1. #1
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Gemengd huwelijk

    Meiden die een man zijn getrouwd (of nog gaan trouwen) van een andere afkomst willen jullie even reageren? Heb een aanzoek gehad van een niet Marokkaan (moslim) en wil jullie ervaringen lezen.


    Het valt mij op dat gemengde huwelijken verbazingwekkend goed gaan. Dit zie ik niet alleen in mijn directe omgeving ook daarbuiten

    Dank jullie wel voor het lezen van mijn bericht


    Side note:
    Marokkaanse mannen met psychose klachten
    voel je vooral niet geroepen om te reageren ik lees je shit toch niet!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #2
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Ik niet maar bij mijn ouders prima gelukt.

    Enige nadeel, je moet een super snelle vertaler aanschaffen als ze discussie punten hebben en je wil mee volgen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Grappen maker de eerste beste die haar hand is komen vragen is 1 of ander congolees
    En ze is meteen tot over haar oren verliefd en het dolle meteen op marokko.nl met volle blijschap schreeuwen dat me hand is gevraagd door een ander afkomst.. jij bent weer het bewijs dat marikkaanse meiden rotzooi zijn en fuckvoer zijn voor alle afkomsten

  4. #4
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Wat leuk! als dat het enige is we hebben gelukkig nog Google vertaalster

    Zijn jullie trouwens meertalig opgevoed?
    Ja voertaal werd wel frans omdat mijn mam dat goed beheerste.

    Mijn broers spreken wel beetje Arabisch omdat ze meer met pap optrokken.

    De dochters lollll

    Trouwens wat mijn ouders altijd zeggen, je maakt het gehuwd leven zelf, discussies, ok maar water bij de wijn van beide kanten.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Ze schreewt meteen verhuizen naar congo
    Voor iemand die haar hand heeft komen vragen

    En als het een mocro was zou ze niet eens naar ander stad willen verhuizen dtereotype marokkaanse vrouw ben jii echt

  6. #6
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sportief27 Bekijk reactie
    Grappen maker de eerste beste die haar hand is komen vragen is 1 of ander congolees
    En ze is meteen tot over haar oren verliefd en het dolle meteen op marokko.nl met volle blijschap schreeuwen dat me hand is gevraagd door een ander afkomst.. jij bent weer het bewijs dat marikkaanse meiden rotzooi zijn en fuckvoer zijn voor alle afkomsten
    Zit je niet int verkeerd hoekje? Je moet op sport zijn.
    Wat heeft Marokkaans ermee te maken, alsof ze niet fier op haar afkomst zou/mag zijn?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #7
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    als hij moslim is dan heb je het recht om met hem te trouwen.

    mag ik je wel om 1 gunst vragen?
    I know what they dont wanna tell you.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Check haar post goed dan eh rare
    Alles aan andere afkomsten en hun huwelijken is (verbazingwekkend goed)
    Waarmee je indirect wijst dat met marokkaan slecht is

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Eh wah nu gaat de discussie komen als die maar moslim is

    Ze dragen geen hijaab of niet correct
    Ze bidden niet
    Hij hoeft alleen salam haliekoem te seggen ben bekeerd
    Dan is alles goed en heeft niemand een mening
    Want als het maar moslim is en hij is moslim haha jullie zijn ziek

  10. #10
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Wat heeft dit ermee te maken, het is een open forum, TS heeft recht zulk een vraag te stellen.

    En als je over een beetje beleefdheid beschikt geef je replay waar ze iets mee kan zonder mensen in het belachelijk te trekken hoe of wat dan ook.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Is een open forum wat zeg je me dan je hoort op een sport forum te zitten.ik heb het recht mijn mening hier neer te zetten
    Zij maakt ons belachelijk door op marokko.nl
    Tusse marokkaanen als een blij kippetje te schreeuwen hoe blij ze is met de (aanzoek) van een ander afkomst
    Moet ik als marokkaanse man gaan juichen?
    En ik geef mijn replay op een duidelijke manier

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    De meiden naar wie er niet meer gekeken wordt door hun verleden moeten aan iemand geraken e
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  13. #13
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sportief27 Bekijk reactie
    Is een open forum wat zeg je me dan je hoort op een sport forum te zitten.ik heb het recht mijn mening hier neer te zetten
    Zij maakt ons belachelijk door op marokko.nl
    Tusse marokkaanen als een blij kippetje te schreeuwen hoe blij ze is met de (aanzoek) van een ander afkomst
    Moet ik als marokkaanse man gaan juichen?
    En ik geef mijn replay op een duidelijke manier
    Je hoeft juist niks. En laat haar blij zijn is haar goed recht.
    Ik had duidelijk in mijn replay getypt, ....iets waar TS iets mee kan, op een beleefde manier. Kan je dat niet wijk dan uit.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Dus iemand mag mij beledigen wat ik voel door haar bericht die zo ontzettend nep en provocerend is .. maar ik moet beleefd blijven en rustig
    Terwijl ze met haar bericht alles wat marokkaan is afsluit en wegzet voel je niet beledigd
    Want jou vader dacht hoe ik dacht en is drm met een franse gegaan dacht ook dat 90 procent als deze chik is die met trots als nickname konining van de marokkaanse kiest konining van de marokkaanse die blij is met de aanzoek van een congolees of weet ik veel

  15. #15
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sportief27 Bekijk reactie
    Dus iemand mag mij beledigen wat ik voel door haar bericht die zo ontzettend nep en provocerend is .. maar ik moet beleefd blijven en rustig
    Terwijl ze met haar bericht alles wat marokkaan is afsluit en wegzet voel je niet beledigd
    Want jou vader dacht hoe ik dacht en is drm met een franse gegaan dacht ook dat 90 procent als deze chik is die met trots als nickname konining van de marokkaanse kiest konining van de marokkaanse die blij is met de aanzoek van een congolees of weet ik veel

    Ze praat in het algemeen en heeft het zelfs niet over feiten wat jij hier aanhaalt. Noch over jou persoonlijk.
    Trouwens mijn vader is niet gehuwd met een Française. Kan je al nagaan hoe diep het zit.
    Laat mensen leven, ze valt niemand aan en jij lijdt aan hersenspinsels, je moet het rag opkuisen dan zie je meer.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.