1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Alles draait om geld !!!! Geld is macht!!!! Zodra je ze in hun portomonee raakt dan zijn ze zelf bereid om ISIS een eigen moskee te geven oal
    Naast de de Eifel toren .

    De moslims bezitten een omzettende grote machtsmiddel namelijk geld en een groot afzet markt voor Frankrijk en de rest van Europa .

    Als en ik zeg als de moslims standvastig zijn en en Frankrijk een jaar lang op hoog niveau boycotten dan zullen ze op hun knieën gaan en je zend een duidelijke boodschap naar de rest van Europa .


    Geen geweld en geen geschreeuw en geen zielige domme demonstraties waarbij moslims zich zelf vernederen !!!!

    Gewoon heel relax boycotten en achter over leunen ... en dan zul je zien dat ze als een stel kippen komen smeken

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Alles draait om geld !!!! Geld is macht!!!! Zodra je ze in hun portomonee raakt dan zijn ze zelf bereid om ISIS een eigen moskee te geven oal
    Naast de de Eifel toren .

    De moslims bezitten een omzettende grote machtsmiddel namelijk geld en een groot afzet markt voor Frankrijk en de rest van Europa .

    Als en ik zeg als de moslims standvastig zijn en en Frankrijk een jaar lang op hoog niveau boycotten dan zullen ze op hun knieën gaan en je zend een duidelijke boodschap naar de rest van Europa .


    Geen geweld en geen geschreeuw en geen zielige domme demonstraties waarbij moslims zich zelf vernederen !!!!

    Gewoon heel relax boycotten en achter over leunen ... en dan zul je zien dat ze als een stel kippen komen smeken
    Klinkt heel nobel van je.

    Maar weet je nog die boycot van Deense producten een paar jaar geleden?
    Dat had 0.0 negatief effect op de economie van Denemarken.


    Ik vrees dat het niet gaat werken wat jij voorstelt, maar men kan het altijd proberen!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hij gaat vernederd en vernietigd worden.

    Dat zei men over Bush jr. ook.
    Dat zei men over Tony Blair ook.
    Dat zei men over Obama ook.
    Dat zei men over Trump ook.
    Dat zei men over Balkenende ook.
    enz.....

  4. #19
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Dat zei men over Bush jr. ook.
    Dat zei men over Tony Blair ook.
    Dat zei men over Obama ook.
    Dat zei men over Trump ook.
    Dat zei men over Balkenende ook.
    enz.....
    Dat zei men zonder kennis. Oorlog aan gaan met moslims is 1, de Islam en profeet bespotten en degenen die dit bekritiseren bestraffen, is een zaak die glashelder is.

    Let maar op.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Dat zei men zonder kennis. Oorlog aan gaan met moslims is 1, de Islam en profeet bespotten en degenen die dit bekritiseren bestraffen, is een zaak die glashelder is.

    Let maar op.
    Sinds 2003 ben ik al aan het wachten.

    En sinds die cartoons in Denenmarken ook al.

    Ik moet toegeven dat je wel veel geduldig van me vraagt...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    En wat dan als je het niet accepteerd gaan ze je deporteren ?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Klinkt heel nobel van je.

    Maar weet je nog die boycot van Deense producten een paar jaar geleden?
    Dat had 0.0 negatief effect op de economie van Denemarken.


    Ik vrees dat het niet gaat werken wat jij voorstelt, maar men kan het altijd proberen!
    jou reactie is begrijpelijk maar ik heb het over een BOYCOT !!!!die paar TON melk en kaas die er destijds niet werd verkocht is natuurlijk een lachertje ....

    Als je mn text gied leest dan heb ik het o er een gezamenlijk TOTAAL boycot !!!!

    Geloof me ze gaan op hun knieën ...

    En de grootse probleem zijn JUIST mensen zoals jiji die niet BEWUST zijn van de kracht die wij bezitten .


    De probleem is dat we neuzen niet de zelfde kant op kunnen krijgen ....

    Een totaal boycot dan zul je zien dat ze zelfs hun moeders op de markt zullen verkopen!!!


    De eerste WAPEN dat het westen inzet in een conflict is ?????? Juist boycot !! !!! En dan kijken wie de langste adem heeft

  8. #23
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    La vache kiri vervangen door âne souriant vertaald "lachende ezel" en dan met zijn foto als afbeelding op de verpakking. Vrijheid van meningsuiting
    A grateful heart is a magnet for miracles

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    jou reactie is begrijpelijk maar ik heb het over een BOYCOT !!!!die paar TON melk en kaas die er destijds niet werd verkocht is natuurlijk een lachertje ....

    Als je mn text gied leest dan heb ik het o er een gezamenlijk TOTAAL boycot !!!!

    Geloof me ze gaan op hun knieën ...

    En de grootse probleem zijn JUIST mensen zoals jiji die niet BEWUST zijn van de kracht die wij bezitten .


    De probleem is dat we neuzen niet de zelfde kant op kunnen krijgen ....

    Een totaal boycot dan zul je zien dat ze zelfs hun moeders op de markt zullen verkopen!!!


    De eerste WAPEN dat het westen inzet in een conflict is ?????? Juist boycot !! !!! En dan kijken wie de langste adem heeft

    Nogmaals een nobel streven van je!

    Ik zal goed opletten in de media, en kijken of het effect heeft.

    Voorals nog zie ik maar weinig resultaten. Of ken jij er al een paar?

  10. #25
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Vergis je niet Uitroepteken moslims wereldwijd kochten massaal Franse producten (voor de boycot) als het geen effect had dan zou macronnetje niet gaan lopen janken en oproepen tot een stop na amper twee weken
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #26
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Sinds 2003 ben ik al aan het wachten.

    En sinds die cartoons in Denenmarken ook al.

    Ik moet toegeven dat je wel veel geduldig van me vraagt...
    Maak je niet druk, leef je leven dan vliegt de tijd voorbij. En het graf staat voor je.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Vergis je niet Uitroepteken moslims wereldwijd kochten massaal Franse producten (voor de boycot) als het geen effect had dan zou macronnetje niet gaan lopen janken en oproepen tot een stop na amper twee weken
    Ik wil je graag geloven, ik heb de resultaten nog niet gezien.

    Als jij die kunt plaatsen hier, dan is mijn dank daarvoor groot.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Maak je niet druk, leef je leven dan vliegt de tijd voorbij. En het graf staat voor je.
    Ik maak me hier helemaal niet druk om.

    En de tijd vliegt ons allemaal erg snel voorbij, vooral dit jaar.

    En het graf, of crematie of wat men wil wacht ons allemaal op...

  14. #29
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Ik maak me hier helemaal niet druk om.

    En de tijd vliegt ons allemaal erg snel voorbij, vooral dit jaar.

    En het graf, of crematie of wat men wil wacht ons allemaal op...
    Gewoon een vraagje uit pure interesse

    Wat gebeurt er na de dood? Wanneer je begraven (gecremeerd) word? Wat staat ons te wachten....?
    A grateful heart is a magnet for miracles

  15. #30
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Ik wil je graag geloven, ik heb de resultaten nog niet gezien.

    Als jij die kunt plaatsen hier, dan is mijn dank daarvoor groot.
    We kunnen niet om het feit heen dat Macron een halt heeft geroepen aan de boycot. Dit alleen al is veelzeggend.

    Voor resultaten moet je nog even geduldig afwachten. De midden klein handelaren kunnen jou hier meer over vertellen.

    In landen waar veel producten uit Frankrijk worden verkocht en nu geboycot zijn aanzienlijk in prijs gedaald vanwege overschotten. Niemand die er naar omkijkt. Blijft gewoon liggen

    Impact voelen ze nu al
    A grateful heart is a magnet for miracles