1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Nuttige idioten zoek het begrip even op.
    Begrip of betekenis is niet relevant. Het woord ''idioot'' heeft een denigrerend ondertoontje.
    Links, Rechts, diagonaal, zal me allemaal een worst wezen. Maar als ik toch moest kiezen dan toch maar de linkse hoek.

    Van rechts krijg ik nare kriebels...
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik begrijp heel goed dat voor jou als moslim, linkse mensen de ideale nuttige idioten zijn.
    Vertel mij eens waar moslims baat hebben bij mij als nuttige idioot?
    Ik ben vrij kritisch tov bepaalde aspecten van de islam.
    Dat weet jij ook.

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik gaf aan dat de staatsomroep NOS, met het journaal het dagelijks nieuws niet sec brengt, maar vanuit een linkse gezichtshoek.
    Overigens sta ik daar beslist niet alleen in.
    Gaf je een paar punten, stokpaardjes van links.

    Jij gooit die de prullenbak in: "Als jij een paar voorbeelden die je als waardeoordelen presenteert bewijs noemt...."
    Waardeoordelen?! Nee feiten! De neutrale staatsomroep die nieuws het volk brengt vanuit een links standpunt!
    Jij stelt ook, de NOS is er voor iedereen, precies, dus ook voor de blanke mensen die niet links zijn, toch?
    Dus moet een staatsomroep nieuws sec brengen, niet vanuit het gezichtspunt van links Nederland.

    Geheel conform het linkse denken, meen jij dat als er een paar mensen met wortels in Afrika gekwetst zijn door de ras aanduiding blank, dan doen we toch wat die kleine minderheid wil?
    Bovendien: "Daarnaast lijk je wat inlevingsvermogen tekort te komen als je niet snapt dat de afkomst/het gebruik van het woord blank voor sommige mensen een probleem is."

    Zo links altijd zo inleven in wat een kleine minderheid van autochtonen vinden en voelen.
    Ook al is dat objectief gezien totale onzin, maat toch menen dat de overgrote meerderheid zich daaraan meer heeft aan te passen.
    Meer dan 1000 jaar vóór west-Europeanen naar de westkust van Afrika zeilden om slaven te kopen, kende men in dat continent al het tot slaaf maken van mensen.
    De zwarte Afrikanen namen elkaar tot slaaf, hielden elkaar als slaaf.
    Waren gaarne bereid om geld te verdienen om elkaar als slaaf aan de Europeanen te verkopen.
    En dan mogen wij van die paar blankenhaters geen blanken meer heten, want wij hielden slaven, dus waren niet blank, onschuldig, maar smeerlappen?!
    Wat waren dan 1000 jaar die zwarte mensen in Afrika?
    Hoe gek wil moet je zijn om een ras aanduiding, blank tegenover gekleurd betrekken op de daden eeuwen geleden van dat ras?
    Terwijl zij niets anders hadden gedaan dan wat geheel normaal werd gevonden in die tijd over de wereld, en nog zo ongelofelijk veel eeuwen daarvoor?
    Ook zo typerend voor de linkse Deugmensch, alleen het eigen handelen veroordelen!

    Ik geef een voorbeeld hoe de linkse media steeds weer leugens over Trump en zijn aanhangers hebben verspreid.
    En wat schrijf jij: "Verder kom je weer met een paar verhalen van linkse mensen die over de schreef zijn gegaan."

    Een hetze op basis van leugens bedrag van linkse media doe jij af als, een paar linkse mensen die over de schreef zijn gegaan!
    Hoe krijg je het voor elkaar! De directie, hoofdredacteur en staf bepalen de toon hoe berichtgeving moet plaatsvinden.
    En die was en is duidelijk, liegen en bedriegen om Trump, rechts zwart te maken.
    Ik zou je nog meer voorbeelden kunnen geven van die hetze, pure leugens van de linkse media richting Trump.
    Maar het is dus zinloos. Wat ik ook zal aangeven, onzin volgens jou.

    Je bent niet links zeg je, hoewel je wel volgens eigen zeggen links verdedig.

    Dat je die typische linkse standpunten, visie steeds verdedigt, puur toeval.
    Ik weet dat je niet de enige bent die denkt dat de NOS een structureel linkse agenda voert, mar waarom is dat bewijs is?
    Jij weet best wat bewijs is, is er structurele data, onderzoek naar de topics van de NOS en de invalshoek waaruit blijkt dat er voornamelijk linkse stokpaardjes naar voren worden gebracht/
    Ik kan namelijk ook een paar rechtse stokpaardjes noemen die daar buitenproportioneel veel aandacht krijgen, alleen zal ik dan niet claimen dat ze t rechtse nieuws laten zien.
    Je noemt het weer feitelijk, terwijl er volgens de logica, of belangrijker nog, welk wetenschappelijk denken dan ook, geen enkele sprake is van feiten, althans ik heb de bewijzen niet gezien.
    Als je ze wel hebt, zie ik ze graag.

    En waarom begin je over hypocrisie mbt slavernij.
    Dat ben ik om te beginnen voor een groot deel met je eens, maar dat heeft bijzonder weinig te maken met een eventueel links NOS journaal.

    Ik heb trouwens persoonlijk niet heel veel moeite met het woord blank, voor mij zit daar verder niet een bepaalde betekenis achter, alleen het punt wat betreft inleven dat ik wilde maken is, ik heb ook geen moeite met het woord wit.
    Waarom zou ik dan blank blijven gebruiken, wetende dat dat een aantal mensen kwetst, zelfs als ik niet helemaal snap waarom het ze kwetst.
    Ik verlies daar niets mee.

    Dat van Trump, daar zei ik al eerder over, dat wat jij een hetze noemt, laat ik daar voor de vorm in meegaan, komt niet omdat hij rechts is, maar omdat hij een idioot is zonder fatsoensnormen.
    Eerdere en andere rechtse presidenten zouden hetzelfde behandeld worden als Trump als het vooral is omdat hij rechts is.
    Dat is duidelijk niet het geval (geweest), dan kun je niet vol blijven houden dat het een linkse hetze is omdat Trump rechts is.

    Ik verdedig 'links' omdat jij een deel van links als algemeen stelt voor links.
    Dat staat los van mijn standpunten.
    Maar een aantal meer linkse standpunten vind ik prima verdedigbaar ja, net zoals een aantal meer rechtse standpunten.
    Zo spannend is dat allemaal niet.

  3. #93
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Voor nieuws met een rechtse bril
    kun je elke morgen op TV terecht
    bij "Goede Morgen Nederland" van WNL.

    Binnenkort komt Akwasi van Omroep Zwart
    met dé tegenhanger hiervan:
    "Goede Morgen Negerland" ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit