1. #16
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Geen idee. Ik vergeet zulke dingen.
    Vergeef je snel of boeit het je niet?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Multiplayer. Bekijk reactie
    Vergeef je snel of boeit het je niet?
    Allebei. Je moet altijd kijken naar wie het zegt, vanuit welke situatie en of het terecht is. Als het iemand is die jou goed kent, kan je er naar luisteren, nadenken of het van toepassing is en daarna kan je vergeven en vergeten. Compleet met die persoon en al.

    Mits diegene gelijk heeft, dan kan je er van leren en daarna afstand nemen tot je het vergeet.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  3. #18
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Allebei. Je moet altijd kijken naar wie het zegt, vanuit welke situatie en of het terecht is. Als het iemand is die jou goed kent, kan je er naar luisteren, nadenken of het van toepassing is en daarna kan je vergeven en vergeten. Compleet met die persoon en al.

    Mits diegene gelijk heeft, dan kan je er van leren en daarna afstand nemen tot je het vergeet.
    Mooi verwoord.

  4. #19
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb020 Bekijk reactie
    verschillende dingen maar toen ik bewijs vroeg zei ie ja heb ik bla bla k zo laat asjeblieft zien dan zehma en toen kon het niet
    Werd je beschuldigd van vreemd gaan?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Pff zoals; a arrogante trut, a slet ditdat kehba. Je kent wel als je sommige geen aandacht geeft gaan ze van 56 km stoer lopen doen.
    Maar ik weet ook dat wanneer ze voor je staan in 7 kleuren veranderen.

    Net zoals hoe sommige vrouwen mannen uitmaken voor vieze flikker en dit en dat. Ik ben er gwn eerlijk en ik weett dat vele zoiets hebben meegemaakt ik breng gwn na voren.


    Maar maakt niet uit geen gehoor rechtdoor. gwn blijven lachen omdat je een blije motherfucker ben. Ahah

    Fijne avond verder.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb020 Bekijk reactie
    nee dat niet maar ik was bij me vriendin en hij zei dat er snaps rondgingen dat er jongens aanwezig waren op de verjaardag
    Schat dat zijn twaniess hij komt met iets aankakke om jou te testen zegmaar om te kijken of er iets lost komt. Een verhaal of er daadwerkelijk mannen waren Mannen he zijn soms slangen.

  7. #22
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Pff zoals; a arrogante trut, a slet ditdat kehba. Je kent wel als je sommige geen aandacht geeft gaan ze van 56 km stoer lopen doen.
    Maar ik weet ook dat wanneer ze voor je staan in 7 kleuren veranderen.

    Net zoals hoe sommige vrouwen mannen uitmaken voor vieze flikker en dit en dat. Ik ben er gwn eerlijk en ik weett dat vele zoiets hebben meegemaakt ik breng gwn na voren.


    Maar maakt niet uit geen gehoor rechtdoor. gwn blijven lachen omdat je een blije motherfucker ben. Ahah

    Fijne avond verder.
    Dat is niet zo best nee.

  8. #23
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb020 Bekijk reactie
    nee dat niet maar ik was bij me vriendin en hij zei dat er snaps rondgingen dat er jongens aanwezig waren op de verjaardag
    Hij is jaloers zeker.

  9. #24
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb020 Bekijk reactie
    ik hou wel van jaloerse jongen zeg je eerlijk ik ben zelf ook echt jaloers mijn man is mijn man.
    Zo hoort het ook. Maar vals beschuldigen dat mag niet gebeuren.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    25
    19-10-2020

    Citaat Geplaatst door Multiplayer. Bekijk reactie
    Zo hoort het ook. Maar vals beschuldigen dat mag niet gebeuren.
    klopt maar er zullen alrijd zulke mensen blijven weet je Alhamdoullilah voor alles. Niemand is perfect en ja als je dwt meemaakt en je weet beter dan dump degen gwn beste

  11. #26
    spacetower

    Reacties
    49
    08-07-2020

    Citaat Geplaatst door Flowerbomb020 Bekijk reactie
    klopt maar er zullen alrijd zulke mensen blijven weet je Alhamdoullilah voor alles. Niemand is perfect en ja als je dwt meemaakt en je weet beter dan dump degen gwn beste
    Trouwen is uiteindelijk de beste keus dat je kan maken.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    25
    19-10-2020

    Citaat Geplaatst door Multiplayer. Bekijk reactie
    Trouwen is uiteindelijk de beste keus dat je kan maken.
    in sha Allah broeder