1. #16
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Geef oplossingen als ze erom vraagt

    Sommige mannen geven om de zin een oplossing...alsof ze geen emotionele gesprek aankunnen
    Jij begrijpt
    I know what they dont wanna tell you.

  2. #17
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Mensen het gaat hier om het verschil tussen man en vrouw hoe die communiceert over problemen.
    I know what they dont wanna tell you.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Een man denkt altijd in oplossingen ......

    Waneeer je vrouw thuis komt van d’r werk en je moet als man voor de zoveelste keer dat gezeik aan horen over die kut colega can haar die ze niet uit kan staan ....... dan komen we als mannen meteen met OPLOSSINGEN ....... op deze cruciale punt wilt ze geen oplossing!!!!!! Ze wilt als eerst dat je luistert !!!!!! Daarna moet je haar VRAGEN stellen ... vragen die leiden naar een oplossing ..... zodat het lijkt slof ze her zelf heeft bedacht ..... dus veel mogekijk luisteren ...... niet met oplossingen komen en gewoon wat vragen stellen en doeN ALSOF het je interseert !!!!!!!!

    Als je al deze dingen doet zoals ik boven heb beschreven dan ben je een HELE goede AFGERICHTE hondje ...........zoals de vrouwen dat graag zien ....


    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar ::::: schat wat kan mij die die stinkende Colega can jou nou schelen ????? Die colega waar je het over hebt zit nu lekekr van d’r vrij je tijd te genieten en wij zitten hier om d’r lelijke kop te sressen !!!!

    Luister schat als je over je Colega wilt praten bel je si vriendin can je op die zal vast wel willen luisteren

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Een man denkt altijd in oplossingen ......

    Waneeer je vrouw thuis komt van d’r werk en je moet als man voor de zoveelste keer dat gezeik aan horen over die kut colega can haar die ze niet uit kan staan ....... dan komen we als mannen meteen met OPLOSSINGEN ....... op deze cruciale punt wilt ze geen oplossing!!!!!! Ze wilt als eerst dat je luistert !!!!!! Daarna moet je haar VRAGEN stellen ... vragen die leiden naar een oplossing ..... zodat het lijkt slof ze her zelf heeft bedacht ..... dus veel mogekijk luisteren ...... niet met oplossingen komen en gewoon wat vragen stellen en doeN ALSOF het je interseert !!!!!!!!

    Als je al deze dingen doet zoals ik boven heb beschreven dan ben je een HELE goede AFGERICHTE hondje ...........zoals de vrouwen dat graag zien ....


    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar ::::: schat wat kan mij die die stinkende Colega can jou nou schelen ????? Die colega waar je het over hebt zit nu lekekr van d’r vrij je tijd te genieten en wij zitten hier om d’r lelijke kop te sressen !!!!

    Luister schat als je over je Colega wilt praten bel je si vriendin can je op die zal vast wel willen luisteren
    Jij bent zeker geïmporteerd door één achter nicht van hier die jij geflasht hebt.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Alleen zeikwijven vinden dat vervelend. Die willen continu het probleem benadrukken en daarin blijven hangen in plaats van zoeken naar een oplossing om weer door te kunnen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door coffee Bekijk reactie
    Jij bent zeker geïmporteerd door één achter nicht van hier die jij geflasht hebt.
    I smell a BETA MALE

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    I smell a BETA MALE
    Dat zou inderdaad heel goed kunnen.

  8. #23
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Een man denkt altijd in oplossingen ......

    Waneeer je vrouw thuis komt van d’r werk en je moet als man voor de zoveelste keer dat gezeik aan horen over die kut colega can haar die ze niet uit kan staan ....... dan komen we als mannen meteen met OPLOSSINGEN ....... op deze cruciale punt wilt ze geen oplossing!!!!!! Ze wilt als eerst dat je luistert !!!!!! Daarna moet je haar VRAGEN stellen ... vragen die leiden naar een oplossing ..... zodat het lijkt slof ze her zelf heeft bedacht ..... dus veel mogekijk luisteren ...... niet met oplossingen komen en gewoon wat vragen stellen en doeN ALSOF het je interseert !!!!!!!!

    Als je al deze dingen doet zoals ik boven heb beschreven dan ben je een HELE goede AFGERICHTE hondje ...........zoals de vrouwen dat graag zien ....


    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar ::::: schat wat kan mij die die stinkende Colega can jou nou schelen ????? Die colega waar je het over hebt zit nu lekekr van d’r vrij je tijd te genieten en wij zitten hier om d’r lelijke kop te sressen !!!!

    Luister schat als je over je Colega wilt praten bel je si vriendin can je op die zal vast wel willen luisteren
    I like this.

    Jij bent goed op de hoogte van hoe zwaar vrouwen tillen aan woordkeuze.

    Je hebt een positieve draai gegeven aan het feit dat je dat gezeik van dr niet wilt horen
    I know what they dont wanna tell you.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Waarom zou ze dat vervelend vinden

  10. #25
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Waarom zou ze dat vervelend vinden
    Heb je de reacties gelezen?
    I know what they dont wanna tell you.