1. #151
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Ewa hamdoullah die probleem heb ik niet. Dus hoef me er allemaal geen zorgen meer over te maken.
    hamdulilaah trouwen is rizk van Allah.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    hamdulilaah trouwen is rizk van Allah.
    Hamdoulillah
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    deze prinsesarabiya is volgens mij nog zieker dan degame en soma fatnose
    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    "een kech kan geen moeder zijn."

    -bigups

  4. #154
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Je kunt het blijven herhalen onder twintig accounts vriend plaats voor de verandering gewoon bewijs! Bewijs heb je niet omdat je gewoon uit je dikke vette duim loopt te zuigen. Dit toont alleen maar aan wie hier ziek is en duidelijk hulp nodig heeft


    Mij boeit het verder niet! Ik lach jou vierkant uit samen met je denkbeeldige vriendjes. open je eigen topic opsouten stinkerd
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #155
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Meiden die een man zijn getrouwd (of nog gaan trouwen) van een andere afkomst willen jullie even reageren? Heb een aanzoek gehad van een niet Marokkaan (moslim) en wil jullie ervaringen lezen.


    Het valt mij op dat gemengde huwelijken verbazingwekkend goed gaan. Dit zie ik niet alleen in mijn directe omgeving ook daarbuiten

    Dank jullie wel voor het lezen van mijn bericht


    Side note:
    Marokkaanse mannen met psychose klachten
    voel je vooral niet geroepen om te reageren ik lees je shit toch niet!
    .
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #156
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Nog een vraag:

    Wie is er verhuisd naar een totaal (voor haar) vreemd land om zich daar te voegen bij haar man? En heb je jou draai snel weten te vinden daar?
    Heb al zeer nuttige tips mogen ontvangen dank hiervoor.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  7. #157
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Aquakiss Bekijk reactie
    I know how you feel. Al moet ik zeggen dat ik sinds kleins af aan al in een ander land wilde gaan wonen, dus mijn droom komt eigenlijk gewoon uit haha. Als ik lees dat mensen het super erg vinden om 1u te rijden naar hun ouders, dan gaan ze mij zeker voor gek verklaren . Gewoon bismillah zeg I guess. Mag ik weten naar welk land je gaat? Ben wel benieuwd nu!
    Je hebt gelijk onze mindset ofwel de knop moet gewoon om. Famillie zoek je op van tijd tot tijd.

    Een goede partner aan je zijde is het ALLER belangrijkste en zeer zeker meer dan waard om huis en haard voor te verlaten.

    Om bepaalde redenen kan ik hier niet delen waarnaartoe. Bedankt voor je reactie
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #158
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Aflate ik snap je punt en derhalve ben ik het met jou eens het is zeker een discussie waardig vandaar mijn opmerking een topic hierover te openen
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    177
    28-01-2020

    Deze dame is zo scheinheilig helaas, 25-11-2020 al iemand gevonden, toe maar. Bedankt voor het aan het lijntje houden. Hoe dan ook moge Allaah jullie huwelijk zegenen

  10. #160
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door ManOnderdanig Bekijk reactie
    Deze dame is zo scheinheilig helaas, 25-11-2020 al iemand gevonden, toe maar. Bedankt voor het aan het lijntje houden. Hoe dan ook moge Allaah jullie huwelijk zegenen

    Schijnheilig? Aan het lijntje houden? jij weet zelf ook dat je onzin uitkraamt. Ik vergeef het je( aangezien jij valse hoop en verwachtingen van jou kant) nu op mij botviert. Heb een sterke huid.

    Ameen. Bedankt
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #161
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Ik denk zolang iemand oprecht praktiserend is, dan moet t niet uitmaken... althans als je wil dat je kinderen dien meekrijgen. Kan denk ol een verrijking zijn als jullie beide elkaar zn normen en waarden respecteren.

    Helaas Marokkaanse collega recentelijke gescheiden. Ze was met een Surinamer getrouwd en die had een buitenvrouw zoals zij dat noemen... maar ja dat kan iedere man overkomen. Overal goede en slechte mannen....

    Doe salat istighara iedere avond na je isha gebed... dan krijg ke insha allah snel antwoord. Ook dua in je sudjood...
    Hahahahahaha kan ieder man overkomen?! Dat klopt! Maar de surinamer, Antilliaan staan daar bekend om, dat ze naast 1 nog meer vrouwen hebben. Je collega is goed gebruikt en weggestrooid. Die Surinamer heeft zijn fantasieën toegepast

    Zoals dus Sportieve27 dat zegt; reputatie van de Marokkaanse vrouw. Nadenken kunnen ze niet helaas. Das de keiharde waarheid.
    vooruit kijken is regeren.

  12. #162
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door temsamani007 Bekijk reactie
    Waarom heb ik het gevoel dat dit de zoveelste gefustreerde Marokkaanse meisje is.Veel Marokkaanse vrouwen zijn de 30 gepaseerd en niemand wil ze meer dit omdat ze een bepaalde reputatie hebben.Dit zit hun dwars.Je komt ze echt tegenwoordig op alle datingssites tegen.Hier werd ik laatst door een Turk op aangedproken,hij zegt hoe komt dit.Ik zeg vraag het ze,is not my problem.Toen begon die over hun reputatie.dacht zo begin jij nou ook al
    Zo zijn turken, vraagt je hoe komt dat. Maar antwoord weten ze al. 2 gezichten
    vooruit kijken is regeren.

  13. #163
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Gemengd huwelijk

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ik hoop hier meer ervaringen le lezen van mensen uit een gemengd huwelijk (gefrustreede Marokkanen met issues gelieve niet te reageren) open jullie eigen klaagtopic of zo

    Jullie zijn over datum,beschadigd
    Die zul je hier niet zien reageren. Die gaan als angsthazen je privé benaderen. Dat is wat het is en dat is wat je paar reacties boven zei.
    vooruit kijken is regeren.

  14. #164
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Gemengd huwelijk

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Marokkanen met isseus,liefdesverdriet, en andere kwalen open je eigen topic.

    Jullie bevestigen hiermee alleen maar meer het beeld dat veel meisjes hebben over de Marokkaanse man.

    Het beeld creëren ze puur om terug te pakken maar zonder feiten.

    Dat beeld creëren ze nadat ze zelf keihard worden geconfronteerd met de waarheid en wanneer dat volop gebeurd dan moet je als dame wel een weerwoord hebben.

    Maar hey! Guess what?
    ALLE mannen denken zo over de Marokkaanse dames. Dus dat dames het alleen over Marokkaanse man zo praten is ook geen onbekende tunnelvisie van hen en juist daarom hebben ze die reputatie omdat ze het bij anderen zoeken en die anderen hen gebruiken waarvoor ze zijn en dan roepen de Marokkaanse mannen WEER; de reputatie van de Marokk...

    En zo gaat het cirkeltje rond.
    vooruit kijken is regeren.

  15. #165
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Ontopic:

    De gemengde huwelijken zijn juist minder kansrijk dan niet-gemengde. Puur om cultuur, ander gedrag, niet op 1 lijn kwa denken, traditioneel, reizen, voertaal (ook met de kids) etc.
    vooruit kijken is regeren.