1. #1
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    vinden vrouwen het vervelend als een man met oplossingen komt?

    zeg eens
    I know what they dont wanna tell you.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Vrouwen vinden het vervelend als je elke x bevestiging zoekt bij hen. Zij weten al vrij weinig, dat snapje toch wel

  3. #3
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door coffee Bekijk reactie
    Vrouwen vinden het vervelend als je elke x bevestiging zoekt bij hen. Zij weten al vrij weinig, dat snapje toch wel
    Hahahahahahah
    I know what they dont wanna tell you.

  4. #4
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Juist fijn die actief met je meedenkt. Althans als het onderbouwend is...
    Okeoke duidelijk!
    I know what they dont wanna tell you.

  5. #5
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Chipsboy Bekijk reactie
    zeg eens
    Ik zou niet inzien waarom niet of de dominantie zou overheersend moeten zijn.

    Meedenken, meewerken, meedoen, meeshoppen en meeuitpraten.

    In een relatie werkt alles met het woord “Mee”
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #6
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik zou niet inzien waarom niet of de dominantie zou overheersend moeten zijn.

    Meedenken, meewerken, meedoen, meeshoppen en meeuitpraten.

    In een relatie werkt alles met het woord “Mee”
    Meeuitpraten is soms wel vermoeiend
    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Hij heeft het over wat anders vermoed ik.

    Hij heeft het volgens mij over de bekende situatie waarin een vrouw bij haar man 'klaagt' en waarbij de man dan met 'oplossingen' komt terwijl de vrouw op dat moment enkel een luisterende oor nodig heeft.

    Maar ik kan het ook verkeerd hebben.
    Klopt.
    Vrouwen willen vaak hun hart luchten.
    Erover praten om ermee te dealen.

    Mannen denken direct aan oplossingen maar dat is niet waarvoor de vrouw de man benadert.
    Jij begrijpt.
    I know what they dont wanna tell you.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Geef oplossingen als ze erom vraagt

    Sommige mannen geven om de zin een oplossing...alsof ze geen emotionele gesprek aankunnen
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  8. #8
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik zou niet inzien waarom niet of de dominantie zou overheersend moeten zijn.

    Meedenken, meewerken, meedoen, meeshoppen en meeuitpraten.

    In een relatie werkt alles met het woord “Mee”
    Niet altijd.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #9
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Geef oplossingen als ze erom vraagt

    Sommige mannen geven om de zin een oplossing...alsof ze geen emotionele gesprek aankunnen
    Soms is hetgeen dat een vrouw wilt niet hetgeen wat ze nodig heeft. Wat heeft een emotioneel gesprek waarin ze haar mind het hart lucht voor zin als er geen oplossingen voor gegeven worden om dit probleem te verhelpen of te verlichten?

    Als het enkel luisteren is naar haar uitingen en emotie, zal deze gesprekken blijven komen omdat er geen oplossing voor gegeven is en geen stappen zijn genomen om haar hart en mind te beschermen tegen die issues of haar er beter mee leren omgaan zodat haar huid wat sterker wordt.

    Mannen zijn denk ik meer van: is er een issue, we zoeken naar oplossingen want praten is leuk maar het lost de issues niet op want een gesprek helpt voor het moment maar na enkele dagen, is het weer aan. Praatjes vullen geen gaatjes.

    Vrouwen zijn vaak van: ik wil me uiten en ik wil dat je met me meevoelt en luistert en liefde geeft en een veilig vertrouwd gevoel geeft, wetend dat ze bij haar man terecht kan voor alle uitingen en gevoelens.

    Beste is denk ik combineren: man luistert goed, voelt met haar mee en deelt haar pijn en begrijpt hoe zij zich voelt en tot slot adviseert hij haar over deze dunya en de tegenslagen en bedenkt een oplossing voor zichzelf zonder het tegen haar te zeggen tenzij zij het echt moet weten zodat het werkt.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Soms is hetgeen dat een vrouw wilt niet hetgeen wat ze nodig heeft. Wat heeft een emotioneel gesprek waarin ze haar mind het hart lucht voor zin als er geen oplossingen voor gegeven worden om dit probleem te verhelpen of te verlichten?

    Als het enkel luisteren is naar haar uitingen en emotie, zal deze gesprekken blijven komen omdat er geen oplossing voor gegeven is en geen stappen zijn genomen om haar hart en mind te beschermen tegen die issues of haar er beter mee leren omgaan zodat haar huid wat sterker wordt.

    Mannen zijn denk ik meer van: is er een issue, we zoeken naar oplossingen want praten is leuk maar het lost de issues niet op want een gesprek helpt voor het moment maar na enkele dagen, is het weer aan. Praatjes vullen geen gaatjes.

    Vrouwen zijn vaak van: ik wil me uiten en ik wil dat je met me meevoelt en luistert en liefde geeft en een veilig vertrouwd gevoel geeft, wetend dat ze bij haar man terecht kan voor alle uitingen en gevoelens.

    Beste is denk ik combineren: man luistert goed, voelt met haar mee en deelt haar pijn en begrijpt hoe zij zich voelt en tot slot adviseert hij haar over deze dunya en de tegenslagen en bedenkt een oplossing voor zichzelf zonder het tegen haar te zeggen tenzij zij het echt moet weten zodat het werkt.
    Door de de hele tijd met oplossingen te komen krijgt ze geen kans om haar gevoel te uiten en dat uit ze dan wel op een andere manier of ze houdt het in. Wat haar op lange duur ongelukkig zal maken. Ja ze heeft misschien vriendinnen of familieleden. Maar zou je dat willen, dat ze jou niet als de eerste persoon ziet om naar toe te gaan.

    Ik snap jouw uitleg en er is niks mis mee om een oplossing aan te bieden maar soms is er geen oplossing of sta je njet open voor een oplossing...beter (als ik voor mezelf spreek) het verhaal aanhoren en op een latere tijdstip met een oplossing te komen.
    Je zegt een combi en in mijn beleving is dit de beste combi.

    Voor sommige situaties zijn er geen oplossingen...wat zou je hiermee doen...er niet naar luisteren omdat het geen zin heeft of toch wel?
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  11. #11
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Door de de hele tijd met oplossingen te komen krijgt ze geen kans om haar gevoel te uiten en dat uit ze dan wel op een andere manier of ze houdt het in. Wat haar op lange duur ongelukkig zal maken. Ja ze heeft misschien vriendinnen of familieleden. Maar zou je dat willen, dat ze jou niet als de eerste persoon ziet om naar toe te gaan.

    Ik snap jouw uitleg en er is niks mis mee om een oplossing aan te bieden maar soms is er geen oplossing of sta je njet open voor een oplossing...beter (als ik voor mezelf spreek) het verhaal aanhoren en op een latere tijdstip met een oplossing te komen.
    Je zegt een combi en in mijn beleving is dit de beste combi.

    Voor sommige situaties zijn er geen oplossingen...wat zou je hiermee doen...er niet naar luisteren omdat het geen zin heeft of toch wel?
    Ik snap je. Sommige situaties is er geen oplossing behalve sabr en beseffen dat deze wereldse leven vol beproevingen is en Allah beproeft ons ook door andere mensen. Dus als er geen oplossing is dan adviseer je haar na haar uiten van haar gevoelens.

    Er zijn mensen die het veel erger hebben dan wij en zij, dus nhamdo Allah dat Hij het voor ons niet zo moeilijk heft gemaakt als andere mensen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ik zou niet inzien waarom niet of de dominantie zou overheersend moeten zijn.

    Meedenken, meewerken, meedoen, meeshoppen en meeuitpraten.

    In een relatie werkt alles met het woord “Mee”
    Je laten leiden door een vrouw, helemaal mooi. Dan kom je echt ver in dit leven

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik snap je. Sommige situaties is er geen oplossing behalve sabr en beseffen dat deze wereldse leven vol beproevingen is en Allah beproeft ons ook door andere mensen. Dus als er geen oplossing is dan adviseer je haar na haar uiten van haar gevoelens.

    Er zijn mensen die het veel erger hebben dan wij en zij, dus nhamdo Allah dat Hij het voor ons niet zo moeilijk heft gemaakt als andere mensen.
    Jazeker elhamdullilah. Niets meer aan toe te voegen.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  14. #14
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door coffee Bekijk reactie
    Je laten leiden door een vrouw, helemaal mooi. Dan kom je echt ver in dit leven
    Nee zelf bazen en cheffen is beter.
    En begrijpend lezen ook
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #15
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Chipsboy Bekijk reactie
    zeg eens
    Nee, totaal niet vervelend.
    A grateful heart is a magnet for miracles