1. #76
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Met alle respect, maar deze reactie moet je gewoon echt verwijderen klaar. Niemand trouwt om te scheiden.
    Je hebt geen weet van hoeveel pijn je de ander hiermee kan aandoen.
    Kies je woorden zorgvuldig uit en wees niet al te trots op deze dounya. Kijk uit dat je door je uitspraak niet in de toekomst beproefd zal worden.

    Niet gemeen bedoeld, just as a reminder.


    Hhhhh ewa saaafi nee joh voel mij niet gekwetst of iets. Hij mag zeggen wat ie wil. Daar is dit forum uiteindelijk voor.

    Wel lief van je

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Musilmano Bekijk reactie
    Alpha, beta, sigma enz. zijn allemaal termen bedacht om mannen in een hokje te stoppen. Volgens de Islam is iedere man een hoeder dus een leider. Alleen sommige zijn hard en en sommige zacht en daartussen is. Je hebt goede leiders en foute leiders. Daarnaast opereren ze op verschillende niveaus in de maatschappij. Sommige zijn voor 98% zacht en voor 2% stormachtig, en andere gedragen zich macho maar als het er op aankomt rennen ze met staart tussen de benen.

    De Beste Leiders zijn de profeten(vzmh). En de beste van hen is profeet Muhammad(vzmh), hij staat dan ook alleen aan de top van de creatie gevolgd door Ibrahim, Noah, Musa en Isa(vrede zij met hun allen). Wil je een leider zijn dan streef ernaar om als de profeten te zijn.
    Helemaal mee eens

  3. #78
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Nee hoor, dat is niet waar.

    Mijn man en ik zijn wat dat betreft vrij verschillend. Ik ben vaak de initiatiefnemer, hij is afwachtender.

    Maar dat maakt hem niet minder 'echt'. Ik denk dat we allemaal te veel vastzitten in de stereotypen van de 'echte man'.

    Allah kemel hlikoum bilghair.
    Wij verschillen daarin dan gewoon.

  4. #79
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Deeeeezer Bekijk reactie
    je blijft respectvol en beschikt over zelfreflectie Ik vind social media gewoon een naar platform voor getrouwde mense omdat het vaak bewust of onbewust kan misgaan, het stimuleert je ook om op rare gedachten integaan. Manne kunne ook oo je luste en rare dingen sturen of denken helemaal op mnl. Sommige rubrieke hier stonde vroeger bekend om de affaires van getrouwde vrouwen en manne die op getrouwde vrouwe jage
    Dank, ik ben blij dat jij het ook op een opbouwende manier brengt dat zie ik helaas niet vaak genoeg.

    Ik begrijp je zorgen voor ontrouw op deze website, maar specifiek om die reden heb ik mijn inbox gesloten en alles wat ik reageer, doe ik publiekelijk.

    Dit om de gang naar onzedelijke zaken te sluiten. Maar dank voor je zorgen nogmaals!
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  5. #80
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah kemel hlikoum bilghair.
    Wij verschillen daarin dan gewoon.
    Wa fieki.

    Verschil moet er wezen, toch? Wil alleen hiermee zeggen dat we als vrouw niet te arrogant moeten worden en zachtaardiger mogen zijn (genadevoller).
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  6. #81
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Wa fieki.

    Verschil moet er wezen, toch? Wil alleen hiermee zeggen dat we als vrouw niet te arrogant moeten worden en zachtaardiger mogen zijn (genadevoller).

    Kom ik op jou arrogant over dan?
    Just curious.

  7. #82
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Kom ik op jou arrogant over dan?
    Just curious.
    Het grenst eraan vind ik. Je maakt heel erg onderscheid in 'sterke' mannen en hun 'slap aftreksel'.

    Zijn nogal sterke woorden, vind je niet?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  8. #83
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Deze per ongeluk niet op gereageerd!

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Volgens het westen is een alpha man iemand die macho is en vrouwen aan de haak slaat etc. Zo wordt het afgebeeld.

    Vandaar dat ik vraag wat ik een echte man volgens islam.
    Een macho? Niet echt, kijk maar een pagina terug de definitie die ik vond.

    Wat is een echte man volgens de islam?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  9. #84
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Het grenst eraan vind ik. Je maakt heel erg onderscheid in 'sterke' mannen en hun 'slap aftreksel'.

    Zijn nogal sterke woorden, vind je niet?
    Oh zo. Nee vind het meevallen. Ik ben gewoon eerlijk en open daarin.

    Totaal geen arrogante insteek of iets. In tegendeel, ben zo bescheiden als maar zijn kan.

  10. #85
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Musilmano Bekijk reactie
    Alpha, beta, sigma enz. zijn allemaal termen bedacht om mannen in een hokje te stoppen. Volgens de Islam is iedere man een hoeder dus een leider. Alleen sommige zijn hard en en sommige zacht en daartussen is. Je hebt goede leiders en foute leiders. Daarnaast opereren ze op verschillende niveaus in de maatschappij. Sommige zijn voor 98% zacht en voor 2% stormachtig, en andere gedragen zich macho maar als het er op aankomt rennen ze met staart tussen de benen.

    De Beste Leiders zijn de profeten(vzmh). En de beste van hen is profeet Muhammad(vzmh), hij staat dan ook alleen aan de top van de creatie gevolgd door Ibrahim, Noah, Musa en Isa(vrede zij met hun allen). Wil je een leider zijn dan streef ernaar om als de profeten te zijn.
    Allahoema barek! Mooi verwoord!

  11. #86
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oh zo. Nee vind het meevallen. Ik ben gewoon eerlijk en open daarin.

    Totaal geen arrogante insteek of iets. In tegendeel, ben zo bescheiden als maar zijn kan.
    Het is best een heel zwart-witte kijk op de man.

    Plus, daarmee wil je zeggen dat je bepaalde standaarden van een man verwacht omdat je zelf ook een 'sterke/perfecte/echte' vrouw bent. (je zei dat je aantrekt wat je bent en dat je alleen echte mannen aantrekt)

    Dat is juist helemaal niet bescheiden?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  12. #87

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Apha is gewoon een brede definitie van iemand die wat meer dominant, leidend, zelfverzekerd en daadkrachtig is. Hoeft niks met een faasi9 te maken te hebben, tenzij deze eigenschappen expliciet ingezet worden om vrouwen te playen.

    Ontopic: ik geloof wel dat het e.e.a. is veranderd in het gedrag van de man en vrouw, ondanks de verschillende persoonlijkheden. Aangeleerde hulpeloosheid I guess..

  13. #88
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Apha is gewoon een brede definitie van iemand die wat meer dominant, leidend, zelfverzekerd en daadkrachtig is. Hoeft niks met een faasi9 te maken te hebben, tenzij je deze eigenschappen expliciet inzet om vrouwen te playen.

    Ontopic: ik geloof wel dat het e.e.a. is veranderd in het gedrag van de man en vrouw, ondanks de verschillende persoonlijkheden. Aangeleerde hulpeloosheid I guess..
    Precies! Helemaal met het dikgedrukte eens.

    Wil je zeggen dat mannen en vrouwen hulpeloosheid aangeleerd krijgen, of wat?
    Wil je meer analyserende topics lezen over het vrijgezellenprobleem? Of meer begeleiding hierin als dame?
    # Wij zeggen NEE tegen laster
    Stop met het verspreiden van laster en valse woorden jegens leden.
    Lees je het ergens, dan meld je de reactie bij beheer!
    Laten we samen ons forum SCHOON houden!

  14. #89
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Waarom is er zoveel haat naar de mannen?
    I know what they dont wanna tell you.

  15. #90
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door Deeeeezer Bekijk reactie
    wat heeft mijn ego daarmee te maken ? dit is wahed mongoloid opmerking broeder, ze is bezet dus whiteknighten heeft geen zin
    Zwakke response.

    Ik geef je de tijd om sterker terug te komen.
    I know what they dont wanna tell you.