1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Maak een facebook pagina rotzooi bij een
    En ga daar praten over de aanzoeken van congolezen en friends
    En kom niet met je gedoe op marokko.nl tussen de marokkaanen met een nickname queen de bled oftewel koningin der marokkaanen

  2. #17
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Wat een trieste kerels.


    Allah y kemel bighair

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Marokkaanse mannen voel je vooral niet geroepen te reageren

    Eh marokkaanse rotzooi wat zeg je dat dan
    Is een openbare forum probeer onze monden dan niet te snoeren door te zeggen niet reageren
    Hypocriet
    Alleeen marokkaanse stinksnolletjee die met congolozen senegalesen en weet ik veel gaan
    Mogen reageren
    Verander je nickname aub
    Queen_du_garbage oftewel rotzooi

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Haha jeh rare man kan je wel begrijpend lezen

    Marokkaanse mannen niet reageren dat zegt zij
    Scheldwoorden ik? Nee feiten rotzooi zijn ze

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Waar heb je het over scharen achter de marokkaanse man als ik ga scharen achter de marokkaanse man ? Ben ik verloren grappe maker
    Ik sta mijn eigen mannetje en dat bewijs ik door dat ik met feiten kom simpel feiten met je je bent erin getrap als ik zie dat iets provocerend is reageer ik erop om te bewijsen dat ze rotzooi zijn
    Maar types als jou zijn geen haar beter zetten focus op mij inplaats op die marokkaanse vrouw die een congolees boven jou kiezen een hoceimiaan alhoewel een arrogante balhaartje als jou ook niet bepaald een aanwinst is

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Ik denk dat je misschien niet veel aan mijn advies kunt hebben maar wie weet.
    Ik denk dat de enige onderscheid die gemaakt moet/kan worden tussen broeders is het karakter en de religie.Dit is het meest wijze. En als de persoon op deze eigenschappen goed scoort en denkt goed bij je te kunnen passen gebaseerd op jullie levensvisie dan moet het insh'Allah goed komen.
    Het vinden van een serieuze man is niet vanzelfsprekend (niet makkelijk), indien iets goeds je kant op komt is het slim om het een kans te geven.

    Allah i kamal bel khair sis =)

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    621
    18-03-2008

    Ik snap oprecht niet waar die negativiteit richting (marokkaanse) dames vandaan komt. TS stelt enkel de vraag over een gemengd huwelijk (islamitisch!). Valt me op dat als een dame zoiets plaatst er vooral onnodig negativiteit op afkomt. Kom op zeg, het is enkel een vraag en geen aanval.

    We mogen best aardiger zijn voor elkaar.
    @TS, hopelijk krijg je alleen maar normale antwoord i.p.v. hetgeen nu voorbijkomt <3
    “Verily, in the remembrance of Allah do hearts find rest.”❤️ (Qur’an 13:28)

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Francaisse .. eh oelewapper lees haar topiconderwerp goed en kom dan praten
    Waarom wij zo reageren athans ik

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    65
    05-03-2019

    Niks met niemand nee
    Maar er is wat mis met marokkaanse vrouwen
    Met hun obssesies met andere mannen punt
    En jullie schreeuwen in dit discussie altijd van ja als ie maar moslim is
    Begin bij de basis als het om islam draaid
    Draag je hijaab correct wnr je hijaab correct is en je karakter naar die van een hijaab is kom dan praten hoe belangrijk de islam voor je is en dat je drm een congolees wilt omdat ie moslim is
    Met je maneater quote en daarna islam
    En verander je fking nickname
    Als je zo graag andere afkomste wilt prima doe je ding eh rotzooi
    Maar ga niet pronken daarmee tussen de marokkaanen op een marokko.nl marokkaanse communitie website genoeg ander websites
    Queen_du_rotzooi

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Hoceimiaan Bekijk reactie
    Zit!!!! *******
    Laat haar met rust man, ze bedoelt het goed!
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Ontopic:

    Een huwelijk is een soort rizq, of het nu gemengd is of niet. En deze vorm van rizq kan alle kanten op gaan, omdat Allah onze harten draait zoals hoe Hij dat Wil!
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Dank je wel sis! Mooie reactie maar de twijfel (lweswes) je kent het vast wel. Het huwelijk is een serieus iets en in mijn geval zou ik dan ook moeten verhuizen naar een ander land. Je hebt gelijk zijn religie en karakter moet doorslaggevende factor zijn

    Ghayr in sha Allah
    .
    Ik heb geen ervaring met gemengde huwelijken dus ik kan je helaas niet van extra info voorzien. Maar ik denk dat iedereen wel ermee eens is dat de akhlaak en deen de meest belangrijke eigenschappen zijn om op te letten bij een huwelijkskandidaat.
    Daarnaast een voorkeur hebben aan je eigen nationalitiet is prima, ieder zijn keuze en wensen. Ik begrijp het, het is niet makkelijk om z'n grote beslissing te maken. Je hebt je hele leven al een bestaan opgebouwd in het land waar je woont en ergens anders naar toe gaan wat compleet nieuw is, is niet een makkelijke keuze.
    Misschien salat istikharah, insh'Allah. Khair insh'Allah, indien het goed voor je is zal het goed komen=)

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Uit eigen ervaring, het ligt echt aan jou. Als jij het gevoel hebt dat je je niet thuis gaat voelen met een niet mocro dan moet je dat serieus nemen. Over het algemeen is het advies als hij een goede moslim is met goede manieren zou ik er gewoon voor gaan. Ja dingen zullen anders zijn. Maar liefde niet.

  14. #29
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Laat haar met rust man, ze bedoelt het goed!
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Nog een vraag:

    Wie is er verhuisd naar een totaal (voor haar) vreemd land om zich daar te voegen bij haar man? En heb je jou draai snel weten te vinden daar?
    Uit ervaring. Je moet dat kunnen. Als je echt niet kan zonders je ouders en familie vaak te zien etc dan raad ik dat niet aan. Je kan je draai vinden waar je maar wil.