1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Volgens mij heeft Abou Hafs een persoonlijke ruzie met die NRC-schrijver "Andreas Kouwenhoven" omdat die schrijver al vaker fanta-verhaaltjes over hem heeft geschreven.

  2. #32
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Volgens mij heeft Abou Hafs een persoonlijke ruzie met die NRC-schrijver "Andreas Kouwenhoven" omdat die schrijver al vaker fanta-verhaaltjes over hem heeft geschreven.
    En de rechter weet het het beste ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    En de rechter weet het het beste ...
    Weet je wanneer de uitspraak is?

  4. #34
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Weet je wanneer de uitspraak is?
    Nee ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  5. #35
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ken letterlijk niet 1 Salafist. Weet wel dat de imam vriend van ons gezin, vader... anti salarissen is. Zij zouden in Saoudie Arabië door Engelse in t leven geroepen zijn om verdeeldheid binnen de moslims aan te wakkeren. Ik ken ze niet, dus kan er geen mening over oordelen. Vind lange kledij en een baard iets moois...

    Ondanks dat ik ze zelf niet draag... Maar ja leef en laat leven. Zolang er geen jonge kids geronseld worden voor oorlogsgebieden. Was een broertje van een beste vriendin overkomen en die is helaas in Irak overleden. Geronseld op jonge leeftijd en heel zijn hersenen .... gebrainwashed....

    Daar ben ik geen voorstander van... Maar goed, nogmaals weet er te weinig over...

    Zie een baard en lange kledij niet als bedreiging... helaas zorgt de media daar in t dagelijkse leven wel voor en worden de extreme gevallen uitvergroot en bestempeld als terrorisme... Ik geloof in zieke geesten en lieve mensen...

    Overal heb je die en binnen iedere religie... wat iemand doet qua religie voor Zn persoonlijke reis... Ontwikkeling... ja dat is voor hem haar...

  6. #36
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Hoe om te gaan met kunstgebit verwisselen?
    A grateful heart is a magnet for miracles

  7. #37
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Abd-ELham Bekijk reactie
    Het is altijd de schuld van een ander!
    als jij het beter weet dan mag je dat zeggen en verklaren waarom het toeneemt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #38
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Abd-ELham Bekijk reactie
    Ho eens even, wij trouwen niet met kindertjes van 6 jaar oud hoor.
    nee jullie trouwen er niet mee maar misbruiken ze en het liefst met zo veel mogelijke kindertjes wanneer men de kans krijgt.
    hoeveel heb je nu al gehad.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    nee jullie trouwen er niet mee maar misbruiken ze en het liefst met zo veel mogelijke kindertjes wanneer men de kans krijgt.
    hoeveel heb je nu al gehad.
    Wie zijn jullie?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    nee jullie trouwen er niet mee maar misbruiken ze en het liefst met zo veel mogelijke kindertjes wanneer men de kans krijgt.
    hoeveel heb je nu al gehad.

    En vergeet niet dat men ook het bloed drinkt van babys om zelf jong te blijven

    QAnon, heeft je dat verteld.

    Allemaal in de kleder van een pizza-zaak.

    WWG1WGA !!!


    Als je geen argumenten meer hebt dan maar weer lekker generaliseren, zie ik al weer.
    De eerste stap tot je racistische opmerkingen.

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Wie zijn jullie?
    types die beweren dat moslims met 6 jarige kinderen trouwen.
    Vreemd dat jij daar niets van zegt maar wel aan mij vraagt wie zijn jullie.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #42
    T3izath gafi

    Reacties
    1.616
    16-10-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    types die beweren dat moslims met 6 jarige kinderen trouwen.
    Vreemd dat jij daar niets van zegt maar wel aan mij vraagt wie zijn jullie.
    +
    A grateful heart is a magnet for miracles

  13. #43
    ®

    Reacties
    5.382
    22-08-2020

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    het feit is dat jij leugens hebt verkondigd en jij alleen foute informatie haalt uit je haat site. Jij beweerde dat salafiste idee bij Ibn Abd Al-Wahhaab van 18de eeuw begon dat blijkt niet zo te zijn en je informatie gewoon prullenbak in en dat jij alleen leugens na leugens verkondigd ibn Abdul-Wahhab baseerd zich voor grote deel op de werken van Imam Ahmad en die is niet van 18 eeuw en die is geboren in 780 dus jij beweerde dat salafisme in 18 eeuw begon maar helaas voor je fout informatie Imam ahmad is een van de inspiratoren van de vier scholen wiens leringen de islamitische natie tot nu toe volgt en is de eerste die de zaden van de salafisme heeft genoemd. Dan hebben wij het niet eens over man die eeuwen eerder heeft geleefd dan ibn abd al wahaab namelijk Ibn Taymiyyah dan had je nog een student van Taymiyyah. Je praat meer uit je lege kop en probeert leugens te verkondigen en vervolgens probeer je leugens met vragen te verdedigen als je geen kennis hebt over islam en alleen je informatie haalt uit haat sites moet je ons je leugens maar besparen.

    Zou leuk zijn als jij ons kan vertellen waarom jij leugens verkondigd en hoe het komt dat imam Ahmad in de gevangenis te recht is gekomen
    jij bent gewoon aan het trollen , zijn reactie verdraaien,

    wahabiyin zijn salafisten, igwane al muslimine in egypte zijn ook salafisten , hamas in gazza zijn ook salafisten, salafisme komt uit 7anbalisme , door abd al wahab is salafisme groot geworden in ksa.

    wahabisten=salafisten

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie
    jij bent gewoon aan het trollen , zijn reactie verdraaien,

    wahabiyin zijn salafisten, igwane al muslimine in egypte zijn ook salafisten , hamas in gazza zijn ook salafisten, salafisme komt uit 7anbalisme , door abd al wahab is salafisme groot geworden in ksa.

    wahabisten=salafisten
    niemand heeft zijn reactie verdraait heb hem uitgelegd dat hij leugens verkondigd en dat salafisme niet ontstaan is in 18de eeuw maar al in achtste eeuw door imam.ahmad en dat het groot is geworden door abdul wahhaab wil niet zeggen dat daar is ontstaan er is verschil tussen groot en ontstaan. ibn Abdul-Wahhab baseerd zich voor grote deel op de werken van Imam Ahmad

    Daarnaast hoef je ons niet te vertellen wie de salafisten zijn want salafisme is geen soort groep en niemand heeft om gevraagd
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    types die beweren dat moslims met 6 jarige kinderen trouwen.
    Vreemd dat jij daar niets van zegt maar wel aan mij vraagt wie zijn jullie.

    Lees dit maar eens en zeg dat het niet waar is!

    https://www.trouw.nl/nieuws/radicale...lijk~b0e94129/