Ff serieus ik krijg spontaan hyperventilatie en benauwd en zweet aanvallen !!!!!

Dus jou man die gaat met jou mee om een lamp uit te zoeken en het is een VEREISTE. Dat jullie hem allebei mooi vinden !!!!


Ik weet het ff niet meer hoor ..... houd de hedendaagse man zich daar mee bezig ????

Wollah als dat zo is dan heben de moeders echt wijven opgevoed !!!!

Wat tha fack mij part schildert mn vrouw de muren kanarie geel en de vloer rood en wikkelt ze de plafon in met zilverfolie Zodat geen straling binnen komt .... lekker belangrijk ..... als zij dat leuk vind ewa besahta..... pffffffff.... en als mensen raar kinken waneer ze oo bezoek komen dan zeg ik gewoon dat ik haar in een gekkenhuis heb ontmoet ....

De bed moet van goede kwaliteit zijn zodat ik lekker kan slapen klaaaaaar de rest interseert me niet ..... en als mn vrouw naar me zou komen en vragen wat ik van deze kastje of lampje vind dan zeg ik INTERESEERT ME NIET en vraag maar aan een een of andere homo Colega van je wat ie er van vind .....

Ik ben wel eens in Meulebeke zaken geweest en dan zie ik die manen achter hun vrouwen lopen en naar katjes kijken ... wat The fak???? Wash hoopt hij Zn ballen ergens in een van die kastjes terug te vinden ?????