Poll resultaten: Ik...

Stemmers
30. Je mag niet stemmen op deze poll
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin nemen

    7 23,33%
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin niet nemen

    5 16,67%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin nemen

    3 10,00%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin niet nemen

    12 40,00%
  • heb/zal mij laten testen en neem het vaccin misschien

    1 3,33%
  • heb/zal mij niet laten testen en neem het vaccin misschien

    0 0%
  • ben anders, namelijk...

    2 6,67%
  1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014



    1 op 3 huisartsen wil zichzelf én patiënten niet vaccineren tegen coronavirus
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202...CrGDsRH6vS6tlI


    Mss beseffen steeds meer artsen, na eigen onderzoek, dat het vaccin geen vaccin is maar een medisch experiment.
    Zo nieuw is het ja

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dit vind ik wel interessant. Ik ga mij er eens in verdiepen inshaAllah.
    Immunotherapie is super interessant ja
    Die big pharma 's zijn er niet om ons te genezen.......
    Ons lichaam is ongelofelijk subhanullah


  3. #63
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    misschien kun jij wat copy pasten om jouw aannames te staven
    is maar een voorstel

    Oh daar heb ik geen copy past voor nodig van derden.

    Je moet goed de media geloven enkel als het in je straatje past
    Als je pro en contra zou plaatsen zou het wat anders zijn, morgen draaien de artsen hun jas, kom je dat dan ook plaatsen? Ok, er zijn verschillende meningen, maar zelfs artsen dringen die niet zo op aan hun patiënten dan hier
    Trouwens wist je dat een heel veel mensen nog geen Immuno verdragen?
    Of dat de Immuno zelfs niet aanvaard werd door het lichaam.
    Deze Immuun waar jij over praat gaat niet om het bestand zijn tegen corona, dit gaat simpel om een gezonde levenswijze. Immuun is meer dan dat en laat zich niet door persoonlijke acties leiden het lichaam zelf beslist ook.
    Kom anders maar dit riedeltje eens verklaren:
    reumatoïde artritis, dermatomyositis SLE, auto-immuun hepatitis, insteriële pneumonie, auto-immuun anaemie, neuropathie.
    Ziektes waar men met de zwaarste immuun geen hulp kan bieden en zo zijn er nog meer.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    CRISPR versus covid

    Ik durf CRISPR weleens de spraakmakendste ontdekking van de 21ste eeuw te noemen. Kan de techniek ook iets betekenen in de huidige gezondheidscrisis?

    Het antwoord op die vraag is volmondig ja. CRISPR, de revolutionaire techniek om snel, precies en goedkoop veranderingen aan te brengen in het DNA van om het even welk organisme, kan ons helpen in de strijd tegen het coronavirus SARS-CoV-2.

    Momenteel komen we het dichtst bij een bruikbare toepassing als we het virus simpelweg willen opsporen. Het Amerikaanse voedsel- en geneesmiddelenagentschap FDA heeft onlangs zelfs voor de allereerste keer het gebruik van CRISPR goedgekeurd. Hoewel er heel wat experimentele behandelingen lopen, van kanker tot erfelijke blindheid, kreeg de genbewerkingstechniek nooit eerder goedkeuring voor gebruik in patiënten. Tot nu. Een Amerikaanse coronatest op basis van de techniek zou sneller en eenvoudiger zijn dan de tests die momenteel gebruikt worden.

    Ook in de ratrace naar een vaccin komt CRISPR regelmatig in beeld. Heel vaak komt daar namelijk genetisch knip- en plakwerk aan te pas, en minstens even vaak wordt hiervoor tegenwoordig CRISPR gebruikt. Ook in ons land wordt de technologie trouwens ingezet in de zoektocht naar dat felbegeerde vaccin.

    Het wonderlijke aan de technologie is dat ze eigenlijk afkomstig is uit de natuur. Ze werd ontdekt in bacteriën, waar ze deel uitmaakt van een soort afweersysteem. Bacteriën kunnen er virussen mee aan flarden knippen, zodat ze geen verdere schade kunnen veroorzaken nadat ze de bacteriecel hebben binnengedrongen.

    Dan rijst de logische vraag: kunnen we dat concept niet in een behandeling voor mensen gieten? Zodat een medicijn na toediening het coronavirus in ons lichaam gaat vernietigen? Ook daar zijn onderzoekers mee bezig. In tegenstelling tot de twee bovenstaande voorbeelden staat dit écht nog in de kinderschoenen. We hoeven niet meteen een behandeling te verwachten die infectieuze virussen op commando aan flarden knipt. Een professor beschrijft onze voortgang als volgt: als we ze vergelijken met naar de maan vliegen en veilig terugkeren, dan weten we nu dat we een raket kunnen bouwen die de ontsnappingssnelheid haalt.

    Ten slotte loert nog een vierde toepassing om de hoek. Want was er anderhalf jaar geleden geen Chinese onderzoeker die geprobeerd heeft om kinderen met CRISPR immuun te maken voor het hiv-virus? En zou dat ook kunnen voor het coronavirus? He Jiankui heeft inderdaad een poging gedaan om in twee ongeboren kinderen de receptoren aan te passen waarmee het hiv-virus onze menselijke lichaamscellen binnendringt. En ja, ook het coronavirus gebruikt zo’n ‘landingsplaats’ op menselijke cellen: de ACE2-receptor.

    Alleen zit die receptor niet enkel in ons lijf om als toegangspoort te dienen voor een virus dat amper een paar maanden in ons midden is. Het heeft ook andere functies, en daaraan beginnen morrelen kan gevolgen hebben die niet te overzien zijn. Laat staan dat CRISPR technologisch én ethisch genoeg op punt staat om in menselijke embryo’s genen aan te passen.

    Laten we het onderzoek voeren, en voorzichtig kijken wat we ermee kunnen. Wat zijn het toch waanzinnig boeiende tijden in wetenschapsland.

    https://www.eoswetenschap.eu/gezondh...r-versus-covid

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    laatste copy paste sluit toevallig netjes aan bij het idee dat dit "vaccin" nog maar een medische experiment tot genetische manipulatie is
    CRISPR wordt gebruikt om het genoom van de mens te veranderen via technieken
    die genetische modificatie kan niet ongedaan worden gemaakt en kan worden overgeërfd
    niemand weet wat voor gevolgen dat vaccin zal hebben

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014



    zalige gasten

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    sir ten3as
    jij stelt me wel teleur hoor...
    Hoezo. Ash dert ana?

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door si_al3arbi Bekijk reactie
    Hoezo. Ash dert ana?
    zid 3ayerni













    Facebook toont betalende advertenties die vaccins en coronamaatregelen in twijfel trekken
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11...jonRNHuWXRVICk

    wrm is dat dan een probleem? wrm is dat een nieuwsartikel waard?
    iedereen die (kritische )vragen heeft over de vaccins, wordt automatisch weggezet als complotdenker.
    de big pharmas mogen hun producten promoten en leugens blijven verspreiden en dulden blijkbaar geen enkel tegenargument
    debiele waanzin
    er is NUL wetenschappelijke consensus over vaccins
    integendeel, er zijn tal van dokters en onderzoekers die goed onderbouwde argumenten en dossiers aanbrengen tegen vaccinatie en vaccins
    komt allemaal niet aan bod in de (gecontroleerde) media

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    zid 3ayerni













    Facebook toont betalende advertenties die vaccins en coronamaatregelen in twijfel trekken
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11...jonRNHuWXRVICk

    wrm is dat dan een probleem? wrm is dat een nieuwsartikel waard?
    iedereen die (kritische )vragen heeft over de vaccins, wordt automatisch weggezet als complotdenker.
    de big pharmas mogen hun producten promoten en leugens blijven verspreiden en dulden blijkbaar geen enkel tegenargument
    debiele waanzin
    er is NUL wetenschappelijke consensus over vaccins
    integendeel, er zijn tal van dokters en onderzoekers die goed onderbouwde argumenten en dossiers aanbrengen tegen vaccinatie en vaccins
    komt allemaal niet aan bod in de (gecontroleerde) media
    Ik mag n3ayrek toch

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door si_al3arbi Bekijk reactie
    Ik mag n3ayrek toch
    neen wie denk je dat je bent








    alleen debielen zijn ervan overtuigd dat het vaccin er is om de mens te genezen (van iets dat niet zo dodelijk is)
    period
    het is gezegd

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    neen wie denk je dat je bent








    alleen debielen zijn ervan overtuigd dat het vaccin er is om de mens te genezen (van iets dat niet zo dodelijk is)
    period
    het is gezegd
    Wauww kifashe, maak je het me zo makkelijk... Ik ben Li 7...

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door si_al3arbi Bekijk reactie
    Wauww kifashe, maak je het me zo makkelijk... Ik ben Li 7...
    nee hoor, jij bent gewoon moul9er3a

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    nee hoor, jij bent gewoon moul9er3a
    Ila ana l9ar3a, ntia lkass

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door si_al3arbi Bekijk reactie
    Ila ana l9ar3a, ntia lkass
    malek al kelb

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    malek al kelb
    Mali fe zjibi a l9az9oza

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse