1. #376
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    je mket je niet aan 2 jaar vast houden !!!!!! Je moet dit geen keuze oo gevoel laten zijn .....


    Pak een pen en papier en schrijf oo wat je allemaal wikt doen tot dat je kindern krijgt en probeer globaal te berekenen hoe veel tijd je daaar voor nodig zult hebben ..... en dat kan van alles zijn ... zoals Vakanties of studies enz enz ....


    Ik had je trouwens al lang aan de kant geschoven !!!!! Genoeg veowien die staan te springen om een kind te baren !!!!!! SORRY GEEN 1 VROUW OP AARDE IS HET WAARD OM OP TE WACHTEN ALS IK IK IK IK EEN KINDERWENS HEB .....

    Maar heee als jij wikt wachten dan is het gied toch ...... hij komt wr zelf wel achter dat JIJI net zoals elk ander vrouw bent .... en njet zo SPECIAAL bent als dat hij dacht op het begin
    Een kind baren kan iedereen (uitzonderingen daar gelaten denk aan onvruchtbaarheid) maar een goede moeder zijn...


    Jij kunt een vrouw opzij schuiven omdat zij nog niet klaar is voor het moederschap. Zou jij je kind van school halen als zijn juf of meester zou zeggen: het is beter voor uw zoon dat hij het jaar over zou doen zo staat hij steviger in zijn schoenen?

    Tuurlijk nieuwe vrouw/school is in een mum van tijd gevonden. Kwaliteit weet je nog kwaliteit
    A grateful heart is a magnet for miracles

  2. #377
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Klopt,ik zou me dan zeker schuldig voelen en een bepaalde druk. Weet je Ik heb veel opgepast op neefjes en nichtjes een baby is een verantwoordelijkheid helemaal als dit kindje van ons is.
    Oppassen op andermans kind is maar een moment opname!

    Hij komt uit een vrij grote famillie en het liefst heeft hij ook een heel elftal hahahaha eerst maar wennen aan elkaar rest komt later wel gedachte alleen al maakt me dizzy
    Hij wilt een heel elftal ???? En jiji ???? Stekt denkt jiji wel hmmmm komt gied en heb je genoeg aan 1 of 2 en wikt hij er 6???? Wat dan ???? Wasch denk je dat hij altijd betoverd zal door je krullen en je dikke marokkaase koeien reet ????? Na een tijd verander je gewoon in de simpel FATOMA .... en dan ????

    Ik vind dit juist een hele belangrijke punt !!!!!!! Waaar je heel gied over na moet denken !!!!! Hij wikt een elftal maar wat wil jji .....

    Ik zou wr GEEEN genoegen mee nemen als ik een elftal wil en mn vrouw bij 2 wikt stoppen !!!! Steker NOG bij zo een kunt zou een SCHEIDINg een optie voor mij zijn

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Een kind baren kan iedereen (uitzonderingen daar gelaten denk aan onvruchtbaarheid) maar een goede moeder zijn...


    Jij kunt een vrouw opzij schuiven omdat zij nog niet klaar is voor het moederschap. Zou jij je kind van school halen als zijn juf of meester zou zeggen: het is beter voor uw zoon dat hij het jaar over zou doen zo staat hij steviger in zijn schoenen?

    Tuurlijk nieuwe vrouw/school is in een mum van tijd gevonden. Kwaliteit weet je nog kwaliteit
    geen giede moeder ???? Onzin !!!! Gewoon een smoes om maar njet meteen aan kinderen te hoeven beginnen !!!! Zeg gewoon heeeeeeeee ik wil NA DAT ik getrouwd ben GENIETEN van het leven en reizen enz enz ... en heb geen zij om met poep luiers om
    Me heen te zitten ....

  4. #379
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Hij wilt een heel elftal ???? En jiji ???? Stekt denkt jiji wel hmmmm komt gied en heb je genoeg aan 1 of 2 en wikt hij er 6???? Wat dan ???? Wasch denk je dat hij altijd betoverd zal door je krullen en je dikke marokkaase koeien reet ????? Na een tijd verander je gewoon in de simpel FATOMA .... en dan ????

    Ik vind dit juist een hele belangrijke punt !!!!!!! Waaar je heel gied over na moet denken !!!!! Hij wikt een elftal maar wat wil jji .....

    Ik zou wr GEEEN genoegen mee nemen als ik een elftal wil en mn vrouw bij 2 wikt stoppen !!!! Steker NOG bij zo een kunt zou een SCHEIDINg een optie voor mij zijn
    Dat van elftal is het beeld wat ik heb geschetst vanwege zijn grote famillie tbark Allah hij heeft nooit gezegd ik wil tien kinderen. Max vier en daar kan ik mij ook in vinden.

    Er zijn mannen die riepen ik wil een elftal totdat ze echt een of twee drie koters hadden rondlopen en riepen safi baraka. Vaak genoeg gehoord


    Waarom zou ik veranderen in een Fatoma? Heb tantes met volwassen zonen en dochters en schoondochters en zonen en ze zien er verzorgd uit ma sha Allah
    A grateful heart is a magnet for miracles

  5. #380
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Dat van elftal is het beeld wat ik heb geschetst vanwege zijn grote famillie tbark Allah hij heeft nooit gezegd ik wil tien kinderen. Max vier en daar kan ik mij ook in vinden.

    Er zijn mannen die riepen ik wil een elftal totdat ze echt een of twee drie koters hadden rondlopen en riepen safi baraka. Vaak genoeg gehoord


    Waarom zou ik veranderen ijn een Fatoma? Heb tantes met volwassen zonen en dochters en schoondochters en zonen en ze zien er verzorgd uit ma sha Allah
    oke dan is er niks aan de hand ....Mohim .... voor verdere adviezen moet je van nu af aan gaan betalen ... vraag je toekomstige maar om
    Te betalen en zeg hem dat mijn adviezen hem ten goede zal komen .......

  6. #381
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    geen giede moeder ???? Onzin !!!! Gewoon een smoes om maar njet meteen aan kinderen te hoeven beginnen !!!! Zeg gewoon heeeeeeeee ik wil NA DAT ik getrouwd ben GENIETEN van het leven en reizen enz enz ... en heb geen zij om met poep luiers om
    Me heen te zitten ....
    Ik denk dat het goed is en verstandig om zeker het eerste jaar samen door te brengen. Bewust en daar is niets mis mee

    Als kinderen ons gegund zijn dan komen ze wel en hebben wij kunnen genieten samen zonder poepluiers.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  7. #382
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Weet je wat je mag nig 2 onderwerpen aansnijden en dan is het klaar met de pret want ik blijf njet aan d’r gang met al die armoedzaaiers die van graties adviezen komen profiteren ....

    Mensen betalen dik geld voor zulke adviezen ....

  8. #383
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    oke dan is er niks aan de hand ....Mohim .... voor verdere adviezen moet je van nu af aan gaan betalen ... vraag je toekomstige maar om
    Te betalen en zeg hem dat mijn adviezen hem ten goede zal komen .......
    hhhhhhhh


    Betalen in groene puntjes vorm
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #384
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Weet je wat je mag nig 2 onderwerpen aansnijden en dan is het klaar met de pret want ik blijf njet aan d’r gang met al die armoedzaaiers die van graties adviezen komen profiteren ....

    Mensen betalen dik geld voor zulke adviezen ....


    Oke hier wil ik goed over nadenken mag er maar 2 aansnijden hoopje gierig
    A grateful heart is a magnet for miracles

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    hhhhhhhh


    Betalen in groene puntjes vorm
    groene piuntjs ??? Wash ben je wel goed bij je hoofd ?????



    https://m.youtube.com/watch?v=YcXMhwF4EtQ

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Its al about the dem dem dem demdarademdem it’s al about the money it’s all about the demderdemem

  12. #387
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Ah draham mucho dineros
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ah draham mucho dineros
    juist ... groene puntjes koop ik geen brood mee ....

  14. #389
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Bak wel brood voor je stuur ik per post
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #390
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Bak wel brood voor je stuur ik per post
    ...... ik wou wat zeggen .... maar heb me bedacht .... anders word deze gesprek nog vreeemder danhet al is .....