1. #31
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door YamasakiX60 Bekijk reactie
    Je had het over intellegentie maar je kan nie eens begrijpend lezen..

    Hoogbegaafd als jij dat echt bent is de term IQ een grote leugen ja ja dat zeggen jullie allemaal hoe oud jullie ook zijn feit is dat je klok gwn harder verder klikt

    Ik ben al jaren gescheiden hoor anders zou ik me tijd niet hier verdoen maar iemand moet jullie bs op tafel legge jullie sugarcoate iedere scheet van elkaar

    Ik heb een heet mokkel voor me ogen die k ga kape k wil wel advies vrage maar gezien je leeftijd is dat een slecht idee



    Eerlijk hoe hard ben je getriggerd nadat ik je keer op keer expose en de meeste hebbe t gelukkig door. prinses3arbia/bellabeldia/lovelyass wat ben je op volgende acc ? Slou7 ? Er moet nieuwe stoornis voor jou uitgevonden worden

    Jullie hebbe elkaar wel getroffe. Beide op leeftijd en wanhopig alleen is werk123 hmdl wel gezond daar boven jij daar intege staat hier bekend als een gek en een **** a kiya

    Oprecht vervelend voor je dat je gescheiden bent. Hoop niet dat je dochters hebt, want als dit het voorbeeld dat ze krijgt..

    Ik heb een heet mokkel voor me. Jij bedoeld een aantrekkelijke dame die ik graag beter wil leren kennen, om een toekomst mee op te bouwen Insha Allah.

    Maar ieder Zn manier van communiceren.
    Queen du bled die heel t forum zou zijn, lijkt me stug. Maar dan heb jij zoveel overuren op m.nl gedraaid om al deze leden te kunnen analyseren....

    Hoe ben jij tot deze conclusie gekomen? Lijkt me stug... maar goed... als iemand wat vindt, dan mag je dat onderbouwen... iets vinden Zonder onderbouwing is gebakken lucht...

  2. #32
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie


    Liever als maagd sterven dan eindigen met zulke zber
    Ja idd, lijkt mee geen romantisch type. Zal in de slaapkamer boos zijn, op het leven, op zijn schoen, ex, collega's, vrouwen, vooral alle vrouwen die het moeten vergelden... tenzij je een zuster bent... zoals hij dat noemt... die ja en amen knikt en 13 jaar is... of is dat te oud voor jou? Hihi.

    Hoe lang geef jij hem voor dat ie weer hapt. Makkelijk doelwit. Hap hap hap... ik ben boos en ga stampen als een kind van drie en wie is de klos, alle vrouwen boven de 14 jaar oud hahahha

  3. #33
    Okay doei

    Reacties
    5.150
    17-01-2007


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Same here, dat komt omdat je het helemaal hebt gehad. Elke keren opnieuw beginnen van begin tot eind. Ik ervaar het ook. Dan denk ik laat maar.
    Precies dit

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Benauwdheid is inderdaad 'niet normaal'. Een normale reactie voor huwelijk zou zijn 'verheugd zijn' of 'op je hoede zijn' of 'nu effe niet' of 'het is tijd' of zoiets. Niet benauwdheid.

    Misschien is het emotionele pijn of trauma? Misschien. Ik weet verder ook niet hoe het komt of wat je ermee moet.
    Precies je zou je moeten verheugen. Ontmoet ook mannen die ook helemaal in de wolk zitten om te trouwen en maken allerlei plannen met mij en ik dood. Dood van binnen letterlijk... en soms schaam ik me ervoor...

  6. #36
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ga roqia doen bij een erkende imam.

    Ga met een psycholoog in gesprek..

    Succes

  7. #37
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ok.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    822
    28-04-2013

    Ya Allah...respect voor elkaar is ver te zoeken. En de aannames die gemaakt worden
    Ieder zijn eigen situatie waarom hij of zij vroeg of laat is getrouwd. En als er in het verleden een verkeerde beslissing is gemaakt, dan is dat iets tussen jou en Allah, waarom gelijk iemand afkeuren of minder maken. Daar kunnen wij als mens niet over beslissen. Andermans tekortkomingen zijn er niet om jezelf een boost te geven. Once upon a time was dit een behulpzame forum...

    @topicstarter. Er zijn twee dingen die ik wil benoemen. Ten eerste bescherm jezelf. Betrek in elk gesprek en ontmoeting een mahram erbij. De goede mannen zullen hiermee akkoord gaan(dit is al een goede voorselectie). Daarnaast kan de mahram jou ook adviseren.
    Ten tweede niet te veel denken. Soms moet je bepaalde dingen doorzetten. Als je geen goede reden heb om af te kappen, zet door en bid salaat istakhara. De optie weglopen heb je zo vaak genomen dat het een bekende weg is geworden, ervoor gaan is een scary weg, helemaal als je dit slecht hebt ervaren. Maak van jou slechte ervaring een les en probeer hieruit te leren
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    22
    09-10-2013

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Ya Allah...respect voor elkaar is ver te zoeken. En de aannames die gemaakt worden
    Ieder zijn eigen situatie waarom hij of zij vroeg of laat is getrouwd. En als er in het verleden een verkeerde beslissing is gemaakt, dan is dat iets tussen jou en Allah, waarom gelijk iemand afkeuren of minder maken. Daar kunnen wij als mens niet over beslissen. Andermans tekortkomingen zijn er niet om jezelf een boost te geven. Once upon a time was dit een behulpzame forum...

    @topicstarter. Er zijn twee dingen die ik wil benoemen. Ten eerste bescherm jezelf. Betrek in elk gesprek en ontmoeting een mahram erbij. De goede mannen zullen hiermee akkoord gaan(dit is al een goede voorselectie). Daarnaast kan de mahram jou ook adviseren.
    Ten tweede niet te veel denken. Soms moet je bepaalde dingen doorzetten. Als je geen goede reden heb om af te kappen, zet door en bid salaat istakhara. De optie weglopen heb je zo vaak genomen dat het een bekende weg is geworden, ervoor gaan is een scary weg, helemaal als je dit slecht hebt ervaren. Maak van jou slechte ervaring een les en probeer hieruit te leren

    Dank je wel!

  10. #40
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Trouwen is voor sukkels.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    168
    29-04-2014

    Je komt echt fok op over. Neem katten ofzo, want zulke als jij blijven lang vrijgezel

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Kan het zijn dat het feit dat je jezelf afvraagt hoe je uiteindelijk trouwt, een teken kan zijn dat je er nog niet klaar voor bent of niet de person gevonden hebt die jou de motivatie geeft om ervoor te gaan?
    Als je beinvloedt bent door situaties waar het mis is gegaan, kan dit voor angst zorgen en het is normaal. Het is normaal om bang te zijn ergens te fallen en niemand wenst emotionele schade te krijgen of te belanden in een scheidingsproces.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .