1. #1
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    @ redactie, waar blijft de Marokko nieuws? Wij zijn geen NL’ers fuck baudet!

    Er zijn supersnelle ontwikkelingen aan de gangs mbt :

    Marokko mauritanië positief ontwikkeling ... polisario wordt uitgekotst door de mauritaanse media die de polisario van oudsher beschouwt als hun saharaanse neefjes.

    Algerije vs UAE: zware diplomatieke crisis beland vanwege de recente ontwikkelingen. Algerije gaat UAE dwars zitten in Libya omdat ze in al 3ayoun een consulaat hebben geopend. UAE dreigt met volledige terugtrekking als investeerder.


    En ....


    Hier ben ik niet trots op:

    Er gaan stemmen in de media dat Marokko de 9aba2il kabayli in Algerije gaat steunen in hun streven naar onafhankelijkheid van Algerije ...

    9aba2il erkent de gehele sahara als Marokkaans grondgebied en is bereid een consulaat te openen jn de sahara Marokko wat zij als hun 2e land zien.

    Nogmaals, la li ta9sim al awtan, aynama kano. Ik ben hier tegen op. Islamitisch onverantwoord maar wel een smerige payback aan de algerijnse junta die diep in de politieke stront zit in het binnenland.

    En ga zo verder Redactie.

    Wallahi, wat hebben we aan Baudet of Erdogra.

    Er is genoeg gaande in onze eigen regio

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Up with this motherfuc

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Vandaag hebben ze een nieuwe rotonde aangelegd tussen knooppunt berg 1 en 2 ter hoogte van woestijnheuvel 2. M6 is daarbij aanwezig geweest en heeft het lintje doorgeknipt..

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Vandaag hebben ze een nieuwe rotonde aangelegd tussen knooppunt berg 1 en 2 ter hoogte van woestijnheuvel 2. M6 is daarbij aanwezig geweest en heeft het lintje doorgeknipt..
    Ah, de 1ste Marokkaan die hersteld is van Lepra heeft zich gemeld.

    Vertel eens, in welke AIDS fase zit jij en Leo? Kan je al normaal schijten of draag je een luier?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Ah, de 1ste Marokkaan die hersteld is van Lepra heeft zich gemeld.

    Vertel eens, in welke AIDS fase zit jij en Leo? Kan je al normaal schijten of draag je een luier?
    Wuahaha daar komen we weldra achter. Dit is Leo, hij is smoorverliefd en wilt graag een serieuze stap maken. Allal, zijn verloofde en crush, woont alleen in Marrakech. Het is duur voor Leo om elke week op en neer te vliegen om de gat van Allal uit Marrakech te doorboren

  6. #6
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    “ het “
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Wuahaha daar komen we weldra achter. Dit is Leo, hij is smoorverliefd en wilt graag een serieuze stap maken. Allal, zijn verloofde en crush, woont alleen in Marrakech. Het is duur voor Leo om elke week op en neer te vliegen om de gat van Allal uit Marrakech te doorboren
    viespeuk.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Welk percentage van de leden hier zal zo ongeveer een Nederlands paspoort hebben?
    Hoeveel procent woont in Nederland?

    Dat even los van of er te weinig nieuws uit Marokko geplaatst wordt overigens.
    Daar heb ik geen oordeel over, maar Nederlanders zijn 'jullie' toch echt wel.

  9. #9
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Welk percentage van de leden hier zal zo ongeveer een Nederlands paspoort hebben?
    Hoeveel procent woont in Nederland?

    Dat even los van of er te weinig nieuws uit Marokko geplaatst wordt overigens.
    Daar heb ik geen oordeel over, maar Nederlanders zijn 'jullie' toch echt wel.
    "Zij" zijn Nederlanders
    als het hen of ons uitkomt.

    Als het hen uitkomt ontkennen wij het.
    Als het ons uitkomt spreken zij het tegen ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    "Zij" zijn Nederlanders
    als het hen of ons uitkomt.

    Als het hen uitkomt ontkennen wij het.
    Als het ons uitkomt spreken zij het tegen ...
    ik ben gewoon marokkaans. Heb wel een eu paspoort maar geen nl se

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    ik ben gewoon marokkaans. Heb wel een eu paspoort maar geen nl se
    Volgens mij al eens gevraagd, maar hoe werkt dat?
    Daar staat land Europa op?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Volgens mij al eens gevraagd, maar hoe werkt dat?
    Daar staat land Europa op?
    Effe serieus Mike?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Effe serieus Mike?
    Dat was natuurlijk een beetje sarcastisch, maar ik kan niets vinden over Europese paspoorten voor individuen.
    Dus weet ik alleen van een paspoort van een EU land, als dat geen Nederlands paspoort is, dan van een ander land.
    Mij allemaal best overigens, ik vind het allemaal prima, maar dat verander niet dat de meeste mensen hier wel een Nederlands paspoort hebben.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat was natuurlijk een beetje sarcastisch, maar ik kan niets vinden over Europese paspoorten voor individuen.
    Dus weet ik alleen van een paspoort van een EU land, als dat geen Nederlands paspoort is, dan van een ander land.
    Mij allemaal best overigens, ik vind het allemaal prima, maar dat verander niet dat de meeste mensen hier wel een Nederlands paspoort hebben.
    Oke