1. #61
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door Deeeeezer Bekijk reactie
    hoe je over andere manne praat en hoe je ze ziet terwijl je getrouwd ben vind ik een beetje apart. Kon me ook nog die topic herinnere die je opende over een jongen die je vroeger echt leuk vind. K vind zulke dinge echt not done voor een bezet persoon maar miss ligt het aan mij
    Misschien staat je ego in de weg..dat zou kunnen.
    I know what they dont wanna tell you.

  2. #62
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wow, jeetje, rustig broeder! Het valt me op dat je altijd de vrouw zwart maakt op deze website maakt niet uit wat ze zegt, nooit een goed woord over, altijd klagen.

    Hoe moet ik dit tactvol zeggen: zo ga je geen vrouwen aantrekken, broeder. Doe iets aan je houding
    Soms is het gemakkelijker om de fout bij anderen te leggen dan aan zelfreflectie te doen. Wanneer hij alleen eindigt met een wandelstok dan zal misschien de euro bij hem vallen.

  3. #63
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Tja, ik weet niet. Ik vind dat je best hard voor de mannen bent.

    Niet iedere man is zo'n extravert die een vrouw gelijk gaat benaderen?

    We moeten echt wat meer genade tonen...


    Broeder SDS is best apart ja...
    Uiteindelijk trek je aan wat je bent.
    Jij noemt mij hard jegens mannen. In de praktijk trek ik juist enkel echte mannen aan.


    Het is een wisselwerking.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hem kun je beter gewoon laten. Want voordat je het weet ben jij de oorzaak van al zijn persoonlijke issues.
    Ik heb ten minste geen scheiding achter mijn rug. Jij hebt je man verlaten, omdat hij geen wereldleider was ofzo. Dus kijk naar jezelf.
    Sterker door Strijd

  5. #65
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Deeeeezer Bekijk reactie
    hoe je over andere manne praat en hoe je ze ziet terwijl je getrouwd ben vind ik een beetje apart. Kon me ook nog die topic herinnere die je opende over een jongen die je vroeger echt leuk vind. K vind zulke dinge echt not done voor een bezet persoon maar miss ligt het aan mij
    Hoe ik over andere mannen praat? Ik heb het over leidende mannen die aantrekkelijk zijn, dat is gewoon iets wat ik altijd heb gevonden, los van getrouwd zijn.

    En die topic over iemand die ik vroeger leuk vond: daar kan je best gelijk in hebben, misschien ben ik daar inderdaad over de grens gegaan.
    Goed dat je me daar over terugfluit, ik waardeer je feedback.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    18
    11-10-2020

    die zou geen geduld hebben met een vrouw zoals jij hard tegen hard en de alpha man laat je met 7 kinderen alleen achter en gaat naar de volgende vrouw

  7. #67
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik heb ten minste geen scheiding achter mijn rug. Jij hebt je man verlaten, omdat hij geen wereldleider was ofzo. Dus kijk naar jezelf.

    Dit bedoelde ik dus.

    Ga slapen.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dit bedoelde ik dus.

    Ga slapen.
    Haha je eigen man verlaten, vader van je kinderen, haha hoe kun jij daarmee slapen,
    Sterker door Strijd

  9. #69
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ik heb ten minste geen scheiding achter mijn rug. Jij hebt je man verlaten, omdat hij geen wereldleider was ofzo. Dus kijk naar jezelf.
    Zij is tenminste getrouwd geweest. Zo ver ben jij nooit geraakt. Een scheiding kan iedereen overeenkomen, zelfs de beste mensen. Maar aangezien jij nooit verder geraakt bent dan iemand leren kennen, kan je ook niet uit ervaring spreken.

  10. #70
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Uiteindelijk trek je aan wat je bent.
    Jij noemt mij hard jegens mannen. In de praktijk trek ik juist enkel echte mannen aan.


    Het is een wisselwerking.
    Nee hoor, dat is niet waar.

    Mijn man en ik zijn wat dat betreft vrij verschillend. Ik ben vaak de initiatiefnemer, hij is afwachtender.

    Maar dat maakt hem niet minder 'echt'. Ik denk dat we allemaal te veel vastzitten in de stereotypen van de 'echte man'.
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  11. #71
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Haha je eigen man verlaten, vader van je kinderen, haha hoe kun jij daarmee slapen,


  12. #72
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Met alle respect, maar deze reactie moet je gewoon echt verwijderen klaar. Niemand trouwt om te scheiden.
    Je hebt geen weet van hoeveel pijn je de ander hiermee kan aandoen.
    Kies je woorden zorgvuldig uit en wees niet al te trots op deze dounya. Kijk uit dat je door je uitspraak niet in de toekomst beproefd zal worden.

    Niet gemeen bedoeld, just as a reminder.
    Verstandige meid!

  13. #73
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Haha je eigen man verlaten, vader van je kinderen, haha hoe kun jij daarmee slapen,
    Jij gaat echt te ver hiermee broeder.

    Je houding moet je echt veranderen!
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    107
    06-05-2012

    Alpha, beta, sigma enz. zijn allemaal termen bedacht om mannen in een hokje te stoppen. Volgens de Islam is iedere man een hoeder dus een leider. Alleen sommige zijn hard en en sommige zacht en daartussen is. Je hebt goede leiders en foute leiders. Daarnaast opereren ze op verschillende niveaus in de maatschappij. Sommige zijn voor 98% zacht en voor 2% stormachtig, en andere gedragen zich macho maar als het er op aankomt rennen ze met staart tussen de benen.

    De Beste Leiders zijn de profeten(vzmh). En de beste van hen is profeet Muhammad(vzmh), hij staat dan ook alleen aan de top van de creatie gevolgd door Ibrahim, Noah, Musa en Isa(vrede zij met hun allen). Wil je een leider zijn dan streef ernaar om als de profeten te zijn.

  15. #75
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Musilmano Bekijk reactie
    Alpha, beta, sigma enz. zijn allemaal termen bedacht om mannen in een hokje te stoppen. Volgens de Islam is iedere man een hoeder dus een leider. Alleen sommige zijn hard en en sommige zacht en daartussen is. Je hebt goede leiders en foute leiders. Daarnaast opereren ze op verschillende niveaus in de maatschappij. Sommige zijn voor 98% zacht en voor 2% stormachtig, en andere gedragen zich macho maar als het er op aankomt rennen ze met staart tussen de benen.

    De Beste Leiders zijn de profeten(vzmh). En de beste van hen is profeet Muhammad(vzmh), hij staat dan ook alleen aan de top van de creatie gevolgd door Ibrahim, Noah, Musa en Isa(vrede zij met hun allen). Wil je een leider zijn dan streef ernaar om als de profeten te zijn.
    Dank voor je waardevolle inbreng broeder, dit bedoel ik dus !
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!