1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Madkhali Comedy Hour

    Mad Madkhali Comedy Hour

    https://youtu.be/k9eEXR3iP24

  2. #2
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zie de humor hier niet in broeder. Als een moslim leider openlijk zina pleegt en Khamr drinkt, wordt hij hierdoor kaafir en is khuruj halal of moeten we hem nog blijven gehoorzamen in datgene wat geen ongehoorzaamheid is aan Allaah? Is zina plegen en Khamr drinken zelfs de hele nacht op tv, afvalligheid of is hij nog een moslim hierdoor en is khuruj verboden? Dat is zijn punt, niet dat hij dit ok en halal vind, zelfs ik een grote leek ziet dit.

    De verwerpelijke aantijgingen en voorbeelden die deze oude man met witte baard aankaart, toont aan hoe zwak zijn kennis, inzicht en manieren zijn. Verwerpelijk.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik zie de humor hier niet in broeder. Als een moslim leider openlijk zina pleegt en Khamr drinkt, wordt hij hierdoor kaafir en is khuruj halal of moeten we hem nog blijven gehoorzamen in datgene wat geen ongehoorzaamheid is aan Allaah? Is zina plegen en Khamr drinken zelfs de hele nacht op tv, afvalligheid of is hij nog een moslim hierdoor en is khuruj verboden? Dat is zijn punt, niet dat hij dit ok en halal vind, zelfs ik een grote leek ziet dit.

    De verwerpelijke aantijgingen en voorbeelden die deze oude man met witte baard aankaart, toont aan hoe zwak zijn kennis, inzicht en manieren zijn. Verwerpelijk.
    Leider wil zina plegen met iemands moeder live op tv. Gehoorzamen of niet? Dit is het punt. Niemand heeft het over een opstand.

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Leider wil zina plegen met iemands moeder live op tv. Gehoorzamen of niet? Dit is het punt. Niemand heeft het over een opstand.
    Dat is niet wat die ‘Madkhali’ zei broeder. Waarom wordt er gelogen? Het is duidelijk knip en plak werk en daarnaast spreekt hij over een leider die ontucht pleegt op tv voor 30 min en Khamr drinkt. Moeten we doorgaan met hem gehoorzamen (hem zien als leider en dus hem blijven gehoorzamen in zaken die geen zonde bevatten) of gehoorzamen we hem niet meer?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Dat is niet wat die ‘Madkhali’ zei broeder. Waarom wordt er gelogen? Het is duidelijk knip en plak werk en daarnaast spreekt hij over een leider die ontucht pleegt op tv voor 30 min en Khamr drinkt. Moeten we doorgaan met hem gehoorzamen (hem zien als leider en dus hem blijven gehoorzamen in zaken die geen zonde bevatten) of gehoorzamen we hem niet meer?
    En die man vraagt: wat als degene met wie hij zina pleegt, je moeder, zus, dochter, vrouw is? Ga je nog steeds gehoorzamen?

  6. #6
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    En die man vraagt: wat als degene met wie hij zina pleegt, je moeder, zus, dochter, vrouw is? Ga je nog steeds gehoorzamen?
    Wat die man met die witte baard vraagt heeft totaal niets te maken met wat die ‘Madkhali’ shaykh zei. Totaal een andere zaak.

    Tuurlijk ga je niet gehoorzamen in haram, dat is de Asl. Er is geen gehoorzaamheid aan de schepping in het ongehoorzaam zijn aan Allah.

    Die man in het wit doet die andere man bespotten en beledigen en spreekt totaal over hele andere zaken dan wat die shaykh zei. Wat hebben die woorden van die shaykh te maken met het gehoorzamen van de leider in haram zaken? Wat hebben ze te maken met homofilie? Zina met je dochter of moeder?

    De shaykh zei simpelweg de Sunnah: je gehoorzaamt de leider ook al is hij een grote zondaar, zolang hij geen glashelder ongeloof pleegt die hem uit de islam plaatst met consensus. Hij gaf dus een glasheldere voorbeeld dat ook al zie je de leider zina plegen en khamr drinken op live tv, dan alsnog mag je niet in opstand komen, in tegendeel, hij blijft de leider en gehoorzamen js nog steeds verplicht (behalve in ongehoorzaamheid aan Allah wat vanzelfsprekend is akhi)

    Hij sprak totaal niet over gehoorzaam de leider in ongehoorzaamheid aan Allah of geef je zelf of je vrouw of dochter aan de leider als hij hierom vraagt want je moet hem gehoorzamen. Want deze claim is ongeloof als je de leider of welke schepping dan ook boven Allah plaatst in gehoorzaamheid en heb je hem dus als taghut genomen.

    Laten we eerlijk blijven. Die oude man met witte baard is hier erg fout in geweest en zijn gedrag hierin en zijn claims zijn verwerpelijk en schaamteloos.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Tuurlijk ga je niet gehoorzamen in haram, dat is de Asl. Er is geen gehoorzaamheid aan de schepping in het ongehoorzaam zijn aan Allah.
    Je gehoorzaamt niet als de leider qawm loot acties met je wil plegen.

    Maar wat de leider met je familieleden doet heb je niet zelf in de hand. Ga je dan alsnog die leider gehoorzamen nadat hij op live tv?

  8. #8
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Je gehoorzaamt niet als de leider qawm loot acties met je wil plegen.

    Maar wat de leider met je familieleden doet heb je niet zelf in de hand. Ga je dan alsnog die leider gehoorzamen nadat hij op live tv?
    De vragen zijn raar die je stelt broeder. Wie is de leider dat je sodomie met je laat plegen, wat zijn dit voor dwaze walgelijke vragen?

    Het gehoorzamen van de leider is verplicht tenzij hij valt in duidelijke ongeloof. Onze emotie hebben geen voorrang op het gehoorzamen van Allah en Zijn boodschapper.

    Als de leider bij mij komt en eist zina met mijn dochter, dan weiger ik en verbied ik dit en herinner ik hem taqwa te hebben voor Allah. Wil hij zich alsnog vergrijpen aan haar, dan houd ik hem bij haar weg en verdedig ik haar en houdt ik het kwaad weg bij haar. Valt hij mij aan of wilt hij mij doden dan zal ik ook toeslaan ook al breek ik al zijn botten of dood ik hem of dood hij mij. Dit is verplicht op mij.

    Als mijn familie leden zo goedkoop zijn dat ze zina plegen met een man of in dit geval de leider, gezien ik niet onder controle hebt wat achter me rug gebeurt in het geheim, dan walg ik van die familie leden en begin ik mijn familie leden aan te pakken over wie ik wel macht heb gezien zij zichzelf hebben gegeven als goedkope troep. En de leider geef ik geen aandacht, ben vrij van hem, geen blik waardig, niets, ntabaq li farad aliya Allah Wa na3tilo haqo Wa natlab min Allah haqi.

    Hada makan.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Als mijn familie leden zo goedkoop zijn dat ze zina plegen met een man of in dit geval de leider, gezien ik niet onder controle hebt wat achter me rug gebeurt in het geheim, dan walg ik van die familie leden en begin ik mijn familie leden aan te pakken over wie ik wel macht heb gezien zij zichzelf hebben gegeven als goedkope troep. En de leider geef ik geen aandacht, ben vrij van hem, geen blik waardig, niets, ntabaq li farad aliya Allah Wa na3tilo haqo Wa natlab min Allah haqi.
    Je gaat dus zo'n leider gehoorzamen, als hij zina pleegt met je familieleden live op de nationale televisie?

  10. #10
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Je gaat dus zo'n leider gehoorzamen, als hij zina pleegt met je familieleden live op de nationale televisie?
    In zaken die geen ongehoorzaamheid zijn aan Allah, na3am.

    Emotie heeft geen voorrang op openbaring en degenen die hun handelen op basis van hun gevoelens boven de openbaring van Allah, die dienen na te gaan voor zichzelf of ze hun hawaa en emotie niet als taghut genomen hebben.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    In zaken die geen ongehoorzaamheid zijn aan Allah, na3am.

    Emotie heeft geen voorrang op openbaring en degenen die hun handelen op basis van hun gevoelens boven de openbaring van Allah, die dienen na te gaan voor zichzelf of ze hun hawaa en emotie niet als taghut genomen hebben.
    Duidelijk.

    Samengevat:

    Je hebt er dus geen probleem mee om een satanistische leider, die dagelijks een half uurtje live op de nationale televisie geslachtsgemeenschap heeft met je familielid, te gehoorzamen. Eenieder die zo'n leider niet wenst te gehoorzamen, heeft zichzelf als taghut genomen.

  12. #12
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  13. #13
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Duidelijk.

    Samengevat:

    Je hebt er dus geen probleem mee om een satanistische leider, die dagelijks een half uurtje live op de nationale televisie geslachtsgemeenschap heeft met je familielid, te gehoorzamen. Eenieder die zo'n leider niet wenst te gehoorzamen, heeft zichzelf als taghut genomen.
    Ik heb er wel problemen mee, maar ik kan niet anders dan me emoties plaatsen onder het bevel van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam. Simpel, anders had ik heel veel mensen vermoord.

    Verder heb ik duidelijk uitgelegd wat mijn standpunt is hierover.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik heb er wel problemen mee, maar ik kan niet anders dan me emoties plaatsen onder het bevel van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam. Simpel, anders had ik heel veel mensen vermoord.

    Verder heb ik duidelijk uitgelegd wat mijn standpunt is hierover.
    dus begrijp ik goed dat waneer er een leider jou ouderlijk huis binnen komt en je zus mee neeemt en zina met haar gaat plegen dat je dan rustig blijft zitten ???

    Oja en hij het op nationale televisie laat uitzenden !!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Eerlijk gezegd vind ik het wel een HELE goede voorbeeld !!!!!!

    Er word gezegd dat de leider zina zou plegen !! Oke de madhakies zeggen dat ze zullen gehoorzamen!!! Oké oké maar stel hijngaat dat met je dochter doen !!!!!

    WAT DAN !!!! ??? Dit is gewoon een normale voorbeeld eat die man zegt ...

    Waneer het ver van je bed is dan kunnen dd madkhaies wel roepen dat je moet gehoorzamen maar stel deze leider komt je huis binnnen en eist je vrouw op !!!

    Wat dan ??? Wat is jullie standpunt hierin