Poll resultaten: Ik...

Stemmers
30. Je mag niet stemmen op deze poll
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin nemen

    7 23,33%
  • heb/zal mij laten testen en zal het vaccin niet nemen

    5 16,67%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin nemen

    3 10,00%
  • heb/zal mij niet laten testen en zal het vaccin niet nemen

    12 40,00%
  • heb/zal mij laten testen en neem het vaccin misschien

    1 3,33%
  • heb/zal mij niet laten testen en neem het vaccin misschien

    0 0%
  • ben anders, namelijk...

    2 6,67%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Volgende pandemie volgens mijn glazen bol...

    Is een bio terroristische aanval...



    *** dat zegt Gates zélf in het filmpje zie 17:00 , en is er iets dat ik heb geleerd, is het dat ze beginnen met een idee, gedachte, voorstel, "mogelijkheid" die dan een maatregel wordt , allemaal met het oog op het redden van de burgers voor een zeer dodelijk virus , waarvoor je toch eerst een test moet nemen om te zien of je het hebt ***








    AU

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    waar een ziekte kiem met een hoog sterftecijfer zal worden genomen...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    https://www.bitchute.com/video/dnYgz...jbocZkuiQ2IMVk


    Big Pharma klokkenluider: Coronavaccin zal bij 97% van de vrouwen sterilisatie veroorzaken!

    Van de 63 vrouwen, die door GSK met het anti-hCG-antigeen in het vaccin werden getest, werden er 61 onvruchtbaar, terwijl het bij mannen de mannelijke seksuele organen ernstig aantastte.

    Ben Fellows komt uit de groep www.govote.org.uk, en rapporteerde deze informatie eerder dit jaar, ontvangen van een klokkenluider van GlaxoSmithKline, over een van deze ingrediënten in het vaccin(s), dat momenteel wordt uitgeprobeerd op menselijke proefkonijnen. De insider van GSK geeft aan, dat bepaalde genderspecifieke antigenen in de vaccins schadelijk zullen zijn voor de vruchtbaarheid van de mens.

    Wie voert de vaccinproef uit en met wie werkt hij samen?
    Dr. Andrew Preston van het Milner Center for Evolution aan de Bath University voert de proef uit. Hij kreeg een subsidie van 28 miljoen pond van, ja, u raadt het al… de Bill & Melinda Gates Foundation. Zijn medewerkers zijn: Dr. Eric Harvill van Penn State U., die een subsidie van 10 miljoen pond kregen van Gates; Dr. Ernst uit U. uit Baltimore kreeg 7 miljoen pond (2,9 van Gates; de rest van NIAID, gerund door Fauci); Dr. Caroline Colijn - 14,5 miljoen; Drs. Philippe Dehottay en Philippe Goffin. En Preston werkt samen met GSK Biologicals, dat in België de grootste productiefaciliteit voor vaccins ter wereld heeft; ze produceren maar liefst 2 miljoen doses van meer dan 30 vaccins per dag!

    Het vaccin is reeds gemaakt.
    Deze Big Pharma klokkenluider stuurde informatie in, waarin hij beweert dat het vaccin reeds is gemaakt en verschillende antigenen en een ‘brouwsel van chemicaliën’ bevat, waarvan sommige schadelijk kunnen zijn.

    Dit zijn onder andere de ingrediënten van het vaccin en hun uitwerkingen:

    1 Anti-hCG-antigeen: dit veroorzaakt onvruchtbaarheid bij vrouwen.

    2 Dit antigeen wordt ook gecombineerd met OLH en 37 aminozuur carboxy-terminale peptiden, bekend als CTP. Het principe van dit anti-hCG-antigeen is om antilichamen te produceren, die zich combineren met hCG, om het inactief te maken. Van de 63 vrouwen die door GSK met het anti-hCG-antigeen werden getest, werden er maar liefst 61 onvruchtbaar!

    3 Mannelijke vaccins gebruiken het anti-GnRH-antigeen, dat de testikels verkleint. Het verlaagt ook de testosteronniveaus, en er is een duidelijke atrofie van de prostaat (afname van de weefsel- of orgaanmassa). Het is een sperma-specifiek mitrochondriaal antigeen. En wanneer het aangetaste sperma de vrouwelijke eicel bereikt heeft, is er simpelweg niets af te leveren, vanwege de mitochondriale DNA-schade van het sperma. Dit werd ooit eerder getest op bavianen, en er bleek verminderde vruchtbaarheid bij de vrouwtjes.

    Mannen die hiermee gevaccineerd zijn, kunnen dus, let op!... niet-gevaccineerde vrouwen onvruchtbaar maken!
    Dus je hebt het vaccin zelfs niet eens ‘nodig’ als vrouw zijnde, om onvruchtbaar te raken.
    Als dit type vaccin doorgaat, zou het steriliteitsverschijnsel de komende 7-10 jaar niet opgemerkt worden bij de bevolking. Na deze periode van 7-10 jaar zal er echter een explosie te zien zijn: de populatie zal dan binnen een paar jaar dramatisch afnemen. Er zal ook een afname van de hele wereldbevolking zijn, naarmate de omvang van de distributie van de vaccins.

    Het vaccin bevat tevens kankerverwekkende chemicaliën.
    Er zullen wetenschappers worden verzameld, die niet verbonden zijn met GSK of de Bill & Melinda Gates Foundation. Deze wetenschappers zijn al stilletjes naar voren gekomen.
    We kijken dus naar een grootschalig plan van de Illuminati om de bevolking terug te dringen, wat al jaren het plan van Bill Gates is.

    Vaccine whistleblower: New vaccine causes sterility in 97% of women!

    A video report by David Knight, a banned video

    Gates in zijn eigen woorden
    Wat zouden we anders verwachten? Bill Gates was er open over. Gates heeft in talloze universitaire en openbare lezingen op tv over de hele wereld duidelijk gemaakt, dat zijn belangrijkste doelstellingen, bij het gebruik van vaccins, sterilisatie en depopulatie zijn. Dit is dus al bekend; hij doet precies wat hij zei dat hij zou doen.

    More news on: https://eindtijdnieuws.com/

  4. #4
    .

    Reacties
    1.314
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ja wat nu, je kan niks doen....


  5. #5
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Ze gaan om te beginnen ouderen en chronisch zieken kwetsbare groepen vaccineren toch? Deze doelgroepen zijn niet van plan een kind op de wereld te zetten
    A grateful heart is a magnet for miracles

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Was voornamelijk gericht tot de vrouwen, of mensen met baarmoeder, die nog kids willen nemen...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Ze gaan om te beginnen ouderen en chronisch zieken kwetsbare groepen vaccineren toch? Deze doelgroepen zijn niet van plan een kind op de wereld te zetten
    in BE zijn de zorghelden de VIP 's voor het vaccin, dacht ik
    interessant hoe dat per land kan variëren
    #sorghelt
    Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    Ja wat nu, je kan niks doen....
    wat klink je hopeloos wanhopig

  8. #8
    .

    Reacties
    1.314
    27-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    in BE zijn de zorghelden de VIP 's voor het vaccin, dacht ik
    interessant hoe dat per land kan variëren
    #sorghelt

    wat klink je hopeloos wanhopig
    Ik hoef geen kinderen te krijgen hoor...


  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    wat erig, ik wil nog kids..

  10. #10
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Geen idee wat er van klopt... klinkt super eng...


    Wil me niet vaccineren, ben echt kern gezond... geen idee hoe jullie hier instaan?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    Ik hoef geen kinderen te krijgen hoor...
    dat is nog beter voor Gates en medeglobalisten
    ideaal
    Citaat Geplaatst door duavoormohaal Bekijk reactie
    wat erig, ik wil nog kids..
    dan moet je het vaccin niet nemen
    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Geen idee wat er van klopt... klinkt super eng...


    Wil me niet vaccineren, ben echt kern gezond... geen idee hoe jullie hier instaan?
    check de bronnen van die klokkenluider zelf, als je het zo eng vindt
    ik neem het vaccin niet, tot zover (over)leven zonder vaccin mogelijk is, vraag me af hoe moeilijk ze het ons zullen maken
    heb een poll toegevoegd

  12. #12

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Iedereen die zich laat testen, wordt getagd met moleculaire nano quatumdots en geeft zijn DNA af aan de database (BOLD of het 'Barcode Of Life Datasystem'). Dit is de bedoeling van de fake testen. Alles op Aarde krijgt een magnetische barcode (ook ieder mens, dier en plant) en wordt gewijzigd op moleculair niveau (mutatie via vaccinatie) waardoor het patenteerbaar is.


    https://ibol.org/?fbclid=IwAR32ccQJ4...W0M6ydhmOHH76s --> Barcode of life
    http://www.barcodinglife.org/ ==> BOLD

    Wie over jouw DNA beschikt én toegang krijgt tot je lichaam (vaccinaties en testen) heeft macht en controle over jou op fysiek, emotioneel en mentaal vlak via nanotechnologie en 5G.

  14. #14
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Iedereen die zich laat testen, wordt getagd met moleculaire nano quatumdots en geeft zijn DNA af aan de database (BOLD of het 'Barcode Of Life Datasystem'). Dit is de bedoeling van de fake testen. Alles op Aarde krijgt een magnetische barcode (ook ieder mens, dier en plant) en wordt gewijzigd op moleculair niveau (mutatie via vaccinatie) waardoor het patenteerbaar is.


    https://ibol.org/?fbclid=IwAR32ccQJ4...W0M6ydhmOHH76s --> Barcode of life
    http://www.barcodinglife.org/ ==> BOLD

    Wie over jouw DNA beschikt én toegang krijgt tot je lichaam (vaccinaties en testen) heeft macht en controle over jou op fysiek, emotioneel en mentaal vlak via nanotechnologie en 5G.
    Met welk doel dan?
    Ben niet zo van de complottheorieën tbh.
    Alleen maar weswes.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Met welk doel dan?
    Ben niet zo van de complottheorieën tbh.
    Alleen maar weswes.
    controle
    niemand dwingt je tot het aannemen van complottheorieën als waarheid
    wie niet wil zien, zal niet zien
    het woordje weswes hier en daar droppen is maar placebo voor mij, ben over die periode heen - ik neem daar geen genoegen meer mee