1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    hij gebruikt em ook als onderbroek
    Lijkt me zo een smeerlap die een week gedragen onderbroek omdraait om het opnieuw te gebruiken.

  2. #137
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Tfoe, turken en hun poep en slip obsessie.

    Homofielen volk

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    664
    09-07-2014

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Tfoe, turken en hun poep en slip obsessie.

    Homofielen volk
    Kom kom zionist knechtje. Het lijkt wel dat er een gevoelige snaartje bij je is geraakt

  4. #139
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door cerci1234 Bekijk reactie
    Kom kom zionist knechtje. Het lijkt wel dat er een gevoelige snaartje bij je is geraakt
    Zeg wat je wilt.

    Doe ik ook

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    krijgen we dit weer

    en in mijn buurt bijvoorbeeld zijn veel marokkanen in bezit van een koophuis.. wat is je punt?

    we zitten hier geen wedstijdje te houden wie het hoogst springt amk..
    Ik vertelde het ook niet in de vorm van een competitie. Geef slechts aan wat ik constateer in mijn omgeving.
    Heavy

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Turken zijn geen moslims.
    Moge Allah je straffen met de zwaarste straf in Jahannam
    Heavy

  7. #142
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Moge Allah je straffen met de zwaarste straf in Jahannam
    Ik heb begrepen dat je het moeilijk hebt? Waar een deur dicht gaat, gaat een ander open

  8. #143
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik vertelde het ook niet in de vorm van een competitie. Geef slechts aan wat ik constateer in mijn omgeving.
    als ik begin te vertellen wat ik allemaal heb geconstateerd, dan zijn we hier volgend jaar nog bezig..
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  9. #144
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    als ik begin te vertellen wat ik allemaal heb geconstateerd, dan zijn we hier volgend jaar nog bezig..
    een turk is altijd ongeloofwaardig.

    Vooral als het gaat om geld dan zie je hem transformeren in Satanistische versie van SuperSayen, satansayen

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    als ik begin te vertellen wat ik allemaal heb geconstateerd, dan zijn we hier volgend jaar nog bezig..
    Oke
    Heavy

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    https://turksemedia.nl/turkije-en-qa...loos-bankieren

    turkije-en-qatar-slaan-handen-ineen-voor-renteloos-bankieren
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  12. #147
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    https://turksemedia.nl/turkije-en-qa...loos-bankieren

    turkije-en-qatar-slaan-handen-ineen-voor-renteloos-bankieren
    Gaat niet met het huidige mondiale stelsel

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    welke mensen zijn arm dan? de gemiddelde Turk in Turkije leeft gewoon met een modaal inkomen..

    hoeveel mensen in nederland leeft aan de armoedegrens? hieveel nederlanders kunnen niet rondkomen ook al werken beide ouders?

    het vreemdste van alles is, jij weet dit dondersgoed maar schuift dit even onder de tapijt omdat het nu over een ander land gaat..

    als jij hier minimum 1600 salaris krijgt ook al met toeslag, alsnog hou je bijna niks over in de maand door andere hoge lasten

    in Turkije verdien je weliswaar minder minimumloon, maar daar leven de mensen vele malen minder gestresst dan menaen in nederland..

    dat er in Turkije ook van die klaagtokkies leven, dat hoort bij het leven..

    in Turkije zijn de vaste lasten veel lager dan nederland.. en niet zo lang geleden kon in Turkije nadat je 25 jaar gewerkt hebt met pensioen en als je met pensioen bent, was je ook vrij om te gaan werken zonder de stress dat de belastingdienst je komt kaalplukken.. nu heben ze het pas veranderd naar 65 en alsnog kan je naast je pensioen gewoon een baan hebben zonder je pensioen te verliezen

    probeer dit maar in nederland, dan word je gelijk gekort want hier willen ze je dat je maar 400 euro netto overhoud om te eten en/of andere dingen

    jij pikt signalen op van klaagtokkies uit Turkije die het zion westerse media maar al te graag in hun propaganda gebruiken tegen erdogan..

    kerel, jij weet niet waarover jij praat, jij leest alleen cijfers maar achter de cijfers heb je geen idee hoe het eraan tie gaat..

    ik denk dat jij af en toe naar de voedselbank moet gaan en daar je geweldige cijfers moet gaan presenteren

    "de gemiddelde Turk in Turkije leeft gewoon met een modaal inkomen."
    Alleen is die groep heel klein die een modaal inkomen hebben.
    En al die geïndexeerde pensioenen en uitkeringen daar hebben keer op keer
    een kleiner besteedbaar inkomen.

    "hoeveel mensen in nederland leeft aan de armoedegrens?"
    9% in NL. En in NL is die grens al veel eerder bereikt dan in vele andere landen.
    Dus mensen hier zitten al aan die grens als ze geen highspeed internet in huis hebben.
    En in Turkije is het percentage van de bevolking aan die grens 22%. En daar is armoede
    echte armoede.
    https://www.indexmundi.com/map/?v=69&l=nl

    "maar daar leven de mensen vele malen minder gestresst dan menaen in nederland.."
    22% van de mensen niet. En voor de rest kunnen ze a al Venezuela in de rij gaan staan voor
    groenten en fruit en brood. Allemaal onder die Erdogan roofbouw economie.

    "in Turkije zijn de vaste lasten veel lager dan nederland."
    Ja haha, Daar krijg je ook veel minder voor terug. Wat een opmerking weer van je.

    " en niet zo lang geleden kon in Turkije nadat je 25 jaar gewerkt hebt met pensioen "
    Dat gaat niet meer. Die Lira is niets meer waard.

    "probeer dit maar in nederland,"
    Het overgrote deel wat met pensioen is gegaan heeft een AOW en een aanvullend pensioen.
    Alleen arme stumpers hebben maar een vorm van pensioen. En in NL zijn de pensioenen
    geïndexeerd. In Turkije is dat meestal niet het geval.

    En Mike heeft gekijk de grote van de economie ten opzichte van andere landen heeft totaal geen waarde.
    Dat klinkt leuk als een one liner voor slecht geïnformeerde en slecht opgeleide. Maar het stelt niets voor.
    Landen als India Brazilie Rusland, Mexico gaan Turkije voor in die lijst. En dat zijn ook allemaal erg arme landen.
    Zelfs een land als Nederland heeft een grotere economie als Turkije en wij zijn met 5 keer zo weinig mensen.
    Dus staar je niet blind op die lijstjes.

    En ga je geen bewijzen meer plaatsen over wereld oorlog 1 en 2?
    Ik was nog zo benieuwd naar je uitleg van je flauwekulverhaal daarover...

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    {Degenen die van de rente eten zullen niet anders opstaan als degene die opstaat en door de Satan tot bezetenheid is geslagen. Dat is omdat zij zeggen: De handel is te vergelijken met rente. Maar Allah heeft de handel toegestaan en de rente verboden. En wie nadat de vermaning van zijn Heer tot hem is gekomen stopt: voor hem is wat hij al heeft, zijn zaak is aan Allah, maar wie het herhaalt: zij zijn de bewoners van de hel. Zij zijn daarin eeuwig levenden. Allah zal de rente al zijn zegeningen ontnemen en Hij zal (de zegeningen) van de liefdadigheid vermeerderen en Hij houdt van geen enkel ondankbare zondaar.} [soerah 2, vers 275-276]

    Dan neem aub nooit een AOW uitkering aan.

    En zeg tegen je ouders/grootouders deze uitkeringen op te zeggen!
    Deze zijn allemaal deels gefinancierd uit rentes en winsten op de beurzen.

    Op zeggen dus. Die uitkeringen zijn uiterst haram.

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Turken zijn geen moslims.
    De meeste Turken zijn ook geen echte moslims.

    En de Ottomanen waren al helemaal geen moslims.
    Geeneen Ottomaanse sultan is ooit op bedevaart in Mekka geweest.
    Terwijl dat toen zelfs hun eigen grondgebied was.
    Ze gingen wel op reisjes naar Europa (London en Parijs) maar
    voor Mekka haalde ze collectief hun neus voor op. Alle 600jaar lang.