1. #256
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Het ribaverbod is in onze tijd een zo groot probleem voor veel moslims, dat er zelfs op basis van leugens "rente-vrije" hypotheken op de markt zijn gebracht.
    Men zegt tegen een hond, vanaf nu aan ben jij geen hond meer maar een poes.
    Probleem "opgelost"
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #257
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Heeft ome Erdo ook aangegeven wanneer dit gaat gebeuren? Of roept hij maar weer iets om islamitische zieltjes te winnen?
    Hij heeft wel aangegeven wanneer het gaat gebeuren maar toen zat jij naar geert wilders te luisteren dus heb je dat niet gehoord.

  3. #258
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    heel de wereld zit in de wurggreep van het zionisme en jij vraagt nog om bewijs

    wat is zionisme, zionisme is een sekte van duivelaanbidders waar zij hulp krijgen van duivels, demonen, djinns en hebben maar 1 doel en dat is de wereld onderwerpen naar het ongeloof..

    zij de zionisten denken dat seytan de opper iblis (lucifer) de wereld zal overwinnen en dat God zijn grip op de wereld zal verliezen

    zionisten bestaan als sinds de duivel aan Allah belooft had om de mensen van zich af te houden en tegen hem laat keren.. de duivel heeft in zekere mate macht om zijn volgers te helpen en te steunen in zijn heerschappij, maar hij zelf kan mensen niet doden..

    zo waren er zionisten in de farao tijd, maar dan alleen in een andere naam.. de wetenschappers van nu zijn tot op heden nog steeds niet in geslaagd om erachter te komen hoe zij de piramides gebouwd hadden terwijl de logische verklaring is dat zij hulp kregen van de djinns die vele malen sterker zijn dan de mens..

    zo is men van nu nog steeds verbaasd hoe de stenen van de klaagmuur in israel gebracht zijn wat een onmogelijke opgave blijkt om die stenen uit te hakken vanuit de zion berg dat in armenie ligt en ze daarna te vervoeren naar palestina..

    daar waar de zion berg ligt, daar komen ook de ashkenazi's vandaan, dit zijn de opperzionisten der zionisten die een greep hadden op europa en de naam zegt het al "NAZI" waar de nazi's uit duitsland het gebruikte om de wereld oorlog uit te voeren in 1939-1945

    zoals de brief van albert pike al onthuld hoe de zionisten hun gewiekste plan van de duivel aan het uitvoeren zijn, zijn we nu aangekomen bij hun 3e uitvoering, namelijk de eindstrijd, de 3e wereld oorlog, Islam vs al het kwaad, hun ultieme strijd om de wereld in zijn geheel over te nemen van God..

    God geeft de duivel zelfs zoveel voordelen gegeven waar die zijn hoop nooit zal blijven verliezen zoals de komst van dajjal (anti-christ) en gog en magog..

    men vraagt zich af, als de duivel weet van het bestaan van Allah, waarom onderwerpt hij zich niet aan hem dan? hoe kan iemand van zijn schepper afkeren?

    in Islam heeft Allah mensen en djinns de kans gegeven om vergiffenis te vragen, de duivel denkt hiermee weg te kunnen komen en aangezien hij persoonlijk in contact stond met zijn schepper, is het voor hem makkelijker om vergiffenis te krijgen doordat Allah had gezegd, ik kan alles vergeven, al reiken jouw zondes tot de hemelen, behalve shirk, afgoderij.. zij die niet in Allah geloven kunnen niet vergeven worden geen schijn van kans..

    de duivel heeft van Allah zijn tijd gekregen en die tijd is wanneer de zon vanuit het westen op gaat komen, dan is de vergiffenisdeur gesloten en is geen enkele vragen naar vergiffenis meer mogelijk.. de duivel zal tot op de laatste minuut wachten, maar hij zal zijn kans niet kunnen benutten, doordat Allah hem niet gaat gunnen net als hoe de farao tot zijn laatste minuut dacht te kunnen bekeren naar Islam tijdens zijn verdrinking toen de achter Musa (a.s) Mozes aanging door de gespleten zee waar Djebrail (a.s)engel des doods zijn mond volstampte met modder om geen Shahada uit te laten spreken..

    waarom de zionisten de joden uitgekozen hadden in hun strijd komt doordat joden hunzelf als ubermensch beschouwen en de joodse leiders direct in contact staan met djinns om kracht uit te halen om de wereld te domineren.. joden hebben niet voor niets al het geld en media van de wereld in handen.. wie deze 2 heerst, heerst de wereld..

    jij kan wel lachen om die 11 miljoen joden, maar jij weet niet dat niet iedereen zomaar jood kan worden, als je moederskant geen jood is, dan is het niet mogelijk om je te bekeren naar jodendom.. hieruit kan je concluderen dat zij zichzelf als uitverkoren voelen, m.a.w ubermensch
    "heel de wereld zit in de wurggreep van het zionisme en jij vraagt nog om bewijs"
    Ja zo werkt zoiets nu eenmaal zonder bewijs is er geen verhaal.

    "wat is zionisme,"
    Ach zo, eindelijk eens een definitie. Ik meende altijd dat die lui in Israel bedoelde.
    Maar dat is dus helemaal niet. Jij bedoelt hier mee satan-aanbiddende lui die uit zijn op
    wereld dominantie, en dan voor tijdens of er na ongelovig willen worden... Wow..
    Dat is behoorlijk tegenstrijdig, dus dat zal wel een klein clubje zijn.
    Maar in jou ogen zeer machtig. Wie is er bijvoorbeeld lid van deze groep?

    "Islam vs al het kwaad, hun ultieme strijd om de wereld in zijn geheel over te nemen van God.."
    Heb je die vice docu nog gekeken. Die zeggen precies hetzelfde als jij nu zegt.
    Alleen dan het tegenovergestelde. Dat Turkije en Rusland het land van de duivel is.
    En zal vechten tegen de legers van Israel en Amerika enz. Klinkt allemaal behoorlijk getikt hoor.

    " joden hunzelf als ubermensch beschouwen"
    Gelukkig doen Turken dat dan niet, dat scheelt dan weer...

    "de nazi's uit duitsland"
    Ik meende altijd dat Nazi voor Nationalsozialistisch stond. Dat is dan ook wel een toeval.

    "als je moederskant geen jood is, dan is het niet mogelijk om je te bekeren naar jodendom"
    Volgens mij heb je dat verkeerd om. Als je moeder Joodse is dan ben je automatisch Jood zelf.
    En bekeren gaat altijd. Iedere religie wilt er altijd zieltjes bij!

    Maar een leuke fan-fictie zo. Ik heb me goed vermaakt. Bij deze stukjes weet ik beter dan
    vragen voor bewijs. Want dat bestaat hier niet voor. Dit komt alleen op anti-semitische Turkse TV.
    Welli
    cht wel van Adnan Oktar. "

    Maar ik kan dus ook wel vergeten dat je bewijzen gaat leveren voor :

    die is door zionisten geplaatst"
    Bewijs?

    "de originele lijstjes worden per direct gewist"
    Bewijs?

    "alle media in zion handen ligt"
    Bewijs?

    "dus hou die 1977 geleuter maar voor je.. dat is allemaal schijn"
    Bewijs? Dat Japan nog steeds herstelbetalingen betaald aan Amerika.

    En jou claims dat Turkije openen van de archieven van Europa eist,
    heb je ook niets van?

    Dus naast je stukje onsamenhangende anti-semitische fan-fictie,
    heb je nog steeds niets wat je kunt bewijzen...

    Wow

    Nou tot volgende keer dan maar Anakara Bob.
    Wellicht heb je ooit wel eens iets met inhoud te melden...

  4. #259
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "heel de wereld zit in de wurggreep van het zionisme en jij vraagt nog om bewijs"
    Ja zo werkt zoiets nu eenmaal zonder bewijs is er geen verhaal.

    "wat is zionisme,"
    Ach zo, eindelijk eens een definitie. Ik meende altijd dat die lui in Israel bedoelde.
    Maar dat is dus helemaal niet. Jij bedoelt hier mee satan-aanbiddende lui die uit zijn op
    wereld dominantie, en dan voor tijdens of er na ongelovig willen worden... Wow..
    Dat is behoorlijk tegenstrijdig, dus dat zal wel een klein clubje zijn.
    Maar in jou ogen zeer machtig. Wie is er bijvoorbeeld lid van deze groep?

    "Islam vs al het kwaad, hun ultieme strijd om de wereld in zijn geheel over te nemen van God.."
    Heb je die vice docu nog gekeken. Die zeggen precies hetzelfde als jij nu zegt.
    Alleen dan het tegenovergestelde. Dat Turkije en Rusland het land van de duivel is.
    En zal vechten tegen de legers van Israel en Amerika enz. Klinkt allemaal behoorlijk getikt hoor.

    " joden hunzelf als ubermensch beschouwen"
    Gelukkig doen Turken dat dan niet, dat scheelt dan weer...

    "de nazi's uit duitsland"
    Ik meende altijd dat Nazi voor Nationalsozialistisch stond. Dat is dan ook wel een toeval.

    "als je moederskant geen jood is, dan is het niet mogelijk om je te bekeren naar jodendom"
    Volgens mij heb je dat verkeerd om. Als je moeder Joodse is dan ben je automatisch Jood zelf.
    En bekeren gaat altijd. Iedere religie wilt er altijd zieltjes bij!

    Maar een leuke fan-fictie zo. Ik heb me goed vermaakt. Bij deze stukjes weet ik beter dan
    vragen voor bewijs. Want dat bestaat hier niet voor. Dit komt alleen op anti-semitische Turkse TV.
    Welli
    cht wel van Adnan Oktar. "

    Maar ik kan dus ook wel vergeten dat je bewijzen gaat leveren voor :

    die is door zionisten geplaatst"
    Bewijs?

    "de originele lijstjes worden per direct gewist"
    Bewijs?

    "alle media in zion handen ligt"
    Bewijs?

    "dus hou die 1977 geleuter maar voor je.. dat is allemaal schijn"
    Bewijs? Dat Japan nog steeds herstelbetalingen betaald aan Amerika.

    En jou claims dat Turkije openen van de archieven van Europa eist,
    heb je ook niets van?

    Dus naast je stukje onsamenhangende anti-semitische fan-fictie,
    heb je nog steeds niets wat je kunt bewijzen...

    Wow

    Nou tot volgende keer dan maar Anakara Bob.
    Wellicht heb je ooit wel eens iets met inhoud te melden...
    Wat mij betreft mag Erdogan jou ook wel naar huis sturen je kraamt alleen maar onzin uit.

  5. #260
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "heel de wereld zit in de wurggreep van het zionisme en jij vraagt nog om bewijs"
    Ja zo werkt zoiets nu eenmaal zonder bewijs is er geen verhaal.

    "wat is zionisme,"
    Ach zo, eindelijk eens een definitie. Ik meende altijd dat die lui in Israel bedoelde.
    Maar dat is dus helemaal niet. Jij bedoelt hier mee satan-aanbiddende lui die uit zijn op
    wereld dominantie, en dan voor tijdens of er na ongelovig willen worden... Wow..
    Dat is behoorlijk tegenstrijdig, dus dat zal wel een klein clubje zijn.
    Maar in jou ogen zeer machtig. Wie is er bijvoorbeeld lid van deze groep?

    "Islam vs al het kwaad, hun ultieme strijd om de wereld in zijn geheel over te nemen van God.."
    Heb je die vice docu nog gekeken. Die zeggen precies hetzelfde als jij nu zegt.
    Alleen dan het tegenovergestelde. Dat Turkije en Rusland het land van de duivel is.
    En zal vechten tegen de legers van Israel en Amerika enz. Klinkt allemaal behoorlijk getikt hoor.

    " joden hunzelf als ubermensch beschouwen"
    Gelukkig doen Turken dat dan niet, dat scheelt dan weer...

    "de nazi's uit duitsland"
    Ik meende altijd dat Nazi voor Nationalsozialistisch stond. Dat is dan ook wel een toeval.

    "als je moederskant geen jood is, dan is het niet mogelijk om je te bekeren naar jodendom"
    Volgens mij heb je dat verkeerd om. Als je moeder Joodse is dan ben je automatisch Jood zelf.
    En bekeren gaat altijd. Iedere religie wilt er altijd zieltjes bij!

    Maar een leuke fan-fictie zo. Ik heb me goed vermaakt. Bij deze stukjes weet ik beter dan
    vragen voor bewijs. Want dat bestaat hier niet voor. Dit komt alleen op anti-semitische Turkse TV.
    Welli
    cht wel van Adnan Oktar. "

    Maar ik kan dus ook wel vergeten dat je bewijzen gaat leveren voor :

    die is door zionisten geplaatst"
    Bewijs?

    "de originele lijstjes worden per direct gewist"
    Bewijs?

    "alle media in zion handen ligt"
    Bewijs?

    "dus hou die 1977 geleuter maar voor je.. dat is allemaal schijn"
    Bewijs? Dat Japan nog steeds herstelbetalingen betaald aan Amerika.

    En jou claims dat Turkije openen van de archieven van Europa eist,
    heb je ook niets van?

    Dus naast je stukje onsamenhangende anti-semitische fan-fictie,
    heb je nog steeds niets wat je kunt bewijzen...

    Wow

    Nou tot volgende keer dan maar Anakara Bob.
    Wellicht heb je ooit wel eens iets met inhoud te melden...
    klein groep die de touwtjes in de handen hebben die voetsoldaten besturen, deze zijn veelal westerse leiders en de rijkste mensen op aarde, zoals ilimunati, vrijmetselaars, vaticaan, maar ook figuren met islamitische achtergrond.. en het gaat niet zozeer om een lid van te zijn, maar meer een deel uitmaken van het zion rijk.. de meeste zijn geen lid maar dienen wel hun belangen in ruil voor geld en macht..

    de dag dat westerlingen erachter gaan komen dat ze door zionisten voorgelogen zijn, is de dag wanneer Isa jezus naar aarde keert en gaat zeggen, ik ben moslim en ik kom de anti christ (dajjal) vermoorden.. pas als dajjal vermoord wordt gaan westerlingen beseffen dat islam de ware religie is en hierna zal heel europa met 1 Tekbir islamitisch worden..

    de evangelisten zijn het meest pro zionisme.. terwijl zij de belangen van de anti christ dienen, verdraaien ze dit naar moslims.. de evangelisten zijn 1e klas voetsoldaten van zionisten en hebben een leugen de wereld ingegooid dat Turkije het begin van anti christ is samen met rusland... dat komt doordat rusland orthodox en rooms-katholiek is en zij een vijand vormen met de evangelisten die de orthodox-protestantisme aanhouden wat eigenlijk neerkomt dat ze alleen bij naam christelijk zijn maar niet naar daden..

    in russische kerk is het streng verboden voor een vrouw zonder hoofddoek te komen en zijn meer praktiserend dan westerse, zij hebben bijna dagelijks kerkdiensten en de westerse maar 1x per week..

    in eindtijd zullen russen (rum) alliantie vormen met islamitische leger tegen de westerse-joodse zionisten in de 3e wereld oorlog, de orthodoxen (rum) zullen na de overwinning een grote kruis planten en claimen dat zij de ware religie hebben waarna het islamitische Kalifaat hen ook gaan bestrijden..

    voor jou is dit fictie, voor zionisten, evangelisten en Moslims is dit wat er te wachten staat...
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #261
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    klein groep die de touwtjes in de handen hebben die voetsoldaten besturen, deze zijn veelal westerse leiders en de rijkste mensen op aarde, zoals ilimunati, vrijmetselaars, vaticaan, maar ook figuren met islamitische achtergrond.. en het gaat niet zozeer om een lid van te zijn, maar meer een deel uitmaken van het zion rijk.. de meeste zijn geen lid maar dienen wel hun belangen in ruil voor geld en macht..

    de dag dat westerlingen erachter gaan komen dat ze door zionisten voorgelogen zijn, is de dag wanneer Isa jezus naar aarde keert en gaat zeggen, ik ben moslim en ik kom de anti christ (dajjal) vermoorden.. pas als dajjal vermoord wordt gaan westerlingen beseffen dat islam de ware religie is en hierna zal heel europa met 1 Tekbir islamitisch worden..

    de evangelisten zijn het meest pro zionisme.. terwijl zij de belangen van de anti christ dienen, verdraaien ze dit naar moslims.. de evangelisten zijn 1e klas voetsoldaten van zionisten en hebben een leugen de wereld ingegooid dat Turkije het begin van anti christ is samen met rusland... dat komt doordat rusland orthodox en rooms-katholiek is en zij een vijand vormen met de evangelisten die de orthodox-protestantisme aanhouden wat eigenlijk neerkomt dat ze alleen bij naam christelijk zijn maar niet naar daden..

    in russische kerk is het streng verboden voor een vrouw zonder hoofddoek te komen en zijn meer praktiserend dan westerse, zij hebben bijna dagelijks kerkdiensten en de westerse maar 1x per week..

    in eindtijd zullen russen (rum) alliantie vormen met islamitische leger tegen de westerse-joodse zionisten in de 3e wereld oorlog, de orthodoxen (rum) zullen na de overwinning een grote kruis planten en claimen dat zij de ware religie hebben waarna het islamitische Kalifaat hen ook gaan bestrijden..

    voor jou is dit fictie, voor zionisten, evangelisten en Moslims is dit wat er te wachten staat...
    Zo dit stukje wat rechtstreeks uit de The Protocols of the Elders of Zion komt wil ik graag even vast leggen!
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Pr...Elders_of_Zion


    "dat komt doordat rusland orthodox en rooms-katholiek is"
    "here are now approximately 140,000 Catholics in Russia - about 0.1% of the total population."


    We zullen het hier zo maar bij laten. Je complot verhaaltjes zijn duidelijk zo.

    Dat elders of Zion verhaaltje is duidelijk, en de bron ervan is bekend, en het is bekend dat het allemaal onzin is.

    Geen wonder dar jij nooit iets kunt bewijzen, jij gelooft tenslotte in complot verhalen.
    "heel de wereld zit in de wurggreep van het zionisme en jij vraagt nog om bewijs"
    Jij erkent het zelfs hier...

  7. #262
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Zo dit stukje wat rechtstreeks uit de The Protocols of the Elders of Zion komt wil ik graag even vast leggen!
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Pr...Elders_of_Zion


    "dat komt doordat rusland orthodox en rooms-katholiek is"
    "here are now approximately 140,000 Catholics in Russia - about 0.1% of the total population."


    We zullen het hier zo maar bij laten. Je complot verhaaltjes zijn duidelijk zo.

    Dat elders of Zion verhaaltje is duidelijk, en de bron ervan is bekend, en het is bekend dat het allemaal onzin is.

    Geen wonder dar jij nooit iets kunt bewijzen, jij gelooft tenslotte in complot verhalen.
    "heel de wereld zit in de wurggreep van het zionisme en jij vraagt nog om bewijs"
    Jij erkent het zelfs hier...
    weetje, jij snapt het leven gewoon niet.. alles moet voor jou voorgekauwd worden waar zelfs een blindengeleidenhond jou de weg moet wijzen..

    zionisten gooien iets de wereld in maar zetten er wel gelijk onder dat het een hoax is, waarom? zodat men er volop over gaan praten..

    laatst hadden we gezien bij de biden inauguratie waar dat takke wijf in een blauwe mantelpakje aankwam kakken.. en waarom deed ze dat? omdat deze takke wijf wist dat men in de tekenfilm simpsons zogenaamde voorspellingen doen en daar kwam een vrouw in voor met een blauwe mantelpakje en zij als zionist medewerker (geen lid maar een medewerker) vond het geweldig om van een hoax realiteit van te maken en andersom..

    zo zitten de zionisten, ilimunati's, vrijmetselaars in elkaar.. hoax met waarheid mixen zodat men in 2 kampen verdeeld raken en er voor eeuwig over gaan praten..

    zionisten zijn gewiekster dan je denkt..

    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #263
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    weetje, jij snapt het leven gewoon niet.. alles moet voor jou voorgekauwd worden waar zelfs een blindengeleidenhond jou de weg moet wijzen..

    zionisten gooien iets de wereld in maar zetten er wel gelijk onder dat het een hoax is, waarom? zodat men er volop over gaan praten..

    laatst hadden we gezien bij de biden inauguratie waar dat takke wijf in een blauwe mantelpakje aankwam kakken.. en waarom deed ze dat? omdat deze takke wijf wist dat men in de tekenfilm simpsons zogenaamde voorspellingen doen en daar kwam een vrouw in voor met een blauwe mantelpakje en zij als zionist medewerker (geen lid maar een medewerker) vond het geweldig om van een hoax realiteit van te maken en andersom..

    zo zitten de zionisten, ilimunati's, vrijmetselaars in elkaar.. hoax met waarheid mixen zodat men in 2 kampen verdeeld raken en er voor eeuwig over gaan praten..

    zionisten zijn gewiekster dan je denkt..

    Het is goed zo met je!

    Jij hebt je bron van al je verhaaltjes bloot gelegd,
    en dat is een complot verhaal geschreven door de Russen om de
    joodse bevolking daar aan te vallen en op te ruimen.
    Meer als 100 jaar ben jij er nog steeds van onder de indruk.
    (zoals ik al eerder zei hier : Erdogan Turken lopen altijd achter)
    Nazi Duitsers zijn het zelfs met je eens!

    " jij snapt het leven gewoon niet.. alles moet voor jou voorgekauwd worden ."
    Nee ik snap het leven niet!
    Ik hang een complot verhaal aan van 100 jaar terug en baseer daar mijn wereldbeeld op.
    Ik moet alles voorgekauwd krijgen...

    En een blindegeleiden hond is voor mensen die blind zijn, en zo toch de weg over kunnen.
    Niet om iets voor te kauwen... jak wat een smerige gedachte... Jullie Erdogan Turken zijn
    wel erg speciaal zo... Honden je eten laten voorkauw...

    Leer toch eens na te denken, wat een domme onlogische opmerking weer van je.

    "zionisten gooien iets de wereld in maar zetten er wel gelijk onder dat het een hoax is, waarom?"
    Nee het woord hoax is nooit gebruikt. Men spreekt over een complot. En jij bent er helemaal in getuind.
    Misschien komt dat omdat je van huis uit een racist bent? Of een anti-semiet. Of misschien door
    wat Turkse GTST propaganda series. Wie weet?

    Dus nu ben je ook al in Tekenfilms aan het zoeken naar je complotten?
    Een getekende geel gekleurde volwassen Lisa Simpons als president,
    staat gelijk aan de Indiaans/Jamaicaanse/Amerikaanse Harris die overigens VP is.

    Wow... Die link had ik nog niet gehoord.

    https://nypost.com/2021/01/20/why-di...e-the-meaning/
    Maar hier doe er mee wat je wilt.

    "zo zitten de zionisten, ilimunati's, vrijmetselaars in elkaar.."
    Ja... Dat zijn de schrijvers van The Protocols of the Elders of Zion helemaal met je eens.
    Dat heb je goed ophoest zo. Helemaal uit het blote hoofd?

    "hoax met waarheid mixen zodat men in 2 kampen verdeeld raken en er voor eeuwig over gaan praten.."
    Nee, alleen racisten/anti-semieten/joden-haters/complot gekkies praten hier eeuwig over.
    En die denken ook in twee kampen. De rest van de wereld schud hun hoofd en denkt "wat zijn die lui getikt".

    Al die tijd en energie steken in iets waar nog nooit (100jaar lang) bewijs van is geleverd...

    Die Trump aanhangers en neo-Nazis roepen precies hetzelfde als jij hier doet...

    Jews will not replace us!


  9. #264
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    weetje, jij snapt het leven gewoon niet.. alles moet voor jou voorgekauwd worden waar zelfs een blindengeleidenhond jou de weg moet wijzen..

    zionisten gooien iets de wereld in maar zetten er wel gelijk onder dat het een hoax is, waarom? zodat men er volop over gaan praten..

    laatst hadden we gezien bij de biden inauguratie waar dat takke wijf in een blauwe mantelpakje aankwam kakken.. en waarom deed ze dat? omdat deze takke wijf wist dat men in de tekenfilm simpsons zogenaamde voorspellingen doen en daar kwam een vrouw in voor met een blauwe mantelpakje en zij als zionist medewerker (geen lid maar een medewerker) vond het geweldig om van een hoax realiteit van te maken en andersom..

    zo zitten de zionisten, ilimunati's, vrijmetselaars in elkaar.. hoax met waarheid mixen zodat men in 2 kampen verdeeld raken en er voor eeuwig over gaan praten..

    zionisten zijn gewiekster dan je denkt..


    En wat zie ik hier toch?

    https://www.thewrap.com/wp-content/u...a-harris-1.jpg

    Nu snap ik ook waarom jij altijd over Hollywood bezig bent...

    https://www.thewrap.com/

    Jij houdt dat blijkbaar op de voet bij daar...

    Alle nieuwtjes over alle films en series en alle acteurs en zo...

    En nu ben je zo los aan het gaan op de Joden en Zionisten.
    Dus zijn de Gulen aanhangers en Koerden en PKK nu niet
    meer van belang?

    Want het is wel erg moeilijk te volgen zo...
    Wie is het nu?

  10. #265
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    En wat zie ik hier toch?

    https://www.thewrap.com/wp-content/u...a-harris-1.jpg

    Nu snap ik ook waarom jij altijd over Hollywood bezig bent...

    https://www.thewrap.com/

    Jij houdt dat blijkbaar op de voet bij daar...

    Alle nieuwtjes over alle films en series en alle acteurs en zo...

    En nu ben je zo los aan het gaan op de Joden en Zionisten.
    Dus zijn de Gulen aanhangers en Koerden en PKK nu niet
    meer van belang?

    Want het is wel erg moeilijk te volgen zo...
    Wie is het nu?
    Wat mij beteft mag Erdogan jou ook wel naar huis sturen je kraamt weer onzin uit.

  11. #266
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Erdogan is nog altijd heel populair zie ik
    Hoe harder de landverraders en de honden van zionisme blaffen toont hoe goed Erdogan bezig is.
    Turkije is het enige land die het westen op zijn gruwelheden en hypocriete gedrag wijst,
    Een sterk islamitisch land betekend bv dat Frankrijk geen 500 miljard euro per jaar uit Afrika kan zuigen,
    of zoals belgen dat deden lichaamsdelen van mensen slachten.
    Elk moslim met een goed hart moet Turkije steunen, laat je niet gek maken door leugen propaganda , zelfs op mnl, dat toont al hoe diep
    de haat is.
    En wat me opvalt , ga niet in de verdediging tegenover de tokkies, zij zijn zelf al het kwade, historisch als heden.

  12. #267
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    Erdogan is nog altijd heel populair zie ik
    Hoe harder de landverraders en de honden van zionisme blaffen toont hoe goed Erdogan bezig is.
    Turkije is het enige land die het westen op zijn gruwelheden en hypocriete gedrag wijst,
    Een sterk islamitisch land betekend bv dat Frankrijk geen 500 miljard euro per jaar uit Afrika kan zuigen,
    of zoals belgen dat deden lichaamsdelen van mensen slachten.
    Elk moslim met een goed hart moet Turkije steunen, laat je niet gek maken door leugen propaganda , zelfs op mnl, dat toont al hoe diep
    de haat is.
    En wat me opvalt , ga niet in de verdediging tegenover de tokkies, zij zijn zelf al het kwade, historisch als heden.

    Cool!

    Er is weer een fact-free forum lid bij gekomen.

    Lekker veel onzin verkopen, niets onderbouwen en zeggen dat alles de schuld
    is van het westen / de joden / Amerika / Zionisten / Gulen / PKK enz.
    En dat allemaal zonder iets te onderbouwen...

    Welkom welkom, er zijn meerdere leden zoals jij hier! Jij zult je met je nee schudden
    liegen over het verleden en complot verhaaltjes niet alleen voelen met gelijkgestemde hier

  13. #268
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    het westen / de joden / Amerika / Zionisten / Gulen / PKK enz.

    goodboy , exact wat je noemt, gulen en pkk die op de schoot zitten van de rest van je lijst.
    Europa die pkk als terroristische organisatie erkend maar toch openlijk in europa met open armen ontvangt, hypocriet ?
    Europese media stempelt Erdogan zonder onderbouwing als dictator , vieze spelletje die als de coup wel was gelukt om achter te schuilen.

    Hoe je went of keert , Allah gunt de Turken om WEER grootmacht te worden en alle moslims tegen de bloedzuigers te beschermen.

    Onderbouwing zeg je he , dus belgen hebben geen lichaamsdelen van afrikanen geslacht ? om de minste daad ?

  14. #269
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    het westen / de joden / Amerika / Zionisten / Gulen / PKK enz.

    goodboy , exact wat je noemt, gulen en pkk die op de schoot zitten van de rest van je lijst.
    Europa die pkk als terroristische organisatie erkend maar toch openlijk in europa met open armen ontvangt, hypocriet ?
    Europese media stempelt Erdogan zonder onderbouwing als dictator , vieze spelletje die als de coup wel was gelukt om achter te schuilen.

    Hoe je went of keert , Allah gunt de Turken om WEER grootmacht te worden en alle moslims tegen de bloedzuigers te beschermen.

    Onderbouwing zeg je he , dus belgen hebben geen lichaamsdelen van afrikanen geslacht ? om de minste daad ?
    "Europa die pkk als terroristische organisatie erkend maar toch openlijk in europa met open armen ontvangt, hypocriet ?"
    Waar wordt de PKK met open armen ontvangen? Dat is een populaire Turkse uitspraak,
    maar ik kan dat nergens zien. Plaats eens iets waar dat uit zou blijken.
    En vergeet niet we hebben ook supporters van ISIS in Europa. Die mogen dat ook.
    En we hebben supporters van moslim-broederschap, en van de Grijze Wolven.
    Die mogen ook allemaal ondersteund worden.
    En met hypocriet bedoel je dan zoals de moslim-broederschap die internationaal geregistreerd staat
    als terreur groep gewoon binnen Turkije kan opereren.
    Is dat dan ook hypocriet? Of geldt dat alleen voor het westen?

    "Europese media stempelt Erdogan zonder onderbouwing als dictator "
    Waar dan? Door wie dan? Plaats eens wat bewijzen hiervoor.

    "vieze spelletje die als de coup wel was gelukt om achter te schuilen."
    Huh? Is die coup in 2016 niet gelukt dan? Daar lijkt het toch wel op.

    "Allah gunt de Turken om WEER grootmacht "
    Je bent een bescheiden man jij . Turkije als grootmacht?
    Waarin dan? Waarmee dan? Hoe dan?

    "alle moslims tegen de bloedzuigers te beschermen."
    Behalve dan als we het over Irakezen, Syriërs, Egyptenaren, Saudis, Emirati, Irakezen hebben?
    En Syriërs tellen dubbel zo hard mee, hoeveel zijn er niet verdronken naar hun oversteek van
    Turkije naar het vrije westen? Toen gaf niemand wat om die mensen.

    Bedoel je die handjes politiek van Belgie in de Congo. Nee daar weet ik ook wel wat van.
    Maar van de volgende punten niet. Zou je die misschien willen onderbouwen?

    "de landverraders en de honden van zionisme "
    Wie zou dat moeten zijn? En waar zouden over moeten blaffen?
    En wat of wie zijn zionisme?

    "Turkije is het enige land "
    Wat zijn eigen gruwelijkheden ontkent. Maar wel graag naar andere wijst.

    "Frankrijk geen 500 miljard euro per jaar uit Afrika kan zuigen"
    Zoveel geld? kan je dat onderbouwen?

    "Elk moslim met een goed hart moet Turkije steunen,"
    Waarom dat? Is de islam ineens een nationalistisch geloof geworden?

    " leugen propaganda "
    Wat zou er niet kloppen wat er over Turkije hier wordt geschreven?

    "tegenover de tokkies, zij zijn zelf al het kwade, historisch als heden."
    Wie moeten die tokkies dan zijn? Die tokkies die genocides niet erkennen?
    DIe menselijk leed niet erkennen? Zeg het eens.

    En waar zou Gulen op het schoot zitten van het westen?
    Waar is het bewijs tegen Gulen?

    Onderbouw je stellingen eens.

  15. #270
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    het westen / de joden / Amerika / Zionisten / Gulen / PKK enz.

    goodboy , exact wat je noemt, gulen en pkk die op de schoot zitten van de rest van je lijst.
    Europa die pkk als terroristische organisatie erkend maar toch openlijk in europa met open armen ontvangt, hypocriet ?
    Europese media stempelt Erdogan zonder onderbouwing als dictator , vieze spelletje die als de coup wel was gelukt om achter te schuilen.

    Hoe je went of keert , Allah gunt de Turken om WEER grootmacht te worden en alle moslims tegen de bloedzuigers te beschermen.

    Onderbouwing zeg je he , dus belgen hebben geen lichaamsdelen van afrikanen geslacht ? om de minste daad ?
    Euh, waarom heeft Allah in de 20e eeuw toegestaan dat het Osmaanse Rijk, het kalifaat werd verpletterd in de zelf gekozen oorlog en er een scherfje van het een zo grote kalifaat overbleef?

    Weer een grootmacht?
    Erdogan durft het niet eens op te nemen tegen het ongelijke, klein Israel, met een hele kleine bevolking ondanks zijn stoere taal om populair te zijn bij de moslims.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell