de vierde

Reacties
    449
    24-08-2020

Niet zo pessimistisch jij.

MVC Lid

Reacties
    620
    18-01-2018

Eerlijkheid duurt t langst

de vierde

Reacties
    449
    24-08-2020

Ja, eerlijkheid duurt t langst. Beetje positiviteit mag wel.

Olvidalo

Reacties
    1.304
    31-08-2013

Je bent nog niet over je vorige situatie. Geef jezelf goed te tijd. Scheiding is moeilijk. Als je echt met iemand praat op wie je gek bent dat komt die sbar etc vanzelf. Als je iemand sowieso al niet het einde vind en ze doen irritant is hij sws niks voor je. Heb dat ook meegemaakt. Ik bleef maar naar slechte dingen zoeken want diep van binnen vond ik hem sowieso niks voor mij.

MVC Lid

Reacties
    620
    18-01-2018

Hahah ja als je Bianca heet... en singel bent.

Hahah singel en Marokkaans ben je vanaf je 25ste, als vrouw zijnde 2de rangsburgers..

Laat staan als je dan ook nog eens moeilijk doet, geen geduld hebt en met persoonlijke mentale strijd...

Klinkt alsof de topicstarter ergens anders mee zit. Wat verwerkt moet worden. Pas als dat is aangepakt, dan pas kan je verder en mensen een eerlijke kans geven...

Hahha de mannen wachten sowieso niet gretig ... laat staan op een vrouw met issues...

Hoe ouder vrouwen worden, hoe kritischer, hoe meer gekwetst, hoe bozer Hahah... je weet wel een droomvrouw... waar iedere man van droomt...

Dus of aanpassen, sociale druk is hoog, of eenzaam.oud worden...

Niemand zit op een vrouw te wachten met een kort lontje en een eigen mening...

Makkelijk, aanpassen en aansluiten op de schoonfamilie, jong, seksbom thuis en muurbloempje buiten...

Keukenprinses en slim... maar niet te slim, waardoor de man zich... niet meer gehoord voelt of gepasseerd..

Olvidalo

Reacties
    1.304
    31-08-2013

Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Hahah ja als je Bianca heet... en singel bent.

Hahah singel en Marokkaans ben je vanaf je 25ste, als vrouw zijnde 2de rangsburgers..

Laat staan als je dan ook nog eens moeilijk doet, geen geduld hebt en met persoonlijke mentale strijd...

Klinkt alsof de topicstarter ergens anders mee zit. Wat verwerkt moet worden. Pas als dat is aangepakt, dan pas kan je verder en mensen een eerlijke kans geven...

Hahha de mannen wachten sowieso niet gretig ... laat staan op een vrouw met issues...

Hoe ouder vrouwen worden, hoe kritischer, hoe meer gekwetst, hoe bozer Hahah... je weet wel een droomvrouw... waar iedere man van droomt...

Dus of aanpassen, sociale druk is hoog, of eenzaam.oud worden...

Niemand zit op een vrouw te wachten met een kort lontje en een eigen mening...

Makkelijk, aanpassen en aansluiten op de schoonfamilie, jong, seksbom thuis en muurbloempje buiten...

Keukenprinses en slim... maar niet te slim, waardoor de man zich... niet meer gehoord voelt of gepasseerd..
    Jij bent sowieso een kortzichtige gozer.
    Negeer deze a topic starter.

MVC Lid

Reacties
    620
    18-01-2018

Ben een dame Hahah. Zeker niet negeren dit is echt de realiteit... lees naar de gemiddelde reacties hier van mannen...

Of als je gaat daten en ze dan gaat afwijzen als vrouw zijnde. Eerste waar ze je op pakken is je leeftijd...

Hahah dus aan je zelf werken en dan pas weer daten. Dit is onnodig jezelf belasten met contacten die het proces om te helen bemoeilijken... ook laat je onnodig een slechte indruk achter...

Mekteb staat vast... Dus focus op je dromen en hobby's... dan komt je droomman vanzelf... geeft echt rust...

Sorry wilde even plagen hihi.

MVC Lid

Reacties
    120
    02-11-2019

Ben een dame Hahah. Zeker niet negeren dit is echt de realiteit... lees naar de gemiddelde reacties hier van mannen...

Of als je gaat daten en ze dan gaat afwijzen als vrouw zijnde. Eerste waar ze je op pakken is je leeftijd...

Hahah dus aan je zelf werken en dan pas weer daten. Dit is onnodig jezelf belasten met contacten die het proces om te helen bemoeilijken... ook laat je onnodig een slechte indruk achter...

Mekteb staat vast... Dus focus op je dromen en hobby's... dan komt je droomman vanzelf... geeft echt rust...

Sorry wilde even plagen hihi.
    ja zonder sebab valt die uit de lucht voor je deur, ga aub niet je zusjes misleiden omdat jij zo oud en eenzaam bent. Dat jullie dames 'overdatum' raken zonder man hebbe jullie echt aan julliezelf te danken het komt echt vaak door jullie passiviteit en prioriteiten. Ergste is dat jullie elkaar stimulere met die onzin ? Live laugh love my cats yek ?

Heb de meest gaarste vrouwe met het iq van een doos zien trouwe met mashallah goede broeders maar het verschil tussen hun en meeste van jullie s dat ze echt moeite dede en het huwelijk zage als een onderdeel van hun geloof in dade en dat ging bove een papiertje waar je oudrs mee kunne opscheppe of een baan waar collegas kunne geilen op een vrouws achterwerk

Die cliche onzin en mektab smoes van jullie trappen de meeste manne niet meer in. 10 jaar gelede was het nog een leuke smoes

MVC Lid

Reacties
    120
    02-11-2019

Pas op zusjes voor die zogenaamde zusters met hun rare mektab logica... je vind ze volop op social media hun ontwetendheid verspreide als ze een bepaalde leeftijd raken en negatief worde, focus je natuurlijk op je gezondheid en ook studie etc maar laat het niet je leven dominere en 1e prioriteit zijn.... trouw jong en benut die jonge jaren voor je gezin en man en gemeenschap, want dat heeft allemaal met je deen te make, wat je met die jonge jaren hebt gedaan zal je verantwoordlijk voor worden gehoude

MVC Lid

Reacties
    620
    18-01-2018

Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    ja zonder sebab valt die uit de lucht voor je deur, ga aub niet je zusjes misleiden omdat jij zo oud en eenzaam bent. Dat jullie dames 'overdatum' raken zonder man hebbe jullie echt aan julliezelf te danken het komt echt vaak door jullie passiviteit en prioriteiten. Ergste is dat jullie elkaar stimulere met die onzin ? Live laugh love my cats yek ?

Heb de meest gaarste vrouwe met het iq van een doos zien trouwe met mashallah goede broeders maar het verschil tussen hun en meeste van jullie s dat ze echt moeite dede en het huwelijk zage als een onderdeel van hun geloof in dade en dat ging bove een papiertje waar je oudrs mee kunne opscheppe of een baan waar collegas kunne geilen op een vrouws achterwerk

Die cliche onzin en mektab smoes van jullie trappen de meeste manne niet meer in. 10 jaar gelede was het nog een leuke smoes
    Hahaha precies mijn voorbeeld... Hahaha van de Marokkaanse man en gemeenschap...

Als je 25 plus bent ben je ze3ma 2de rangsburgers.. Dus pessimisme zit niet in mn hoofd... altijd wel een man die je erop wijst hoe slecht je wel niet bent omdat je braaf thuis zat. Hahah en als je actief gaat daten ben je een lellebel Hahahah

Kortom je wint t niet...

Leef gewoon... adem goed in en wees dankbaar voor al je zegeningen topicstarter.

Als je dates net als deze uilskuiken reageren dan weet je dat je ongeduld niet aan jou ligt hihi

MVC Lid

Reacties
    120
    02-11-2019

Hahaha precies mijn voorbeeld... Hahaha van de Marokkaanse man en gemeenschap...

Als je 25 plus bent ben je ze3ma 2de rangsburgers.. Dus pessimisme zit niet in mn hoofd... altijd wel een man die je erop wijst hoe slecht je wel niet bent omdat je braaf thuis zat. Hahah en als je actief gaat daten ben je een lellebel Hahahah

Kortom je wint t niet...

Leef gewoon... adem goed in en wees dankbaar voor al je zegeningen topicstarter.

Als je dates net als deze uilskuiken reageren dan weet je dat je ongeduld niet aan jou ligt hihi
    Jij bent echt leip dat je daten uit mijn tekst haalt en sebab daarmee associeert maar dat zegt meer over jou dan mij. In sha allah zullen zusters niet zo oud en eenzaam als jou eindigen en kunne hun maximaal profitere van hun jeugd, jouw woorden spreken voor zich en de gemiddelde lid kan zien hoe jij jezelf en andere loopt te belazeren en je zusjes ook wilt meesleure in je negativiteit. Blijf jij maar jezelf wijs maken dat het door mekab komt en omdat jij braaf thuis zit, als dat de pijn verzacht

de vierde

Reacties
    449
    24-08-2020

Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Je bent nog niet over je vorige situatie. Geef jezelf goed te tijd. Scheiding is moeilijk. Als je echt met iemand praat op wie je gek bent dat komt die sbar etc vanzelf. Als je iemand sowieso al niet het einde vind en ze doen irritant is hij sws niks voor je. Heb dat ook meegemaakt. Ik bleef maar naar slechte dingen zoeken want diep van binnen vond ik hem sowieso niks voor mij.
    ??

MVC Lid

Reacties
    120
    02-11-2019

Trouwens werk123 manne die jare wachte tot ze trouwe sommige passere de 35 zijn ook losers en dan denk k dan heb je geen gram testostoron in je lichaam ? Hoe kan je tot die leeftijd kuis blijve als man ? Dan ben je miss een zieke femboy zonder een gram testostoron of je vast dag en nacht of je bonkt erop los in het harame. K trouwde op mijn 18e al grotendeels door mijn libido zodat k geen zina ging plegen. Wat voor excuus hebbe jullie zogenaamde broeders die zahma de sunnah volgen maar een opa willen zijn bij hun 1e kind ? Jullie werkgeve opleiding straatleven heeft meer prioriteit dan allah lijkt het wel. Geld hoort geen issue te zijn bij een goed meisje als ze weet dat rizq van allah komt en je gwn halal baantje hebt? Als we zo doorgaan gaan we net europeane worde. Pas een kind wnr man en vrouw hun midlife crisis meemake

de vierde

Reacties
    449
    24-08-2020

Als je 25+ bent ben je helemaal geen 2de rangsburger. Heel veel mannen anno 2020 wachten zelf ook met huwelijk tot na hun 30ste en dan zijn 25+ dames echt wel een match. Meeste vrouwen die ik ken zijn rond hun 27/28 getrouwd. Sommigen na hun 30ste.

Jij zit er persoonlijk in en misschien zie je het daarom wat somber in. De kans is verwaarloosbaar dat je nooit trouwt. Ik ken niemand (vrouwen) in mijn persoonlijke kring in NL die 35+ is en nooit gehuwd is geweest. Er zijn enkelen van rond 31/32, maar ook die zullen trouwen In Sha Allah.

Alleen vreemde vogels, of mannen met alternatieve intenties, zullen het 'slecht' vinden als je braaf thuis zit. Al die 'mannen' zouden het overigens helemaal ok vinden dat hun zussen/dochters braaf zijn. Dus ze meten met een dubbele maat en daarom zijn ze per definitie onbetrouwbaar.

Ja, als je al gelovige dame gaat daten dan ben je inderdaad niet goed bezig. Al heb ik geen idee wat 'daten' meer betekent onder de moslims.

MVC Lid

Reacties
    11
    09-10-2013

Hahaha ik denk dat mensen mijn bericht niet begrijpen.

Ik ben niet depri of moet nog dingen verwerken. Hetgeen wat ik moest verwerken heb ik verwerkt. Het is echt niet dat ik van de ene naar de ander ben gaan huppelen. Ik ben een 1 jaar volledig alleen geweest en heb de focus op mezelf gelegd. Ik kan zo 10 jaar doorgaan maar niemand wilt uiteindelijk alleen blijven maar subhanallah elke man waarmee ik gewoon contact start waarvan zelf me vriendinnen zeggen. Dit is echt een goede man waarom irriteer je aan die domme dingen kan ik gewoon niet toelichten. Ik jrjjg gewoo. Benauwd bij het woord afspreken, trouwen, “samen”. Misschien is dit gedrag indd niet normaal maar weet niet zo goed wat ik ermee moet.