1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Deze pshychophaat zie je aankomende maanden en jaren gewoon op marokko.nl
    Haar fantasie blijven delen..

    Over 2 maanden hoor je hee lieve leden
    Ik ben nu met mijn gemengde man in dubai
    En daarna gaan we naar turkije en vandaar uit vlieg ik met mij gemengde man naar umrah

    4 maanden later hoor je he lieve leden ben net positief zwanger getest van mijn gemengde man

    9 maanden later want deze pahychophaat houd datum precies bij
    Zegt dan opeens he ben bevallen van een gemengde baby

    Terwijl deze dikzak elke dag in haar waanbeeld in haar bed ligt met een zak cheese onions chips
    Met een laptop op haar schoot en een cola fles naast haar
    Eh word wakker eh pshychophaat met je fantasieen .. nooit heeft iemand haae hand gevraagd athans gooid ze nier op marokko.nl
    Hoe een gast van ander afkomst is gooit ze het met toeters en slingere en overweegt ze het eh sir
    En drink je cola fles leeg pshychophaat

  2. #47
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door sportief27 Bekijk reactie
    Deze pshychophaat zie je aankomende maanden en jaren gewoon op marokko.nl
    Haar fantasie blijven delen..

    Over 2 maanden hoor je hee lieve leden
    Ik ben nu met mijn gemengde man in dubai
    En daarna gaan we naar turkije en vandaar uit vlieg ik met mij gemengde man naar umrah

    4 maanden later hoor je he lieve leden ben net positief zwanger getest van mijn gemengde man

    9 maanden later want deze pahychophaat houd datum precies bij
    Zegt dan opeens he ben bevallen van een gemengde baby

    Terwijl deze dikzak elke dag in haar waanbeeld in haar bed ligt met een zak cheese onions chips
    Met een laptop op haar schoot en een cola fles naast haar
    Eh word wakker eh pshychophaat met je fantasieen .. nooit heeft iemand haae hand gevraagd athans gooid ze nier op marokko.nl
    Hoe een gast van ander afkomst is gooit ze het met toeters en slingere en overweegt ze het eh sir
    En drink je cola fles leeg pshychophaat
    Oke.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  3. #48
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Je brengt me wel op ideeën sportief27, misschien dat ik mijn ervaringen hier zal delen voor de geïnteresseerden.

    Jij blijft ook mijn topic lezen dus ergens vind je het wel boeiend. Mrahba akhyi
    A grateful heart is a magnet for miracles

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Eh wah doe die pshychologiche spelletjes maar
    Je was het al van plan maar omdat ik het ontmanteld heb doe je nu soort van omgekeerde pshychologie soort van je gaat het nu echt doen omdat ik je op idee heb gebracht ..not with me queen_du_gemengde huwelijken

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    12.521
    26-07-2020

    Verroest
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020


  7. #52
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    In theorie is er niets mis mee zolang hij moslim is.

    In de praktijk zie ik het net effe wat anders. Nog steeds ok, maar met wat kanttekeningen.

    - Hoe is zijn Islam en aqeedah. Want als vrouw ga je uiteindelijk zijn interpretatie van het geloof volgen. Als hij laks is dan wordt jij dat ook. Als hij hoofddoek geen prioriteit vindt, dan ga jij ook wankelen op dat gebied. Hij kan een hele milde vorm van Islam aanhangen dat geen probleem ziet in het aanbidden van graven enz.
    - Wat is zijn cultuur betreffende man-vrouw verhouding. Hetzelfde als wat jij je hele leven gewend bent?
    - Krijgt hij (of zij) dezelfde eisenpakket dat een Marokkaanse man ook zou krijgen. Of omdat het een andere etniciteit is wordt hij milder beoordeeld.
    - Ben je voorbereid om zijn cultuur over te nemen. En om die van jouw in de vrieskast te stoppen. Een man is leidend.
    - Hoe ga je jouw kinderen opvoeden. Wat als hun opvoeding anders is als die van ons?
    - Wat voor rol gaan zijn ouders spelen in jouw leven. Nogmaals hun cultuur is anders.
    - Wat vinden jouw ouders ervan? (Onze mening telt uiteindelijk niet)

    Zo kun je nog veel meer vragen bedenken.

    Dit zijn gewoon dingen om over na te denken. Niet om je te ontmoedigen (en je hoeft ze ook niet hier te beantwoorden).

    Maar deze topic is, hoe kan het ook anders, helemaal uit de hand gelopen.
    Dank je wel voor je uitgebreide reactie. Kijk hier heb ik zeker wat aan. Mijn broers die onderwerpen hem aan een verhoor en ook ik heb zeker nagedacht over de toekomst (met het oog op.opvoeding van eventuele kinderen en meer) dus dat komt
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    26-10-2020

    Interessant

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ik zou de racisten negeren sis.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Zie hier nergens racisten enkel uitingen naar de marokkaanse stereotype vrouw!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ze haten het met een passie. Ongegrond en islamitisch verboden. Laaaaaat ze branden.

  12. #57
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Ik zou de racisten negeren sis.


    Schijnbaar vinden ze mijn vraag zo boeiend dat ze er hele essays over schrijven. Mij boeit het niet ik lees selectief rest gaat de prullenmand in.

    Blijkbaar hebben die twee tijd teveel
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #58
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Meiden die een man zijn getrouwd (of nog gaan trouwen) van een andere afkomst willen jullie even reageren? Heb een aanzoek gehad van een niet Marokkaan (moslim) en wil jullie ervaringen lezen.


    Het valt mij op dat gemengde huwelijken verbazingwekkend goed gaan. Dit zie ik niet alleen in mijn directe omgeving ook daarbuiten

    Dank jullie wel voor het lezen van mijn bericht


    Side note:
    Marokkaanse mannen met psychose klachten
    voel je vooral niet geroepen om te reageren ik lees je shit toch niet!
    .
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #59
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Zo, opgeruimd staat netjes:


    Vandaag, 22:56
    Hoceimiaan
    MVC Lid

    Dit bericht is verborgen omdat Hoceimiaan is opgenomen in je negeerlijst.
    Bekijk reactie
    Verwijder gebruiker van negeerlijst.


    Hou je negatieve shit maar lekker bij je
    Heb geen tijd voor een gefrustreerd opgefokte stinkdier. Aandachtzoeker, ga op zoek naar God of zo
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #60
    je m'en fous

    Reacties
    340
    07-08-2007

    Ik heb ervaring mee mijn vrouw heeft een andere afkomst zie je prive