1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Hoe trouw je uiteindelijk

    Salaam ou alikoum,

    Helaas heb ik ip het gebied veel narigheid meegemaakt. Ik ontmoet mannen maar ik merk dat ik er geen behoefte meer aan heb. Ik stoor me aan elke kleine iets. Ik kan niet meer meegaand zujn zoals eerst.

    Hoe zijn andere vrouwen hiermee omgegaan? Hoe kan je je weer open stellen? Ik kon al heel moeilijk liefde voelen voor iemand maar ná al dat narigheid al helemaal niet.

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Noem is wat op dan kunnen we tenminste zeggen of het redelijk is en waar de oplossing ligt. Ik bedoel als het aan de mannen ligt dan ben je gewoon nog niet de juiste tegen gekomen zo simpel. Als het aan jezelf ligt dan moet je wel er voor open staan om dat onder ogen te zien.

    khair
    Allahouma ameen

    Ik kan het niet goed uitleggen. Ik kan me nu storen aan de kleinste dingen. Ik heb niet meer de sbar en kan heel weinig hebben.

    Klein voorbeeld: een man kan me al irriteren als die verhalen typt op whatsapp of over geldzaken praat. Voorheen kon ik makkelijk die gesprekken voeren. Nu denk ik al heel snel doei flikker op. Terwijl ik ben niet eens zo subhanallah

  3. #3
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Bla bla ber de bla!!

    Je hoeft geen Mannen te ontmoeten!

    Om vervolgens erachter te komen dat je er geen behoefte aan heb????

    OMG

    Als ik dit moet oplossen dan zijn jullie dommer dan ooit

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Bla bla ber de bla!!

    Je hoeft geen Mannen te ontmoeten!

    Om vervolgens erachter te komen dat je er geen behoefte aan heb????

    OMG

    Als ik dit moet oplossen dan zijn jullie dommer dan ooit
    Nare reactie van je... als je er geen antwoord op hebt laat het dan voor het is.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Verhalen ongeacht waar het over gaat of onzin verhalen die gewoon lomp en nergens over gaan? Geldzaken of rizq in het algemeen is altijd slecht om over te hebben niemand heeft wat aan die informatie vooral niet als moslim zijnde waarin enkel alhamdolilah genoeg is. Een keertje ok maar het is gewoon niet zo een boeiend onderwerp

    Je zegt dat je niet zo bent maar dat kan je opnieuw beoordelen zeg maar. Misschien ben je wel zo? Of misschien ben je zo geworden. Bij dat zou ik zeggen in dit punt dat je jezelf in de weg zit. Je hecht niet zo veel waarde aan liefdadigheid misschien. Of misschien is het gedoofd en wakkert geen enkel man dat aan.

    Uiteindelijk worden onze handelingen en hoe we dingen waarnemen bepaald door kern elementen in ons karakter. Ik benoem liefdadig omdat het iets is wat je niet voor je zelf doet maar iets om een ander blij mee te maken. Luisteren en iemand willen begrijpen. ZOals ik zei het kan ook gewoon zijn dat elke man onzinnige dingen verteld. Dus in dat geval ligt het dan aan hun

    Dank, het lijkt inderddaad dat ik me niet meer hecht aan liefdadigheid waardoor ik soms
    Ondankbaar over kom. Terwijl ik ben niet zo maar indirect denk ik hoef al dat liefdadigheid niet. Ik krijg ook gewoon van alles benauwd.. ja mohiem allah swt is groot

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Verhalen ongeacht waar het over gaat of onzin verhalen die gewoon lomp en nergens over gaan? Geldzaken of rizq in het algemeen is altijd slecht om over te hebben niemand heeft wat aan die informatie vooral niet als moslim zijnde waarin enkel alhamdolilah genoeg is. Een keertje ok maar het is gewoon niet zo een boeiend onderwerp

    Je zegt dat je niet zo bent maar dat kan je opnieuw beoordelen zeg maar. Misschien ben je wel zo? Of misschien ben je zo geworden. Bij dat zou ik zeggen in dit punt dat je jezelf in de weg zit. Je hecht niet zo veel waarde aan liefdadigheid misschien. Of misschien is het gedoofd en wakkert geen enkel man dat aan.

    Uiteindelijk worden onze handelingen en hoe we dingen waarnemen bepaald door kern elementen in ons karakter. Ik benoem liefdadig omdat het iets is wat je niet voor je zelf doet maar iets om een ander blij mee te maken. Luisteren en iemand willen begrijpen. ZOals ik zei het kan ook gewoon zijn dat elke man onzinnige dingen verteld. Dus in dat geval ligt het dan aan hun
    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Ze zeggen soms tijd heelt wonden maar ik geloof niet dat het altijd zo is. Slechte ervaringen kunnen de moed doden en dan moet er een of meerdere goede ervaringen zijn die dat weer recht trekken. Ik zeg dat maar even erbij, anders hoop ik dat je wat dichterbij bent gekomen. Liefdadigheid is tegenwoordig schaars in het algemeen ondanks dat het zo een mooi en belangrijke eigenschap is. Ik zou zeggen zeer vereist voor een stabiel huwelijk
    Ja snapje. Ik geloof erin dat wonden een mens doet veranderen op een verkeerde manier. Uifeindelijk haalt een ieder zijn/haar leerling uit een ervaring maar merk wel dat ik heel koud ben geworden. Mensen die veel moeite doen en echt graag toekomst met me zien sla ik af en hebber helemaal geen zin in.

  7. #7
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Als je geen behoefte hebt aan een man dan kun je er het beste geen interactie mee hebben.

    Onnodig voor zowel jezelf als de man in kwestie.

  8. #8
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door ikke445 Bekijk reactie
    Nare reactie van je... als je er geen antwoord op hebt laat het dan voor het is.
    Ik ben niet naar!!

    Ik kan gemeen zijn en stout en ze kunnen of je kan me haten!!!!


    Maar alles heeft een doel!!

    Schaduwen mijn huis en ik bescherm jullie bende idiote waar jullie het niet zien!!



  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    117
    02-11-2019

    Citaat Geplaatst door ikke445 Bekijk reactie
    Ja snapje. Ik geloof erin dat wonden een mens doet veranderen op een verkeerde manier. Uifeindelijk haalt een ieder zijn/haar leerling uit een ervaring maar merk wel dat ik heel koud ben geworden. Mensen die veel moeite doen en echt graag toekomst met me zien sla ik af en hebber helemaal geen zin in.
    Wat klink jij vermoeiend zeg wat een drama en bullshit om niets sta even stil om het feit dat je een naar persoon bent van wat k lees, wrm weet ik niet, miss behoed allah mannen van jou tot je aan jezelf werkt first world problems of witches

  10. #10
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Komt gewoon door de leeftijd. Hoe ouder hoe alerter... en alles voelt aan als tijdverspilling...

    Gewoon ogen dicht doen en doorgaan. Traumatherapie, trainen, sociale contacten en aan je persoonlijkheid werken.

    Is pijnlijk, maar gebeurtenissennkunnen je nadelig beïnvloeden... waardoor je veranderd bent. Harder, gemener, korter lontje, weinig geduld... etc

    Roqia wellicht...

    Herken t bij mezelf en vriendinnen hihi. We zijn de Sjaak meid. Zat jonkies...die jong, onbezorgd, vrolijk en lief zijn... ja waar zou jij als manzijnde voor kiezen? Keuze is snel gemaakt. Iemand die jong is, zonder mening, lief en alles geeft en bereid is op te geven...

    Dus lekker accepteren of aanpassen. Kijk welke wens groter is... je wens voor kids en een man of gelijk hebben en rust zonder gesprekken en discussies. Sucves

  11. #11
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Eerlijkheid duurt t langst

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Je bent nog niet over je vorige situatie. Geef jezelf goed te tijd. Scheiding is moeilijk. Als je echt met iemand praat op wie je gek bent dat komt die sbar etc vanzelf. Als je iemand sowieso al niet het einde vind en ze doen irritant is hij sws niks voor je. Heb dat ook meegemaakt. Ik bleef maar naar slechte dingen zoeken want diep van binnen vond ik hem sowieso niks voor mij.

  13. #13
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hahah ja als je Bianca heet... en singel bent.

    Hahah singel en Marokkaans ben je vanaf je 25ste, als vrouw zijnde 2de rangsburgers..

    Laat staan als je dan ook nog eens moeilijk doet, geen geduld hebt en met persoonlijke mentale strijd...

    Klinkt alsof de topicstarter ergens anders mee zit. Wat verwerkt moet worden. Pas als dat is aangepakt, dan pas kan je verder en mensen een eerlijke kans geven...

    Hahha de mannen wachten sowieso niet gretig ... laat staan op een vrouw met issues...

    Hoe ouder vrouwen worden, hoe kritischer, hoe meer gekwetst, hoe bozer Hahah... je weet wel een droomvrouw... waar iedere man van droomt...

    Dus of aanpassen, sociale druk is hoog, of eenzaam.oud worden...

    Niemand zit op een vrouw te wachten met een kort lontje en een eigen mening...

    Makkelijk, aanpassen en aansluiten op de schoonfamilie, jong, seksbom thuis en muurbloempje buiten...

    Keukenprinses en slim... maar niet te slim, waardoor de man zich... niet meer gehoord voelt of gepasseerd..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hahah ja als je Bianca heet... en singel bent.

    Hahah singel en Marokkaans ben je vanaf je 25ste, als vrouw zijnde 2de rangsburgers..

    Laat staan als je dan ook nog eens moeilijk doet, geen geduld hebt en met persoonlijke mentale strijd...

    Klinkt alsof de topicstarter ergens anders mee zit. Wat verwerkt moet worden. Pas als dat is aangepakt, dan pas kan je verder en mensen een eerlijke kans geven...

    Hahha de mannen wachten sowieso niet gretig ... laat staan op een vrouw met issues...

    Hoe ouder vrouwen worden, hoe kritischer, hoe meer gekwetst, hoe bozer Hahah... je weet wel een droomvrouw... waar iedere man van droomt...

    Dus of aanpassen, sociale druk is hoog, of eenzaam.oud worden...

    Niemand zit op een vrouw te wachten met een kort lontje en een eigen mening...

    Makkelijk, aanpassen en aansluiten op de schoonfamilie, jong, seksbom thuis en muurbloempje buiten...

    Keukenprinses en slim... maar niet te slim, waardoor de man zich... niet meer gehoord voelt of gepasseerd..
    Jij bent sowieso een kortzichtige gozer.
    Negeer deze a topic starter.

  15. #15
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ben een dame Hahah. Zeker niet negeren dit is echt de realiteit... lees naar de gemiddelde reacties hier van mannen...

    Of als je gaat daten en ze dan gaat afwijzen als vrouw zijnde. Eerste waar ze je op pakken is je leeftijd...

    Hahah dus aan je zelf werken en dan pas weer daten. Dit is onnodig jezelf belasten met contacten die het proces om te helen bemoeilijken... ook laat je onnodig een slechte indruk achter...

    Mekteb staat vast... Dus focus op je dromen en hobby's... dan komt je droomman vanzelf... geeft echt rust...

    Sorry wilde even plagen hihi.