    Die komen pas kijken in Israel. AUB leg dit verschil uit.
    Hoeveel Turkse studenten studeren er in Israel? En Israelisch in Turkije?
    Denk je dat er Arabieren studeren in Israel en visa versa?
    Nogmaals verklaar dit aub, want het is wel erg verwarrdend zo.

    "jij leest alleen het woordje arabieren "
    Ik lees precies wat er staat, niets meer en niets minder.
    Ik kan er niets zelf bij gaan verzinnen.

    "die een onderdeel uitmaken in het zionistische rijk die ze aan het uitbreiden zijn"
    Wat doen die Arabieren dan anders wat Turkije al meer dan 70 jaar lang doet?
    Waar is het verschil? Het enige echte verschil is dat Turkije nooit een oorlog heeft
    gehad met Israel en de Arabieren wel.

    " is het verkopen van al Aksa moskee in jerusalem de ultieme bewijs van."
    Staat dat dan te koop? Waar zou dat uit moeten blijken?
    Zijn er Israelisch plannen ? Wat zijn die plannen dan? Waar moet dat uitblijken?

    " Turkije is puur zakelijk en trekt geld uit hun moers"
    Zakelijk misschien wel, maar zeker niet puur. Denk aan de studenten heen en weer.
    En de handelsbalans toont aan dat Turkije meer importeert dan het exporteert.
    Dus het geld wordt uit Turkije getrokken, en niet zoals jij hier stelt.

    "de arabieren doen het voor politieke doeleinden waar ze hun zionisme dienen.."
    Waar zou dat uit moeten blijken? Wat doen de arabieren anders dan de Turken al meer als 70 jaar lang doen?


    En heb je verder niets te zeggen over de buitenlandse investeerders in Turkije.
    Je weet wel Qatar en Nederland... Dat zijn tenslotte de grootste...
    Helemaal niets? Probeer je het snel onder het tapijt te vegen?
    Dood te zwijgen? Ik vond het nog al een aardige vondst.

  11. #281
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "dit is ieder geval wat er te wachten staat waar een hele impact zal hebben op de mensheid"
    Ok.
    Net zoals al die talloze profetische uitspraken over de 1000den jaren die we al gehad hebben.
    Maar prima geloof wat je wilt geloven.

    "Turkije met israel is puur zakelijk om geld eruit te trekken."
    Inderdaad. Echter is niet Turkije die verdient aan de handel...
    https://wits.worldbank.org/countryprofile/en/tur
    Turkije heeft een negatieve handelsbalans.
    Dus ze importeren meer dan ze exporten.

    "de arabieren daarentegen doen het puur voor politieke doelen om de belangen van het zionisme te dienen.."
    Hebben de Arabieren dan andere afspraken met Israel.
    Turkije heeft een ambasadeur in KSA en UAE, en ook al jaren in Israel.
    De Arabieren zijn nu ambassades aan het openen in Israel
    Turkije laten houders van een Israelisch paspoort zonder visum binnen, UAE doet dat nu ook. KSA (nog) niet.
    Verder gaan de Arabieren nu zaken doen met Israel. Turkije doet dat al meer als 70 jaar.
    Dus ik zie het verschil echt niet. Kun je dat misschien met bewijzen aantonen?

    " nooit 1 slecht woordje over isreal hebben,"
    Tja... Erdogan zegt wel eens wat. En in Turkije is men daar van onder de indruk. Maar achter de schermen veranderde
    er niets. De zaken gingen gewoon door...
    KSA en andere Arabieren hebben zelfs wel eens gevochten tegen Israel. En olie embargoes ingesteld. Turkije heeft
    Israel nooit een strooihalm in de weg gelegd.

    "Turkije doet en zegt wat die wilt tegen israel, "
    Voor de buhne. Achter de schermen is het business as usual. En de zaken tussen beide landen groeien.
    De Israëliërs worden rijk van Turkije. Turken niet zo veel, die exporteren wel, maar importeren daar te veel voor.

    "dat wilt niet zeggen ze mogen al Aksa hebben terwijl de zion arabieren het hartelijk overgedragen hebben."
    Hebben ze dat? Is daar al over gesproken? En al die 70 jaar ondertussen is al Aksa in Israelische handen,
    en heeft Turkije een relatie met Israel onderhouden. De Arabieren niet, die komen pas net kijken.

    " leiders van die arabieren zijn zionisten"|
    Als die Arabische leiders zionisten zijn in jou ogen, waarom is Erdogan dat dan niet?
    Turkije heeft toch een veel langere en bredere relatie met Israel dan die Arabieren.
    Die komen pas kijken in Israel. AUB leg dit verschil uit.
    Hoeveel Turkse studenten studeren er in Israel? En Israelisch in Turkije?
    Denk je dat er Arabieren studeren in Israel en visa versa?
    Nogmaals verklaar dit aub, want het is wel erg verwarrdend zo.

    "jij leest alleen het woordje arabieren "
    Ik lees precies wat er staat, niets meer en niets minder.
    Ik kan er niets zelf bij gaan verzinnen.

    "die een onderdeel uitmaken in het zionistische rijk die ze aan het uitbreiden zijn"
    Wat doen die Arabieren dan anders wat Turkije al meer dan 70 jaar lang doet?
    Waar is het verschil? Het enige echte verschil is dat Turkije nooit een oorlog heeft
    gehad met Israel en de Arabieren wel.

    " is het verkopen van al Aksa moskee in jerusalem de ultieme bewijs van."
    Staat dat dan te koop? Waar zou dat uit moeten blijken?
    Zijn er Israelisch plannen ? Wat zijn die plannen dan? Waar moet dat uitblijken?

    " Turkije is puur zakelijk en trekt geld uit hun moers"
    Zakelijk misschien wel, maar zeker niet puur. Denk aan de studenten heen en weer.
    En de handelsbalans toont aan dat Turkije meer importeert dan het exporteert.
    Dus het geld wordt uit Turkije getrokken, en niet zoals jij hier stelt.

    "de arabieren doen het voor politieke doeleinden waar ze hun zionisme dienen.."
    Waar zou dat uit moeten blijken? Wat doen de arabieren anders dan de Turken al meer als 70 jaar lang doen?


    En heb je verder niets te zeggen over de buitenlandse investeerders in Turkije.
    Je weet wel Qatar en Nederland... Dat zijn tenslotte de grootste...
    Helemaal niets? Probeer je het snel onder het tapijt te vegen?
    Dood te zwijgen? Ik vond het nog al een aardige vondst.
    10 alinea's en in alle 10 zeg je het zelfde.. hoe bedoel je je bent geen autist

    kerel, je hoeft niet 10x te herhalen..

    jij doet beweren dat israel meer exporteert naar Turkije wat een gluiperige manier van verdraaiing

    Turkije verdient 3 miljard dollar aan de export naar Israël en Israël op zijn beurt voert voor 1,4 miljard dollar uit naar Turkije..

    het is israel dat uit de hand eet van Turkije en niet andersom kerel..

    arabieren hebben nooit problemen met israelieten gehad.. als je doelt op de pietluttige 6 daagse oorlog waar arabieren israel tipten? weer een afgang van een voorbeeld

    na de val van het ottomaanse rijk mochten de geplaatste arabieren van de zionisten wat landjes leiden (niet heersen maar leiden) en jij praat over wat gebeurtenissen om de imago van de geplaatste zion arableiders op te poetsen en hoog te houden en neemt dit als voorbeeld

    arabieren dienen de belangen van zionisten sinds dag 1 al..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  12. #282
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "weer een routineklus worden"
    Als het een routineklus wordt, dan verliezen de Turken.
    Turken kunnen namelijk helemaal niet vechten, dat zien we in Syrie,
    Noord Irak, Libie en Azerbeijan. Allemaal huurlingen.

    En Turkije op zijn rug stelt niets voor :
    Twitter en Turkije is Terminaal... 3*T

    Die grootspraak van je is lachwekkend.

    "de troon van dajjal ligt onder de al Aksa moskee in jerusalem"
    Wat is die troon dan?

    En nu zijn de arabieren in eens ook zion? Waarom?
    Omdat ze nu eindelijk ook eens dezelfde relatie van Israel onderhouden die Turkije al meer dan 60jaar heeft?
    Er zit echt geen logica in je betoog hier.
    Of is Turkije en Erdogan ook Zion? Wat is het nu?

    Haha wat een leugenaar ben jij, neem deze slang niet serieus mensen
    Wat ben jij ? je liegt , verdraaid alles , stik lekker in je haat

  13. #283
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    10 alinea's en in alle 10 zeg je het zelfde.. hoe bedoel je je bent geen autist

    kerel, je hoeft niet 10x te herhalen..

    jij doet beweren dat israel meer exporteert naar Turkije wat een gluiperige manier van verdraaiing

    Turkije verdient 3 miljard dollar aan de export naar Israël en Israël op zijn beurt voert voor 1,4 miljard dollar uit naar Turkije..

    het is israel dat uit de hand eet van Turkije en niet andersom kerel..

    arabieren hebben nooit problemen met israelieten gehad.. als je doelt op de pietluttige 6 daagse oorlog waar arabieren israel tipten? weer een afgang van een voorbeeld

    na de val van het ottomaanse rijk mochten de geplaatste arabieren van de zionisten wat landjes leiden (niet heersen maar leiden) en jij praat over wat gebeurtenissen om de imago van de geplaatste zion arableiders op te poetsen en hoog te houden en neemt dit als voorbeeld

    arabieren dienen de belangen van zionisten sinds dag 1 al..
    "Turkije verdient 3 miljard dollar aan de export naar Israël en Israël op zijn beurt voert voor 1,4 miljard dollar uit naar Turkije."
    En onder de streep? Verdient ieder land aan Turkije, maar Turkije niet genoeg aan hun export, want ze importeren te veel.
    Kun jij wel zeggen ja maar Israel... Dat maakt allemaal niets uit onder de streep. Want Turkije heeft nog steeds
    een negatieve handelsbalans. Wel goed van je dat je eindelijk eens wat cijfers gaat opzoeken!

    "arabieren hebben nooit problemen met israelieten gehad.."
    Dus die oorlogen zijn nooit geweest? Die olie-embargoes zijn nooit geweest?
    Die hebben altijd gewoon gevlogen tussen Israel en KSA en UAE?
    Er zijn altijd ambassades geweest in Israel? Handelsbetrekkingen?

    Dus dit is allemaal nooit gebeurd?

    "na de val van het ottomaanse rijk mochten de geplaatste arabieren van de zionisten wat landjes leiden "
    Stel dat dit waar is, waarom dan geen betrekkingen met Israel? En Turkije wel? Zelfs onder Erdogan??
    Volgens mij zit hier weer een grote scheve kink in je gedachte gang.

    Je kunt nog steeds niet uitleggen waarom jij Arabieren een soort zionisten noemt omdat ze nu gaan
    handelen en wandelen met Israel.
    En dat allemaal terwijl Turkije dit al meer als 70 jaar doet, en zelfs veel intensiever en zelfs al 19 jaar
    onder Erdogan dit doet.
    En de Arabieren noem je dan zionisten en Erdogan en Turkije niet...
    Heel vreemd en totaal niet logisch, en je kunt en wilt het niet uitleggen...

    "jij praat over wat gebeurtenissen om de imago van de geplaatste zion arableiders op te poetsen en hoog te houden"
    Al die Arabieren hebben nooit zaken gedaan met Israel. En Turkije wel.
    En jij vindt zaken doen met Israel verkeerd en fout enz...
    Dus wat is het nu precies?

    "arabieren dienen de belangen van zionisten sinds dag 1 al"
    Waarmee dan? Turkije is een veel betere en langere bondgenoot van Israel dan welk Arabisch land ook.
    Dat zijn allemaal feiten die je niet kunt ontkennen. Dus wat probeer je nu allemaal te zeggen?

    En heb je verder niets te zeggen over de buitenlandse investeerders in Turkije.
    Je weet wel Qatar en Nederland... Dat zijn tenslotte de grootste...
    Helemaal niets? Probeer je het snel onder het tapijt te vegen?
    Dood te zwijgen? Ik vond het nog al een aardige vondst.

    En probeer je dit echt dood te zwijgen?

  14. #284
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    Haha wat een leugenaar ben jij, neem deze slang niet serieus mensen
    Wat ben jij ? je liegt , verdraaid alles , stik lekker in je haat

    Je mag je mening gerust geven, maar wat zou er niet kloppen aan mijn stellingen?

    Alleen een mening hebben we niets aan.

  15. #285
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Turkije verdient 3 miljard dollar aan de export naar Israël en Israël op zijn beurt voert voor 1,4 miljard dollar uit naar Turkije."
    En onder de streep? Verdient ieder land aan Turkije, maar Turkije niet genoeg aan hun export, want ze importeren te veel.
    Kun jij wel zeggen ja maar Israel... Dat maakt allemaal niets uit onder de streep. Want Turkije heeft nog steeds
    een negatieve handelsbalans. Wel goed van je dat je eindelijk eens wat cijfers gaat opzoeken!

    "arabieren hebben nooit problemen met israelieten gehad.."
    Dus die oorlogen zijn nooit geweest? Die olie-embargoes zijn nooit geweest?
    Die hebben altijd gewoon gevlogen tussen Israel en KSA en UAE?
    Er zijn altijd ambassades geweest in Israel? Handelsbetrekkingen?

    Dus dit is allemaal nooit gebeurd?

    "na de val van het ottomaanse rijk mochten de geplaatste arabieren van de zionisten wat landjes leiden "
    Stel dat dit waar is, waarom dan geen betrekkingen met Israel? En Turkije wel? Zelfs onder Erdogan??
    Volgens mij zit hier weer een grote scheve kink in je gedachte gang.

    Je kunt nog steeds niet uitleggen waarom jij Arabieren een soort zionisten noemt omdat ze nu gaan
    handelen en wandelen met Israel.
    En dat allemaal terwijl Turkije dit al meer als 70 jaar doet, en zelfs veel intensiever en zelfs al 19 jaar
    onder Erdogan dit doet.
    En de Arabieren noem je dan zionisten en Erdogan en Turkije niet...
    Heel vreemd en totaal niet logisch, en je kunt en wilt het niet uitleggen...

    "jij praat over wat gebeurtenissen om de imago van de geplaatste zion arableiders op te poetsen en hoog te houden"
    Al die Arabieren hebben nooit zaken gedaan met Israel. En Turkije wel.
    En jij vindt zaken doen met Israel verkeerd en fout enz...
    Dus wat is het nu precies?

    "arabieren dienen de belangen van zionisten sinds dag 1 al"
    Waarmee dan? Turkije is een veel betere en langere bondgenoot van Israel dan welk Arabisch land ook.
    Dat zijn allemaal feiten die je niet kunt ontkennen. Dus wat probeer je nu allemaal te zeggen?

    En heb je verder niets te zeggen over de buitenlandse investeerders in Turkije.
    Je weet wel Qatar en Nederland... Dat zijn tenslotte de grootste...
    Helemaal niets? Probeer je het snel onder het tapijt te vegen?
    Dood te zwijgen? Ik vond het nog al een aardige vondst.

    En probeer je dit echt dood te zwijgen?
    ben jij nou ineens de boekhouder van Turkije geworden?

    jij beweerde keihard dat israel meer exporteert naar Turkije terwijl juist israel uit de hand eet van Turkije kerel..

    zoals ik altijd al zei, handel is macht en dit is tegenwoordig nodig aangezien het westen dit als wapen gebruiken om landen onder druk te zetten, maar ze vergeten echter dat Turkije een heel andere koek is..

    zie amerika met zijn sanctie van f-35 niet wilde leveren aan Turkije, kerel, Turkije is een mede oprichter van JSF waar cruciale onderdelen in Turkije worden geproduceerd.. de amerikanen zijn nu akelig stil hierover waar zelfs trump begon te flirten met Turkije en er alles aan deed om het terug te draaien..

    amerika wilt geen gezichtsverlies hebben en probeert dit gewoon zo stil mogelijk te houden om zo min mogelijk in de media te over hebben terwijl Turkije al een 2e bestelling heeft gedaan..

    amerika weet dat Turkije de blueprints heeft en beginnen in pentagon peentjes te zweten en elkaar te beschuldigen wie de boosdoeners zijn die deze fout hebben gemaakt om Turkije zich tegen het harnas te jagen..

    dat Turkije zaken doet met israel is het gevolg van het verraad van de arabieren in 1e w.o.... als zij het Kalifaat niet hadden verraden, dan zou er uberhaupt niet eens een israel bestaan..

    maar zoals bekend, de zionisten hadden een plan waar geld rijkelijk vloeide als men deed wat zij van hen verlangden.. echter, aan de zionistische ketting bestaan er ook rangen, westerse landen hebben een hoger status dan die van de arabische..

    de geplaatste arabische zion leiders mochten absoluut niet het land die zij toekregen uit het ottomaanse map moderniseren en het volk rijk maken.. het volk moest arm en onderdanig blijven doordat het arabisch volk niet net als westerlingen zomaar zou accepteren de opbouw van de ongelovige wereld waar de zionisten naar streven en dit voor weerstanden zou zorgen..

    de geplaatste arabische zion leiders werden flink vetgemest waar zelfs de opper zion arabieren de wahabieten vanuit het schiereiland een eigen geloof met een islamitische jasje toegekend kregen om via deze manier het volk met leugens te leiden..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==