L'weswes
L'weswes
“You came into my life unexpectedly” 25-11-2020 ♡ A grateful heart is a magnet for miracles
Hahah youre funny... oud en eenzaam... dat is de stempel die jij mij geeft. Ben gelukkig en heb liefdevolle mensen in mn leven.
Jou reactie bevestigd alles. Bla bla bla. Zusjes. Zusters broeders Hahah ondertussen iedereen afkraken..
Getrouwd en op m.nl?
Wat zegt dat over jou als partner en je huwelijk...
Ik dacht dat t ok met je ging. Opeens ben ik nu een man geworden? Wanneer heeft dat proces plaats gevonden?
Hahah, zoveel woede en haat naar de Marokkaanse oudere vrouw... 33 is niet oud. 33 is oud voor onze cultuur. Kan de spagaat, spil, ben hoogbegaafd, hoogopgeleid en zie verdomd goed uit...
Boehoe ik ben op mn 18de getrouwd... wat een prestatie... de grote vraag is ben je gelukkig, is je partner gelukkig met een man die woont op m.nl en onbekende mensen zonder aanleiding probeerde af te kraken. Zo ga je vast ook om met je partner? Hahah
Wist je dat mensen die hun woede uiten naar anderen zonder aanleiding eigenlijk boos zijn op zichzelf.
B3n je er aan toe om te delen waar jij mee zit? Of moet dat moment nog komen... als je er aan toe bent zullen wij je met open armen ontvangen en niet zo veroordelend.
![]()
Arme vrouw wat moet ze met zo'n "vent" kan ik het eigenlijk niet echt noemen. Vrouwelijke leden stalken en "analyseren" dan moet je wel een HEEL miezerig leventje hebben. Als dat het huwelijk moet voorstellen hoeft het voor mij nietje zal maar opgescheept zitten met zoiets godsganse dag
![]()
Open armen echt nietta ikowed ghafi hij mag het RIAGG bellen of tbs kliniek beter met zijn paranoïde is gewoon eng niet gezond meer refdiheth van Marokko community waha
“You came into my life unexpectedly” 25-11-2020 ♡ A grateful heart is a magnet for miracles
Hahahhahahahhahahahahahja jou reactie, gewoon te grappig. Geen open armen dan...
Je had het over intellegentie maar je kan nie eens begrijpend lezen..
Hoogbegaafdals jij dat echt bent is de term IQ een grote leugen
ja ja dat zeggen jullie allemaal hoe oud jullie ook zijn feit is dat je klok gwn harder verder klikt
Ik ben al jaren gescheiden hoor anders zou ik me tijd niet hier verdoen maar iemand moet jullie bs op tafel legge jullie sugarcoate iedere scheet van elkaar
Ik heb een heet mokkel voor me ogen die k ga kape k wil wel advies vrage maar gezien je leeftijd is dat een slecht idee
Eerlijk hoe hard ben je getriggerd nadat ik je keer op keer expose en de meeste hebbe t gelukkig door. prinses3arbia/bellabeldia/lovelyass wat ben je op volgende acc ? Slou7 ? Er moet nieuwe stoornis voor jou uitgevonden worden
Jullie hebbe elkaar wel getroffe. Beide op leeftijd en wanhopig alleen is werk123 hmdl wel gezond daar boven jij daar intege staat hier bekend als een gek en een **** a kiya![]()
Trigger?wallah jij ziet ze vliegen ga je vrouw aandacht geven of zo a whoechoum. Volgens jou ben ik héél dit forum. Er kan nog meer bij
kowed ghafi strontvlieg
Oprecht vervelend voor je dat je gescheiden bent. Hoop niet dat je dochters hebt, want als dit het voorbeeld dat ze krijgt..
Ik heb een heet mokkel voor me. Jij bedoeld een aantrekkelijke dame die ik graag beter wil leren kennen, om een toekomst mee op te bouwen Insha Allah.
Maar ieder Zn manier van communiceren.
Queen du bled die heel t forum zou zijn, lijkt me stug. Maar dan heb jij zoveel overuren op m.nl gedraaid om al deze leden te kunnen analyseren....
Hoe ben jij tot deze conclusie gekomen? Lijkt me stug... maar goed... als iemand wat vindt, dan mag je dat onderbouwen... iets vinden Zonder onderbouwing is gebakken lucht...
Ja idd, lijkt mee geen romantisch type. Zal in de slaapkamer boos zijn, op het leven, op zijn schoen, ex, collega's, vrouwen, vooral alle vrouwen die het moeten vergelden... tenzij je een zuster bent... zoals hij dat noemt... die ja en amen knikt en 13 jaar is... of is dat te oud voor jou? Hihi.
Hoe lang geef jij hem voor dat ie weer hapt. Makkelijk doelwit. Hap hap hap... ik ben boos en ga stampen als een kind van drie en wie is de klos, alle vrouwen boven de 14 jaar oud hahahha
Benauwdheid is inderdaad 'niet normaal'. Een normale reactie voor huwelijk zou zijn 'verheugd zijn' of 'op je hoede zijn' of 'nu effe niet' of 'het is tijd' of zoiets. Niet benauwdheid.
Misschien is het emotionele pijn of trauma? Misschien. Ik weet verder ook niet hoe het komt of wat je ermee moet.