1. #31
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Uit eigen ervaring, het ligt echt aan jou. Als jij het gevoel hebt dat je je niet thuis gaat voelen met een niet mocro dan moet je dat serieus nemen. Over het algemeen is het advies als hij een goede moslim is met goede manieren zou ik er gewoon voor gaan. Ja dingen zullen anders zijn. Maar liefde niet.
    Ik heb na zitten denken over wat je zei. Het verhuizen is iets waar ik zeg maar niet echt tegenop zie maar meer het onbekende wat mij vooral beangstigd. Ver van mijn famillie

    Als mijn keuze puur alleen om "zijn persoon" zou gaan was mijn keuze snel gemaakt. Het ligt dus niet aan hem. Misschien moet ik stoppen met beren op mijn pad zoeken....Dit hoort bij het leven we blijven niet voor eeuwig in onze vertrouwde huisje

    Het scheelt dat mijn omgeving mij hierin steunt
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #32
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Uit ervaring. Je moet dat kunnen. Als je echt niet kan zonders je ouders en familie vaak te zien etc dan raad ik dat niet aan. Je kan je draai vinden waar je maar wil.
    Dank je wel ik zal salaat istikhaara verichten

    Als er goedheid in zit dan zal alles makkelijk verlopen zoniet dan is dat een duidelijk teken.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ik heb na zitten denken over wat je zei. Het verhuizen is iets waar ik zeg maar niet echt tegenop zie maar meer het onbekende wat mij vooral beangstigd. Ver van mijn famillie

    Als mijn keuze puur alleen om "zijn persoon" zou gaan was mijn keuze snel gemaakt. Het ligt dus niet aan hem. Misschien moet ik stoppen met beren op mijn pad zoeken....Dit hoort bij het leven we blijven niet voor eeuwig in onze vertrouwde huisje

    Het scheelt dat mijn omgeving mij hierin steunt
    Iedereen bewandelt zn eigen pad. Remember that. En als jullie elkaar echt willen. Hij kan ook naar jou komen!

  4. #34
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Ontopic:

    Een huwelijk is een soort rizq, of het nu gemengd is of niet. En deze vorm van rizq kan alle kanten op gaan, omdat Allah onze harten draait zoals hoe Hij dat Wil!
    Klopt je hebt gelijk. Zo heb ik het nog niet bekeken.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Dank je wel ik zal salaat istikhaara verichten

    Als er goedheid in zit dan zal alles makkelijk verlopen zoniet dan is dat een duidelijk teken.
    Zoek niet zozeer naar tekenen. Zoek naar jouw gevoel en de mening van je ouders. Als zij je steunen hierin dan heb je niks te verliezen.

  6. #36
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Iedereen bewandelt zn eigen pad. Remember that. En als jullie elkaar echt willen. Hij kan ook naar jou komen!


    Precies, dat zou ideaal zijn!

    Ruim een jaar geleden trouwde een kennis van mij en is verhuisd naar Ierland. Vond het moedig van haar. Alles achter gelaten opnieuw beginnen baan opgezegd in Nederland

    Kwam haar nog tegen ze vertelde dat ze bezig was met een omscholingstraject en dat ze haar plekje inmiddels heeft weten te vinden. Ze is gelukkig

    Nu pas besef ik me hoe zwaar zij het wel niet gehad moet hebben.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  7. #37
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Zoek niet zozeer naar tekenen. Zoek naar jouw gevoel en de mening van je ouders. Als zij je steunen hierin dan heb je niks te verliezen.
    Je hebt zo gelijk! Ben blij dat ik deze topic heb geopend. Geeft nieuwe inzichten
    A grateful heart is a magnet for miracles

  8. #38
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Goeiemorgen normale gezellige leden

    Wow veel reacties mogen ontvangen weliswaar achter de schermen (kan ze geen ongelijk geven gezien sommige reacties) wat kunnen sommigen toch bekrompen reageren op andermans keuzes in het leven terwijl het halal is voor een moslima vrouw te trouwen met een moslimman van een andere afkomst.

    Bedankt voor al jullie steun en bemoedigende woorden. Love you all!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #39
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Thara, kan helaas geen groen teruggeven. Je vergelijking is inderdaad waar! Ik ben ook zo van nature
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    26-10-2020

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie


    Side note:
    Marokkaanse mannen met psychose klachten
    voel je vooral niet geroepen om te reageren ik lees je shit toch niet!

    Alsof jij de eerste mens op aarde bent die een niet marokkaan gaat huwen.

    Veel geluk en veel kinderen samen inchallah.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    215
    16-04-2018

    Moge allah jullie huwelijk zegenen.
    Ik zelf zie een ander beeld wat betreft gemengde huwelijken. Het is niet anders dan een gewone huwelijk net als alle andere huwelijken. Een huwelijk is een huwelijk. Bij de een gaat het super goed, bij de andere gaat het goed, bij de andere wisselt het af, bij de andere gaat het minder, bij de andere gaat het slecht.

    Gemengd of homogeen is niet het bepalende factor.

    Ik zelf ga voor een maghrabi
    Een sousie wel te verstaan.

  12. #42
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door BootyFreaK Bekijk reactie

    Veel geluk en veel kinderen samen inchallah.
    Dank je wel. In sha Allah

  13. #43
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Sokaaina Bekijk reactie
    Moge allah jullie huwelijk zegenen.
    Ik zelf zie een ander beeld wat betreft gemengde huwelijken. Het is niet anders dan een gewone huwelijk net als alle andere huwelijken. Een huwelijk is een huwelijk. Bij de een gaat het super goed, bij de andere gaat het goed, bij de andere wisselt het af, bij de andere gaat het minder, bij de andere gaat het slecht.

    Gemengd of homogeen is niet het bepalende factor.

    Ik zelf ga voor een maghrabi
    Een sousie wel te verstaan.
    Dank je wel voor je reactie. Voor mij persoonlijk maakt het niets uit. Zolang hij moslim is en een goed karakter bezit. .Ben gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen die mij zijn voorgegaan. Hamdulilaah heb veel reacties mogen ontvangen waar ik veel aan heb

    Moge Allah jou verblijden met een Soussie man
    Zeg alleen nooit nooit (Ik zei ook altijd ik trouw alleen met een Marokkaan) je weet niet waar jou mektab ligt.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  14. #44
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Ach, Paula Abdul zong het al eens.
    Opposites attract. Zwart en wit. +en -.

  15. #45
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Ach, Paula Abdul zong het al eens.
    Opposites attract. Zwart en wit. +en -.
    Wij zijn beiden blank leuk nummer van Paula Abdul dat wel!
    A grateful heart is a magnet for miracles