Salaam 3alaykoum :-)

Eerst en vooral bedankt voor het openen van mijn topic. Hopende dat het goed gaat met jou en jouw dierbaren.

Mag ik aannemen dat jij hier een kijkje neemt omdat je, net als ik, op zoek bent naar een levenspartner? Dit omdat jij niet het geluk hebt deze te treffen in je dagelijkse sleur? Maar jij bent er helemaal klaar voor om te settelen en verlangt ook naar een huisje boompje beestje leventje? Als je je hierin kunt vinden, zit je goed. Met zuivere intenties doe ik hierbij sabab om de vrouw van mijn leven te vinden. In sha Allah. De vrouw die met mij de wereldse beproeving tegemoet wil gaan, waarin we elkaar supporten en helpen waar nodig. De vrouw die mijn beste maatje wil zijn en met mij wil genieten, van onder andere verre reizen en van de kleinste geluksmomenten in het leven. In sha Allah. Jarenlang heb ik me gefocust op het bereiken van persoonlijke doelen in het leven waaronder mijn studies en mijn carrière. Ook zet ik mezelf graag op een laatste plaats voor mensen die ik liefheb. Hierdoor merk ik dat de tijd aan me voorbij is gegaan en wordt het tijd dat ik mijn huidige leven een nieuwe wending geef. Hiervoor zoek ik een lieve vrouw die ik alles zal geven wat ik te bieden heb en die ik met wederzijds respect op handen en voeten zal dragen. Ik kan eerlijk gezegd uren doorgaan over hetgeen ik belangrijk vind en alles wat ik zoek in de verbintenis tussen vrouw en man. Het is naar mijn mening een combinatie van beiden die een eenheid moeten vormen. Tegenpolen kunnen elkaar zelfs versterken. Ik houd er niet van om iemand bloot te stellen aan een waslijst van eisen maar er zijn natuurlijk wel een aantal basiszaken die ik belangrijk vind en waar ikzelf ook over beschik. Zo zie ik mijn toekomstige graag als; verstandig, spontaan, beschaafd, mooi verzorgd en zachtaardig.

Graag vertel ik alvast wat over mezelf, maar schroom zeker niet om me te contacteren als je nieuwsgierig bent naar meer.
Ik omschrijf mezelf onder andere als een lieve, betrouwbare en vrolijke man die de balans handhaaft tussen de plezierige en de serieuze kanten van het leven. Ik ben langer dan 180 cm, lichte huidskleur, goed verzorgd en heb een normaal postuur.

Heb ik enige interesse gewekt? Stuur me een berichtje en in sha Allah zijn wij voorbestemd om elkaar te treffen via deze forum.

Khair In Sha Allah!

Ma3a Salama!