1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Gewoon een vraagje uit pure interesse

    Wat gebeurt er na de dood? Wanneer je begraven (gecremeerd) word? Wat staat ons te wachten....?

    Dat moet je mij niet vragen.

    Ik heb daar helemaal geen vooringenomen idee van.

    Als je mij dat vraagt, zeg ik : dan gebeurd er niets.

    En als je een gelovig persoon dat vraagt heeft hij of zij een uitgebreid verhaal
    over hemel jannah en de hell etc.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    We kunnen niet om het feit heen dat Macron een halt heeft geroepen aan de boycot. Dit alleen al is veelzeggend.

    Voor resultaten moet je nog even geduldig afwachten. De midden klein handelaren kunnen jou hier meer over vertellen.

    In landen waar veel producten uit Frankrijk worden verkocht en nu geboycot zijn aanzienlijk in prijs gedaald vanwege overschotten. Niemand die er naar omkijkt. Blijft gewoon liggen

    Impact voelen ze nu al
    "We kunnen niet om het feit heen dat Macron een halt heeft geroepen aan de boycot"
    Die oproep had ik nog niet gezien.

    "Voor resultaten moet je nog even geduldig afwachten."
    Ok.

    "In landen waar veel producten uit Frankrijk worden verkocht en nu geboycot zijn aanzienlijk in prijs gedaald vanwege overschotten. Niemand die er naar omkijkt. Blijft gewoon liggen"
    En dit stond in de kranten? Of waar weet jij dit van?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Nogmaals een nobel streven van je!

    Ik zal goed opletten in de media, en kijken of het effect heeft.

    Voorals nog zie ik maar weinig resultaten. Of ken jij er al een paar?
    nogmaals .... je hoedt niet op te letten want er nu GEEN algehele boycot gaan de ...... die boycot wat nu aan de gang is draaait gaat om een druppel op een gloeiende plaat .... stelt niks voor ........

    Wat je wel kunt doen is zelf op onderzoek gaan en kijken wat de algemeen import en export can Frankrijk naar Arabische landen is ....... dan zul je schrikken en hou gekijk in je achterhoofd dat de cijfers een stuk hoger zullen liggen....

    En als en als dat niet werkt en je draait de olie kraan dicht ...... dan is het het over en uit ....


    Nogmaals ..... je bent he mket bewust van de economische macht die de moslims bezitten ....

    Blijven slapen ouwe want dat is wat ze willen .....

    Deze dounya draait niet om religie of normen en waarden en vrijheids van meningsuiting .... nee draait om geld !!!!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    West Europa stond te beven toen trump de import heffingen met een laat mizzerige procenten wou verhogen !!!!!

    Mket je nagaan wat een totaal boycot van mokka met Frankrijk zou doen .....

    Ik vind het zeer triest dat jullie dat niet inzien !!!! Jullie staren jullie blind op een Laar Franse kaasjes die minder worden verkocht !!!!! Die Laar fransje kaasje niet kopen is geen boycot maar dat noem ik je zelf veranderen en je zelf uit laten lahen .... ik hoor het westen al lachen en tegen elkaar zeggen ... kijk die zielige moslims die geen kaas meer kopen....

    Algehele boycot en ze zullen hij moeder naar de moslims landen sturen om ze te verkopen ....

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    nogmaals .... je hoedt niet op te letten want er nu GEEN algehele boycot gaan de ...... die boycot wat nu aan de gang is draaait gaat om een druppel op een gloeiende plaat .... stelt niks voor ........

    Wat je wel kunt doen is zelf op onderzoek gaan en kijken wat de algemeen import en export can Frankrijk naar Arabische landen is ....... dan zul je schrikken en hou gekijk in je achterhoofd dat de cijfers een stuk hoger zullen liggen....

    En als en als dat niet werkt en je draait de olie kraan dicht ...... dan is het het over en uit ....


    Nogmaals ..... je bent he mket bewust van de economische macht die de moslims bezitten ....

    Blijven slapen ouwe want dat is wat ze willen .....

    Deze dounya draait niet om religie of normen en waarden en vrijheids van meningsuiting .... nee draait om geld !!!!
    " gaat om een druppel op een gloeiende plaat .... stelt niks voor"
    Inderdaad. En na een paar dagen ebben deze emoties weer weg, en is het business as usual.

    "Wat je wel kunt doen is zelf op onderzoek gaan en kijken wat de algemeen import en export can Frankrijk naar Arabische landen is .."
    Totaal geen onderzoek voor nodig. Die cijfers kun je gewoon opzoeken tot op de laatste tonnage.

    "En als en als dat niet werkt en je draait de olie kraan dicht "
    Heeft helemaal geen effect meer. De Amerikanen bepalen de prijzen van de olie op dit
    moment met hun fracken. De tijden van de olie crisis zijn voorbij. En komen nooit meer
    terug. Op dit moment zijn de olie prijzen zelfs historisch laag. En ik zie deze ook niet
    meer zo snel terug komen. De macht van OPEC is weg.

    "Nogmaals ..... je bent he mket bewust van de economische macht die de moslims bezitten "
    De macht van de opec is weg.

    " draait om geld "
    Inderdaad. De rest wordt je voorgehouden als een worst van belang.
    Maar de meeste lachen op die worst.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    West Europa stond te beven toen trump de import heffingen met een laat mizzerige procenten wou verhogen !!!!!

    Mket je nagaan wat een totaal boycot van mokka met Frankrijk zou doen .....

    Ik vind het zeer triest dat jullie dat niet inzien !!!! Jullie staren jullie blind op een Laar Franse kaasjes die minder worden verkocht !!!!! Die Laar fransje kaasje niet kopen is geen boycot maar dat noem ik je zelf veranderen en je zelf uit laten lahen .... ik hoor het westen al lachen en tegen elkaar zeggen ... kijk die zielige moslims die geen kaas meer kopen....

    Algehele boycot en ze zullen hij moeder naar de moslims landen sturen om ze te verkopen ....
    Nogmaals, ga aan de slag.

    Boycott de fransen en hun producten!

    Leer ze een lesje als je die behoefte hebt.
    Als ik de kranten goed lees, ben jij in een zeer kleine minderheid.
    maar misschien vergis ik me.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Nogmaals, ga aan de slag.

    Boycott de fransen en hun producten!

    Leer ze een lesje als je die behoefte hebt.
    Als ik de kranten goed lees, ben jij in een zeer kleine minderheid.
    maar misschien vergis ik me.
    oké laat ik het anders vragen ..... is wr volgens jou nu een algehele boycot aan de gang ??? Noem jiji die 7 kilo kaas dat er minder word verkocht een boycot ???

    Hier hoef je geen econoom
    Voor te zijn ......

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    " gaat om een druppel op een gloeiende plaat .... stelt niks voor"
    Inderdaad. En na een paar dagen ebben deze emoties weer weg, en is het business as usual.

    "Wat je wel kunt doen is zelf op onderzoek gaan en kijken wat de algemeen import en export can Frankrijk naar Arabische landen is .."
    Totaal geen onderzoek voor nodig. Die cijfers kun je gewoon opzoeken tot op de laatste tonnage.

    "En als en als dat niet werkt en je draait de olie kraan dicht "
    Heeft helemaal geen effect meer. De Amerikanen bepalen de prijzen van de olie op dit
    moment met hun fracken. De tijden van de olie crisis zijn voorbij. En komen nooit meer
    terug. Op dit moment zijn de olie prijzen zelfs historisch laag. En ik zie deze ook niet
    meer zo snel terug komen. De macht van OPEC is weg.

    "Nogmaals ..... je bent he mket bewust van de economische macht die de moslims bezitten "
    De macht van de opec is weg.

    " draait om geld "
    Inderdaad. De rest wordt je voorgehouden als een worst van belang.
    Maar de meeste lachen op die worst.
    al is de prijs van olie 1 € per vat .... maakt niet uit ..... uiteindeljk hebben de Fransen wel olie nodig om hun Citroën te kunnen rijden .....

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Zou het Frankrijk in problemen brengen waneer de import en export naar moslim landen zou weg vallen ????

  10. #40
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Dat moet je mij niet vragen.

    Ik heb daar helemaal geen vooringenomen idee van.

    Als je mij dat vraagt, zeg ik : dan gebeurd er niets.

    En als je een gelovig persoon dat vraagt heeft hij of zij een uitgebreid verhaal
    over hemel jannah en de hell etc.
    Dank je wel voor je antwoord.

    Als kind dacht ik regelmatig na over de dood. En wat als de mensheid is uitgestorven en wat gebeurt en dan ...einde van de wereld. Was dat het dan? Kon soms behoorlijk overstuur raken hierdoor de gedachte alleen al


    Persoonlijk geloof ik dat wanneer wij sterven er een hiernamaals is. En dat wij worden beoordeeld op onze doen en laten hier op aarde.

    Dus het leven begint voor mij pas na de dood.
    A grateful heart is a magnet for miracles

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Doelstel*lingen van sancties kunnen worden onderver*deeld in[3]

    (1) het uitoefenen van druk. Hier ligt de nadruk op het berei*ken van een politieke gedragsverandering van de doelwitstaat.

    (2) straf. Hier is het de bedoeling de staat die de overtre*ding begaan heeft bij wijze van straf ook economische schade te berokkenen.

    (3) als expressie*middel. Indien bovengenoemde doelstellingen niet binnen bereik liggen, kunnen sancties worden ingesteld uit oogpunt van prestige, symboliek of stoom afblazen.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door Queen_du_bled Bekijk reactie
    Dank je wel voor je antwoord.

    Als kind dacht ik regelmatig na over de dood. En wat als de mensheid is uitgestorven en wat gebeurt en dan ...einde van de wereld. Was dat het dan? Kon soms behoorlijk overstuur raken hierdoor de gedachte alleen al


    Persoonlijk geloof ik dat wanneer wij sterven er een hiernamaals is. En dat wij worden beoordeeld op onze doen en laten hier op aarde.

    Dus het leven begint voor mij pas na de dood.
    "Als kind dacht ik regelmatig na over de dood. En wat als de mensheid is uitgestorven en wat gebeurt en dan ...einde van de wereld. Was dat het dan? Kon soms behoorlijk overstuur raken hierdoor de gedachte alleen al"
    Dit is een van de redenen waarom we mensen pas in contact zouden moeten laten komen met religie
    nadat ze 18 jaar oud zijn. Dan behoedden we vele kinderen van de treurige tijden die jij wel hebt moeten
    doorstaan.

    "Persoonlijk geloof ik dat wanneer wij sterven er een hiernamaals is. En dat wij worden beoordeeld op onze doen en laten hier op aarde."
    Prima. Volgens mij hebben alle religies ter wereld deze opzet in gedachte.
    Past wel een beetje in de sinterklaas tijd. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.


    "Dus het leven begint voor mij pas na de dood."
    Hier word ik gewoon treurig van.
    Vertel me aub dat je wel gewoon je leven leeft!
    En van alle mooie zaken geniet! En zo min mogelijk
    ellende op je pas kruist.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    oké laat ik het anders vragen ..... is wr volgens jou nu een algehele boycot aan de gang ??? Noem jiji die 7 kilo kaas dat er minder word verkocht een boycot ???

    Hier hoef je geen econoom
    Voor te zijn ......
    Wanneer een boycot aan de gang is, is minder belangenrijk.
    Wanneer een boycott effect heeft, dat is van belang.

    En voorals nog zie ik niets.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Zou het Frankrijk in problemen brengen waneer de import en export naar moslim landen zou weg vallen ????
    Niemand verliest graag inkomen.

    Dus Franse exporteurs ook niet.

    Maar of het effect zal hebben, weten we niet in deze.

    Die Europeanen zijn vreemde vogels. Tot 2014 boycotte men olie uit Iran.
    Terwijl de olie prijs toen nog nooit zo hoog stond als toen.

    Men zorgde met die boycotts dus, dat er minder olie op de markt was.
    Dus men was bereid meer te betalen, om Iran te kunnen boycotten.
    Dat is nog eens toewijding.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Wanneer een boycot aan de gang is, is minder belangenrijk.
    Wanneer een boycott effect heeft, dat is van belang.

    En voorals nog zie ik niets.
    mee eens !!!!!

    Heeft een totale boycot effect ???? Gewoon wiskundig gezien

    En je linkten een snuggere persoon dus dat je nu niks ziet komt omdat er NIETS GAANDE is ... en dat weet je