MVC Lid

Reacties
    562
    14-05-2020

Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Enige redelijke partij die rechts is in Nederland, PVV is een mafketel partij met Geert die alleen over de islam wat roept. VVD en al die andere partijen lopen allemaal in pas met de Agenda 21, 2030 plannen, allemaal NWO hoeren die hetzelfde doen. In feite is er geen verschil tussen VVD en Groenlinks.
    klopt

Atlasleeuwin.

Reacties
    6.526
    08-12-2013

"Nanninga (FvD) haalt hard uit naar Baudet: hij maakt de partij kapot"

"Krankzinnig gemekker. De media praten geen nazisme propagerende appjes goed. De media flirten niet steeds met complottheorieën en types van bedenkelijk allooi."

https://nos.nl/artikel/2357956-nanni...tij-kapot.html

Ik ga stuk. Komt dit echt uit de vingers van Nanninga?

MVC Lid

Reacties
    2.415
    14-10-2008

ratten verlaten zinkend FvD-schip.

MVC Lid

Reacties
    8.765
    15-04-2016

Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    FvD kreeg veel steun. Heel veel jonge mensen kwamen ook naar de bijeenkomsten.
    Dat geeft aan dat er veel steun is voor wat deze partij wil.
    Dat er een flinke groep mensen is die die linkse dictatuur in de media en in bepaalde kringen zoals ook onderwijs, universiteiten.
    Al al dat uit de VS overgewaaide onzin, inclusief, divers en meer van dat fraais.
    Die compulsieve dwangstoornis bij links, dat alles wat de mensheid heeft gedaan geen punt is, alleen als de eigen blanken dat ook hebben gedaan.
    Dan vinden zij dat ineens vreselijk/
    Dat onze cultuur niets voorstelt. dat wij ons altijd moeten aanpassen aan cultuur die vanuit andere werelddelen sinds kort naar ons land is gekomen.

Ik denk dat FvD doorgaat met Eerdmans als nieuwe lijsttrekker.
    Niet zo'n charismatisch figuur als Baudet, maar wel een door de wol geverfde politicus.
    Het gedachtegoed blijft bestaan. De potentieel grote groep mensen die daarna snakken ook.

Wordt vervolgd.
    Linkse dictatuur
    Niemand houdt rechtse mensen tegen omroepen te beginnen hoor,
    Net zoals niemand ze tegenhoudt leraar te worden.

Dat er geen hond naar rechtse televisie kijkt en dat ze het onderwijs niet ingaan, kan links niks aan doen.
    Je bent dus ook tegen diversiteit zie ik..
    De manier waarop valt best over te discussiëren maar elk weldenkend mens snapt het belang er van.

Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    baudet word gedwongen door zijn eigen mensen om in te grijpen wilders kent dat probleem totaal niet.
    dat is wat ik bedoel met mijn reactie.
    Ah ja Wilders zag wat er gebeurde bij LPF enzo dus heeft dat probleem opgelost door gewoon als enige wat te zeggen te hebben in zijn partij.a

MVC Lid

Reacties
    8.259
    20-04-2015

Ik heb gehoord dat de kleinzoon van adolph hitler ook is vertrokken. Wat blijft dan nog over van dat alt right partijtje.Ik denk dat bolle nazi Nanninga het moet gaan overnemen gezien ze gisteren badeut voor de bus heeft gegooid .Lekker partijtje dan een mes in je rug krijgen zodra ze de kans voor krijgen .

/\

Reacties
    126
    01-09-2018

Tsieh, tsieh gaat dood nu, denk ik. Hhh. Met zijn tering Baudet filmpjes.
    /

MVC Lid

Reacties
    1.971
    05-01-2020

dutchTurks heeft af en toe wel van die leuke teksten

Der Untergang: Forum voor Democratie

https://dutchturks.nl/der-untergang-...or-democratie/

MVC Lid

Reacties
    432
    02-05-2018

Als dat zijn reden is zou hij al veel eerder weg zijn gegaan, media-schapen bestaan al veel langer.
    Hij is nog van de partij dus die kan zo weer terugkomen.
    Dit is gewoon een tactische zet, door de opschudding die hij veroorzaakt kijkt iedereen naar het nieuws, de meesten zullen hem geloven en daardoor als het slachtoffer zien, en zo krijgt hij weer meer aanhangers en dan gaat hij weer naar lijsttrekker.

MVC Lid

Reacties
    5.665
    12-09-2017

Vanmorgen deel Baudet monter mede dat er aan het einde van een jaar een verkiezing onder 50.000 leden komt waarin zij kunnen stemmen over een eventuele terugkeer van hem als lijsttrekker.

Nu deelt plaatsvervangend voorzitter van de FvD mede, dat Baudet uit het bestuur van de partij is gezet.

Er gebeurt bij de FvD altijd wat!

Hij had goud in handen maar zijn karakter heeft alles verpest.

Wordt vervolgd.
    “When people are presented with the alternatives of hating themselves for their failure or hating others for their success, they seldom choose to hate themselves.”
    ― Thomas Sowell

Verbannen

Reacties
    1.014
    03-09-2020

De zoveelste rechtse mislukking.
    Wilders heeft tenminste stamina, maar die is niet van plan om te regeren. De Joodse Kabbalah training heeft hem goed gedaan. Baudetje kon de druk niet meer aan met zijn boreale acteercarrière. Hij wou ook regeren en ik denk dat hij dat niet mocht net als Pim dat niet mocht.

MVC Lid

Reacties
    11.434
    09-06-2009

Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    De Huil van Minerva
    De uil is oikofoob geworden voor FvD.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

MVC Lid

Reacties
    11.434
    09-06-2009

Vanmorgen deel Baudet monter mede dat er aan het einde van een jaar een verkiezing onder 50.000 leden komt waarin zij kunnen stemmen over een eventuele terugkeer van hem als lijsttrekker.

Nu deelt plaatsvervangend voorzitter van de FvD mede, dat Baudet uit het bestuur van de partij is gezet.

Er gebeurt bij de FvD altijd wat!

Hij had goud in handen maar zijn karakter heeft alles verpest.

Wordt vervolgd.
    Wat voor goud?
    Had helemaal niks in handen met zijn facisten clubje, gedoemd om te mislukken net als de LPF destijds. Het is slechts een ordinaire racist die erop kickt om mensen te demoniseren. Zie zijn uitspraak over marokkanen en de trein......

MVC Lid

Reacties
    5.665
    12-09-2017

Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wat voor goud?
    Had helemaal niks in handen met zijn facisten clubje, gedoemd om te mislukken net als de LPF destijds. Het is slechts een ordinaire racist die erop kickt om mensen te demoniseren. Zie zijn uitspraak over marokkanen en de trein......
    Peilingen gaven de partij 24 zetels. Zie ook tienduizenden leden.
    “When people are presented with the alternatives of hating themselves for their failure or hating others for their success, they seldom choose to hate themselves.”
    ― Thomas Sowell

MVC Lid

Reacties
    11.434
    09-06-2009

Peilingen gaven de partij 24 zetels. Zie ook tienduizenden leden.
    Zegt niet veel goeds over mensen die op een racist stemmen.
    Net als die 1.5 miljoen haters die op Wilders stemmen. Ze stemmen puur op deze partijen vanwege hun xenofobie en islamhaat.

Oja en ook marokkanen haters...

Ik lach die troep alleen maar uit joh

Haar op de tanden

Reacties
    1.529
    19-09-2019

Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    dutchTurks heeft af en toe wel van die leuke teksten

Der Untergang: Forum voor Democratie

https://dutchturks.nl/der-untergang-...or-democratie/

Filmpje heeft DutchTurks van GeenStijl gejat, hoor.
    https://www.geenstijl.nl/5156457/vid...-crisisberaad/

Je denkt toch niet dat Erdofanboys gevoel voor humor hebben ...
    Baardloos verzet tegen openbaard kunstgebit ...