1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dus begrijp ik goed dat waneer er een leider jou ouderlijk huis binnen komt en je zus mee neeemt en zina met haar gaat plegen dat je dan rustig blijft zitten ???

    Oja en hij het op nationale televisie laat uitzenden !!!!
    Ga lezen vanaf het begin en zeg nooit meer zoiets verwerpelijks.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Eerlijk gezegd vind ik het wel een HELE goede voorbeeld !!!!!!

    Er word gezegd dat de leider zina zou plegen !! Oke de madhakies zeggen dat ze zullen gehoorzamen!!! Oké oké maar stel hijngaat dat met je dochter doen !!!!!

    WAT DAN !!!! ??? Dit is gewoon een normale voorbeeld eat die man zegt ...

    Waneer het ver van je bed is dan kunnen dd madkhaies wel roepen dat je moet gehoorzamen maar stel deze leider komt je huis binnnen en eist je vrouw op !!!

    Wat dan ??? Wat is jullie standpunt hierin
    Ga lezen in plaats van opnieuw dezelfde vragen stellen.

    Als mijn dochter live zina pleegt, met wie dan ook, ik zoek ze op en haal haar en straf haar en degene die met haar zina pleegt. Ook al is het de leider en als ik gedood wordt onderweg om hem te straffen, het zij zo.

    Wat betreft khuruj? Nee. Hem niet meer als de leider zien? Jawel hij is de leider.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ga lezen in plaats van opnieuw dezelfde vragen stellen.

    Als mijn dochter live zina pleegt, met wie dan ook, ik zoek ze op en haal haar en straf haar en degene die met haar zina pleegt. Ook al is het de leider en als ik gedood wordt onderweg om hem te straffen, het zij zo.

    Wat betreft khuruj? Nee. Hem niet meer als de leider zien? Jawel hij is de leider.
    dat is duidelijk !!!! Dus je zult hem niet gehoorzamen !!!!! Al pakt hoj je GELD en BREEKT hij je rug!!!!!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ga lezen in plaats van opnieuw dezelfde vragen stellen.

    Als mijn dochter live zina pleegt, met wie dan ook, ik zoek ze op en haal haar en straf haar en degene die met haar zina pleegt. Ook al is het de leider en als ik gedood wordt onderweg om hem te straffen, het zij zo.

    Wat betreft khuruj? Nee. Hem niet meer als de leider zien? Jawel hij is de leider.
    jiji moet ook goed lezen maar misschien legde ik het niet gied uit !!!! UITERAARD tegen de wil van je famillie leden !!! Dus njet zo dat je famillie leden het vrije wil doen !! N

    De leider komt je huis binnen en pakt je geld en schend de eer fan je vrouwelijke famillie leden .

    En daarna pakt hij je geld en breekt hij je rug .

  5. #20
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat is duidelijk !!!! Dus je zult hem niet gehoorzamen !!!!! Al pakt hoj je GELD en BREEKT hij je rug!!!!!!
    Ik zal niemand gehoorzamen in haram inderdaad. Dat is de Asl.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    jiji moet ook goed lezen maar misschien legde ik het niet gied uit !!!! UITERAARD tegen de wil van je famillie leden !!! Dus njet zo dat je famillie leden het vrije wil doen !! N

    De leider komt je huis binnen en pakt je geld en schend de eer fan je vrouwelijke famillie leden .

    En daarna pakt hij je geld en breekt hij je rug .
    Zoals ik zei, ik verdedig me zelf en me gezin al moet ik hem hiervoor doden om me eigen leven en die van me gezin te beschermen als er geen andere manier is. Dit is in islam toegestaan. We zijn geen geef je andere wang als iemand je ene wang slaat gemeenschap. Niemand komt mijn huis binnen en schend de eer van mijn gezin zonder mij eerst uit de weg te ruimen.

    Maar nadat ik mezelf verdedigt heb en me gezin, zal ik dan khuruj doen of hem niet meer als leider zien? Nee, hij is de leider ook al is hij een crimineel. Ik zou dan me spullen pakken en hijra verrichten naar een andere moslim land waar het beter is. Simpel, geen khuruj walo maar het is mijn recht als iemand mij of mijn gezin aanvalt dat ik mezelf en me gezin verdedig en degene die mij wil doden of beroven sterft hierbij, zal naar het vuur gaan en als ik gedood wordt zal ik in sha Allah sterven als shahid.

    Hetzelfde als jouw vader hetzelfde wil doen bij jouw dochters of vrouw, wat ga jij doen? Hem toelaten of jezelf verdedigen en je gezin? En wat erna, gehoorzaam je hem niet meer in zaken die geen zonden bevatten en geef je hem zijn rechten niet meer?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik zal niemand gehoorzamen in haram inderdaad. Dat is de Asl.
    al pakt hij je geld en breekt hij je rug ?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Luister en gehoorzaam de leider (amier), ook al slaat hij jouw rug (in onrecht) of neemt hij jouw eigendommen af (in onrecht), luister en gehoorzaam” (Moeslim)

    Je zegt je zult de leider niet gehoorzamen in haraam dingen ????

    Jou geld af pakken en je rug breken is toch ook haram ?

    Wat is het verschil tussen je rug breken en je geld af pakken en de eer can je vrouwelijke famillie leden schenden ????

    Allebei haraam !!!!

    Bij het ene wel gehoorzamen en bij het andere niet ???

    Dus ik begrijp goed dat wannneer hij je geld pakt en je rug breekt dat je zult gehoorzamen ?
    Maar waneer de eer van je vrouw word geschend dan weer niet ?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Zoals ik zei, ik verdedig me zelf en me gezin al moet ik hem hiervoor doden om me eigen leven en die van me gezin te beschermen als er geen andere manier is. Dit is in islam toegestaan. We zijn geen geef je andere wang als iemand je ene wang slaat gemeenschap. Niemand komt mijn huis binnen en schend de eer van mijn gezin zonder mij eerst uit de weg te ruimen.

    Maar nadat ik mezelf verdedigt heb en me gezin, zal ik dan khuruj doen of hem niet meer als leider zien? Nee, hij is de leider ook al is hij een crimineel. Ik zou dan me spullen pakken en hijra verrichten naar een andere moslim land waar het beter is. Simpel, geen khuruj walo maar het is mijn recht als iemand mij of mijn gezin aanvalt dat ik mezelf en me gezin verdedig en degene die mij wil doden of beroven sterft hierbij, zal naar het vuur gaan en als ik gedood wordt zal ik in sha Allah sterven als shahid.

    Hetzelfde als jouw vader hetzelfde wil doen bij jouw dochters of vrouw, wat ga jij doen? Hem toelaten of jezelf verdedigen en je gezin? En wat erna, gehoorzaam je hem niet meer in zaken die geen zonden bevatten en geef je hem zijn rechten niet meer?
    als mijn vader dat mijn kinderen zou doen dan schiet ik hem door Zn kop en kaat ik mn zoons voetballen met Zn hoofd

  10. #25
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    al pakt hij je geld en breekt hij je rug ?
    Ik zal niemand gehoorzamen in haram, wat begrijp hier niet aan? Of gehoorzaam jij wel in haram of heb je ooit iemand gehoord die zei gehoorzamen is ook in haram?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #26
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    als mijn vader dat mijn kinderen zou doen dan schiet ik hem door Zn kop en kaat ik mn zoons voetballen met Zn hoofd
    Dan bega jij een ergere zonde dat jouw vader en hier zul jij voor de doodstraf krijgen in een land van shari’ah. Dus ik denk dat een land van Shari’ah niet zal passen bij jou want je volgt je hawaa.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #27
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Luister en gehoorzaam de leider (amier), ook al slaat hij jouw rug (in onrecht) of neemt hij jouw eigendommen af (in onrecht), luister en gehoorzaam” (Moeslim)

    Je zegt je zult de leider niet gehoorzamen in haraam dingen ????

    Jou geld af pakken en je rug breken is toch ook haram ?

    Wat is het verschil tussen je rug breken en je geld af pakken en de eer can je vrouwelijke famillie leden schenden ????

    Allebei haraam !!!!

    Bij het ene wel gehoorzamen en bij het andere niet ???

    Dus ik begrijp goed dat wannneer hij je geld pakt en je rug breekt dat je zult gehoorzamen ?
    Maar waneer de eer van je vrouw word geschend dan weer niet ?
    Jij begrijpt geen mallemoer van ahadith. Net zoals je dwaze reacties in topics over trouwen en andere zaken.

    Voor jou is het leven in landen waar geen shari’ah is veiliger.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Als je goed onderzoek doet dan zul je zien dat de madkhalies altijd onder bescherming staan van onrechtvaardige leiders .

    Ze zijn geen gevaar en mogen altijd gewoon hun ding doen. Dus o recht can een leider jegens de madkhalir groep is meestal een ver van mn bed show voor die organisatie

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij begrijpt geen mallemoer van ahadith. Net zoals je dwaze reacties in topics over trouwen en andere zaken.

    Voor jou is het leven in landen waar geen shari’ah is veiliger.
    waarom Schelden? De woorden die je gebruikt ben ik ket gewend van jou

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Jij begrijpt geen mallemoer van ahadith. Net zoals je dwaze reacties in topics over trouwen en andere zaken.

    Voor jou is het leven in landen waar geen shari’ah is veiliger.
    klopt ik begrijp het niet daarom
    Stel ik jou deze vragen maar een antwoord blijft uit en begrint te schelden en andere topics over trouwen erbij te halen