1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    FvD kreeg veel steun. Heel veel jonge mensen kwamen ook naar de bijeenkomsten.
    Dat geeft aan dat er veel steun is voor wat deze partij wil.
    Dat er een flinke groep mensen is die die linkse dictatuur in de media en in bepaalde kringen zoals ook onderwijs, universiteiten.
    Al al dat uit de VS overgewaaide onzin, inclusief, divers en meer van dat fraais.
    Die compulsieve dwangstoornis bij links, dat alles wat de mensheid heeft gedaan geen punt is, alleen als de eigen blanken dat ook hebben gedaan.
    Dan vinden zij dat ineens vreselijk/
    Dat onze cultuur niets voorstelt. dat wij ons altijd moeten aanpassen aan cultuur die vanuit andere werelddelen sinds kort naar ons land is gekomen.

    Ik denk dat FvD doorgaat met Eerdmans als nieuwe lijsttrekker.
    Niet zo'n charismatisch figuur als Baudet, maar wel een door de wol geverfde politicus.
    Het gedachtegoed blijft bestaan. De potentieel grote groep mensen die daarna snakken ook.

    Wordt vervolgd.
    Linkse dictatuur
    Niemand houdt rechtse mensen tegen omroepen te beginnen hoor,
    Net zoals niemand ze tegenhoudt leraar te worden.

    Dat er geen hond naar rechtse televisie kijkt en dat ze het onderwijs niet ingaan, kan links niks aan doen.
    Je bent dus ook tegen diversiteit zie ik..
    De manier waarop valt best over te discussiëren maar elk weldenkend mens snapt het belang er van.

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    baudet word gedwongen door zijn eigen mensen om in te grijpen wilders kent dat probleem totaal niet.
    dat is wat ik bedoel met mijn reactie.
    Ah ja Wilders zag wat er gebeurde bij LPF enzo dus heeft dat probleem opgelost door gewoon als enige wat te zeggen te hebben in zijn partij.a

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Ik heb gehoord dat de kleinzoon van adolph hitler ook is vertrokken. Wat blijft dan nog over van dat alt right partijtje.Ik denk dat bolle nazi Nanninga het moet gaan overnemen gezien ze gisteren badeut voor de bus heeft gegooid .Lekker partijtje dan een mes in je rug krijgen zodra ze de kans voor krijgen .

  3. #33
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Tsieh, tsieh gaat dood nu, denk ik. Hhh. Met zijn tering Baudet filmpjes.

  4. #34
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    dutchTurks heeft af en toe wel van die leuke teksten

    Der Untergang: Forum voor Democratie

    https://dutchturks.nl/der-untergang-...or-democratie/

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Als dat zijn reden is zou hij al veel eerder weg zijn gegaan, media-schapen bestaan al veel langer.
    Hij is nog van de partij dus die kan zo weer terugkomen.
    Dit is gewoon een tactische zet, door de opschudding die hij veroorzaakt kijkt iedereen naar het nieuws, de meesten zullen hem geloven en daardoor als het slachtoffer zien, en zo krijgt hij weer meer aanhangers en dan gaat hij weer naar lijsttrekker.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Vanmorgen deel Baudet monter mede dat er aan het einde van een jaar een verkiezing onder 50.000 leden komt waarin zij kunnen stemmen over een eventuele terugkeer van hem als lijsttrekker.

    Nu deelt plaatsvervangend voorzitter van de FvD mede, dat Baudet uit het bestuur van de partij is gezet.

    Er gebeurt bij de FvD altijd wat!

    Hij had goud in handen maar zijn karakter heeft alles verpest.

    Wordt vervolgd.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    De Huil van Minerva
    De uil is oikofoob geworden voor FvD.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Vanmorgen deel Baudet monter mede dat er aan het einde van een jaar een verkiezing onder 50.000 leden komt waarin zij kunnen stemmen over een eventuele terugkeer van hem als lijsttrekker.

    Nu deelt plaatsvervangend voorzitter van de FvD mede, dat Baudet uit het bestuur van de partij is gezet.

    Er gebeurt bij de FvD altijd wat!

    Hij had goud in handen maar zijn karakter heeft alles verpest.

    Wordt vervolgd.
    Wat voor goud?
    Had helemaal niks in handen met zijn facisten clubje, gedoemd om te mislukken net als de LPF destijds. Het is slechts een ordinaire racist die erop kickt om mensen te demoniseren. Zie zijn uitspraak over marokkanen en de trein......
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wat voor goud?
    Had helemaal niks in handen met zijn facisten clubje, gedoemd om te mislukken net als de LPF destijds. Het is slechts een ordinaire racist die erop kickt om mensen te demoniseren. Zie zijn uitspraak over marokkanen en de trein......
    Peilingen gaven de partij 24 zetels. Zie ook tienduizenden leden.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Peilingen gaven de partij 24 zetels. Zie ook tienduizenden leden.
    Zegt niet veel goeds over mensen die op een racist stemmen.
    Net als die 1.5 miljoen haters die op Wilders stemmen. Ze stemmen puur op deze partijen vanwege hun xenofobie en islamhaat.

    Oja en ook marokkanen haters...

    Ik lach die troep alleen maar uit joh
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  11. #41
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.329
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    dutchTurks heeft af en toe wel van die leuke teksten

    Der Untergang: Forum voor Democratie

    https://dutchturks.nl/der-untergang-...or-democratie/

    Filmpje heeft DutchTurks van GeenStijl gejat, hoor.
    https://www.geenstijl.nl/5156457/vid...-crisisberaad/

    Je denkt toch niet dat Erdofanboys gevoel voor humor hebben ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Linkse dictatuur
    Niemand houdt rechtse mensen tegen omroepen te beginnen hoor,
    Net zoals niemand ze tegenhoudt leraar te worden.

    Dat er geen hond naar rechtse televisie kijkt en dat ze het onderwijs niet ingaan, kan links niks aan doen.
    Je bent dus ook tegen diversiteit zie ik..
    De manier waarop valt best over te discussiëren maar elk weldenkend mens snapt het belang er van.


    Ah ja Wilders zag wat er gebeurde bij LPF enzo dus heeft dat probleem opgelost door gewoon als enige wat te zeggen te hebben in zijn partij.a
    Een nationale omroep NOS? Journaal? Nieuws uur?

    Een leraar moet kinderen in diverse vakken kennis bij brengen. Neutraal. Niet de kinderen met zijn linkse visie indoctrineren.

    Veel linkse mensen haten diversiteit zodra het visie aangaat.
    Wie een andere visie heeft wordt onmiddellijk afgerekend.
    Gedemoniseerd. Iemand die in een rechts tv programma een uitspraak doet die niet aansluit bij de linkse visie, kan daar de gevolgen van ondervinden in bepaalde beroepsgroepen.
    De telefoon rinkelt niet meer, geen opdrachten. Besmet verklaard.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #43
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Filmpje heeft DutchTurks van GeenStijl gejat, hoor.
    https://www.geenstijl.nl/5156457/vid...-crisisberaad/

    Je denkt toch niet dat Erdofanboys gevoel voor humor hebben ...
    hey roze, ik zei ook TEKSTEN en geen filmpje..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Een nationale omroep NOS? Journaal? Nieuws uur?

    Een leraar moet kinderen in diverse vakken kennis bij brengen. Neutraal. Niet de kinderen met zijn linkse visie indoctrineren.

    Veel linkse mensen haten diversiteit zodra het visie aangaat.
    Wie een andere visie heeft wordt onmiddellijk afgerekend.
    Gedemoniseerd. Iemand die in een rechts tv programma een uitspraak doet die niet aansluit bij de linkse visie, kan daar de gevolgen van ondervinden in bepaalde beroepsgroepen.
    De telefoon rinkelt niet meer, geen opdrachten. Besmet verklaard.
    Je brengt dingen alsof ze feiten zijn.
    Objectief zou vastgesteld zijn dat de NOS, het journaal, nieuwsuur etc links zijn.
    Het bewijs daarvoor moet alleen nog geleverd worden.
    En massale linkse indoctrinatie heb ik ook geen bewijs voor gezien.
    Daarnaast vraag ik me nog steeds af hoe men op een linkse indoctrinerende manier doceert in wiskunde, natuurkunde etc.
    Er zijn maar 1 of 2 vakken waar dat eventueel zou kunnen, maar daar zie ik toch ook geen systematische marxistische agenda,

    Ik ben het wel eens dat een deel van links heel slecht tegen afwijkende meningen kan en ook een deel je meteen wegzet als iets.
    Alleen dat zie ik bij rechts ook, dat is helaas een trucje gebruikt om de discussie niet aan te hoeven gaan.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Je moet het willen zien.

    Klimaat. Nooit komt de zienswijze aan het woord in de vorm van heel veel wetenschappers die kritiek hebben op het IPCC.
    Toen een paar vrouwen met wortels in andere werelddelen blanken ontzegden zich zo langer te noemen, blank onschuld, maar alle blanken gitzwart zijn, dus witten, De staatsomroep onmiddellijk op hun knieen en voortaan alleen nog gesproken over witten.
    Alle berichtgeving over Trump al voor de (vorige) verkiezingen, het commentaar gegeven dat naadloos is overgenomen van de huiskranten van de Democratische, linkse partij. Zoals de New York Times.

    Achter die typerend linkse visie aanrennen, dienstbaar zijn.

    Oorlogscorrespondent Arnold Karskens was een typisch links mens.
    Tot hij kortgeleden het licht zag. Inmiddels een zwartboek heeft opgesteld over de zeer linkse koers van de staatsomroep.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell