1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    wij gaan niemand een lesje leren we zijn zo zwak als schuim . We zij een zielige lachertje zonder eer zonder trots .


    We zijn een vernederd volk een slapend volk.

    Waar we wel gied in zijn is veel lawaai maken en veel schreeuwen . Met andere woorden losse flodders .

    Ik denk dat wat jij voorstelt ook onmogelijk is.

    Mensen verenigen van noord Afrika tot aan Indonesie...
    Die mensen verschillen nog al wat.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Ik denk dat wat jij voorstelt ook onmogelijk is.

    Mensen verenigen van noord Afrika tot aan Indonesie...
    Die mensen verschillen nog al wat.
    https://www.pitribe.com/posts.aspx?i...-george-curzon

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Ik denk dat wat jij voorstelt ook onmogelijk is.

    Mensen verenigen van noord Afrika tot aan Indonesie...
    Die mensen verschillen nog al wat.
    Slaven hebben die capaciteit niet die zijn altijd afhankelijk van hun voormalige koloniale slaafmeester .Voor zulke mensen is leven zonder de koloniale slaafmeester is als een vis op de droogte.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    https://english.alaraby.co.uk/englis...-is-apolitical

    Homepage : News : Macron gives French Muslim leaders 15 days to 'admit' Islam is an 'apolitical religion'

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    https://sturdysarissa.wordpress.com/...the-caliphate/


    If this quote cannot be authenticated then it must be withdrawn.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Slaven hebben die capaciteit niet die zijn altijd afhankelijk van hun voormalige koloniale slaafmeester .Voor zulke mensen is leven zonder de koloniale slaafmeester is als een vis op de droogte.

    Je hebt nogal een hoge dunk van al die mensen van de MENA tot en met Indonesie....

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    https://english.alaraby.co.uk/englis...-is-apolitical

    Homepage : News : Macron gives French Muslim leaders 15 days to 'admit' Islam is an 'apolitical religion'
    Hun land, hun regels.

  8. #68
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    En als de moslim leiders niet meewerken, wat gaat Macron doen? Hij kan niets doen en dit is werkelijk goed voor moslims om hun ogen te openen en terug te keren naar de Qur’an en Sunnah en zich hieraan vast te houden en beseffen wat Allah zegt in Surah al Baqarah, Aya 217:

    “…En zij zullen niet ophouden jullie te bestrijden totdat zij jullie afstand laten nemen van jullie religie (het islamitische monotheïsme), als zij daartoe in staat zijn. En wie van jullie zich afkeert van zijn religie en vervolgens overlijdt als een ongelovige, zij zijn dan wier daden verloren zijn gegaan in het wereldse (leven) en het Hiernamaals en zij zijn de bewoners van het Vuur (de Hel); zij zullen daarin onsterfelijk zijn.”

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    En als de moslim leiders niet meewerken, wat gaat Macron doen? Hij kan niets doen en dit is werkelijk goed voor moslims om hun ogen te openen en terug te keren naar de Qur’an en Sunnah en zich hieraan vast te houden en beseffen wat Allah zegt in Surah al Baqarah, Aya 217:

    “…En zij zullen niet ophouden jullie te bestrijden totdat zij jullie afstand laten nemen van jullie religie (het islamitische monotheïsme), als zij daartoe in staat zijn. En wie van jullie zich afkeert van zijn religie en vervolgens overlijdt als een ongelovige, zij zijn dan wier daden verloren zijn gegaan in het wereldse (leven) en het Hiernamaals en zij zijn de bewoners van het Vuur (de Hel); zij zullen daarin onsterfelijk zijn.”
    "En als de moslim leiders niet meewerken, wat gaat Macron doen?"

    We zullen zien wat er dan gaat gebeuren.

    InshAllah


    Staat er echt niet in de koran, dat men zich aan de wetten moet houden
    van de landen waar men is?

  10. #70
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    "En als de moslim leiders niet meewerken, wat gaat Macron doen?"

    We zullen zien wat er dan gaat gebeuren.

    InshAllah


    Staat er echt niet in de koran, dat men zich aan de wetten moet houden
    van de landen waar men is?
    Yes, we dienen ons te houden aan de wetten behalve de wetten die in strijd zijn met de Islam. Daarom zag je mij stoppen voor rood licht terwijl Hollanders door rood licht liepen. Dus ik hield me aan de regels die niet in strijd waren met Islam.

    Er is geen gehoorzaamheid aan de schepping in het ongehoorzaam zijn aan de Schepper.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Yes, we dienen ons te houden aan de wetten behalve de wetten die in strijd zijn met de Islam. Daarom zag je mij stoppen voor rood licht terwijl Hollanders door rood licht liepen. Dus ik hield me aan de regels die niet in strijd waren met Islam.

    Er is geen gehoorzaamheid aan de schepping in het ongehoorzaam zijn aan de Schepper.
    "Yes, we dienen ons te houden aan de wetten behalve de wetten die in strijd zijn met de Islam."
    Fijn dat je dat eindelijk erkent. In die andere thread was je daar wat gevoeliger over.

    "Daarom zag je mij stoppen voor rood licht terwijl Hollanders door rood licht liepen."
    Ik heb jou nooit gezien. Dus dit is een onzinnige opmerking.

    "Dus ik hield me aan de regels die niet in strijd waren met Islam"
    Verkeersregels zullen niet in strijd zijn met de islam. Net zoals de wetten omtrent het onderwijs.

    "Er is geen gehoorzaamheid aan de schepping in het ongehoorzaam zijn aan de Schepper."
    Mooi versje.

  12. #72
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    "Yes, we dienen ons te houden aan de wetten behalve de wetten die in strijd zijn met de Islam."
    Fijn dat je dat eindelijk erkent. In die andere thread was je daar wat gevoeliger over.

    "Daarom zag je mij stoppen voor rood licht terwijl Hollanders door rood licht liepen."
    Ik heb jou nooit gezien. Dus dit is een onzinnige opmerking.

    "Dus ik hield me aan de regels die niet in strijd waren met Islam"
    Verkeersregels zullen niet in strijd zijn met de islam. Net zoals de wetten omtrent het onderwijs.

    "Er is geen gehoorzaamheid aan de schepping in het ongehoorzaam zijn aan de Schepper."
    Mooi versje.
    Mijn zin was algemeen en niet dat jij mij daadwerkelijk gezien hebt. Met ‘je’ doel ik op mensen die mij kennen of zagen in Nederland. Niet op jou want jij kent mij niet noch ken ik jou.

    Regels op school kunnen zeker wel tegenstrijdig zijn aan de Islam. Als je geen Islamitische bedekking mag dragen als moslim vrouw, dan is dit tegenstrijdig aan de Islam. In deze kwestie dient de zuster hier geen gehoor aan te geven. Ook betreffende het handen niet schudden van de mannen door vrouwen en andersom, ondanks het geen regel is wordt er wel heftig op gereageerd. Ook al willen ze dat je handen schud, dient een moslim(a) dit te weigeren. Ook al willen ze je ontdoen van je islamitische bedekking, die je het nooit weg te halen en desnoods van school af gaan.

    Niet mogen bidden op school, of niet vrijdags naar de moskee gaan voor de preek en het gebed (voor de mannen is dit verplicht, voor de vrouwen niet). Ze dienen te bidden als de tijd hiervoor is aangebroken en de deadline is als het volgende gebed is aangebroken. Mannen dienen gewoon naar de moskee te gaan als deze in de buurt is en niet te ver weg. Ook als je werkgever handen schudden verplicht, of islamitische bedekking verbiedt of het gebed verbied of het gaan naar de moskee op vrijdag verbied. Je dient dan toch je verplichtingen jegens Allah na te komen en desnoods een andere baan te baan te gaan zoeken. Of zoals sommige moslims: hijra verrichten en het westen achter zich te laten.

    Zoveel zaken die tegenstrijdig zijn aan de Islam, ook in het onderwijs.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Hun land, hun regels.
    Macron vormt inderdaad een dreiging tegen zijn eigen verklaring van de rechten vd mens en de burger
    En dwingt zijn burgers achter hem te staan en ook een dreiging te vormen
    Dictatoriale waanzin

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Mijn zin was algemeen en niet dat jij mij daadwerkelijk gezien hebt. Met ‘je’ doel ik op mensen die mij kennen of zagen in Nederland. Niet op jou want jij kent mij niet noch ken ik jou.

    Regels op school kunnen zeker wel tegenstrijdig zijn aan de Islam. Als je geen Islamitische bedekking mag dragen als moslim vrouw, dan is dit tegenstrijdig aan de Islam. In deze kwestie dient de zuster hier geen gehoor aan te geven. Ook betreffende het handen niet schudden van de mannen door vrouwen en andersom, ondanks het geen regel is wordt er wel heftig op gereageerd. Ook al willen ze dat je handen schud, dient een moslim(a) dit te weigeren. Ook al willen ze je ontdoen van je islamitische bedekking, die je het nooit weg te halen en desnoods van school af gaan.

    Niet mogen bidden op school, of niet vrijdags naar de moskee gaan voor de preek en het gebed (voor de mannen is dit verplicht, voor de vrouwen niet). Ze dienen te bidden als de tijd hiervoor is aangebroken en de deadline is als het volgende gebed is aangebroken. Mannen dienen gewoon naar de moskee te gaan als deze in de buurt is en niet te ver weg. Ook als je werkgever handen schudden verplicht, of islamitische bedekking verbiedt of het gebed verbied of het gaan naar de moskee op vrijdag verbied. Je dient dan toch je verplichtingen jegens Allah na te komen en desnoods een andere baan te baan te gaan zoeken. Of zoals sommige moslims: hijra verrichten en het westen achter zich te laten.

    Zoveel zaken die tegenstrijdig zijn aan de Islam, ook in het onderwijs.
    "Regels op school kunnen zeker wel tegenstrijdig zijn aan de Islam. "
    Kunnen maar hoeven dus niet tegenstrijdig te zijn.
    Dus met een klein beetje goede wil van twee kanten is gewoon goed te doen.
    Dat hand schudden zal de aankomende maanden jaren wel geen issue mee zijn

    "Niet mogen bidden op school, of niet vrijdags naar de moskee gaan voor de preek en het gebed "
    School tijd is school tijd. En bidden kan men ook inhalen op een ander moment.
    Dat weet ik zelfs. Tevens is er geen moskee of speciale ruimte nodig om te bidden. Dat kan overal.

    "Mannen dienen gewoon naar de moskee te gaan als deze in de buurt is en niet te ver weg."
    En als die niet in de buurt is dan geen moskee. Overal kan men bidden.

    "Ook als je werkgever handen schudden verplicht,"
    Zijn er nog werkgevers die dat verplichten op dit moment? kom op, je weet zelf ook wel beter.

    " of islamitische bedekking verbiedt "
    Welke bedekking wordt er dan ooit ergens verboden?

    "het gaan naar de moskee op vrijdag verbied"
    Werktijd is werktijd en schooltijd is schooltijd.
    Als men dagen van de ramadan kan inhalen in een andere maand,
    dan kan men een vrijdag gebed ook inhalen op zaterdag.
    Ik ken de islam, als iets zeer flexibels.

    Het komt een beetje over alsof je spijkers op laag water aan het zoeken bent.

    "Of zoals sommige moslims: hijra verrichten en het westen achter zich te laten."
    Het staat je altijd vrij om te gaan wonen waar je wilt.

    "Zoveel zaken die tegenstrijdig zijn aan de Islam, ook in het onderwijs."
    Met een beetje goede wil, is alles gewoon goed op te lossen.
    Beide kanten een beetje water bij de wijn doen. En opgelost zijn de problemen.
    Die NLers moeten niet zeiken over de moslim meiden met een hoofdoekje,
    en moslims moeten niet op hun strepen gaan staan over andere zaken.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Macron vormt inderdaad een dreiging tegen zijn eigen verklaring van de rechten vd mens en de burger
    En dwingt zijn burgers achter hem te staan en ook een dreiging te vormen
    Dictatoriale waanzin
    Dat mag jij daar allemaal gewoon inzien.

    Ik zie dat er niet in.

    Het is hun land, en zij mogen de regels daar bepalen.
    En als die regels tegen wat verdragen ed ingaan,
    worden ze tzt heus wel terug gefloten.