1. #1
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium

    The Revilement of The Prophet ﷺ an advise to the Muslim leaders and to all muslims

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Beste abdars!!!!!! Kan jiji onze discussie nog herinneren over het adviseren can de leiders????

    Waarin ik ik zei dat als je jaren en jaren en jaren adviseer en er gebeurt niks !!!!!

    Dat het dan tijd word dat geleerden andere media kanalen moeten opzoeken en de leiders op hun verantwoordelijkheid aan moeten speken ZONDER ze persoonlijk AAN te valllen ??????

    Nou dit is nou PRECIES wat ik je destijds wou duidelijk maken ....

    Wat deze sheikh nu doet is een duidelijke boodschap af geven zonder de leider aan te vallen !!!!! Maar de boodschap is DUIDELIJK want elke normale persoon weet dat deze boodschap GERICHT is maar ELKE leider !!!!


    Dit is een zeeer zeeer zeer zeer goede zaak can deze sheikh !!!!

    Ja advies in het geheim is het beste maar d’r komt een tijd dat dat ophoudt !!!

    Deze speech can deze scheikh is een zeeer goede speech . .

    Mijn respect voor deze daad en moge allah hem beschermen .

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En de kuffar begrijpen enkel de daden van geld . Als wij gezamenlijk Frankrijk boycotten en dan bedoel ik ECHT boycotten , dus niet die paar kilo kaas die we niet meer eten .

    Dan zul je zien dat ze op hij knieën zullen gaan en ANGST in zal jagen naar elke westerse regering die het in hun hoofd halen om
    Spot prenten te plaatsen .

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Deze sheikh behoort na dit filmpje OFICIEEL niet meer tot de madkhalie organisatie

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vele achterlijke groeperingen de ken dat aanslagen hun zaak zuklen hellen !!! Maar zolang het geld blijft binnen stromen sullen ze njet wakker liggen can die aanslagen !! Sterker nig ze zullen die aanslagen gebruiken om de moslim
    Af te persen ...

    De dag dat we ze boycotten einde geld kraan dicht gaat dan zullen ze gaan rillen van angst

  6. #6
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    De mashaykh deden dit al lang, niets nieuws. Shaykh Raslan heeft gelijk.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    De mashaykh deden dit al lang, niets nieuws. Shaykh Raslan heeft gelijk.
    niet zo duidelijk . Dot is een rechtsreeks boodschappen naar de leiders

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Laat ik het zo zeggen heb in mn hele leven nooit een madkhalie schrik zo een boodschap horen verkondigen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    De mashaykh deden dit al lang, niets nieuws. Shaykh Raslan heeft gelijk.
    Hij heeft zeer zeker gelijk en daarom heeft hij er coor gekozen om deze openbare advies te geven want hij weet dat een advies in privé niet helpt aangezien er nog steeds geen reactie van de leiders is geweest omtrent deze zaak

  10. #10
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Ik voel hem en ik denk ik voel hem beter

    Tuurlijk ben ik niet de beste Moslim zoals het moet...zoals het gevraagd word....

    Maar ik voel een oude Leider..Ik had zijn rechterhand kunnen zijn..

    Blauwprint verklaar ik die..een start en de rest moesten we het oplossen...

    Ik luister en volg niemand op deze wereld...ze zijn het amper waard...

    Ik luister slechts wispers in de geschiedenis..

    Wat was je geheim??

    1ntje voor je uit respect..

    Ma ze hebben nu iets anders nodig....andere tijden en invloeden

    Schaduwen mijn huis



  11. #11
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Hij heeft zeer zeker gelijk en daarom heeft hij er coor gekozen om deze openbare advies te geven want hij weet dat een advies in privé niet helpt aangezien er nog steeds geen reactie van de leiders is geweest omtrent deze zaak
    Hij spreekt algemeen, jegens alle leiders niet naar 1 specifieke leider.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hij spreekt algemeen, jegens alle leiders niet naar 1 specifieke leider.
    ja ik schrijf toch ook LEIDERS

    Leider(s)

  13. #13
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Musafa liegt niet ..nooit gedaan..!!

    Kwestie van luisteren..



  14. #14
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ja ik schrijf toch ook LEIDERS

    Leider(s)
    Alhamdoelilah zo hoort het. Respectvol, algemeen, door iemand die kennis heeft.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Alhamdoelilah zo hoort het. Respectvol, algemeen, door iemand die kennis heeft.
    hij roept de specifiek de Arabische Liga op zodat leiders op NIVEAU van koningen , presidenten enz enz en zegt specifiek niet op niveau van ministers !!!!

    Dit is gewoon een rechtstreekste NASIHA IN OPENBAAR naar de leiders toe !!!

    Jiji mag het algemeen noemen omdat het TECHNISCH zogenaamd niet RECHTSTREEKS IS .

    Maar elk welkdenk mens kan uit Zn soeech opmaken dat dit gewoon een advies rechtsreeks naar Zn eigen leider is en naar alle moslim
    Leiders . Een advies in het openbaar dus het is duidelijk dat hij is afgeweken van het advies in privé .

    Maar als we zijn speech technische gaan ontleden dan ja oké ALGEMEEN