Poll resultaten: Ik...

Stemmers
30. Je mag niet stemmen op deze poll
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin nemen

    7 23,33%
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin niet nemen

    5 16,67%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin nemen

    3 10,00%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin niet nemen

    12 40,00%
  • heb/zal mij laten testen en neem het vaccin misschien

    1 3,33%
  • heb/zal mij niet laten testen en neem het vaccin misschien

    0 0%
  • ben anders, namelijk...

    2 6,67%
  1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014


  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Elke dag vermindert het aantal mensen die (vrijwillig) een vaccin gaat nemen. Dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat er een ongelofelijke media- en overheidscampagne gaat komen, een lawine aan propaganda en leugens overgoten met een portie gaslighting om zoveel mogelijk angstige burgers een killervaccin te kunnen geven. Het wordt een informatie oorlog (dat is het nu al) en de inzet is het bewustzijn van de mens...




    Bill Gates spreekt Britse premier over uitrol wereldwijd vaccinatieprogramma: ‘Grootste operatie sinds Tweede Wereldoorlog’
    https://www.ninefornews.nl/bill-gate...sfW9jCZ52M85No

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    JE LICHAAM IS ZELF WEERBAAR

    Op 19 juni 2015 werd Dr. Bradstreet naar verluidt doodgeschoten nadat zijn kantoren werden overvallen door Amerikaanse voedsel- en drugsbestrijdingsagenten en wetshandhavingsagenten. Drie dagen voor zijn dood kregen agenten een huiszoekingsbevel om behandelingsinformatie te verzamelen met behulp van #GcMAF (Globulin component Macrophage Activating Factor) van autistische patiënten in zijn kliniek.
    Het lichaam van de arts dreef in een rivier in de staat North Carolina en vertoonde een schotwond in de borst. Een visser stuitte op vrijdag 19 juni op het lichaam. Dr. Bradstreet deed veel onderzoek naar autisme en was tegen het gebruik van vaccins. Zijn zoon ontwikkelde na een vaccinatie autisme.
    Hij had een praktijk in de staat Georgia, waar hij kinderen met autisme, PPD en aanverwante neurologische stoornissen behandelde. Dr. Bradstreet gaf onder meer behandelingen waarbij het lichaam van de kinderen werd ontdaan van kwik. Volgens hem speelt het zware metaal een grote rol bij de ontwikkeling van autisme. Ook vond hij DNA van derden in kinderen met autisme. “Autisme heeft me meer geleerd over geneeskunde dan de universiteit,” zei de arts ooit op een conferentie.
    Wij mensen hebben een onderdeel in ons immuunsysteem dat GcMAF heet. Dit is iets wat iedereen heeft en is belangrijk bij het bestrijden van allerlei ziektes door het lichaam. Hoe beter dat GcMAF werkt in je lijf, des te sterker je immuunsysteem.
    Iets wat je niet in je lichaam wilt aantreffen, is een enzym met de naam Nagalase. Dit wordt in je lichaam geproduceerd door kankercellen en virussen en zal wanneer het zich eenmaal in je lichaam bevindt, het natuurlijke proces van GcMAF verstoren. Wanneer er dus veel van dit Nagalase enzym voorkomt in je lichaam bevindt je je eigenlijk al in een negatieve spiraal.
    Wat onder andere Dr. Bradstreet heeft aangetoond, is dat Nagalase in verhoogde mate voorkomt bij autistische kinderen. Niet alleen dat, maar hij kwam ook tot de conclusie dat Nagalase eigenlijk alleen in het lichaam van die kinderen terecht kan zijn gekomen tijdens hun #vaccinaties, aangezien ze geen actieve kankercellen en dergelijke in hun lichaam hebben.
    GcMAF heeft een groot potentieel in de behandeling van verschillende ziekten, waaronder kanker, autisme, chronische vermoeidheid en mogelijk de ziekte van Parkinson. Sinds 1990 zijn 59 wetenschappelijke artikelen over GcMAF gepubliceerd, waarvan er 20 verband houden met de behandeling van kanker. GcMAF geneest geen kanker, maar bewapent het immuunsysteem dusdanig dat het zelf in staat is om te genezen van kanker. Het vormt daardoor een bedreiging voor de farmaceutische industrie, die vele miljarden verdient aan chemotherapie en bestraling.
    Ook andere holistische artsen die in de opvolgende maanden plotseling zijn overleden, werkten met #GcMAF, dat in tegenstelling tot conventionele behandelingen geen ingrijpende bijwerkingen veroorzaakt. Eén van die artsen, dr. Nicholas Gonzales, zei in een interview met Validity Magazine: “Ik kreeg te horen dat medicijnmakers op de hoogte zijn van mijn werk, maar liever zien dat ik word geraakt door een bus.”
    Hij werd bekend geworden omdat hij actrice Suzanne Sommers had geholpen haar kanker te overwinnen. En toen.. toen stierf Nick Gonzalez, één maand later. Zijn dood had klaarblijkelijk iets te maken met zijn hart, hoewel daarvoor bij de autopsie geen bevestiging werd gevonden.
    GcMAF kan naast de behandeling tegen kanker ook helpen bij:
    Auto-immuun ziekten
    Epstein-Barr virus (EBV)
    Hepatitis B virus (HBV)
    Herpes Simplex virus (HSV)
    Cystitis
    Hepatitis C virus (HCV)
    Multiple sclerosis (MS)
    Urineweg Infecties (UTI)
    Autisme Spectrum Disorders (ASD)
    Reumatoïde artritis (RA)
    Endometriosis
    Chronisch Vermoeidheid Syndroom (CFS)
    Ziekte van Lyme (Lyme borreliosis)
    IgA deficiëntie ziekte
    Myalgisch Encefalomyelitis (ME)
    Mycobacterie infecties
    Parkinson
    Tuberculose
    Fibromyalgie
    Human papillomavirus (HPV)
    Lupus (Systemic lupus erythematosus, SLE)
    HIV AIDS
    Dengue koorts
    Longinfecties
    Wratten veroorzaakt door virale infectie
    Norovirus
    Malaria Influenza virus (flu)
    Herpes simplex virus (HSV)
    Q Koorts (Coxiella burnetii)
    Polyc. ovarieel syndroom (PCOS)
    Mazelen (varicella zoster virus)
    Psoriasis
    Luchtweg infecties
    Ulceratieve colitis
    Ziekte van Crohn
    Type 1 diabetes (T1DM)
    Insuline afhankelijke diabetes (IDDM)
    Type 1.5 diabetes
    Latente auto-immune diabetes bij volwassenen
    Zie hieronder een video met de werking van #GcMAF

  4. #49
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Het is de eerste keer dat men een vaccin dat werkt via DNA weefsel, gaat gebruiken voor mensen. Moest de urgentie niet zo hoog zijn, zou men hier veel voorzichtiger mee omspringen. Nood breekt wet blijkbaar. Iedereen afschieten, die positief of negatief geïnteresseerd is heeft geen nut en lijkt me nogal kortzichtig
    Naar het algemene belang kijkt men soms niet voldoende ... En dit terwijl het juist getuigt van sterkte en intelligentie om een evenwicht te vinden tussen individuele en collectieve belangen maar men wil er wel de voordelen uit benutten.
    Ik geloof heel zeker dat bij de nee-knikkers er heel veel zijn die rechtsomkeer maken als de nood aan de man komt.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Het is de eerste keer dat men een vaccin dat werkt via DNA weefsel, gaat gebruiken voor mensen. Moest de urgentie niet zo hoog zijn, zou men hier veel voorzichtiger mee omspringen. Nood breekt wet blijkbaar. Iedereen afschieten, die positief of negatief geïnteresseerd is heeft geen nut en lijkt me nogal kortzichtig
    Naar het algemene belang kijkt men soms niet voldoende ... En dit terwijl het juist getuigt van sterkte en intelligentie om een evenwicht te vinden tussen individuele en collectieve belangen maar men wil er wel de voordelen uit benutten.
    Ik geloof heel zeker dat bij de nee-knikkers er heel veel zijn die rechtsomkeer maken als de nood aan de man komt.

    Dit is een compleet nieuw vaccin ja
    Waarop baseer je dat de urgentie zo hoog is?

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    PCR - test = 1 grote leugen

    30 onweerlegbare citaten en feiten dat de PCR-test een grote leugen is
    https://www.stichting-jas.nl/2020/11...eiten-dat.html



    Tanzania: how can Goat, Papaya, Pawpaw test positive to Corona? [Morning Call]

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Dokter Leo Van den Bossche:
    - De PCR - test is onbruikbaar en onbetrouwbaar
    - De hospitalities worden vervalst verhoogd (men krijgt 1600 EUR per covid patiënt PER DAG !!!)
    - De IC's worden niet overspoeld met covid gevallen
    - De data van Sciensano worden dagelijks aangepast om het gedrag van de mensen te sturen
    - Het experimenteel mRNA vaccin van Pfizer is een DNA veranderend bio-wapen

    Getuigenis Dr.Leo Van den Bossche, huisarts: “Grootste gevaar is mondiaal experiment met experimenteel m-RNA vaccin.”
    https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...3vNovaHM5mweGE

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Complotdenkertje hoor

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door si_al3arbi Bekijk reactie
    Complotdenkertje hoor
    sir ten3as
    jij stelt me wel teleur hoor...

  10. #55
    .

    Reacties
    1.330
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ga door


  11. #56
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    sir ten3as
    jij stelt me wel teleur hoor...
    Deze hele topic is gwn troll topic toch?
    I know what they dont wanna tell you.

  12. #57
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Om constructief te reageren, de cijfers, de correcte cijfers die geen trol of complot gehalte hebben en die resulteerden in een snelle aanpak.

    Je stelt: Dit is een compleet nieuw vaccin ja.

    Dit is een vaccin dat via het DNA werkt. Lollbroek denk je dat men anders via het DNA gaat? Copy en past werk dragen mijn interesse niet weg

    Verstuurd vanaf mijn iPad
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Jullie zijn gek aan het worden

  14. #59
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    JE LICHAAM IS ZELF WEERBAAR

    Op 19 juni 2015 werd Dr. Bradstreet naar verluidt doodgeschoten nadat zijn kantoren werden overvallen door Amerikaanse voedsel- en drugsbestrijdingsagenten en wetshandhavingsagenten. Drie dagen voor zijn dood kregen agenten een huiszoekingsbevel om behandelingsinformatie te verzamelen met behulp van #GcMAF (Globulin component Macrophage Activating Factor) van autistische patiënten in zijn kliniek.
    Het lichaam van de arts dreef in een rivier in de staat North Carolina en vertoonde een schotwond in de borst. Een visser stuitte op vrijdag 19 juni op het lichaam. Dr. Bradstreet deed veel onderzoek naar autisme en was tegen het gebruik van vaccins. Zijn zoon ontwikkelde na een vaccinatie autisme.
    Hij had een praktijk in de staat Georgia, waar hij kinderen met autisme, PPD en aanverwante neurologische stoornissen behandelde. Dr. Bradstreet gaf onder meer behandelingen waarbij het lichaam van de kinderen werd ontdaan van kwik. Volgens hem speelt het zware metaal een grote rol bij de ontwikkeling van autisme. Ook vond hij DNA van derden in kinderen met autisme. “Autisme heeft me meer geleerd over geneeskunde dan de universiteit,” zei de arts ooit op een conferentie.
    Wij mensen hebben een onderdeel in ons immuunsysteem dat GcMAF heet. Dit is iets wat iedereen heeft en is belangrijk bij het bestrijden van allerlei ziektes door het lichaam. Hoe beter dat GcMAF werkt in je lijf, des te sterker je immuunsysteem.
    Iets wat je niet in je lichaam wilt aantreffen, is een enzym met de naam Nagalase. Dit wordt in je lichaam geproduceerd door kankercellen en virussen en zal wanneer het zich eenmaal in je lichaam bevindt, het natuurlijke proces van GcMAF verstoren. Wanneer er dus veel van dit Nagalase enzym voorkomt in je lichaam bevindt je je eigenlijk al in een negatieve spiraal.
    Wat onder andere Dr. Bradstreet heeft aangetoond, is dat Nagalase in verhoogde mate voorkomt bij autistische kinderen. Niet alleen dat, maar hij kwam ook tot de conclusie dat Nagalase eigenlijk alleen in het lichaam van die kinderen terecht kan zijn gekomen tijdens hun #vaccinaties, aangezien ze geen actieve kankercellen en dergelijke in hun lichaam hebben.
    GcMAF heeft een groot potentieel in de behandeling van verschillende ziekten, waaronder kanker, autisme, chronische vermoeidheid en mogelijk de ziekte van Parkinson. Sinds 1990 zijn 59 wetenschappelijke artikelen over GcMAF gepubliceerd, waarvan er 20 verband houden met de behandeling van kanker. GcMAF geneest geen kanker, maar bewapent het immuunsysteem dusdanig dat het zelf in staat is om te genezen van kanker. Het vormt daardoor een bedreiging voor de farmaceutische industrie, die vele miljarden verdient aan chemotherapie en bestraling.
    Ook andere holistische artsen die in de opvolgende maanden plotseling zijn overleden, werkten met #GcMAF, dat in tegenstelling tot conventionele behandelingen geen ingrijpende bijwerkingen veroorzaakt. Eén van die artsen, dr. Nicholas Gonzales, zei in een interview met Validity Magazine: “Ik kreeg te horen dat medicijnmakers op de hoogte zijn van mijn werk, maar liever zien dat ik word geraakt door een bus.”
    Hij werd bekend geworden omdat hij actrice Suzanne Sommers had geholpen haar kanker te overwinnen. En toen.. toen stierf Nick Gonzalez, één maand later. Zijn dood had klaarblijkelijk iets te maken met zijn hart, hoewel daarvoor bij de autopsie geen bevestiging werd gevonden.
    GcMAF kan naast de behandeling tegen kanker ook helpen bij:
    Auto-immuun ziekten
    Epstein-Barr virus (EBV)
    Hepatitis B virus (HBV)
    Herpes Simplex virus (HSV)
    Cystitis
    Hepatitis C virus (HCV)
    Multiple sclerosis (MS)
    Urineweg Infecties (UTI)
    Autisme Spectrum Disorders (ASD)
    Reumatoïde artritis (RA)
    Endometriosis
    Chronisch Vermoeidheid Syndroom (CFS)
    Ziekte van Lyme (Lyme borreliosis)
    IgA deficiëntie ziekte
    Myalgisch Encefalomyelitis (ME)
    Mycobacterie infecties
    Parkinson
    Tuberculose
    Fibromyalgie
    Human papillomavirus (HPV)
    Lupus (Systemic lupus erythematosus, SLE)
    HIV AIDS
    Dengue koorts
    Longinfecties
    Wratten veroorzaakt door virale infectie
    Norovirus
    Malaria Influenza virus (flu)
    Herpes simplex virus (HSV)
    Q Koorts (Coxiella burnetii)
    Polyc. ovarieel syndroom (PCOS)
    Mazelen (varicella zoster virus)
    Psoriasis
    Luchtweg infecties
    Ulceratieve colitis
    Ziekte van Crohn
    Type 1 diabetes (T1DM)
    Insuline afhankelijke diabetes (IDDM)
    Type 1.5 diabetes
    Latente auto-immune diabetes bij volwassenen
    Zie hieronder een video met de werking van #GcMAF
    Dit vind ik wel interessant. Ik ga mij er eens in verdiepen inshaAllah.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Om constructief te reageren, de cijfers, de correcte cijfers die geen trol of complot gehalte hebben en die resulteerden in een snelle aanpak.

    Je stelt: Dit is een compleet nieuw vaccin ja.

    Dit is een vaccin dat via het DNA werkt. Lollbroek denk je dat men anders via het DNA gaat? Copy en past werk dragen mijn interesse niet weg

    Verstuurd vanaf mijn iPad
    misschien kun jij wat copy pasten om jouw aannames te staven
    is maar een voorstel