1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Wat een fijne dag.

    Trump geeft eindelijk zijn verlies toe, en Baudet stopt er mee.

    Nu maar hopen dat beide heren ook echt oprotten.

    Nu Wilders nog afschepen, en het wordt nog wat.

    Maar dit is al een mooi begin

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Thierry Baudet is niet langer lijstrekker voor Forum voor Democratie voor de Tweede Kamer-verkiezingen van volgend jaar.





    Dat zegt hij in een filmpje op Twitter. Hij geeft zijn positie als nummer 1 op de kandidatenlijst op. Baudet blijft wel in de Kamer, en wil eventueel lijstduwer worden voor de partij, zegt hij.

    Aanleiding zijn de berichten van de afgelopen dagen over antisemitische en homofobe berichten die rondgingen in appgroepen van JFVD, de jongerenbeweging van de partij. Prominente FVD’ers riepen op tot een grote schoonmaak binnen de JFVD en drongen aan op het vertrek van JFVD-voorzitter Freek Jansen, een vertrouweling van Baudet.

    Baudet noemt de berichten over nazisme en antisemitisme "vreselijk", maar zegt ook dat "de media niet te vertrouwen zijn". Hij vindt dat "er nu binnen de partij allerlei mensen zijn die toch op basis van die berichten in de media, niet het onderzoek willen afwachten dat een lid van de Eerste Kamer, een lid van de Tweede Kamer en een lid van het partijbestuur willen gaan doen."

    Toch neemt hij nu deze stap. "Als er een cultuur ontstaat van 'trial by media', en/of als er daadwerkelijk dingen zijn voorgevallen die niet door de beugel kunnen, in beide gevallen wil ik politieke verantwoordelijkheid nemen. Ik zie af van mijn plek op de kieslijst, ik stel mijn positie ter beschikking."

    Baudet blijft wel in de Kamer, benadrukt hij. "Ik ben gekozen." Ook wil hij betrokken blijven bij de partij en deze blijven steunen. Hij sluit een lagere plek op de kandidatenlijst, als "lijstduwer", niet uit.
    Lafbek het werd hem te heet onder de tedere alt right voetjes . Met dit soort lafbekken moet je de oorlog winnen . De gayprins op de roze paard die blanke nederlanders komt redden van de moslims .

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Ja er is plaats voor maar 1 rechtse partij de partij van Geert want hij is de wolf in schaapskleren de echte rechtse Hollanders die welles waar op een rechtse manier de problemen willen oplossen in Nederland eindigt of dood P.F. of wordt helemaal zwartgemaakt totdat hij zelf het veld ontruimd

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    De uil van Minerva is gevallen..
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Mseffien Bekijk reactie
    Nu nog die hiddema met zijn hitler snorretje

    Jij kunt in de toekomst kijken!

    Doe aub ook wat uitspraken over Wilders.
    Misschien pleit die hem dan morgen ook!

    please

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    De uil van Minerva is gevallen..

    De Huil van Minerva

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Hoceimiaan Bekijk reactie


    Volgens mij zit er iemand anders achter dit account buiten de gebruikelijke user.

    Ach gossie....


    Voldoe ik niet aan jou vooroordelen?

    Ga jij weer op je bek met je vooringenomen hokjes denken...

    Ik geniet van deze dag.

    En na het lezen van jou reactie, geniet ik nog meer

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie

    Voorlopig is Wilders vervolgd voor zijn uitspraken en Baudet niet dus wat je hier zegt klopt op zijn minst niet helemaal.
    baudet word gedwongen door zijn eigen mensen om in te grijpen wilders kent dat probleem totaal niet.
    dat is wat ik bedoel met mijn reactie.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #24
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium


    De uil van Minerva.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    FvD kreeg veel steun. Heel veel jonge mensen kwamen ook naar de bijeenkomsten.
    Dat geeft aan dat er veel steun is voor wat deze partij wil.
    Dat er een flinke groep mensen is die die linkse dictatuur in de media en in bepaalde kringen zoals ook onderwijs, universiteiten.
    Al al dat uit de VS overgewaaide onzin, inclusief, divers en meer van dat fraais.
    Die compulsieve dwangstoornis bij links, dat alles wat de mensheid heeft gedaan geen punt is, alleen als de eigen blanken dat ook hebben gedaan.
    Dan vinden zij dat ineens vreselijk/
    Dat onze cultuur niets voorstelt. dat wij ons altijd moeten aanpassen aan cultuur die vanuit andere werelddelen sinds kort naar ons land is gekomen.

    Ik denk dat FvD doorgaat met Eerdmans als nieuwe lijsttrekker.
    Niet zo'n charismatisch figuur als Baudet, maar wel een door de wol geverfde politicus.
    Het gedachtegoed blijft bestaan. De potentieel grote groep mensen die daarna snakken ook.

    Wordt vervolgd.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #26
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    FvD kreeg veel steun. Heel veel jonge mensen kwamen ook naar de bijeenkomsten.
    Dat geeft aan dat er veel steun is voor wat deze partij wil.
    Dat er een flinke groep mensen is die die linkse dictatuur in de media en in bepaalde kringen zoals ook onderwijs, universiteiten.
    Al al dat uit de VS overgewaaide onzin, inclusief, divers en meer van dat fraais.
    Die compulsieve dwangstoornis bij links, dat alles wat de mensheid heeft gedaan geen punt is, alleen als de eigen blanken dat ook hebben gedaan.
    Dan vinden zij dat ineens vreselijk/
    Dat onze cultuur niets voorstelt. dat wij ons altijd moeten aanpassen aan cultuur die vanuit andere werelddelen sinds kort naar ons land is gekomen.

    Ik denk dat FvD doorgaat met Eerdmans als nieuwe lijsttrekker.
    Niet zo'n charismatisch figuur als Baudet, maar wel een door de wol geverfde politicus.
    Het gedachtegoed blijft bestaan. De potentieel grote groep mensen die daarna snakken ook.

    Wordt vervolgd.
    Partij is gecastreerd, einde oefening.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  12. #27
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Enige redelijke partij die rechts is in Nederland, PVV is een mafketel partij met Geert die alleen over de islam wat roept. VVD en al die andere partijen lopen allemaal in pas met de Agenda 21, 2030 plannen, allemaal NWO hoeren die hetzelfde doen. In feite is er geen verschil tussen VVD en Groenlinks.

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Enige redelijke partij die rechts is in Nederland, PVV is een mafketel partij met Geert die alleen over de islam wat roept. VVD en al die andere partijen lopen allemaal in pas met de Agenda 21, 2030 plannen, allemaal NWO hoeren die hetzelfde doen. In feite is er geen verschil tussen VVD en Groenlinks.
    klopt

  14. #29
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    "Nanninga (FvD) haalt hard uit naar Baudet: hij maakt de partij kapot"

    "Krankzinnig gemekker. De media praten geen nazisme propagerende appjes goed. De media flirten niet steeds met complottheorieën en types van bedenkelijk allooi."

    https://nos.nl/artikel/2357956-nanni...tij-kapot.html

    Ik ga stuk. Komt dit echt uit de vingers van Nanninga?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    ratten verlaten zinkend FvD-schip.