Poll resultaten: Ik...

Stemmers
30. Je mag niet stemmen op deze poll
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin nemen

    7 23,33%
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin niet nemen

    5 16,67%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin nemen

    3 10,00%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin niet nemen

    12 40,00%
  • heb/zal mij laten testen en neem het vaccin misschien

    1 3,33%
  • heb/zal mij niet laten testen en neem het vaccin misschien

    0 0%
  • ben anders, namelijk...

    2 6,67%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Hier nog een paar van die doelen

    Georgia Guidestones :

    1. Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
    2. Guide reproduction wisely — improving fitness and diversity.
    3. Unite humanity with a living new language.
    4. Rule passion — faith — tradition — and all things with tempered reason.
    5. Protect people and nations with fair laws and just courts.
    6. Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
    7. Avoid petty laws and useless officials.
    8. Balance personal rights with social duties.
    9. Prize truth — beauty — love — seeking harmony with the infinite.
    10. Be not a cancer on the Earth — Leave room for nature — Leave room for nature.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones



    Dit is gewoon toegankelijk voor het publiek, dit is gewoon in ons gezicht
    Door herhaling worden we onverschillig , gaan we het respecteren en uiteindelijk accepteren

    Weet je wel hoeveel vergunningen attesten toestemmingen whatever nodig zijn om een fucking put te graven, laat staan voor het plaatsen van zulke stenen

  2. #17
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    controle
    niemand dwingt je tot het aannemen van complottheorieën als waarheid
    wie niet wil zien, zal niet zien
    het woordje weswes hier en daar droppen is maar placebo voor mij, ben over die periode heen - ik neem daar geen genoegen meer mee
    Ik geloof best dat je op een gegeven moment 'ergens' overheen gaat kijken.
    Je gezond verstand welteverstaan.

  3. #18
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Hier nog een paar van die doelen

    Georgia Guidestones :

    1. Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
    2. Guide reproduction wisely — improving fitness and diversity.
    3. Unite humanity with a living new language.
    4. Rule passion — faith — tradition — and all things with tempered reason.
    5. Protect people and nations with fair laws and just courts.
    6. Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
    7. Avoid petty laws and useless officials.
    8. Balance personal rights with social duties.
    9. Prize truth — beauty — love — seeking harmony with the infinite.
    10. Be not a cancer on the Earth — Leave room for nature — Leave room for nature.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones



    Dit is gewoon toegankelijk voor het publiek, dit is gewoon in ons gezicht
    Door herhaling worden we onverschillig , gaan we het respecteren en uiteindelijk accepteren

    Weet je wel hoeveel vergunningen attesten toestemmingen whatever nodig zijn om een fucking put te graven, laat staan voor het plaatsen van zulke stenen

    Wees eens specifieker ik vind zulke info maar vaag tbh. Kunt er alle kanten mee op.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Wees eens specifieker ik vind zulke info maar vaag tbh. Kunt er alle kanten mee op.
    jij wil kant en klare wist je datjes , die niet te logisch zijn - omdat ze anders te veel op een complottheorie lijken - gestaafd door bronnen geschreven door mensen die jij redelijk vindt? een info pakket 'De waarheid' over wat er écht gebeurt en waarom er geen nieuws meer is , àls je begrijpt wat ik bedoel
    ga je eigen kant ermee op
    wat vind je niet specifiek genoeg? wacht je op de PA van Gates, die jou zijn persoonlijke agenda en dagboek zal doormailen ?

  5. #20
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Iedereen die zich laat testen, wordt getagd met moleculaire nano quatumdots en geeft zijn DNA af aan de database (BOLD of het 'Barcode Of Life Datasystem'). Dit is de bedoeling van de fake testen. Alles op Aarde krijgt een magnetische barcode (ook ieder mens, dier en plant) en wordt gewijzigd op moleculair niveau (mutatie via vaccinatie) waardoor het patenteerbaar is.


    https://ibol.org/?fbclid=IwAR32ccQJ4...W0M6ydhmOHH76s --> Barcode of life
    http://www.barcodinglife.org/ ==> BOLD

    Wie over jouw DNA beschikt én toegang krijgt tot je lichaam (vaccinaties en testen) heeft macht en controle over jou op fysiek, emotioneel en mentaal vlak via nanotechnologie en 5G.
    Ik ga dit vanavond lezen ben benieuwd al zou de hele wereld tegen jou zijn niets zal je treffen zonder toestemming van je schepper. Common sence
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik geloof best dat je op een gegeven moment 'ergens' overheen gaat kijken.
    Je gezond verstand welteverstaan.
    er zijn sowieso nog dingen die ik niet zie , en helaas over heen kijk - dat zal altijd zo zijn, ik ben niet alziend
    gezond verstand is helaas subjectief geworden

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Alhamdulilaah
    Betekent niet dat je dingen die je waarneemt, niet meer moet constateren
    Dat is geen common sense btw
    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ik ga dit vanavond lezen ben benieuwd al zou de hele wereld tegen jou zijn niets zal je treffen zonder toestemming van je schepper. Common sence

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Waarom hebben de regeringen niet geanticipeerd op de consequenties van de lockdown? Zijn ze écht zo dom?

  9. #24
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    jij wil kant en klare wist je datjes , die niet te logisch zijn - omdat ze anders te veel op een complottheorie lijken - gestaafd door bronnen geschreven door mensen die jij redelijk vindt? een info pakket 'De waarheid' over wat er écht gebeurt en waarom en geen nieuws meer is , àls je begrijpt wat ik bedoel
    ga je eigen kant ermee op
    wat vind je niet specifiek genoeg? wacht je op de PA van Gates, die jou zijn persoonlijke agenda en dagboek zal doormailen ?
    Je hebt mijn vraag eigenlijk al beantwoord hiermee.

    Dat kun je niet he. Omdat het lariekoek is natuurlijk. Niet naar jou overigens. Meer naar alle lezers,volgers van dit soort berichten. Stel jezelf gewoon kritisch de vraag en je komt vanzelf tot een antwoord.

  10. #25
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    er zijn sowieso nog dingen die ik niet zie , en helaas over heen kijk - dat zal altijd zo zijn, ik ben niet alziend
    gezond verstand is helaas subjectief geworden

    Een vriendin van mij. Long long time ago. Ze kwam thuis te zitten,sleur en thoughts. Ze bekeek een video op yt. Daarna nog 1.Ging over UFO's oa. Oprecht, na een paar weken kijken was ze ervan overtuigd dat ze ons zouden komen halen.

    Nu schaamt zij zich heel erg voor die periode.

    Dat noem je influisteringen, elweswes. Is een hele sura aan gewijd.

    Ik zeg enkel. Soms kan je mind een loopje met je nemen zonder dat je daar erg in hebt.

    Natuurlijk gaan we niet verdelgd worden door overheden. Wie is die overheid dan precies en wie zijn wij in dit hele verhaal?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je hebt mijn vraag eigenlijk al beantwoord hiermee.

    Dat kun je niet he. Omdat het lariekoek is natuurlijk. Niet naar jou overigens. Meer naar alle lezers,volgers van dit soort berichten. Stel jezelf gewoon kritisch de vraag en je komt vanzelf tot een antwoord.
    ik zoek dit juist allemaal op, omdat ik mezelf zo veel kritische vragen stel
    omdat jij niet kan vliegen, zijn de lessen van de to be piloot lariekoek
    jouw lariekoek is mijn lariekoek niet en jouw gezond verstand is allesbehalve de mijne , alhamdulilaah

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Een vriendin van mij. Long long time ago. Ze kwam thuis te zitten,sleur en thoughts. Ze bekeek een video op yt. Daarna nog 1.Ging over UFO's oa. Oprecht, na een paar weken kijken was ze ervan overtuigd dat ze ons zouden komen halen.

    Nu schaamt zij zich heel erg voor die periode.

    Dat noem je influisteringen, elweswes. Is een hele sura aan gewijd.

    Ik zeg enkel. Soms kan je mind een loopje met je nemen zonder dat je daar erg in hebt.

    Natuurlijk gaan we niet verdelgd worden door overheden. Wie is die overheid dan precies en wie zijn wij in dit hele verhaal?
    wie kijkt naar video's over UFO zou beter werken aan zichzelf dus... ben daar gestopt

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    btw lees Ufo's bestaan gewoon van Coen Vermeeren

  14. #29
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    wie kijkt naar video's over UFO zou beter werken aan zichzelf dus... ben daar gestopt
    Asfoureh heeft hier zeker een punt. Wij moeten ervoor waken de realiteit niet te verliezen door wat er allemaal te vinden is op het WWW. En of het nu gaat om UFO'S of Covid19 wees bewust el wes wes kan iedereen overkomen.

    Het is goed kritisch te zijn en op onderzoek te gaan zoals je zelf al terrecht aangaf Bill Gates zal jou niet mailen met alle details.

    Gezond verstand gebruiken
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #30
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    wie kijkt naar video's over UFO zou beter werken aan zichzelf dus... ben daar gestopt
    Grappig. Er is onlangs nog aan de wereld verkondigt dat beelden van een UFO authentiek zijn verklaard door het Pentagon.

    En jij stopt daar met lezen maar gelooft wel dat Bill Gates de mensheid wil uitroeien.

    Logisch ja.