1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    nee mikey
    ik snap jou heel goed en begrijp je nog beter
    jij wil het juist niet begrijpen wat ik jou vertel
    het heeft geen zin joh hou maar op
    snapie?

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.543
    14-07-2014

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Je noemt mij Mikey muis, in een poging als bovenliggende partij over te komen, terwijl je blijkbaar of niet intelligent genoeg bent om te begrijpen waarom ik die post heb geschreven, of niet goed hebt gelezen,
    Vertel eens waar ik aangeef te denken dat Marokkanen geen problemen heb met pedo's?

    Wat op dit forum blijkt, is dat wanneer er een Nederlandse pedo gepakt wordt, een aantal leden over elkaar heen duikelt om als eerste en het meest afwijzend te reageren, terwijl als er een topic over zo'n geval in Marokko is, wil het nog weleens muisstil blijven, bleek ook dit keer.

    Ofwel je vindt Nederlandse pedo's erger omdat ze Nederlander zijn, of je hebt het liever niet over problemen in Marokko.
    Dat laatste is om allerlei psychologische redenen voor Marokkaanse Nederlanders best te begrijpen, maar niet minder hypocriet.
    Dikke onzin Mike, je hebt weer eens een te snelle conclusie getrokken.

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Zo iemand moeten ze geven aan de ouders van de kinderen. Die gaat het niet makkelijk krijgen in de gevangenis.

    Maar als iemand denkt dat wij Marokkanen het niet erg vinden dat een Marokkaanse man zoiets doet bij Marokkaanse kinderen dan vergist die zich heel erg.
    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Doodstraf ... simpel

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Misselijkmakend en onmenselijk. Kindjes moet je kind laten....

    Ik snap werkelijk waar niet waarom zulke mensen bestaan. Verdrietig!
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Zijn monsters en verdienen daarom ook geen menselijke behandeling.
    Citaat Geplaatst door Bonen Bekijk reactie
    Deze vent moeten ze gewoon verplicht chemisch castreren. Viespeuk.
    Bovenstaande reacties tref je dikwijls aan wanneer het om Marokkaanse pedo’s gaat.

    Het verschil, en dat heb ik jou toch echt wel tig keer uitgelegd, zit ‘m in dat NL overheid het pedoisme indirect en soms wel direct faciliteert:
    1. Zie legaal toestaan van een 2e pedopartij!
    2. De structureel lage straffen voor VEROORDEELDE pedoseksuelen.
    3. Het niet hard of structureel optreden tegen kindpredators (geen speciale taskforce, zoals drugscriminaliteit en extremisme wel het geval is).

    En zo zijn er nog veel wederkerende patronen te ontdekken in NL tov Marokko.
    .

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door Bonen Bekijk reactie
    Dikke onzin Mike, je hebt weer eens een te snelle conclusie getrokken.







    Bovenstaande reacties tref je dikwijls aan wanneer het om Marokkaanse pedo’s gaat.

    Het verschil, en dat heb ik jou toch echt wel tig keer uitgelegd, zit ‘m in dat NL overheid het pedoisme indirect en soms wel direct faciliteert:
    1. Zie legaal toestaan van een 2e pedopartij!
    2. De structureel lage straffen voor VEROORDEELDE pedoseksuelen.
    3. Het niet hard of structureel optreden tegen kindpredators (geen speciale taskforce, zoals drugscriminaliteit en extremisme wel het geval is).

    En zo zijn er nog veel wederkerende patronen te ontdekken in NL tov Marokko.
    Snapie nou Mikey?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Snapie nou Mikey?
    Dat daar een verschil zit wist ik al hoor.
    Alleen een logische reactie op te lage straffen in Nederland voor pedo's is een topic/gesprek over de te lage straffen in Nederland, niet het negeren van pedo topics uit Marokko.
    De reden dat dat genegeerd wordt heeft niets te maken met de straffen in Nederland.
    Maar dat weet je diep van binnen zelf ook wel.