1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    België verwacht eerste vaccins eind december

    België verwacht vanaf eind december te kunnen beschikken over de eerste coronavaccins.





    Maar het leeuwendeel komt pas in het tweede en derde kwartaal van 2021, zei premier Alexander De Croo zondag in het televisieprogramma De Zevende Dag.

    België heeft via de Europese Unie ingetekend op vier vaccins. Het inenten zal, net als in Nederland en andere landen, geleidelijk gebeuren zodra een vaccin is goedgekeurd. De eerste vaccins gaan naar zorgpersoneel en kwetsbare groepen.

    "We moeten nog een relatief lange periode voorzichtig zijn", temperde de premier de verwachtingen. Het gaat volgens De Croo de goede kant op met de coronacijfers in België, maar hij herhaalde de boodschap dat een derde golf, een "kerstgolf", absoluut moet worden vermeden.

    Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke waarschuwde daar ook voor. "Een ezel mag zich geen twee keer aan dezelfde steen stoten." Hij vertrouwt erop dat de verdeling van de vaccins onder leiding van een taskforce vlot zal verlopen. "Als het niet lukt, mag u op mij schieten", aldus Vandenbroucke.

  2. #2
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Mensen geen blaaskes wijsmaken tegen helft 21 mag je blij zijn.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Het vaccin is er al
    "Andrew Preston werkt samen met GSK Biologicals, dat in België de grootste productiefaciliteit voor vaccins ter wereld heeft; ze produceren maar liefst 2 miljoen doses van meer dan 30 vaccins per dag!"

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Het vaccin is er al
    "Andrew Preston werkt samen met GSK Biologicals, dat in België de grootste productiefaciliteit voor vaccins ter wereld heeft; ze produceren maar liefst 2 miljoen doses van meer dan 30 vaccins per dag!"
    Heb je misschien bron svp of is het gewoon roeptoeteren
    Snapie?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    beetje lui jij ...

    https://www.demorgen.be/nieuws/vacci...w.google.be%2F

    https://bibliotheek.ortho.nl/update-...r-namelijk-al/

    voor NL, voor BE...

    de mindset en de bereidwilligheid van de proefkonijntjes is er nog niet, daarvoor moeten we nog wat worden warmgemaakt

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Laten we die domme Belgen als proefkonijn gebruiken. Misschien dat hun iq ook wat omhoog gaat

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    beetje lui jij ...

    https://www.demorgen.be/nieuws/vacci...w.google.be%2F

    https://bibliotheek.ortho.nl/update-...r-namelijk-al/

    voor NL, voor BE...

    de mindset en de bereidwilligheid van de proefkonijntjes is er nog niet, daarvoor moeten we nog wat worden warmgemaakt
    Bedankt voor je moeite dame maar er zitten aan die vaccins allerlei oogjes en haakjes aan en zeer zeker niet veilig met kansen op vele soorten bijwerkingen van hoofdpijn tot verlamming lees ik in je eerste linkje dus de vaccin is er nog niet en dat is mijn conclusie snapie?
    En 2de linkje gaat hoofdzakelijk om vitamine D als vaccin en lees roeptoeters die denken dat zij wetenschappers zijn maar in feite zijn het kwakzalvers
    Dus vaccin is er nog niet snapie nou?
    Het zijn allemaal sputters, spatters, spetters, aannames en speculaties
    Snapie?

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Ik zou voor geen goud willen wagen aan die vaccins
    Snapie nou?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Bedankt voor je moeite dame maar er zitten aan die vaccins allerlei oogjes en haakjes aan en zeer zeker niet veilig met kansen op vele soorten bijwerkingen van hoofdpijn tot verlamming lees ik in je eerste linkje dus de vaccin is er nog niet en dat is mijn conclusie snapie?
    En 2de linkje gaat hoofdzakelijk om vitamine D als vaccin en lees roeptoeters die denken dat zij wetenschappers zijn maar in feite zijn het kwakzalvers
    Dus vaccin is er nog niet snapie nou?
    Het zijn allemaal sputters, spatters, spetters, aannames en speculaties
    Snapie?
    Ik laat het idd aan de wetenschappers over en ben het eens met de tekst.

    Er zijn wetenschappers die aan de bel hebben getrokken over deze vaccins.

    Wordt een moeilijke tijd.

  10. #10
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    “ k heb moeite ezels die naar anderen wijzen maar het vervolgens zelf doen”

    Ik kan maar een ezel bedenken !

    Debiele uitspraak Branus, je kan je beter bezig houden met leugens aan leden te Pm’en, krijg het toch doorgestuurd

    Verstuurd vanaf mijn iPad
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    “ k heb moeite ezels die naar anderen wijzen maar het vervolgens zelf doen”

    Ik kan maar een ezel bedenken !

    Debiele uitspraak Branus, je kan je beter bezig houden met leugens aan leden te Pm’en, krijg het toch doorgestuurd

    Verstuurd vanaf mijn iPad
    Zoek je nog steeds naar aandacht

    Achterlijke catfish

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Voor de mensen die het gaan nemen...zorg iig dat je de ingredienten hebt gelezen.

    Wat beschermt je tegen ziektes? Je immuun systeem. Als er dan dus ook maar 1 ingrediënt in zit dat goed is voor je immuun systeem laat het me weten.

  13. #13
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Zoek je nog steeds naar aandacht

    Achterlijke catfish
    Aandacht trekkerij, klopt, de reacties vergelijkend... je debiliteit en je gesnavel schuimt er vanaf.
    “Tha Bomb” denk je over je eigen?


    Verstuurd vanaf mijn iPad
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  14. #14
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Voor de mensen die het gaan nemen...zorg iig dat je de ingredienten hebt gelezen.

    Wat beschermt je tegen ziektes? Je immuun systeem. Als er dan dus ook maar 1 ingrediënt in zit dat goed is voor je immuun systeem laat het me weten.
    Neen dat moeten er wel meerdere zijn wil dit functioneren.
    Maar je hebt wel gelijk, even wachten en niet onmiddellijk gaan vaccineren is aangeraden.
    De bijwerkingen kunnen zich na jaren nog uiten.

    Verstuurd vanaf mijn iPad
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Aandacht trekkerij, klopt, de reacties vergelijkend... je debiliteit en je gesnavel schuimt er vanaf.
    “Tha Bomb” denk je over je eigen?


    Verstuurd vanaf mijn iPad
    reageer ontopic of ga weg ya surfplank

    Je bent strontlucht